منوی دسته بندی

خرید اینترنتی بهترین و پرفروشترین مدل های گوشی موبایل ال جی

شرکت کره ای ال جی از دیرباز یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی، لوازم برقی، الکترونیکی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کولز گازی، تلویزیون و مدلهای مختلف و متنوع گوشی موبایل ال جی بوده و اغلب در زمینه تکنولوژی پیشگام و حرف های زیادی برای گفتن داشته است. 

جدی ترین و رقیب دیرینه کمپانی ال جی بدون شک غول کره ای بنام سامسونگ بوده که اغلب اوقات بر سر شرکت ال جی سایه افکنده و در مواردی پیشگام و برتر از نه تنها ال جی بلکه از برخی شرکت های اروپایی و بلند آوازه بوده است. اما رقیب کره ای شرکت ال جی یعنی سامسونگ همواره از علل اصلی ایجاد انگیزه در شرکت ال جی بوده و سبب شده تا شرکت ال جی برای جا نماندن از کورس رقابت در دنیای تکنولوژی تمام سعی خود را انجام دهد و از هیچ تلاشی دریغ نکند.

شواهد و آمار نشان می دهد که 20 درصد از کل درآمد شرکت ال جی از فروش گوشی های هوشمند این شرکت بوده که در سال های اخیر از کیفیت خوبی برخوردار بوده اند و صد البته که برای رقابت با برندهایی مانند شیائومی، هوآوی، سامسونگ و دیگر برندها چاره ای هم جز به روز بودن و استفاده از بهترین متریال را نداشته است. 

در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای گوشی موبایل ال جی را خدمتتان معرفی کنیم تا چنانچه قصد خرید گوشی موبایل از این شرکت نام آشنای کره ای را دارید راحت تر و دقیق تر تصمیم گیری کنید. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف گوشی موبایل ال جی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- گوشی موبایل ال جی مدل velvet lm ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

خرید اینترنتی گوشی موبایل ال جی
مشخصات
وزن
180 گرم
اندازه
6.8 اینچ
نسخه بلوتوث
نسخه5.1
سیستم عامل
اندروید 10
نوع پردازنده
64 بیتی

یکی از گوشی های موبایل شرکت کره ای ال جی که در بین میان رده های بازار حرف هایی برای گفتن دارد و از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی برخوردار است گوشی موبایل ال جی مدل velvet lm ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت است. می توان گفت شرکت ال جی برای تولید این محصول خود به نوعی دست به سنت شکنی زده و اسمارت فونی مدرن و با طرحی جدید را روانه بازار کرده است. 

این گوشی موبایل تفاوت های معنا دارو اساسی بخصوص از نظر ظاهری با سری های قبلی چون V و G این کمپانی داشته است و لبه ها با انحنایی ملایم خم شده و ظاهری بسیار زیبا به این اسمارت فون بخشیده است. در خصوص دوربین های گوشی موبایل ال جی مدل velvet lm باید بدانید دوربین جلو و سلفی به سنسوری 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر تجهیز شده تا توقع کاربران را از یک گوشی میان رده به کلی برطرف نماید.

در قسمت پشت گوشی 3 عدد ماژول دوربین در نظر گرفته شده که در راس آنها سنسوری 48 مگاپیکسلی برای ثبت فیلم و عکس وجود دارد. البته یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور مربوط به تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی در کنار لنز اصلی در مواقع لزوم برای ثبت تصاویری با جزییات بیشتر و دقیق تر وارد عمل خواهند شد. 

منبع انرژی گوشی موبایل ال جی مدل velvet lm یک باتری لیتیوم| پلیمری 4300 میلی آمپر ساعت است که برای ثبت تصاویر، فیلمبرداری، وبگردی، تماشای فیلم و به طور کلی انجام کارهای روزمره کاربران را همراهی خواهد کرد. باتری این گوشی به قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع با سیم «15واتی» و بدون سیم «9 واتی» تجهیز شده تا کاربران در کمترین زمان ممکن بتوانند اقدام به شارژ آن نمایند.

استفاده از تراشه 10نانومتری شرکت کوالکام، پردازنده 8 هسته ای، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نشانگر کیفیت بالای این گوشی موبایل است و می توان تصاویر، فیلم و فایل های گوناگون را در آن ذخیره کرد. هر چند به دلیل تعبیه شیاری در کنار گوشی می توانید به راحتی حافظه داخلی آن را ارتقا دهید. 

به لطف تراشه پیشرفته، پردازنده 8 هسته ای و رم 6 گیگابایتی هم می توانید با خیالی آسوده از برنامه های مختلف بصورت همزمان استفاده کنید. اگر هم اهل بازی کردن با گوشی هستید این اسمارت فون گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود و بسیاری از بازی ها را مانند کال اف دیوتی و آسفالت را براحتی اجرا خواهد کرد.

ویژگی ها
نظر کاربران

2- گوشـی موبایـل الجـی مدل کا 61 LM با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 4 GB

مشخصات
وزن
191 گرم
تعداد سیمکارت
دو عدد
مقدار رم
4 گیگابایت
باتری
4000 میلی آمپر
زمان معرفی
18 فوریه 2020

یکی دیگر از میان رده های شرکت ال جی گوشی موبایل کا 61 می باشد که از قابلیت ها و قیمت نسبتا مناسبی برخوردار بوده و در 18 فوریه 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردیده است. شرکت کره ای ال جی برای این گوشی میان رده حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی را در نظر گرفته است که این ترکیب کاملا مناسب و منطقی به نظر می رسد. 

چهار عدد دوربین به شکلی بسیار زیبا و چشم نواز در پشت گوشی به موازات هم جا خوش کرده اند که در راس آنها سنسوری 48 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با کیفیت با رنگی طبیعی در نظر گرفته شده است.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم برای این گوشی میان رده منطقی و معقول بنظر می رسد. استفاده از چیپست استاندارد، رم 4 گیگابایتی و پردازندۀ 8 هسته ای سبب شده تا اکثر برنامه ها و بازی ها را بتوان با آن به راحتی اجرا کرد. باتری 4000 میلی آمپر ساعت لیتیوم- پلیمری شما را برای کارهای روزمره یاری خواهد کرد.

ویژگی ها
نظر کاربران

3- گوشی موبایل ال جی مدل wing 5G دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی

مشخصات
وزن
260 گرم
اندازه
6.6 اینچ
نسخه بلوتوث
5.1
سیستم عامل
اندروید 10
دوربین پشت
4 عدد ماژول

گوشی موبایل ال جی مدل wing 5Gکه در 14 سپتامبر سال 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردید جزو مدلهای خاص و منحصر به فرد این شرکت کره ای می باشد که می توان گفت طیف خاص پسندان را پوشش می دهد و طرفداران خاص خود را دارد. استفاده از پردازنده قدرتمند و رم 8 گیگابایتی نوید این را می دهد که کاربر می تواند با خیالی آسوده از چندین برنامه بصورت همزمان استفاده کند بدون اینکه نگران هنگ کردن باشد. همچنین موارد ذکر شده در کنار هم قطعا اغلب بازی ها را بدون لگ برای گیمرها به اجرا در خواهد آورد.

حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایتی می باشد که البته امکان ارتقای ظرفیت با قرار دادن کارت حافظه جانبی در آن وجود دارد. باتری 4000 میلی آمپر ساعت هم برای این مدل جذاب و خاص در نظر گرفته شده که به ذعم برخی بخصوص گیمرهای محترم برای این گوشی که دو صفحه نمایش دارد کم و نامناسب است. 

سه عدد ماژول دوربین در پشت گوشی به شکلی زیبا و مدرن جایی داده شده که سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی ترین وظیفه را برای عکاسی و فیلم برداری بر عهده دارد. در قسمت دوربین سلفی سنسور قدرتمند 32 مگاپیکسلی برای ثبت هر چه بهتر تصاویر در نظر گرفته شده است.

ویژگی ها
نظر کاربران

4- گـوشی مـوبایل LG مدل کا52 ال ام دو سیمکارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی

مشخصات
وزن
188 گرم
اندازه
6.6 اینچ
نسخه اندروید
اندروید 10
باتری
4000 میلی آمپر
رزولوشن
720*1600 پیکسل

برای گوشی موبایل ال جی مدل کا52 حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. وجود چهار عدد ماژول دوربین در پشت گوشی علاوه بر زیبایی بیشتر ظاهر آن، گویای ثبت تصاویر با کیفیت مطلوب می باشد. سنسور اصلی 48 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که برای این میان رده با قیمت حال حاضر منطقی به نظر میرسد. با دروبین سلفی 13 مگاپیکسلی هم می توانید تصاویر نسبتا با کیفیتی را ثبت و ذخیره نمایید. حس گر اثر انگشت این مدل از سرعت خوب و قابل قبولی برخوردار است که در قسمت دکمه پاور و فریم کناری تعبیه شده است.

خبر خوب برای گیمرهای عزیز اینکه در این گوشی از پردازنده هشت هسته ای قدرتمند به نسبت یک میان رده استفاده شده تا این گوشی برای گیمینگ هم گزینه ای مناسب و اقتصادی به شمار رود. البته به نظر برخی کارشناسان برای عملکرد بهتر در هنگام اجرای بازی بهتر است تنظیمات گرافیکی بر روی حالت بالاترین کیفیت قرار نگیرد تا رضایتمندی بیشتر گیمرها را در بر داشته باشد. 

انرژی این اسمارت فون شرکت ال جی را یک باتری لیتیوم- پلیمری 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند که گزینه ای معقول و مناسب خواهد بود و برای مکالمه، وبگردی و تماشای ویدیو تا ساعتها شما را همراهی خواهد کرد. لازم بذکر است برای انجام کارهای روزمره معمولی و روشن نبودن همواره دیتا تا حدود دو روز می توانید روی آن حساب باز کنید.

ویژگی ها
نظر کاربران
5- گوشی موبایل ال جی مدل کا 51 اس با ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایتی
مشخصات
وزن
194.5 گرم
سیستم عامل
اندروید
اندازه
6.55 اینچ
نسبت تصویر
20:9
زمان معرفی
18 فوریه 2020

گوشی موبایل ال جی مدل کا 51 اس که در هجدهم فوریه 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردید یک گوشی میان رده اقتصادی، مقرون به صرفه و کاربردی است که اگر توقع زیادی از یک گوشی هوشمند نداشته باشید گزینه ای مناسبی برای شما خواهد بود و برای انجام کارهای روزمره می توانید بدون نگرانی روی این مدل حساب کنید. در قسمت پشت این اسمارت فون 4 عدد ماژول دوربین به موازات یکدیگر و با زیبایی خاصی تعبیه شده اند و سنسور دوربین اصلی 32 مگاپیکسل می باشد که در این رنج قیمتی منطقی محسوب میشود. ​

همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است. در مجموع چنانچه هدف شما از خرید گوشی هوشمند انجام کارهای معمولی و روزمره می باشد گوشی موبایل ال جی مدل کا 51 اس با ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایتی می تواند گزینه ای بسیار مناسب و به صرفه برای شما به شمار رود.​

ویژگی ها
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید گوشی موبایل ال جی

طراحی و وزن: شرکت کره ای ال جی در زمینه تولید لوازم الکتریکی و الکترونیکی سال های بسیار زیادی است که فعالیت دارد و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. از شاخصه های برجسته تولیدات این شرکت می توان به کیفیت بالا و تنوع گسترده آنها اشاره داشت. این شرکت کره ای در زمینه تولید گوشی های موبایل هوشمند هم بسیار موفق عمل کرده و همیشه سعی داشته تا در زمینه طراحی محصولات خود بخصوص اسمارت فون طرح های خاص و خلاقانه را ارائه دهد تا از این بازار بزرگ و رقبای خود عقب نماند. حتما در هنگام انتخاب و خرید گوشی موبایل ال جی به وزن آن توجه داشته باشید تا در مواقعی که نیاز بود مدت زمان طولانی آن را در دست بگیرید دستانتان خسته نشود.

ظرفیت باتری: یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که بهتر است در هنگام خرید گوشی موبایل ال جی به آن توجه شود ظرفیت باتری آن است. شما عزیزان با توجه به میزان مصرف تان از موبایل در طول روز می توانید دست به انتخاب گزینه مناسب بزنید. پیشنهاد می کنیم مدلهایی که باتری هایی با ظرفیت کمتر از 4000 میلی آمپر ساعت دارند را خریداری نکنید. همچنین اگر گوشی هوشمند انتخابی شما از قابلیت و تکنولوژی جدید فست شارژ پشتیبانی کند در وقت و زمان شما صرفه جویی خواهد شد و در زمان کمتری می توانید اقدام به شارژ آن نمایید.

سخت افزار: قطعات سخت افزاری بکار برده شده در گوشی های موبایل شرکت ال جی از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و اغلب کاربران و مشتریان از کیفیت آن رضایت داشته اند. قطعات سخت افزاری در قیمت نهایی و تمام شده سهم زیادی دارند که با توجه به هزینه ای که برای خرید در نظر گرفته اید می توانید انتخابی مناسب را داشته باشید.

گیمینگ: اگر اهل بازی با گوشی هستید حتما به تعداد هسته های پردازنده و نوع تراشه که مهمترین ارکان در این زمینه هستند توجه کنید تا مدلی مناسب اینکار را در سبد خریدتان قرار دهید. البته ناگفته نماند موارد ذکر شده در قیمت نهایی گوشی هوشمند تاثیر زیادی خواهند داشت.

صفحه نمایش: صفحه نمایش گوشی های هوشمند در حال حاضر دارای انواع مختلفی می باشد که شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مد نظرتان دست به انتخاب آنها بزنید. طبیعتا هر اندازه صفحه نمایش با کیفیت تری را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را بپردازید.

قیمت گوشی: قبل از خرید به بررسی انواع مختلف موبایل که در حال حاضر تنوع بسیار زیادی دارند بپردازید و ویژگی ها، قابلیت ها و قیمت شان را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و مدلی متناسب با بودجه و میزان هزینه ای که در نظر دارید را انتخاب و خریداری کنید. برند و شرکت تولید کننده، کیفیت صفحه نمایش و نوع قطعات سخت افزاری بیشترین سهم را در قیمت تمام شده خواهند داشت.

گارانتی تلفن همراه: داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر سبب میشود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی هوشمند بهره مند شوید. دو نکته را در خصوص گارانتی به ذهنتان بسپارید. 1_قبل از خرید از در دسترس بودن دفاتر و نمایندگی های مجاز آن در شهر خود مطمئن شوید. 2_ تاریخ اعتبار گارانتی را مدنظر قرار داده و از زمان انقضای آن مطلع شوید.

خرید اینترنتی یا حضوری: در خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص گوشی هوشمند ال جی انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر اسمارت فون مد نظرتان آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از آن محصول استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید خواهد بود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای گوشی موبایل ال جی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین مدلهای موبایل سامسونگ، پرفروشترین مدلهای هدست توگوشی و راهنمای خرید گوشی شیائومی را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *