منوی دسته بندی

بهترین و پرفروشترین مدلهای کفش راحتی مردانه ارزان و باکیفیت

√ خرید کفش راحتی مردانه

یکی از پرمصرف ترین و البته ضروری ترین ملزومات هر انسان استفاده از کفش مناسب می باشد. کفش خوب و مناسب کفشی است که هم با استایل و تیپ شما هماهنگ باشد و هم اینکه سلامت پاها، کمر و ستون فقرات شما را تضمین کند. در بین کفش های موجود در بازار کفش های راحتی هم در بین آقایان و هم در بین خانم ها بیشترین طرفدار را دارند.

کفش های راحتی از نظر ظاهری ویژگی خاصی ندارند و متشکل از زیره، کفی و رویه می باشند که بصورت بند دار یا کشی در بازار وجود دارند. این نوع از کفش ها گزینه ای بسیار عالی برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره می باشند و راحتی آنها مهمترین شرط هنگام خریدشان است.

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های کفش راحتی مردانه را خدمت شما معرفی کرده و در آخر با راهنمای خرید این محصول، مطلب امروز را به پایان برسانیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کفش راحتی مردانه اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- کفش راحتی مردانه راکی مدل BW-K

خرید انلاین کفش راحتی مردانه

امروزه همه به دنبال کفش های راحتی هستند که ضمن ست شدن با تیپ و استایل شان راحتی را برایشان به ارمغان بیاورد. کفش راحتی مردانه راکی مدل BW- K در کنار وزن سبک و ایده آل، ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد.

کفش راحتی مردانه راکی مدل BW- K یکی از محبوب ترین کفش های راحتی موجود در بازار می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 71 درصدی مشتریان شده است و در سایزهای 41 تا 44 موجود می باشد. رویه این محصول از بافت می باشد که سبب هر چه سبک تر شدن وزن و همچنین چرخش هوا شده و به همین علت حتی در استفاده های طولانی مدت هم پاهای شما بو نخواهد گرفت.

این کفش بدلیل داشتن زیره از جنس اتیلن وینیل استات (EVA) و رویه از جنس بافت براحتی قابل شستشو می باشد و هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید. نحوه بسته شدن این کفش راحتی مردانه بصورت کشی می باشد که راحتی استفاده از آن را دو چندان کرده است. 

همچنین زیره اتیلن وینیل استات (EVA) قابلیت ارتجاعی و انعطاف فوق العاده ای دارد که ضمن کاهش فشارهای وارده مقاومت خوبی در برابر سایش خواهد داشت. 

اگر به دنبال خرید یک کفش راحتی مردانه زیبا، شیک، باکیفیت و مقرون به صرفه هستید در خرید این محصول شک نکنید.

مشخصات

نظر کاربران

2- کفش راحتی مردانه چکاوک مدل BF-01

از ویژگی های مهم کفش راحتی مردانه چکاوک مدل BF-01 می توان به ثبت فروش بالا و قیمت گذاری منصفانه آن اشاره کرد. 

این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 89 درصدی مشتریان خود شده است که درصد قابل توجهی می باشد. شما عزیزان هم اکنون می توانید این کفش را از سایز 40 تا 45 بصورت اینترنتی تهیه نمایید. این کفش گزینه ای بسیار عالی برای انجام پیاده روی و فعالیت های روزمره می باشد و تلاش شده تا مشتری هنگام پوشیدن این کفش بیشترین احساس راحتی و رضایت را داشته باشد.

زیره بسیار منعطف و ارتجاعی تا حد زیادی فشارهای وارده را مهار می کند و در برابر سایش و اصطکاک مقاومت خوبی دارد. رویه از جنس پارچه ساخته شده تا ضمن داشتن حالت تهویه وزن کمتری داشته باشد. 

برای چفت و فیت شدن، در کناره های این کفش، کش هایی در نظر گرفته شده که راحتی استفاده از آن را بیشتر کرده است و براحتی می توانید در کمترین زمان آن را از پاهایتان در آورده و مجددا بپوشید.

مشخصات

نظر کاربران

3- کفش راحتی مردانه مدل PART-SO

اغلب افراد به دنبال کفش هایی سبک، بادوام، زیبا و مقرون به صرفه هستند تا بتوانند با کمترین خستگی به انجام کارهای خود در طول روز برسند و خب صد البته در کنار این ویژگی ها ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند. کفشِ راحتی مردانه مدل PART- SO با داشتن تمام ویژگی های ذکر شده می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد. 

این کفش راحتی مردانه در سایزهای 36 تا 45 در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید اقدام به خرید آن کنید.

رویه این کفش از هورس ساخته شده که دارای بافتی ضد آب می باشد. زیره آج دار از جنس ترمو می باشد که ضمن داشتن خاصیت ارتجاعی و انعطاف بالا، در برابر سایش و زمین خیس مقاومت و اصطکاک بسیار خوبی داشته و فشارهای وارده را تا حد زیادی مهار می کند و از این طریق به سلامت پاها و ستون فقرات کمک خواهد کرد. ضمنا شستشوی آسان و قابلیت تعویض کفی از دیگر ویژگی های جذاب این کفش راحتی محسوب می شود.

مشخصات

نظر کاربران

4- کفـش مردانه مدل جورابی

کفشِ مردانه مدل جورابی تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی از سوی مشتریان شده است و با وزن سبک و راحتی که دارد گزینه ای بسیار عالی برای قدم زدن، دویدن و انجام کارهای روزمره محسوب می شود. این محصول بصورت جورابی طراحی شده که این داشتن این ویژگی راحتی استفاده از آن را بیشتر کرده است.

رویه مش و زیره منعطف و ارتجاعی با داشتن قابلیت گردش هوا و مهار فشارهای وارده از ایجاد بوی بد پا و آسیب به ستون فقرات جلوگیری خواهد کرد. این کفش راحتی مردانه بسیار زیبا و شیک طراحی شده و با اکثر تیپ و اساتایل ها قابل ست شدن می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

5- کفـش مردانه پاما مدل زانیار کد G1116-2

شرکت پاما سال هاست که در زمینه تولید کفش، صندل و کتانی فعالیت داشته و همواره با تولید و عرضه محصولاتی بسیار با کیفیت توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. 73 درصد افرادی که تجربه استفاده از کفش راحتی پاما مدل زانیار کد G1116 -2 را داشته اند آن را جهت خرید به دیگران هم پیشنهاد داده اند. 

این کفش در سایزهای 40 تا 44 در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید بصورت آنلاین آن را خریداری نمایید.

این محصول کاملا مطابق با تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین المللی ساخته شده است که راحتی و سلامتی را به شما هدیه می کند. قابلیت گردش هوا، کاهش فشارهای وارده، انعطاف پذیری مناسب، مقاومت در برابر سایش و زیره از جنس EVA اتیلن- وینیل استات و رویه از جنس مش از ویژگی های این کفش پیاده روی مردانه می باشد که ارزش خرید این محصول را بالا برده است.

مشخصات

نظر کاربران

6- کفش پیاده روی مردانه مدل استن اسمیت رنگ سفید

کفش پیاده روی و راحتی مردانه مدل استن اسمیت به رنگ سفید بسیار زیبا طراحی شده است و قابلیت ست شدن با انواع تیپ و استایل ها را دارا بوده و در سایزهای 37 تا 44 در بازار موجود می باشد. 

جنس رویه از چرم مصنوعی وارداتی بوده که علاوه بر طول عمر زیاد امکان تمیز کردن آسان و بی درد سر را در اختیارتان قرار می دهد. زیره از پی وی سی و لاستیک ساخته شده که در کنار لایه میانی مجهز به تی پی یو بطرز قابل توجهی فشارهای وارده را مهار کرده و در برابر سایش مقاوم شده است.

از دیگر ویژگی های جذاب این محصول می توان به: قابلیت شستشوی آن در داخل ماشین لباسشویی اشاره کرد که البته باید اینکار بوسیله توری محافظ انجام شود. اگر به دنبال خرید یک کفش زیبا، منعطف و بسیار راحت برای انجام کارهای روزمره و قدم زدن می گردید ما به شما خرید کفش راحتی مدل استن اسمیت را پیشنهاد می کنیم که البته قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارد.

مشخصات

نظر کاربران

7- کفش پیاده روی مردانه مدل Classic Cub AMG کد 1995 رنگ سفید

مشخصات

نظر کاربران

8- کفش مردانه مدل PART-WH

مشخصات

نظر کاربران

9- کفش راحتی مردانه نایک ایر جردن مدل 1 Low

مشخصات

نظر کاربران

10- کفش راحتی مردانه مدل STAN SMITH-MA-WH

کفش راحتی مردانه مدل STAN SMITH -MA -WH یکی از محبوبترین مدلهای کفش راحتی آقایان می باشد. 

ظاهر شیک در کنار کیفیت بسیار مطلوب این محصول سبب شده تا بسیاری آن را به عنوان خرید نهایی خود در نظر بگیرند. شما براحتی می توانید این کفش را با استایل خود ست کرده و ظاهری اسپرت و جوان پسند خلق کنید. جنس رویه از چرم مصنوعی و بصورت ضدآب طراحی شده است و دوام بالایی دارد، ضمن اینکه سبکی فوق العاده آن در استفاده های طولانی شما را خسته نخواهد کرد. 

از ویژگی های زیره این کفش راحتی می توان به: مقاومت در برابر سایش و کاهش فشارهای وارده اشاره کرد که سلامتی شما را تضمین می کند. شما می توانید این کفش را با کلیک بر روی تصویر فوق بصورت آنلاین سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

11- کفش راحتی مردانه مدل 1411301

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید کفش راحتی مردانه

چه نوع کفشی بخریم: کفش های راحتی مردانه در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند. اگر قرار است کفشی که خریداری می کنید برای انجام کارهای روزمره، فعالیت های روزانه و یا قدم زدن باشد حتما باید به یکسری نکات توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در ابتدا باید توجه داشته باشید حتما مدلی انتخاب کنید که در هنگام استفاده بیشترین راحتی را برای شما فراهم سازد و در استفاده های طولانی مدت سبب خستگی شما نشود که در این بین جنس زیره، رویه و نوع کفی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. رویه بهتر است از قابلیت تهویه و گردش هوا برخوردار باشد تا سبب بوی بد پا نشود همچنین خیلی نازک نباشد تا در صورت برخورد احتمالی پا با اشیا بتواند تا حدی جلوی شدت ضربه را بگیرد. زیره از هر جنسی که باشد باید علاوه بر انعطاف پذیری بالا؛ در برابر سایش و فشارهای وارده مقاوم باشد در غیر اینصورت می تواند فرد را دچار عوارض و آسیب های جدی بخصوص در قسمت پاها و ستون فقرات کند. اگر در شهر شما باران زیاد می بارد بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که علاوه بر ویژگی های ذکر شده، دارای قابلیت ضد سر خوردن نیز باشند. قابلیت شستشو، تعویض کفی طبی، داشتن لایه میانی محافظ، رنگ و قابلیت ست شدن با انواع لباس ها و استیل ها از دیگر ویژگی های است که باید در هنگام خرید کفش راحتی مردانه مد نظر قرار گیرد.

سایز: یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید کفش راحتی مردانه به آن توجه کنید انتخاب سایز می باشد. با توجه به اینکه سایز بندی کفش ها و برندهای مختلف متفاوت می باشد بهتر است در خریدهای حضوری مدل مد نظرتان را امتحان کرده تا از تناسب سایز کفش راحتی مردانه با پاهای خود اطمینان حاصل کنید. سایز کفش موضوع مهمی است که در نظر نگرفتن آن هنگام خرید، می تواند آسیب های جدی به پاها وارد کند و سبب شود آن کفش را برای همیشه کنار بگذارید.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید کفش راحتی مردانه نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن مفاد این مقاله، انتخابی هوشمندانه و درست داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. در خریدهای اینترنتی که شما نمی توانید محصول را از نزدیک ببینید یا لمس کنید مطالعه نظر مشتریانی که از آن استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

قیمت: کفش راحتی مردانه دارای تنوع و بازه قیمتی گسترده ای نیز می باشد که کیفیت، شرکت سازنده و جنس آن در تعیین قیمت نهایی بیشترین سهم را خواهند داشت. بهتر است قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید این کالا خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی آسان تر داشته باشید. زیرا اینکار سبب حذف خودکار مدل هایی که در لیست شما جایی نمی گیرند خواهد شد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از جدیدترین و باکیفیت ترین مدلهای کفش راحتی مردانه و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید: پرفروشترین مدلهای کاپشن مردانه، بهترین مدلهای کاپشن زنانه، بهترین عینکهای آفتابی مردانه، بهترین عینکهای آفتابی زنانه، زیباترین مدل های هودی زنانه، جدیدترین مدلهای ساعت هوشمند و بهترین مدلهای انگشتر نقره را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *