منوی دسته بندی

نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس [5 مدل پرفروش 1402+معایب و مزایا]

نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس خوبه یا بد؟ ماشین ظرفشویی جی پلاس خوبه؟ پرفروش ترین ماشین ظرفشویی جی پلاس کدام است؟ جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس کدومه؟ ماشین ظرفشویی جی پلاس ساخت کجاست؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به این سوالات 5 مدل از بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس را به شما معرفی کرده و معایب و مزایای آنها را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات ماشین ظرفشویی جی پلاس اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. ضمنا اگر قصد خرید یک یخچال خوش قیمت و باکیفیت را دارید پیشنهاد می شود مطالب مربوط به” یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا ” و ” نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا ” را مطالعه فرمایید. مطالعه این دو مطلب به شما کمک می کند یک یخچال خوب و باکیفیت خریداری کنید.

عنوانتصویرقیمت
GDW-M1463W۲۷,۵۵۲,۰۰۰تومان
GDW-M1352S۲۳,۹۷۳,۴۰۰تومان
 GDW-M4573W۳۱,۴۰۰,۰۰۰تومان
GDW-N4673W32.000.000تومان
۳۰,۴۰۰,۰۰۰تومان
GDW-N4983NSماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS۳۵,۴۰۰,۰۰۰تومان

نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس (معرفی 5 مدل فوق العاده)

✅ دارای گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463W

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدلGDW-M1463W در ابعاد 60*60*84 سانتی متر و ظرفیت 14 نفر تولید و به بازار عرضه شده است. قفل کودک و شستشوی سریع جزو امکانات ویژه این محصول می باشند. این ماشین ظرفشویی با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و با صدای کم، عدم لرزش و مصرف بسیار کم انرژی (آب و برق) کار می کند.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می توان به: طبقه سوم مجزا، قابلیت تنظیم ارتفاع طبقه دوم، برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف (Pre-Rinse) برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف  (Intensive)  انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start) Eco برنامه جهت شستشوی اقتصادی، برنامه ویژه جهت شستشوی ملایم ظروف کریستالی (Crystal Care) برنامه شستشوی سریع (Rapid) برنامه شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف (Light) برنامه شستشو جهت تمیزی بدنه و بخش‌های داخلی دستگاه (Self Clean) اشاره کرد. کار با این ماشین ظرفشویی بسیار آسان و لذت بخش است و تا به امروز رضایتمندی بالایی را کسب کرده است.

مشخصات
ظرفیت (نفر): ۱۴
تعداد سبد: سه عدد
سیستم ایمنی: قفل کودک
امکانات ویژه: شستشوی سریع
نمودار میزان مصرف انرژی: A++
میزان صدا: ۴۷ دسیبل
ابعاد: 84*60*60 سانتی متر
نظرات کاربران
1.سعی کنید سر ساعت و تاریخ کالا رو تحویل دهید ما وقت تحویل گرفتن کالا وقت میزاریم پس به ما احترام بزارید.
2.تحویل بموقع و سرعت در نصب دستگاه (روز تحویل نصب گردید)
3.سادگی برنامه های شستشو و قیمت مناسب.

پیشنهاد مطالعه: مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 [معایب و مزایا]

✅ نمودار میزان مصرف انرژی A++

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S
مشخصات
ظرفیت (نفر): ۱۳
تعداد سبد: دو عدد
تعداد برنامه های شست‌وشو: ۵
متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو: ۱۱
میزان صدا: ۴۹ دسی بل
نظرات کاربران
1.یکماهه خریدم خدا را شکر تا الان مشکلی پیدا نکرده است.
2.ماشین ظرفشویی عالی از همه نظر

✅ همراه با گارانتی ۱۸ ماهه گلدیران

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573W

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M4573W یک ماشین ظرفشویی باکیفیت و البته زیباست. طراحی زیبای این محصول یکی از نقاط قوت آن است که سبب زیباتر شدن و مدرن شدن محیط آشپزخانه خواهد شد. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به: برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive) انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start) Eco برنامه جهت شستشوی اقتصادی برنامه شستشوی سریع (Rapid) برنامه شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف (Light) برنامه شستشو جهت تمیزی بدنه و بخش‌های داخلی دستگاه (Self Clean) اشاره کرد. این مدل همراه با قرص ناتار و گارانتی 18 ماهه گلدیران عرضه می شود.

مشخصات
ظرفیت (نفر): ۱۴
تعداد سبد: سه عدد
سیستم ایمنی: قفل کودک
میزان صدا: ۴۷ دسیبل
امکانات ویژه: شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
نمودار میزان مصرف انرژی: A++
متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو: ۱۱ لیتر
نظرات کاربران
1.طی 6 ماه استفاده (تقریبا 5 روز در هفته) کیفیت قابل قبولی دارد.
2.ماشین خوبیه نسبت به قیمتش
3.حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه است. راستش من نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس رو خوندم و خریدم.
4.قابل مقایسه با مدل های اصلی ال جی و سامسونگ نیست و در رده خودش و با مقایسه با مدل های ایرانی به جرات میگم بهترینه مخصوصا که گارانتی خیلی معتبر گلدایران رو هم داره نصب و راه اندازی کاملا رایگان بدون هزینه ایاب و ذهاب.
5.من این ماشین ظرفشویی رو از دیحی کالا نخریدم ولی کفتم تجربه خودم رو از این خرید براتون بگم اول اینکه دیجی کالا قیمتش از بیرون حدودا یک میلیون ارزونتره ولی من چون وام لوازم خانگی میخواستم بگیرم از فروشگاه خریدم. ظرف ها رو اگه با قرص فینیش بشورید تمیز میکنه وگرنه با قرصی که خود نمایندگی معرفی میکنه تمیز نمیشوره نمایندگی محصولات هپی وایت رو بهتون میگه از نصاب چیزی نگیرید چون خیلی گرون میدن هم نمکش و هن قرص رو نن از دیجی کالا گرفتم که نصاب نمک ۶۰ تومنی رو میخواست ۱۵۰ بگیره و قرص ۹۰ تومنی رو ۲۰۰، که من ازشون نگرفتم توجه کنید من روی برنامه ۲ساعت و ربع گذاشتم با قرص هوم پلاس اصلا خوب نشست با قرص هپی وایت کمی بهتر بود و ظرفا رو دوباره نشستم ولی قرص فینیش رو برنامه ۱ساعت و نیم تمیییز و عالی شست بدون هیچ لک و کثیفی. به نظر من همه ی ماشین ظرفشویی ها یه کار رو انجام میدن فقط باید از قرص و نمک خوب استفاده کرد که فینیش عالی بود. خداکنه فقط شیلنگش این طوری بوده باشه و خود ماشین ظرفشوییش خوب باشه.

✅ دارای برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W - جشنواره نوروزی گلدیران

ماشین ظرفشویی مدل GDW-N4673W – یکی دیگر از بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس می باشد. در ساخت این محصول از قطعات و متریال بسیار باکیفیت استفاده شده است. در واقع این ماشین ظرفشویی محصول مشترک چین و ایران می باشد. گارنتی و خدمات این محصول را شرکت گلدیران بر عهده دارد که پشتیبانی بسیار خوبی در ایران ارائه می کند و رضایتمندی از آن بالاست.

از دیگر ویژگی های این مدل می توان به: دارای طبقه سوم مجزا۳rd Rack – دارای صفحه نمایشLED – دارای ۷ برنامه اصلی شستشو – مجهز به سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف و تنظیم خودکار برنامه شستشوAuto Wash – دارای برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور Glass – مجهز به برنامه شستشوی سریع Rapid – دارای برنامه شستشوی روزانه در ۹۰Min – مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف Intensive – دارای برنامه جهت شستشوی ظروف پر مصرف Normal – دارای برنامه جهت شستشوی اقتصادیEco – قابلیت شستشوی نصف ظرفیت (Half Load) –  انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start – مجهز به قفل کودک Child Lock اشاره کرد.

مشخصات
ظرفیت (نفر): ۱۵
میزان صدا: ۴۷
تعداد سبد: سه عدد
نمودار میزان مصرف انرژی: ++A
متوسط میزان مصرف آب در هر شستشو: ۱۱ لیتر
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی [بررسی 7 مدل فوق العاده]

✅ نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس 👌

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS یکی از پیشرفته ترین و کامل ترین مدل های این برند چینی می باشد که دارای قابلیت هایی متعددی از جمله: طبقه سوم مجزا ۳rd Rack – دارای صفحه نمایش LED – دارای ۸ برنامه اصلی شستشو و ۲ عملکرد تکمیلی – دارای برنامه بهداشتی جهت شستشوی باکیفیت ظروف و ضدعفونی کردن آنها Hygiene Wash – مجهز به سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف و تنظیم خودکار برنامه شستشو Auto Wash – دارای برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور Glass – مجهز به برنامه شستشوی سریع Rapid – دارای برنامه شستشوی روزانه در ۹۰ دقیقه- مجهز به برنامه self Clean جهت شستشو و رسوب زدایی بدنه و بخش های داخلی دستگاه – قابلیت اعمال عملکرد Strong Wash بر روی۴ برنامه اصلی جهت انجام شستشوی پرقدرت – قابلیت اعمال عملکرد Express بر روی۴ برنامه اصلی جهت کاهش زمان شستشو با حفظ الگوریتم اصلی شستشو – مجهز به قابلیت Auto Open Door به منظور باز شدن خودکار درب پس از اتمام فرآیند شستشو جهت بهبود کیفیت و تسریع روند خشک شدن ظروف – دارای برنامه جهت شستشوی اقتصادیEco – قابلیت شستشوی نصف ظرفیت (Half Load) – انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start – مجهز به قفل کودک Child Lock می باشد. برای مشاهده قیمت و خرید این محصول می توانید بر روی دکمه ها کلیک کنید.

مشخصات
ظرفیت (نفر): ۱۵
تعداد سبد: سه عدد
میزان صدا: ۴۴
نمودار میزان مصرف انرژی: ++A
متوسط میزان مصرف آب در هر شستشو: ۱۱ لیتر
دارای شستشوی کاربردی در زمان دلخواه (Delay Start)
نظرات کاربران
1.دستگاه بسیار خوبی هست. راضی ام و دیدم نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس خوبه و خریدم.

ماشین ظرفشویی های جی پلاس و پاکشوما جزو بهترین و پرفروش ترین های بازار هستند. اما این سوال که از کدام برند بخریم بهتره شاید سوال خیلی از کاربران باشد. در ادامه سعی کردیم ماشین ظرفشویی های این دو برند محبوب را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

  • طراحی: طراحی ماشین ظرفشویی جی پلاس و پاکشوما تقریبا مشابه یکدیگر است اما به عقیده برخی از مشتریان برند پاکشوما از لحاظ طراحی در سال های اخیر عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود داشته است.
  • صدا: صدای ماشین ظرفشویی معمولا زیاد است و می توان گفت هر دو برند در این خصوص عملکرد متوسطی از خود نشان داده اند.
  • کیفیت: ماشین ظرفشویی های جی پلاس و پاکشوما هر دو از نظر کیفیت بسیار عالی می باشند و در راستای مشتری مداری و کسب رضایتمندی مشتری از بهترین قطعات در آنها استفاده شده است.
  • گارانتی: هر دو برند از این نظر جزو بهترین های بازار هستند و توسط شرکت های معتبر و شناخته شده گلدیران و پاک سرویس گارانتی و خدمات دهی می شوند و یکی از دلایل اعتماد مشتریان به این دو برند همین ویژگی آنهاست. دسترسی به نمایندگی های این دو برند در سرتاسر ایران بخصوص در کلانشهرها بسیار راحت است.
  • قیمت: یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید ماشین ظرفشویی قیمت آن است. قیمت دستگاه به مواردی از جمله: برند، کیفیت، امکانات و طراحی آن بستگی دارد و به همین خاطر از این نظر تنوع بسیار زیادی دارند. بررسی ها نشان می دهد قیمت ظرفشویی های جی پلاس نسبت به پاکشوما کمی منصفانه تر است.
  • امکانات: هر دو برند از نظر امکانات تقریبا برای مشتری سنگ تمام گذاشته اند و برنامه های متنوعی در شستشوی ظروف در اختیار کاربر قرار می دهند. از امکانات آنها می توان به: برنامه شستشوی مقرون بصرفه، delay start، قفل کودک و سبدهای متنوع جهت شستن ظروف اشاره کرد. توجه داشته باشید برند پاکشوما در زمینه مصرف انرژی عملکردی بسیار خوب داشته و موفق شده است ماشین ظرفشویی های خود را با گرید مصرف انرژی A++ تولید کند که فوق العاده است.

جی پلاس یکی از بهترین مارک لوازم خانگی برقی می باشد که انواع مختلف لوازم خانگی برقی را باکیفیت بالا و قیمت بصرفه تولید و روانه بازار می کند. برخلاف تصور خیلی از افراد که جی پلاس را یک برند کاملا ایرانی می دانند خوب است بدانید جی پلاس یک برند چینی است که البته در کارخانه های مربوط به شرکت گلدیران در ووهان چین ساخته می شوند. [بصورت کلی در نظر داشته باشید محصولات تولید شده در کشور چین در سطح و کیفیت مختلف تولید می شوند. برخی از محصولات چینی آنقدر کیفیت بالایی دارند که در مقایسه با نمونه های آمریکایی و اروپایی نمره بالاتری از نظر کیفی می گیرند. پس این تصور که تمام محصولات چینی بی کیفیت هستند کاملا اشتباه است]

موتور و قطعات ماشین ظرفشویی جی پلاس ساخت کشور چین بوده و جزو محصولات باکیفیت و بادوام محصولات چینی دسته بندی می شوند. ماشین ظرفشویی جی پلاس توسط شرکت معتبر و قابل اعتماد گلدیران پشتیبانی می شود که همین موضوع در کنار کیفیت بالای ماشین ظرفشویی های جی پلاس سبب محبوبیت و فروش بالای آنها در ایران شده است. ماشین ظرفشویی های جی پلاس جزو محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار می باشند که بدلیل داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید آنها کنید.

ماشین ظرفشویی های جی پلاس جزو برندهای محبوب و پرفروش می باشند چراکه علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی دارند. برای اینکه بدونیم ماشین ظرفشویی جی پلاس خوبه یا نه باید یکسری موارد رو بررسی کنیم. همچنین بررسی ها نشان می دهد که نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس خوبه و اغلب مشتریان از خریدشون راضی هستند.

  • ظرفیت: حتما در هنگام خرید به ظرفیت ماشین ظرفشویی دقت کنید تا مدلی متناسب با نیاز و تعداد اعضای خانواده خریداری کنید. بطور معمول برای یک خانواده 4 نفره ماشین ظرفشویی 12 نفره پیشنهاد می شود. خانواده های پر جمعیت و شلوغ و یا خانواده هایی که مهمانی و مراسم زیاد دارند می توانند از مدل هایی با مخزن بزرگتر استفاده کنند. ماشین ظرفشویی های جی پلاس از لحاظ ظرفیت تنوع خوبی دارند که می توانید با توجه به نیاز و میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید مدل دلخواهتان را خریداری کنید.
  • برنامه شستشو: ماشین ظرفشویی برند جی پلاس مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند که یکی از این موارد توجه به برنامه شستشوی مختلف است. اغلب مدل های جدید ماشین ظرفشویی جی پلاس به انواع برنامه شستشو اعم از: برنامه شستشوی سریع، شستشوی اکونومی یا اقتصادی، شستشوی خودکار یا اتوماتیک، برنامه شستشوی ظروف شیشه ای و برنامه شستشوی ظروف کثیف مجهز شده اند.  
  • مصرف انرژی: حتما توصیه می شود در هنگام خرید، به میزان مصرف انرژی ماشین ظرفشویی توجه کنید. مصرف انرژی ماشین ظرفشویی های موجود در بازار در بازه D تا  A+++ دسته بندی می شوند. توجه داشته باشید هر چقدر میزان مصرف انرژی دستگاه به A+++  نزدیک تر باشد بدین معناست که مصرف برق پایین تری دارد. ماشین ظرفشویی های جی پلاس با مصرف انرژی A++ جزو کم مصرف ترین و استانداردترین مدل های موجود در بازار محسوب می شوند و از این بابت نمره بالایی کسب می کنند.
  • موارد دیگر: ماشین ظرفشویی های جی پلاس از نظر قیمت، کیفیت قطعات، میزان صدا، گارانتی و خدمات پس از فروش هم جزو بهترین های بازار می باشند. رعایت استانداردهای بین المللی و خدمات پس از فروش برند جی پلاس که در واقع محصول مشترک ایران و چین است این برند را به یکی از محبوب ترین ها بدل کرده است.

در این قسمت می توانید 5 تا از پرفروش ترین ماشین ظرفشویی جی پلاس را همراه با قیمت مشاهده کنید.

  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W قیمت 27.800.000 تومان
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352S قیمت 26.000.000 تومان- 23.900.000 تومان
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983W قیمت 33.950.000
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1463W قیمت 27.500.000
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352S قیمت 26.200.000 تومان- 24.000.000 تومان

هر برند و هر کالا ممکن است یکسری معایب و مزایایی داشته باشد که جی پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به تعدادی از مزایا و معایب ماشین ظرفشویی جی پلاس اشاره خواهیم کرد.

  • صدای کم در حین کار
  • کیفیت ساخت بالا
  • قطعات باکیفیت
  • کاربری آسان و عدم پیچیدگی
  • موتور قدرتمند و بهینه شده
  • برنامه شستشوی متنوع
  • مصرف کم برق و آب
  • قیمت مقرون بصرفه
  • گارانتی معتبر گلدیران
  • خدمات پس از فروش عالی
  • قابلیت های به روز و بسیار متنوع

  • تنوع کم: ماشین ظرفشویی جی پلاس تنوع زیادی ندارند که شاید همین موضوع را بتوان جزو مهم ترین ایراد آنها دانست.
  • طراحی ساده: می توان گفت از نظر طراحی نسبت به برخی برندها مطرح ضعیف تر عمل کرده اند.
  • عدم عملکرد صحیح برخی قابلیت ها: گزارش های بدست آمده از سوی خریداران حاکی بر این است که برخی مدل ها بخوبی قابلیت هایی از جمله شستشوی سریع و اقتصادی را اجرا نمی کنند. همانطور که در ابتدا اشاره شد این معایب ممکن است حتی در ماشین ظرفشویی های بسیار باکیفیت مانند AEG و سامسونگ هم دیده شوند. در نظر داشته باشید در مجموع ماشین ظرفشویی های جی پلاس یک گزینه ای باکیفیت و بصرفه می باشند که می توانید خریداری کنید. همچنین در صورت خرابی می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر آنها بهره مند شوید.

جی پلاس هر ساله از جدیدترین مدل های ماشین ظرفشویی تولید خود رونمایی می کند. جی پلاس در نقاط مختلف نمایندگی های زیادی دارد که جدیدترین محصولات خود را از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های متعدد عرضه می کند. در زیر می توانید 4 تا از جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس را همراه با قیمت مشاهده کنید.

  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983S قیمت 34.700.000 تومان- 32.900.000 تومان
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4983NS قیمت 35.400.000 تومان
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W قیمت 32.000.000 تومان- 30.500.000 تومان
  • ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663W قیمت 29.000.000 تومان-  27.500.000تومان

در زیر می توانید تعدادی از نظرات خریداران در خصوص مدل های مختلف ماشین ظرفشویی جی پلاس را مشاهده کنید. اغلب نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس مثبت ارزیابی می شود.

  • محمدعلی میگه: من ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441W رو خریدم. سلام ببینید این ماشین با توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی بهتون پیشنهاد میکنم من ۱۰ سال ماشین بکو داشتم بکو ترک واقعا عالی بود با صدای بسیار کم اما به مرور سبدهاش فرسوده شد و با اینکه خود دستگاه هیچ مشکل و ایرادی نداشت اما نتونستم دیگه استفاده کنم و این ماشین ظرفشویی رو خریدم اگر وسیله ای که می‌خرید هر چقدر خوب خدمات خوبی نداشته باشه خرید اقتصادی و بصرفه نیست تنها ایراد این ماشین صداشه که یه مقدار زیاده نه خیلی اونم بیشتر برای کسانیکه قبلا دستگاهی داشتن که کم صدا بوده.
  • جواد میگه: من ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S رو خریدم و راضی ان. امکانات، قیمت و استحکام بدنه عالی بود.
  • علی اکبر میگه: ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673W رو خریدم. ماشین طرفشویی جی پلاس کارش خیلی خوبه تا حالا چند بار باهاش انواع ظرف را شسته ام آنقدر تمیز می کند گویا ظروف را در وایتکس گذاشته ام حتی سبدهای بزرگ را. من که از کارش خیلی راضیم، به خانواده گفتم ای کاش زودتر خریده بودیم.
  • وحید ولی زاده میگه: من ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4663S رو خریدم. ماشین خوبیه و خوب میشوره من یه ماهه گرفتم از قرص و جلا دهنده و خوش بو کننده فینیش استفاده میکنم بسیار عالی و شفاف ظرفا رو میشوره عکس برنامه های شستشو هم ضمیمه کردم خیلی تو خرید کمکتون میکنه من که رو نود دقیقه که کمترینشه، کثیف ترین ظرفا رو گذاشتم بسیار عالی پاک کرد صداشم کمه فقط تایمر شستشو جهت اینکه بدونی چقد مونده نداره. ولی میتونی خودت قلقش رو بگیری که کی تموم میکنه عالیه عالی.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 5 مدل از بهترین ماشین ظرفشویی جی پلاس و معایب و مزایا و نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *