منوی دسته بندی

بهترین و باکیفیت ترین مدلهای پرپشت کننده مو ارزان و پرفروش

موهای پرپشت تر و پر حجم تر باعث جذابیت و زیباتر نشان دادن فرد می شود. متاسفانه امروزه داشتن موهای پرپشت شاید کمی سخت باشد. عواملی مانند آلودگی هوا، آلاینده ها، استرس ناشی از عوامل مختلف، ژنتیک، استفاده از محصولات نامرغوب، رژیم غذایی غیر استاندارد سهم زیادی در کم پشت شدن موها دارند. یکی از محصولاتی که با نام جهانی تاپیک مو شناخته می شوند پرپشت کننده مو هستند که تاثیر زیادی در پرپشت و پرحجم نشان دادن موها دارند و بصورت محلول، اسپری و پودر به بازار عرضه می گردند. 

ساز و کار این نوع محصولات بدین صورت است که با فرآیند مغناطیسی بوجود آمده و اتصال به قسمت های کم حجم مو و حتی پوست سر باعث پر حجم و پر پشت تر نشان دادن موها خواهند شد. برای بدست آمدن بهترین نتیجه توصیه می شود قبل از استفاده از پرپشت کننده مو، موهای خود را با آب گرم و شامپو خوب بشویید و با حوله خشک کنید. سپس از پرپشت کننده مو در قسمت کم پشت موهای خود استفاده کنید. شستن سر کمک زیادی به اتصال بهتر و حجیم تر نشان دادن موها خواهد کرد.

زیرا شستن موها باعث از بین رفتن چربی (که مانند سد دفاعی در برابر عملکرد صحیح پرپشت کننده مو می باشند) و عملکرد بهتر پرپشت کننده مو می شود. در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای پرپشت کننده مو را به شما دوستان معرفی کنیم. مدلهای پیشنهادی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از برندهای معتبر و دارای شماره مجوز بهداشتی می باشند.

توجه داشته باشید استفاده از پرپشت کننده های مو بصورت موقتی مشکل کم پشتی موهای شما را برطرف می کند و به هیچ عنوان مشکل کم پشتی موها را حتی در صورت استفاده های مکرر از بین نخواهد برد.

اغلب چنین محصولاتی بر پایه مواد مصنوعی گیاهی ساخته می شوند و با تبدیل شدن به دانه ها یا تارهای مغناطیسی و چسبیدن به موهای موجود در قسمت های کم پشت و حتی کف سر، سبب پر پشت نشان دادن موقتی آن قسمت ها خواهند شد.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف پرپشت کننده مو اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- پودر پرپشت کننده مو پرفکت کد 02 وزن 50 گرم رنگ مشکی

خرید آنلاین پرپشت کننده مو

چنین محصولاتی ارتباط مستقیمی با سلامت فرد داشته و از اینرو توجه به داشتن مواردی چون مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت از اهمیت بسیار زیادی در خصوص این نوع محصولات بهداشتی برخوردار خواهد بود که خوشبختانه پودر پرپشت کننده مو پرفکت کد 02 وزن 50 گرم رنگ مشکی، موفق به اخذ مجوز بهداشتی و سیب سلامت شده است.​

پودر پرپشت کننده مو پرفکت کد 02 وزن 50 گرم رنگ مشکی، تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 85 درصدی مشتریان شده است که نشان از کیفیت بالای آن دارد. موهای پرپشت تر و زیباتر آرزوی هر فرد خوشتیپ است. پرپشت کننده مو پرفکت با داشتن الیاف گیاهی، پروتئین و کراتین علاوه بر حجیم تر نشان دادن موها، به تقویت شان کمک زیادی خواهند کرد و موهای حجیم و زیبا را به شما هدیه خواهند داد. ​

مشخصات
نظر کاربران

2- پودر پر پشت کنندۀ مو موپک مدل Black مقدار 50گرم

پودر پرپشت کننده مو موپک مدل Black مقدار با حجم 50 گرم، یکی دیگر از این نوع محصولات است که موفق به اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو شده و خیال مشتری از بابت بهداشتی بودن این محصول راحت است. محصول فوق صد در صد از مواد گیاهی و طبیعی ساخته شده است که عدم وجود مواد شیمیایی سبب شده استقبال خوبی از این محصول بعمل آید.​

همچنین استفاده از مواد کاملا طبیعی سبب شده در هنگام استفاده کوچکترین عوارضی متوجه شما نشود. ضمنا این محصول به تایید تعدادی از بهترین متخصصان پوست و مو رسیده است که موید و تضمین کنندۀ کیفیت بالای آن می باشد.​

مشخصات
نظر کاربران

3- پودر پرپشت کننده مو تاپیک هیر فیلر کد 03 وزن 50 گرم رنگ قهوه ای تیره

یکی از سریعترین، بهترین، مقرون به صرفه ترین و رایج ترین روش های پرپشت کردن موها، استفاده از محصولات پرپشت کننده مو می باشد. با استفاده از این محصولات می توانید براحتی قسمت هایی که کم پشت شده اند را پرپشت تر و زیباتر نشان دهید. برای اینکه بهترین بازخورد را داشته باشید به نکاتی که در ادامه اشاره خواهیم کرد توجه کنید.​

ابتدا موهایتان را با آب و شامپو بشویید. کامل موها را خشک کرده و از محلول، اسپری و یا پودر پرپشت کننده مو در قسمت مربوطه استفاده کنید. در قسمت های کم پشت سرتان، آنقدر این کار را انجام دهید تا دیگر اثری از کم پشتی دیده نشود. از بین بردن چربی موجود در موهای سر، یکی از مهمترین مواردی است که در رسیدن به نتیجه مطلوب شما را یاری خواهد کرد.​

مشخصات
نظر کاربران

4- پودر پر پشت کنندۀ مو هونام کد 02 وزن 40 گرم رنگ قهوه‌ای تیره

محصول فوق که موفق به اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو شده است برای موهایی با رنگ قهوه ای تیره گزینه ای ایده آل محسوب می گردد. برای استفاده ابتدا موهای سر خود را با آب و شامپو بشویید تا چربی موهای شما از بین برود.

چربی موجود در موها به عنوان اصلی ترین علت عدم عملکرد صحیح پرپشت کننده مو خواهد بود. پودر را در قسمت مربوطه ریخته و به آرامی با دست یا شانه ترجیحا پلاستیکی آن را جا به جا کرده و به قسمت کم پشت هدایت کنید.

مکانسیم چنین محصولاتی بدین صورت است که هنگام استفاده، خرده الیاف های موجود با تکنولوژی پیشرفته و به روز، به دانه ها یا تارهای باردار مغناطیسی تبدیل می شوند. این دانه های باردار با اتصال به قسمت های کم پشت مو یا پوست سر، سبب پرپشت نشان دادن قسمت های کم پشت خواهند شد.

مشخصات
نظر کاربران
5- پودر پرپشت کننده مو دیسیپلین مدل 4.0 وزن 10 گرم رنگ قهوه ای متوسط

آیا به دنبال روشی برای برطرف کردن سریع و مقرون به صرفه کم پشتی موهای خود هستید؟ یکی از بهترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راهکارها در این زمینه استفاده از پودرهای پرپشت کننده می باشد.

با خرید پودر پرپشت کننده مو دیسیپلین مدل 4.0 وزن 10 گرم با رنگ قهوه ای متوسط که بصورت پمپی به بازار عرضه شده است و کار با آن بسیار آسان می باشد، موهایی پرپشت و زیبا را به خود و دوستان تان هدیه کنید.

مشخصات
نظر کاربران
6- پودر پرپشت کننده مو تاپیک هیر فیلر کد 02 وزن 25 گرم رنگ مشکی

محصول فوق از مواد کاملا گیاهی ساخته شده است و هیچ گونه عوارضی برای موها و پوست سر شما نخواهد داشت. استفاده از پودر پرپشت کننده مو تاپیک هیر فیلر کد 02 وزن 25 گرم رنگ مشکی بصورت موقتی مشکل کم پشتی موهای شما را برطرف خواهد کرد.​

خرده الیاف های موجود در این محصول که از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده اند بصورت مغناطیسی به موهای سر شما متصل شده که از این طریق باعث پرپشت نشان دادن قسمت های مربوطه خواهند شد. ​

دقت داشته باشید که استفاده از چنین محصولاتی راهکاری موقتی و سریع برای ضخیم و حجیم نشان دادن قسمت های کم پشت می باشد و به هیچ عنوان راهکاری برای حل دائمی کم پشتی موها محسوب نمی شود. با هر بار شستن موها، مجددا موها به حالت قبل خود بر می گردند.​

این طرز فکر که در صورت استفاده مکرر و طولانی از چنین محصولاتی، می توان مشکل کم حجم بودن موها را برطرف کرد کاملا اشتباه و غلط می باشد.​

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی درخصوص خرید پرپشت کننده مو که بهتر است بدانید

نکته: اسپری یا پودر پرپشت کننده مو را همیشه دور از دسترس کودکان و در جای خشک، خنک و دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید.

نکته: در هنگام خرید چنین محصولاتی که ارتباط مستقیم با سلامتی شما دارند به داشتن سیب سلامت، تاریخ انقضا و شماره مجوز بهداشت دقت کنید. در صورت نداشتن این موارد که اغلب بر روی بسته بندی درج شده است به هیچ عنوان از آنها استفاده نکنید زیرا می تواند نتیجه عکس داشته باشد و سلامتی شما را به خطر بیندازد.

نکته: پرپشت کننده های مو در انواع مختلفی چون پودر، اسپری و محلول در بازار موجود می باشند که حسب سلیقه یا حاصل شدن بهترین نتیجه، می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید در این خصوص با پزشک متخصص پوست و مو مشورت هایی داشته باشید.

نکته: چنانچه بار اولتان است که می خواهید از پرپشت کننده مو استفاده کنید پیشنهاد می شود از مدلهای را که حجم کمتری دارند خریداری کنید. تا اگر از محصول رضایت نداشتید یا نتیجه مطلوبی حاصل نشد کمتر متضرر شوید.

نکته: از دیگر موارد مهمی که باید در هنگام خرید پرپشت کننده مو مورد توجه قرار گیرد، رنگ آن است که معمولا از طرف شرکت تولید کننده بصورت دقیق اعلام و بر روی بسته بندی محصول درج می شود.

نکته: اگر قرار است آن را در ساک دستی خود قرار دهید تا در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشید پس حتما به اندازه و ابعاد آن هم توجه کنید.

نکته: توجه داشته باشید چنین محصولاتی به عنوان راهکاری موقتی برای از بین بردن کم پشتی موها استفاده می شوند و به هیچ عنوان راهکار و روشی برای درمان دائمی کم پشتی موها نمی باشند و با هر بار شستن موها، خواص این نوع محصولات بطور کامل از بین خواهد رفت.(برخی پرپشت کننده های مو حاوی موادی چون پروتئین و یا کراتین هستند که این مواد می تواند موهای سر را تقویت کند اما سبب رویش موهای جدید نخواهد شد.)

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید پرپشت کننده مو کنید. در خریدهای حضوری بهتر است خرید خود را از مراکز معتبری مانند داروخانه ها انجام دهید و با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده ، انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزییات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که بهتر است با کمی وقت گذاشتن آنها را مطالعه فرمایید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از پرفروشترین و با کیفیت ترین مدل های پرپشت کننده مو و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین مدلهای شامپو سر، بهترین مدلهای کرم پودر و پرفروشترین مدلهای کرم دور چشم را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *