منوی دسته بندی

نظرات در مورد لباسشویی زیرووات +(خرید 4 مدل پرفروش 7-8 و 9 کیلوگرمی)

نظرات در مورد لباسشویی زیرووات خوبه یا نه؟ لباسشویی زیرووات ساخت کجاست؟ مزایا و معایب لباسشویی زیرووات؟ ماشین لباسشویی زیرووات بهتره یا پاکشوما؟ بهترین مدل ماشین لباسشویی زیرووات کدام است؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات پرتکرار و بررسی نظرات در مورد لباسشویی زیرووات، 4 مدل پرفروش آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات لباسشویی زیرووات اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین لباسشویی تا 15 میلیون و بهترین لباسشویی تا 20 میلیون یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدل تصویرقیمت
زیرووات مدل OZ-1189***
زیرووات مدل Z-1071WT***
زیرووات مدل FCA 4860 S۲۳,۰۰۰,۰۰۰
زیرووات مدل ZWT-9414 W۲۴,۷۹۰,۰۰۰

نظرات در مورد لباسشویی زیرووات +معرفی4 مدل پرفروش

✅ گارانتی ۲۴ ماهه پاک سرویس

ماشین لباسشویی زیرووات مدل ZWT - 9414 W ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی زیرووات مدل ZWT-9414 W ظرفیت 9 کیلوگرم یکی از بهترین لباسشویی های زیرووات اصل می باشد که می توانید خریداری کنید. نظرات در مورد لباسشویی زیرووات مدل ZWT -9414 W مثبت ارزیابی می شود. تعداد 16 برنامه شستشو و داشتن موتور پیشرفته  BLDC از مهمترین ویژگی های این محصول است. در ادامه با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

  • جنس دیگ: الماسه
  • دارای برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای
  • دارای بالانس اتوماتیک
  • دارای صفحه نمایش LED لمسی
  • دارای برنامه شستشوی  MIX
  • دستگیره درب ارگونومیک
  • مجهز به دو شیر ورودی آب سرد و گرم
  • سیستم هوشمند تنظیم دور خشک کن
  • قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو ۱ تا ۲۴ ساعت
مشخصات
نوع موتور: تسمه‌ای و BLDC
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
شناسه: ۲۹۰۰۹۴۹۰۱۵۸۴۵
امکانات: لوله ورودی آب سرد و گرم
نظر کاربران
1.من زیاد تحقیق کردم تعریف کردن خدایش ایشالا نصب کنم بازم رضایت میزارم.
2.من از فروشگاه دیگه ای خرید کردم اما خیلی خوب و کم صدا و عالی هست.
3.خیلی خوبه من تازه خریدم بی نظیره
4.بنظرمن بهترین مارک ایرانی است کارایی آن هم خوب است.

✅ چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه

ماشین لباسشویی زیرووات مدل FCA 4860 S ظرفیت 8 کیلوگرم
مشخصات
نوع مخزن: درب از جلو
نوع موتور: تسمه‌ای و BLDC
ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
جهت بازشدن در: به سمت چپ
شناسه: ۲۹۰۰۹۴۹۰۲۰۷۵۷
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد لباسشویی جی پلاس +[خرید 6 مدل پرفروش در سال 1402]

✅ برخورداری از امکانات متعدد و مصرف پایین

ماشین لباسشویی زیرووات مدل Z-1071WT ظرفیت 7 کیلوگرم
مشخصات
ابعاد: ۶۰۰x۵۳۰x۸۴۰ سانتی‌متر
میزان صدا: ۷۰
میزان مصرف برق: ۱.۰۲
میزان مصرف آب: ۵۵
اندازه دهانه در: ۳۲۰
سرعت چرخش موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه
نظر کاربران
1.تقریبا از سال 93 استفاده میکنیم، با مصرف آب کم بسیار تمیز شستو انجام میده.
2.شش ساله دارم تا حالا خوب بوده انشالله همینجوری خوب بمونه.
3.حدود ۶ ساله ک داریمش.. قدرت لکه بری فوق العاده امکاناتش خوبن صدا نداره و… در کلن عااالیه نسبتا به لباسشویی های هم رده‌ی خودش بنظرم بهتر از حتی ال‌جی هستش!
4.خیلی از خرید این لباسشویی راضی هستم و نظرات در مورد لباسشویی زیرووات خوب بودش. هر چند من قبلا تنها با لباس شویی هایی سروکار داشتم که خیلی دارای تکنولوژی نبودند، اما کار کردن با این ماشین تا الان بسیار راحت و لذت بخش بوده. حمل پاک سرویس هم بسیار عالی بود چراکه تا داخل آشپزخانه آپارتمانم حمل کرد و چه خوب که الان دیجی کالا هم همین امکانات حمل رایگان رو داره. خدمات نصب پاک سرویس هم بسیار عالی بود. نصاب در پایان همان روز اول جهت نصب مراجعه کرد و هزینه ای هم دریافت نکرد. فقط هزینه شیر اتصال گرفت و پیشنهاد کرد که یک فیلتر هم در سر راه انتقال آب قرار بدم . نهایتا پس از استفاده با اطمینان می تونم بگم که بسیار از خریدم راضی هستم.
5.من سه ساله دارم ازش استفاده میکنم خواهرم تقریبا با همین هزینه ال جی خرید اما کیفیت شست و شوی زیرووات خیلی بهتره.

✅ صرفه‌جویی (ECO)

✅ فناوری حباب ساز (Bubble Soak)

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 ظرفیت 8 کیلوگرم در ابعاد 54*60*82 سانتی متر تولید شده است. نظرات در مورد لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 مثبت می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان شده است. همچنین به سیستم لکه بری مجهز شده است. به سیستم هوشمند تشخیص میزان البسه و تنظیم زمان شستشو مجهز شده که این ویژگی در کاهش مصرف انرژی و کاهش فشار به موتور بسیار موثر می باشد. در ادامه با امکانات این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • قابلیت تاخیر در شستشو تا ۲۳ ساعت
  • مجهز به پنل Soft Touch
  • دارای برنامه شستشوی سریع ۱۴ دقیقه ای
  • دستگیره درب کاملا ارگونومیک
  • مجهز به دیگ البسه برجسته جهت کاهش آسیب به لباس
مشخصات
ابعاد: ۵۴۰x۶۰۰x۸۲۰ سانتی‌متر
میزان صدا: ۵۸
میزان مصرف برق: ۱,۰۵
میزان مصرف آب: ۶۰
میزان صدای آبکشی: ۷۷
سرعت چرخش موتور: ۱۱۰۰ دور در دقیقه
نظر کاربران
1.عالیه من ۱۱ساله دارم ازش استفاده میکنم یه بار هم خراب نشده.
2.موتور لباسشویی سوخت دوماه طول کشید تا گارانتی موتور بیاره.
3.شانس من شاید خوب نبوده ولی اصلا از خریدش راضی نیستم لباس هارو خوب نمیشوره و صدای بلندی داره از نمایندگی هم اومدن نصب کردن و جاشو تنظیم کردن پس ربطی به جاش نداره کلا ارزش پول دادن رو نداره وقتی مجبور باشی بعضی لباسهارو مجدد با دست بشوری.
4.من اینو برای جهیزیه خریدم خوب میشوره نسبت به سامسونگ درحد زانوسی فقط به نظرم صداش زیاده.
5.تو شگفت انگیز خریدم قیمتش خوب بود از نظر ظاهری برام چندان قابل قبول نبود در مورد نحوه ی کارکرد فعلا نظری ندارم چون هنوز نصبش نکردم.
6.یکی از خوبی های این مدل برنامه های متنوع اون هستش مخصوصا برنامه شست و شوی سریع که تو کمترین زمان لباس میشوره و برای مواقعی که نیاز دارین یه لباس سریع شسته بشه خیلی مناسبه. همچنین نظرات در مورد لباسشویی زیرووات خوب بود واقعا.

پیشنهاد مطالعه: نظرات مردم درباره لباسشویی پاکشوما [5 مدل پرفروش و باکیفیت 6 تا 9 کیلویی]

زیرووات لباسشویی های خوب و باکیفیتی را تولید می کند و به همین جهت در ایران مورد استقبال قرار گرفته است. بررسی ها نشان می دهد اغلب نظرات در مورد لباسشویی زیرووات مثبت و رضایت بخش بوده است. البته در برخی موارد نظرات منفی دیده شده که تعداد آنها خیلی کم می باشد.

اگر قرار است لباسشویی زیرووات را به صورت اینترنتی سفارش دهید پیشنهاد می شود که با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات خریدارانی که قبلا از لباسشویی های این برند ایتالیایی استفاده کرده اند خریدی بهتر و دقیق تر داشته باشید. در ادامه می توانید تعدادی از نظرات مثبت و منفی مردم در مورد لباسشویی های زیرووات ایتالیا را مشاهده کنید.

  • ابوالفضل پوربافرانی: ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1184 ظرفیت 8 کیلوگرم رو خریدم. من از خریدش خیلی راضیم پیشنهاد میکنم به دوستان.
  • کاربر دیجیکالا: ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1282 ظرفیت 8 کیلوگرم رو خریدم. من از بیرون تهیه کردم جاش که تراز باشه صدای خیلی کم داره نقصی هم توش ندیدم برنامه شستشوی درست رو انتخاب کنید.
  • کاربر دیجیکالا: ماشین لباسشویی زیرووات مدل FCA 4960 S ظرفیت 9 کیلوگرم لباسشویی خوبی هست من خودم دارم استفاده میکنم.
  • کاربر دیجیکالا: ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 ظرفیت 8 کیلوگرم رو خریدم. یکی از خوبی های این مدل برنامه های متنوع اون هستش مخصوصا برنامه شست و شوی سریع که تو کمترین زمان لباس میشوره و برای مواقعی که نیاز دارین یه لباس سریع شسته بشه خیلی مناسبه.
  • کاربر دیجی کالا: ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1394 ظرفیت 9 کیلوگرم رو خریدم. سلام. شوینده های زیرووات با قطعات ایتالیایی توسط شرکت پاکشوما مونتاژ و گارانتی می شود. نقاط قوت این لباسشویی شست و شو تمیز و ضمانت قوی و قطعات با کیفیت ایتالیایی محسوب میشه. از نظر صدا و لرزش کیفیت معمولی داره و مشابه بقیه شوینده های تسمه ای ایرانیست و در اخر اگر روی صدا و لرزش حساسیت زیادی دارید و شوینده های ایرانی برای شما ازار دهنده هستن تنها مارک مورد تایید ال جی محسوب میشه.

زیرووات جزو بهترین مارک لوازم خانگی برقی در ایران است که طرفداران زیادی دارد. لباسشویی زیرووات ساخت کشور ایتالیاست. این برند مشهور اروپایی فعالیت خود را از سال 1949 آغاز کرد. از محصولات این شرکت ایتالیایی می توان به: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، جاروبرقی و قهوه ساز اشاره کرد. اغلب محصولات زیرووات همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران ارائه می گردند که همین موارد سبب شده تا مشتریان زیادی به این برند اعتماد کنند. قیمت محصولات زیرووات نسبت به برخی برندهای خارجی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، AEG و فیلیپس مناسب تر است.

خیلی از مشتریان قبل از خرید محصولات زیرووات به دنبال آشنایی با مزایا و معایب آن هستند. در ادامه به برخی از مزایا و معایب لباسشویی های زیرووات اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده از قطعات و لوازم باکیفیت سبب طول عمر بالای لباسشویی های زیرووات شده است.
  • نمایندگی فراوان در اقصی نقاط ایران دسترسی به خدمات و محصولات این شرکت را آسان کرده است.
  • لباسشویی های زیرووات در اندازه های مختلف 7/8/8.5/9 و 13 کیلوگرم در ایران وجود دارند که این تنوع سبب شده تا افراد با نیازها، تعداد نفرات و سلایق مختلف بتوانند از آنها استفاده کنند.
  • اغلب لباسشویی های جدید زیرووات آب و برق خیلی کمی مصرف می کنند و در مقایسه با مدل های قدیمی بهینه شده اند.
  • لباسشویی های جدید زیرووات اغلب دارای موتورهای اینورتر می باشند. موتورهای نسل جدید اینورتر علاوه بر کاهش مصرف انرژی، صدا و لرزش بسیار کمی دارند.
  • محصولات زیرووات از جمله ماشین لباسشویی های این شرکت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران ارائه می شوند که این موضوع در راستای مشتری مداری و جلب رضایت مشتری بسیار اثرگذار است.

  • مشکل در قسمت آبگیری در برخی مدل های گزارش شده است.
  • عدم تخلیه کامل آب در برخی مدل های قدیمی گزارش شده است.
  • لرزش و صدای زیاد موتور و آبگیری در مدل هایی که موتور تسمه ای دارند.
  • بالانس نبودن در برخی مدل ها سبب لرزش غیر عادی و ایجاد صداهای ناهنجار می شود.
  • متاسفانه خرابی برد الکترونیکی در برخی لباسشویی های زیرووات گزارش شده است. برد الکترونیکی یکی از مهمترین و حساس ترین قطعات ماشین لباسشویی می باشد که تعویض یا تعمیر آن هزینه بالایی را به همراه خواهد داشت.

ماشین لباسشویی های مارک زیرووات و پاکشوما بدلیل کیفیت ساخت بالا، داشتن گارانتی، طراحی عالی و قیمت منصفانه طرفداران زیادی دارند. ضمن اینکه لباسشویی های زیرووات توسط شرکت پاکشومای ایران گارانتی و مونتاژ می شوند. ماشین لباسشویی زیرووات بهتره یا پاکشوما؟ اگر این سوال شما عزیزان هم می باشد همراه ما باشید تا با مقایسه دوتا از بهترین لباسشویی های هم رده این دو برند معتبر، کار انتخاب را برای شما آسان کنیم.

مدلپاکشوما مدل BWF 40107 ST زیرووات مدل  ZWT-9414W
رنگبندینقره ایسفید
گارانتی24 ماهه پاک سرویس24 ماهه پاک سرویس
نوع موتورBLDCتسمه ای/ BLDC
ظرفیت دیگ9 کیلوگرم9 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور1400 دور در دقیقه1400 دور در دقیقه
ابعاد 85*60*60 سانتی متر85*60*60 سانتی متر
قیمت23.500.00024.800.000

زیرووات یکی برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم خانگی برقی می باشد. این برند کار خود را از سال 1949 در ایتالیا آغاز کرد و بعد از حدود 35 سال به هوور پیوست. این شرکت اولین لباسشویی اتوماتیک خود را در سال 1957 میلادی روانه بازار کرد و توانست به مروز سهم بزرگی از بازار جهانی را در اروپا و آسیا به تسخیر خود در آورد. زیرووات از سال 2019 با تولید محصولات سری AXI توانست وارد عرصه رقابت با برندهای قدرتمند جهان شود و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. در ادامه با بهترین مدل ماشین لباسشویی زیرووات آشنا شوید.

  • ماشین لباسشویی زیرووات مدل ZWT-9414W ظرفیت 9 کیلوگرم
  • ماشین لباسشویی زیرووات مدل FCA4860S ظرفیت 8 کیلوگرم
  • ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1189 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1384 ظرفیت 8 کیلوگرم
  • ماشین لباسشویی زیرووات مدل Z-1071WT ظرفیت 7 کیلوگرم
  • ماشین لباسشویی زیرووات مدل FCA4960W ظرفیت 9 کیلوگرم

لباسشویی زیرووات 8 کیلویی جزو پرفروش ترین لباسشویی های این شرکت ایتالیایی است و در ایران بدلیل کیفیت خوب و طول عمر بالا محبوبیت زیادی دارد. لباسشویی زیرووات 8 کیلویی در رنگ نقره ای و سفید در بازار وجود دارد و توسط شرکت پاک سرویس گارانتی می شود که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

نوع موتور تسمه ای/ BLDC است و نسبت به مدل های قدیمی از نظر صدا و مصرف برق تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است و در حین کار کردن، تکان و لرزش کمتری دارد. ابعاد آن 85*54*60 سانتی متر است و بیشتر برای خانواده ایی با جمعیت متوسط 3 تا 4 نفر مناسب می باشد. این لباسشویی از نظر طراحی ساده و در عین حال شیک می باشد و می تواند فضا و دکوراسیون منزل شما را زیباتر کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا بهترین لباسشویی های زیرووات، معایب و مزایا و نظرات در مورد لباسشویی زیرووات ،شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *