منوی دسته بندی

نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا +[معرفی 5 مدل پرفروش در سال 1403]

نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا چیه؟ نظرات خریداران در مورد یخچال فریزر هیمالیا خوب است یا بد؟ اگر چنین سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده همراه ما در این بخش از دقیق شو باشید. ما در این بخش ضمن پاسخ به سوالاتی در خصوص کیفیت، قیمت و مقایسه یخچال فریزر هیمالیا به مواردی همچون نظرات کاربران، معایب و مزایای یخچال فریزرهای هیمالیا خواهیم پرداخت. همچنین 5 مدل از بهترین یخچال فریزر هیمالیا که موفق به کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال فریزر هیمالیا اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود مطالب مربوط به ” بهترین جاروبرقی اسنوا ” و ” بهترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی” را مطالعه کنید.

1.بهترین یخچال فریزر دوقلوی هیمالیاپرفروش ترین مدل های یخچال هیمالیا
2.مقرون بصرفه ترین یخچال فریزر هیمالیاپرفروش ترین مدل های یخچال هیمالیا
3.بهترین یخچال فریزر هیمالیاپرفروش ترین مدل های یخچال هیمالیا
4.بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیاپرفروش ترین مدل های یخچال هیمالیا

نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا +خرید 5 مدل محبوب

✅ دارای گارانتی ۳۰ ماهه هیمالیا

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت هیمالیا مدل آیس ایج HREN45001 - HFZN38002
گنجایش یخچال۴۵۰ لیتر
گنجایش فریز۳۸۰ لیتر
وزن۱۷۰ کیلوگرم
نمودار مصرف انرژیA

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت هیمالیا مدل آیس ایج HREN45001 – HFZN38002 در ابعاد 186*73*120 سانتی متر و با وزن 170 کیلوگرم تولید و عرضه شده است. این یخچال یکی از مدرن ترین و بهترین یخچال های هیمالیاست که به امکانات روز دنیا تجهیز شده است. این مدل وزن بالایی دارد اما یخچال های دوقلو برخلاف یخچال های ساید بای ساید قابلیت جداسازی دارند که می توانید هنگام جابجایی آنها را از هم جدا کنید. همچنین یخچال های دوقلو دارای دو کمپرسور می باشند که در یخچال های ساید بای ساید این مورد 1 عدد است.

این یخچال با تکنوژی روز دنیا ساخته شده و بسیار کم صدا و بدون لرزش است. دقت داشته باشید برای بهبود عملکرد موتور یخچال حتما در سطح هموار و فضای مناسب قرار گیرد. بهتر است جهت تهویه بهتر هوا، دور تا دور یخچال تا فاصله حداقل 10 سانتی متر خالی باشد. در ساخت این یخچال به کوچکترین موارد بهداشتی از جمله لاستیک دور درب ضدباکتری و بدنه آنتی باکتریال توجه شده است.

مشخصات فریزر

  • مجهز به یخساز اتوماتیک یا نیمه اتومات (آب شهری)
  • سیستم بدون برفک (نوفراست)
  • دستگیره آسان بازشو اهرمی
  • لامپ فریزر

مشخصات یخچال

  • سیستم بدون برفک
  • داشتن نمایشگر
  • اخطار باز ماندن درب
  • آبسردکن
  • فیلتر تصفیه آب
  • دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت

✅ رنگبندی متنوع

یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h
گنجایش یخچال۲۷۵ لیتر
گنجایش فریز۱۳۵ لیتر
نمودار مصرف انرژیA
میزان صدا۴۵ دسی بل
وزن۹۹ کیلوگرم

یخچال و فریزر هیمالیا مدل کمبی هومباردار tncom53008h جزو یخچال های پرفروش این شرکت بوده و اغلب نظرات در خصوص این مدل رضایت بخش می باشد. طراحی شیک و زیبای این محصول قبل از هر چیز نظر شما را جلب خواهد کرد. مجهز شدن به هوم بار جهت دسترسی سریع به مواد غذایی داخل یخچال با کمترین اتلاف زمان و انرژی یکی از قابلیت های جذاب آن است.

از دیگر امکانات این یخچال می توان به: مجهز شدن به سیستم عیب یاب، محفظه نگهداری از میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت، تکنولوژی سرمایش دوگانه و گردش هوای عالی با سیستم تهویه مناسب اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که این مدل را یک سروگردن بالاتر از رقبا قرار می دهد مجهز شدن به کنترل الکترونیکی و هوشمند و مجهز شدن به سیستم عیب یاب است. تعداد کشوهای زیاد یخچال و فریزر سبب شده بتوانید مواد غذایی مختلف را بصورت تفکیک شده نگهداری کنید. گنجایش این یخچال 480 لیتر است و از اینرو برای خانواده های 3 تا 5 نفر مناسب می باشد.

نتیجه گیری: اگر به دنبال خرید یک یخچال با طراحی زیبا، امکانات مدرن و کیفیت بالا هستید که تولید داخل باشد این مدل یکی از بهترین ها خواهد بود. هیمالیا با استفاده از قطعات خوب و متریال درجه یک و استفاده از خط تولید مدرن یک یخچال با طول عمر بالا تولید کرده است. بیش از 80درصد کاربران از خرید این یخچال رضایت داشته اند و آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند.

  • باکیفیت
  • طراحی زیبا
  • کم مصرف
  • دارای درب شیشه ای
  • موتور کم صدا و پرقدرت
  • نورپردازی LED و فوق کم مصرف

بررسی ها نشان می دهد این یخچال در رنج قیمتی خود ایراد و عیب خاصی ندارد. البته تعداد کمی از مشتریان از خرابی برد و صدای زیاد موتور گلایه داشته اند. با توجه به اینکه هیمالیا از لحاظ خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از بهترین هاست می توانید براحتی از این طریق مشکل را رفع کنید. لازم بذکر است طبق گفته خریداران صدای زیاد کمپرسور بعد از گذشت زمان کوتاهی و به مرور خیلی کمتر می شود تا جایی که حتی در سکوت شب آزاردهنده نباشد. شاید یخچال ایرانی کیفیت یخچال های خارجی را نداشته باشند اما یکی از مزایای مهم یخچال های ایرانی نسبت به برندهای خارجی هزینه نگهداری و تعمیر پایین تر آنهاست. ضمن اینکه شما خیلی راحت تر می توانید قطعات یخچال های ایرانی را در بازار و یا از طریق تماس با شرکت پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا

✅ رنگبندی متنوع و زیبا

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت هیمالیا مدل رومانو پلاس NR440R - HFZN337R
گنجایش یخچال۴۴۰ لیتر
گنجایش فریز۳۳۷ لیتر
نمودار مصرف انرژیA
تعداد طبقات یخچال۵
امکانات فریزربدون برفک

✅ بزرگ و جادار با موتور کم صدا

یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a
گنجایش یخچال۴۰۲ لیتر
گنجایش فریز۲۱۰ لیتر
وزن۹۰ کیلوگرم
نمودار مصرف انرژیB
امکانات یخچالنمایشگر

پیشنهاد مطالعه: فرق بین غذاساز و خردکن

✅ دارای قفل کودک و آبسردکن نیمه‌اتوماتیک

یخچال و فریزر 24 فوت هیمالیا مدل TNCom53008
گنجایش یخچال۲۷۵ لیتر
نمودار مصرف انرژی A
گنجایش فریز۱۳۵ لیتر
تعداد کشوی فریزر۴ عدد
وزن۹۵ کیلوگرم

یخچال و فریزر 24 فوت هیمالیا مدل TNCom53008 در ابعاد جمع و جور و وزن 95 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. گنجایش یخچال و فریزر به ترتیب 275 و 135 لیتر است و نمودار مصرف انرژی آن روی A می باشد. با توجه به اینکه یخچال مصرف برق بالایی در بین لوازم خانگی برقی دارد باید حتما به مصرف انرژی آن توجه کنیم. یخچال وسیله ای است که باید دائم به برق متصل باشد. داشتن قطعاتی مانند ترموستات، هیتر، کندانسور، کمپرسور، لامپ و غیره یخچال و فریزر را به وسیله ای پر مصرف بدل کرده است. پس توجه به مصرف انرژی در هنگام خرید یخچال امری ضروری و مهم است. یکی از مزایای یخچال فریزر هیمالیا مدل TNCom53008 داشتن طبقات و کشوهای متعدد برای چیدن مواد غذایی مختلف است. در واقع دست شما برای نظم دادن به مواد داخل یخچال کاملا باز است.

از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به: سیستم نوفراست (ضد برفک)، آبسردکن نیمه اتوماتیک با مخزن آب، قفل کودک، رنگبندی متنوع و گارنتی معتبر شرکتی اشاره کرد. لازم بذکر است این مدل جزو پرفروش ترین یخچال فریزر هیمالیاست که با قیمتی مناسب و امکاناتی فراوان عرضه می گردد. نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا مدل TNCom53008 اغلب مثبت و رضایت بخش می باشد. برای سفارش کافیست تا بر روی دکمه فوق کلیک کرده و سفارش تان را نهایی کنید.


سوالات متداول

یخچال هیمالیا مدل تسلا خوبه

یخچال هیمالیا مدل تسلا یکی از محبوب ترین یخچال های ساید هیمالیاست که بدلیل کیفیت و نوع طراحی طرفداران زیادی دارد. در ادامه توضیحاتی در خصوص این یخچال خواهیم داد. استفاده از متریال با درجه کیفی بالا سبب شده تا طول عمر بالایی داشته باشد. جهت باز شدن درب از هر دو جهت است و از این نظر محدودیتی ندارید. تعداد زیادی کشو و طبقات جزو نقاط قوت این مدل است. کنجایش این دستگاه به ترتیب 340 و 150 لیتر است که نشان می دهد یک یخچال با فضای بزرگ و جادار در اختیار داریم.

نمودار مصرف انرژی بر روی A است و امکان اینکه در مدل های جدید بهبود پیدا کند وجود دارد. برخی از خریداران به صدای زیاد یخچال در حین کارکردن اشاره کرده اند که می تواند بدلیل بالانس نبودن جای یخچال باشد. در صورت بروز چنین مشکلی می توانید از خدمات پس از فروش شرکت و ارسال تکنسین برای رفع عیب آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های و قابلیت های یخچال ساید مدل تسلا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کم صدا (40 دسی بل)
  • دارای تصفیه هوای داخل کابین
  • مجهز به آنتی ویروس می باشد
  • مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک
  • کنترل الکترونیکی هوشمند و مجهز به سیستم عیب یاب
  • محفظه نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت

یخچال هیمالیا ساخت کجا است؟

یخچال فریزر هیمالیا با افتخار ساخت کشور ایران است. این برند یکی از بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی است. این شرکت ایرانی با احداث کارخانه در زمینی بالغ بر 11 هکتار در یک موقعیت استراتژیک جغرافیایی در 50 کیلومتری تهران کار خود را شروع کرد. هیمالیا با بیش از 800 کارمند و نیروی متخصص افق های روشنی را مقابل خود می بیند. این شرکت با شعار هیمالیا بر قله زیبایی ها شهرت دارد و در حال حاضر انواع مختلف لوازم خانگی برقی از جمله: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و کولر گازی را تولید و به بازار عرضه می کند. هیمالیا بیشتر با یخچال های باکیفیت خود در بازار شناخته می شود و مشتریان زیادی دارد. رشد و توسعه هیمالیا همواره صعودی بوده و یقینا در آینده ای نه چندان دور بیشتر از آن خواهید شنید. ضمنا آدرس و تلفن تماس شرکت به شرح زیر می باشد.

  • آدرس: تهران- خ ولیعصر- خ زعفرانیه- خ مقدس اردبیلی- خ شادآور- کوی دوم شرقی- پ16
  • تلفن تماس: 021-25938000

پیشنهاد مطالعه: نظرات مردم در مورد یخچال دیپوینت

موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟

موتور یا کمپرسور یخچال یکی از مهمترین بخش های آن است که حتما باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. هیمالیا برای ارائه بالاترین کیفیت و کسب رضایتمندی مشتری در این خصوص ریسک نکرده و با شرکت های نام آشنا، قدیمی و کاربلد از جمله دانفوس و آاگ آلمان، هایتک و دونپر چین قرارداد منعقد کرده است. موتور یخچال فریزر هیمالیا کیفیت بسیار بالایی دارند و از این جهت جزو بهترین های بازار می باشند.

یخچال هیمالیا خوبه؟

خیلی از افراد به دنبال جواب این سوال هستند که یخچال هیمالیا خوبه یا نه؟ خب باید گفت واقعا یخچال فریزرهای هیمالیا بدلیل کیفیت خوب، موتور خارجی باکیفیت و عالی، قیمت مناسب، تنوع زیاد در طرح و رنگ، بدنه محکم و سبک جزو بهترین های بازار می باشند. مهندسین این شرکت با طراحی اصولی و مدرن، یخچال های مینمال، زیبا و شیک را طراحی و تولید می کنند که افراد می توانند با سلایق و بودجه های مختلف مدل مناسبشان را خریداری کنند.

قیمت یخچال فریزر هیمالیا چنده؟

قیمت یخچال به مدل، کیفیت، امکانات و برند آن بستگی دارد. اگر به دنبال این هستید که قیمت یخچال فریزر هیمالیا چنده؟ باید بگوییم بدلیل تنوع زیاد یخچال های هیمالیا قیمت آنها بسیار متنوع است. شما می توانید یخچال های هیمالیا را از 9 میلیون تا 60 میلیون تومان در بازار پیدا کنید. یخچال فریزرهای دوقلو و ساید بای ساید هیمالیا جزو گرانترین مدل های این شرکت می باشند که به امکاناتی مانند: قابلیت توربو، صفحه ال ای دی، عملکرد نوفراست و ضدبرفک، هوم بار، یخساز اتوماتیک و غیره مجهز شده اند. یخچال های دوقلوی هیمالیا جزو بهترین های بازار بوده و ساید بای سایدهای این شرکت تنوع زیادی ندارند.

نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا (مدل های مختلف)

نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا بسیار زیاد است. ما سعی کردیم تعدادی از نظرات واقعی مشتریان در خصوص مدل های مختلف یخچال فریزر هیمالیا را برای شما لیست کنیم. اکثر آنهایی که در خصوص یخچال هیمالیا نظر می دهند در واقع افرادی هستند که بصورت عملی و تجربی از یخچال هیمالیا استفاده کرده اند. پس مطالعه نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا می تواند به ما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند. در پایین تعدادی از نظرات خریداران در مورد یخچال فریزر هیمالیا را می توانید مشاهده کنید. مشاهده نظرات بیشتر

  • کاربر1: من یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h را خریدم. بنده این یخچال رو ۵ سال پیش خریدم البته از فروشگاه و حضوری…فضای بزرگی داره ..اما له شدت پر سر و صداست و مواد غذایی داخل فریزر یخ میبنده و میوه و سبزی خیلی زود خراب میشن…فقط زیبا و جاداره…
  • کاربر2: من یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت هیمالیا مدل رومانو پلاس NR440R – HFZN337R رو خریدم. خیلی خیلی راضی هستم .. شک نکنید .. از ساید خیلی بهتره دوموتور مجزا و دیگه نگم برات.
  • کاربر3: من یخچال و فریزر 24 فوت هیمالیا مدل امگا پلاس HRFN60505 رو خریدم. چهار ساله ازش استفاده میکنم تا حالا هیچ مشکلی نداشته، خیلی جادار هست، از نظر حجم با یخچال فریزر ساید برابری میکنه با این تفاوت که این محصول بخاطر عریض بودنش استفاده راحت تری داره. بعضی از کاربران گفته بودن صدای زیادی داره که من تو این مدت چنین چیزی رو ازش ندیدم. دستگیره های در مخفی هست و برای کسانی که بچه کوچک و کنجکاو دارن مناسبه.
  • کاربر4: من یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا HRFN60504 رو خریدم. ظاهر خیلی خوبی داره سرمای یخچال عالیه. من خیلی راضی هستم.
  • کاربر5: من یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت هیمالیا مدل NR440h-NF280ib رو خریدم. من این مدل یخچال رو برا جهیزیه خریدم ،خیلی کیفیت خوبی داره ،جا دار هست ،فیریزرش هم حسابی جا داره ،من که خیلی ازش راضی هستم ،من از دی جی کالا خریداری نکردم ،ولی پیشنهاد میکنم اگه دنبال یخچال ایرانی خوب هستید این مدل از هیمالیا خوبه ،با اینکه از من درجه کیفیتش روی c هست ،ولی اصلا تا حالا نه صدای اضافی داشته ،نه مشکلی براش پیش اومده.

آیا خریداران از یخچال های هیمالیا راضی هستند؟

بله– نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا نشان می دهد اغلب مشتریان از خرید یخچال های هیمالیا رضایت داشته و خیلی از افراد آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. یخچال های هیمالیا بدلیل رنگ بندی متنوع، طراحی زیبا و مدرن، قیمت منصفانه و کیفیت خوب گزینه ای عالی برای جهیزیه عروس می باشند.

معایب و مزایای یخچال فریزر هیمالیا

هر برند یکسری معایب و مزایایی دارد که برند هیمالیا هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به برخی از معایب و مزایای یخچال فریزرهای هیمالیا اشاره خواهیم کرد.

  • زیبا و جادار
  • سبک و مقاوم
  • گارانتی معتبر شرکتی
  • آبسردکن و یخساز اتوماتیک
  • قابل اتصال به آب شهری
  • مجهز به فیلتر آب (آب تصفیه شده)
  • تنظیم دمای طبقه متناسب با مواد غذایی داخل آن
  • تنوع رنگی بالا برای ست کردن با دیزاین آشپزخانه
  • تهویه عالی برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع
  • موتور باکیفیت خارجی با طول عمر و قدرت بالا
  • استفاده از تکنولوژی مدرن مانند عیب یابی هوشمند و پنل  لمسی
  • طراحی شیک و بسیار زیبا مشابه نمونه های خارجی و باکیفیت
  • استفاده از ال ای دی داخلی که نور بیشتر و مصرف برق خیلی کمتری نسبت به لامپ های معمولی دارد.
  • محفظه نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت که سبب می شود مدت طولانی تری آنها را نگهداری کرد.
  • برخی مدل های یخچال فریزر هیمالیا به هوم بار مجهز شده اند. Home bar در واقع درب مینیمال و کوچکی است که دسترسی راحت تر به مواد غذایی داخل یخچال را فراهم می کند. وظیفه اصلی هوم بار کاهش مصرف برق و انرژی است چرا که دسترسی آسان و سریع و کاهش خروج برودت را میسر می کند. این قابلیت در برخی از مدل های ساید بای ساید و دوقلوی هیمالیا وجود دارد که پیش تر تنها در یخچال های خارجی و گران قیمت وجود داشت.
  • وزن زیاد یکی از معایب یخچال فریزرهای هیمالیاست.
  • برخی از یخچال های هیمالیا قیمت بالایی دارند که این موضوع بیشتر در مورد یخچال فریزرهای دوقلو و سایدبای ساید هیمالیا صدق می کند.
  • صدا و لرزش زیاد در حین کار کردن برخی از یخچال های هیمالیا گزارش شده است. این موضوع بیشتر در مورد مدل های ارزان قیمت و کارکرده مطرح است.
  • در برخی از مدل ها بخصوص مدل های قدیمی شرکت سازنده از لامپ های معمولی استفاده کرده که این موضوع مصرف برق یخچال را افزایش می دهد.

پیشنهاد مطالعه: یخچال دوو خوبه یا هیمالیا

ارزانترین یخچال هیمالیا +[جدول مقایسه]

ما در این بخش 2 مدل از ارزانترین یخچال هیمالیا یعنی یخچال 11 فوت مدل HRED240 و یخچال 9 فوت هیمالیا مدل HERD190 را مطابق با جدول زیر مقایسه کرده ایم. لازم بذکر است این یخچال ها بدلیل ابعاد کوچک و فضای کم بیشتر به عنوان یخچال دوم، یخچال دانشجو، یخچال محل کار و گارگاه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل یخچال 9 فوت هیمالیا مدل HERD190یخچال 11 فوت هیمالیا مدل HRED240
رنگ سفید و سفید چرمیسفید
گارانتی30 ماهه هیمالیا30 ماهه هیمالیا
یخچال و فریزردارددارد
گنجایش یخچال 100 لیتر 175 لیتر
گنجایش فریزر23 لیتر 25 لیتر
نمودار مصرف انرژیAA
وزن35 کیلوگرم38 کیلوگرم
ابعاد107*60*58 سانتی متر
نوع مقاومت در برابر برفکدیفراستدیفراست
ویژگی ها 1-پایه های فلزی، 2-موتور پرقدرت، کم صدا و ضدلرزش، 3-بدنه محکم، 4-قفسه های فلزی با تحمل وزن زیاد 5-قیمت مناسب و اقتصادی1-پایه های فلزی، 2-موتور پرقدرت، کم صدا و ضدلرزش، 3-بدنه محکم، 4-قفسه های فلزی با تحمل وزن زیاد 5-قیمت مناسب و اقتصادی

کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 5 مدل از بهترین یخچال فریزرهای هیمالیا و بررسی نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا ، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *