منوی دسته بندی

بهترین لباس موتور سواری +[معرفی 20 مدل پرفروش و مناسب موتور سنگین]

بهترین لباس موتور سواری از کجار بخرم؟ ویژگی های بهترین لباس موتور سواری چیست؟ ما در این بخش از دقیق شو 20 مدل از بهترین لباس موتور سواری را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین در ادامه می توانید یکسری نکات مهم در خصوص لباس موتورسواری را مطالعه کنید.

موتورسواری یکی از مهیج ترین ورزش های حال حاضر دنیاست که در سطوح و سبک های مختلف اجرا می شود و طرفداران زیادی را در اقصی نقاط جهان به خود اختصاص داده است. اغلب نوجوانان و جوانان به سمت این ورزش گرایش دارند و با وجود خطرات زیادی که در این رشته وجود دارد حاضرند آنها را به جان بخرند اما هیجانش را از دست ندهند. 

زمین خورن، تصادف و سانحه جزو جدایی ناپذیر موتورسواری است که با رعایت موارد ایمنی و داشتن تجهیزات می توان خسارات در این زمینه را به حداقل رساند. موتورسواری همانطور که هیجان بالایی دارد می تواند خطرناک و خطرآفرین باشد. در کنار دستکش، کلاه و عینک موتورسواری یکی از ملزومات اصلی این ورزش مهیج بدون تردید داشتن لباس موتور سواری است. 

لباس مخصوص موتور همانند یک زره از بدن شما در برابر صدمات احتمالی جلوگیری کرده و در موارد حاد از شدت جراحات به شکل قابل توجهی می کاهد. برخی از مدلهای لباس موتور سواری که بصورت حرفه ای طراحی و تولید می شوند با داشتن خاصیت ضدحریق و ضدتعریق علاوه بر حفاظت از جان با امکان گردش هوا شرایط استفاده از آن را برای راکب موتور در ساعت های طولانی تسهیل می کنند.

با توجه به تنوع بسیار زیاد لباس موتور سواری، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، 20 مدل از بهترین لباس موتور سواری را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف لباس موتور سواری اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود مطالب مربوط به: بهترین دستکش موتور سواری و بهترین عینک موتور سواری را مطالعه کنید.

1- لباس موتور سواری مدل بچگانه BL1206

1- لباس موتور سواری مدل بچگانه BL1206

لباس موتور سواری مدل بچگانه BL1206 در ابعاد 35*45*10 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و جزو بهترین لباس موتور سواری محسوب می شود. این محصول با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای کودکان 6 تا 12 سال می باشد. وجود بندهای کشی و قابل تنظیم به شما اجازه می دهد تا متناسب با جثه فرزندتان آن را تنظیم کنید.

گزینه ای ایده ال برای حفاظت از قسمت های حساس دلبند شماست که می تواند در ورزش هایی مانند موتورسواری، اسکیت برد، اسکیت و دوچرخه سواری مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با پوشش دهی مناسب بخوبی از قفسه سینه، شکم، ستون فقرات، سرشانه، آرنج و ساعد، زانو و ساق پای کودک مراقبت و محافظت خواهد کرد. لباس موتور سواری فوق مخصوص استفاده کودکان می باشد و دارای سه ویژگی اساسی و مهم است. 

اول اینکه از ترکیب فوم فشرده، پلاستیک سخت و برزنت ساخته شده است.

وزن سبک آن در استفاده های طولانی کودک را آزرده و کلافه نخواهد کرد. دومین ویژگی این است که با وجود وزن کم استحکام بالایی در برابر فشار، ضربه و ساییدگی دارد و سد دفاعی خوبی برای حفاظت از نقاط حساس بدن محسوب می شود. سوم اینکه بدلیل طراحی دقیق در هنگام موتورسواری دست و پاگیر نمی باشد و محدودیتی در حرکت موتورسوار ایجاد نمی کند. اخذ مجوز CE اروپا نشان می دهد تمامی استانداردهای لازم در ساخت این محصول رعایت شده و گزینه ای عالی برای استفاده و حفاظت از اندام های حساس بدن در ورزش مهیج موتورسواری است.

مشخصات
وزن: ۱۲۰۰ گرم​
اقلام همراه: شولدر محافظ بالا تنه – ساق بند و زانو بند – آرنج بند​
ابعاد: ۳۵x۴۵x۱۰ سانتی‌متر​
جنس: فوم قابل انعطاف فوم فشرده برزنت پلاستیک سخت​
سایر توضیحات: محافظت کامل از قفسه سینه، شکم، ستون فقرات، سرشانه، آرنج و ساعد، زانو و ساق پا مناسب برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله​
  • قسمت کمرش موجود نبود داخل بسته​
  • خیلی خوبه. ممنون از دیجی کالا​

2- لباس موتورسواری راپیدو مدل C01

2- لباس موتور سواری راپیدو مدل C01

لباس موتور سواری راپیدو مدل C01 در ابعاد 60*15*180 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. جنس این محصول از پلی استر می باشد و در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم شده است. دوخت و طراحی مناسب از ویژگی های دیگر این محصول است که ارزش خرید آن را بالا برده است. 

شما می توانید با پوشیدن آن در فصول سرد سال بدن خود را بخوبی گرم نگه دارید. همچنین برای سفارش بصورت آنلاین می توانید بر روی تصویر محصول کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات
سایر توضیحات: صد در صد ضد آب​
ابعاد: ۶۰x۱۵x۱۸۰ سانتی‌متر​
وزن: ۲۱۰۰ گرم​
مدل: C01
جنس: پلی‌استر​
  • سبک و خوب هستش. و یکی از بهترین لباس موتور سواری می باشد.
  • شرکت به این خوبی ای کاش مسئول کنترل کیفیت داشت که کالاها با شرایط خوب تبلیغ شود​.
  • سلام، کلا از این لباس دو سایز بیشتر موجود نیست، سایز xl با توجه به اینکه زیر این لباس ، هم لباس پوشیده میشه سایز Xl مناسب وزن های سبک هست، با احترام​
  • اصلا به درد نخور یک بار پوشیدم چون بارانی نبود اگه مرجوع کنه برمیگردونم​.
  • عرق کردن داخل پا به دلیل نداشتن پشم شیشه داخلش​
  • شما با 100هزار تومن میتونید یه بادگیر بگیرید از این بهتره هنوز نپوشیده بودم دیدم زیپش خرابه.
  • این لباس امروز به دست من رسید، دوخت زیبایی داشت وزن من 100 کیلو هست که سایز xxl برداشتم که بتوانم زیر آن لباس گرم برای روزهای زمستانی بپوشم. لباس در تنم قشنگ بود و راحت اندازه ام شد (البته روی شلوار لی پوشیدم) اولش فکر میکردم جنسش خیلی نازکه ولی وقتی به دستم رسید دیدم جنسش نسبت به قیمتش عالیه​

3- شولدر موتورسواری مدل چیتا M

3- شولدر موتورسواری مدل چیتا M

یکی از اصلی ترین وسایلی که برای شروع ورزش مهیج موتورسواری باید تهیه کنید لباس موتور سواری است. لباس موتور سواری باید به گونه ای باشد که وزن سبک و استحکام بالایی داشته باشد و از نقاط حساس بدن بخوبی محافظت کند. همچنین انعطاف پذیری در قسمت های مختلف از دیگر ویژگی های مهم شولدر موتورسواری است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشت.

لباس موتور سواری مدل چیتا M در ابعاد 50*33*10 سانتی متر تولید و در اختیار شما قرار گرفته و تمامی ویژگی هایی که به آنها اشاره کردیم را دارد و جزو بهترین لباس موتور سواری می باشد. جنس این لباس از پلی کربنات است که سبکی و استحکام بالایی دارد و سد دفاعی خوبی برای نقاط حساس بدن محسوب می شود. این محصول با داشتن محافظ های مخصوص بصورت اصولی از نقاط حساس بدن از جمله: شکم، بازو، آرنج، گردن، کتف و قفسه سینه محافظت می کند.

مشخصات
جنس: پلی‌کربنات​
وزن: ۱۰۲۰ گرم​
مدل: چیتا M
ابعاد: ۵۰x۳۳x۱۰ سانتی‌متر​
سایر توضیحات: قبل از خرید در تصاویر به جدول سایزبندی توجه کنید. سایز این محصول M می باشد. رنگ این محصول قرمز می باشد.​
  • زیبا ایمن راحت​ه.

4- لباس موتور سواری بی ام و مدل 01

4- لباس موتور سواری بی ام و مدل 01

لباس موتور سواری بی ام و مدل 01 در ابعاد 35*35*2 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده و گزینه ای مناسب برای استفاده در روزهای گرم سال است. سایزبندی متنوع این لباس موتور سواری به شما اجازه می دهد تا گزینه ای متناسب با جثه خود انتخاب کنید. جنس این محصول پارچه ای است که گردش هوا را بخوبی انجام می دهد. طراحی زیبا، ظاهر شیک و دوخت مناسب سبب شده تا بسیاری از جوانان این لباس را خریداری کنند. شما می توانید علاوه بر استفاده روی موتور بعنوان یک لباس روزمره از آن استفاده کنید.

88 درصد افرادی که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. امکان خرید اینترنتی این لباس موتور سواری با قیمتی مناسب وجود دارد. کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک کنید و این محصول که یکی از بهترین لباس موتور سواری می باشد را سفارش دهید.

مشخصات
۸۸%(۱۰نفر)از خریداران،این کالا را پیشنهاد کرده اند​
ابعاد: ۳۵x۳۵x۲ سانتی‌متر​
وزن: ۳۰۰ گرم​
جنس: پارچه​
مدل لباس موتور سواری: 01
  • عالیه​ و بنظرم یکی از بهترین لباس موتور سواری می باشد.
  • طرح ش خوبه. به قیمت هست.​
  • کیفیت ساخت معمولی​
  • قیمت مناسبی دارد.​
  • عالیه جنسش​.
  • خیلی خوبه این قیمت ارزش خرید دره واقعا​.
  • سایز دو ایکس لارج گرفتم در حد سایز لارج و کوچیک هست سایز بندی اصلا خوب نیست طرح و چاپش بد نیست با این هزینه آیتم های با ارزش تری برای انتخاب هست.​
  • اگه کسی ی لباس برای موتور می خواد که طرح قشنگی داشته باشه مخصوصا برای تابستان شک نکنه​
  • جنسش خیلی خوب بود وعالی،ولژ من لباسهای دیگه که میگیرم همین سایز میگیرم و کاملا اندازم هستش ولی این برخلاف اندازه نوشته شده کوچکتر هستش​
  • جنس عالی با تن خور فوق العاده برای ورزش های هوازی عالیه​
  • رنگش خیلی قشنگیه یه لایه این سفید داره توش کشی​
  • پارچش پلاستیک کشی بافت ریزه، که اصلا اذیتتون نمیکنه و خیلی خنکه، دولایس و یه لایه آستر سفید زیر لایه اصلی داره، کیفیت چاپ عالیه و از بین نمیره، سایز بندیشم خوب و استاندارده، بسیار زیبا و با دقت چاپ شده، رنگش از تصویر هم قشنگتره، رو بدن هم خیلی خوب میشینه و قیمتشم مناسبه، من برای دوچرخه سواری استفاده میکنم.​
5- لباس موتور سواری مدل بچگانه B1206
خرید انلاین لباس موتور سواری

ورزش مهیج موتورسواری همانطور که مهیج و جذاب است می تواند خطرآفرین باشد. سر خوردن، زمین خوردن و یا تصادف جزو جدایی ناپذیر ورزش موتورسواری است و هر لحظه ممکن است ورزشکار آن را تجربه کند. وسایلی مانند کلاه مخصوص، دستکش موتورسواری، کفش و عینک می تواند تا حد زیادی در کاهش صدمات اثرگذار باشد. 

شاید به جرات بتوان از لباس موتور سواری به عنوان یکی از مهمترین این وسایل نام برد. لباس موتورسواری با پوشش دهی قسمت های حساس و آسیب پذیر بدن در صورت سانحه می تواند سلامت شما را تا حد زیادی تضمین کند. فعالیت بچه ها و نوجوانان در این حوزه بخصوص در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. 

این رشد در سایه تحول زیرساخت های مربوط به ورزش موتورسواری بوده است. با توجه به اینکه بچه ها خودشان نمی توانند وسایل ضروری موتورسواری را خریداری کنند خرید یک لباس موتورسواری مناسب به عهده والدین است. لباس موتور سواری مدل بچگانه B1206 در ابعاد 35*45*10 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و برای بچه های 6 تا 12 سال مناسب می باشد. 

این محصول از فوم قابل انعطاف، فوم فشرده، برزنت و پلاستیک سخت ساخته شده است. متریال بکار رفته در ساخت این محصول سبب شده تا نتیجه کار یک لباس راحت و در عین حال محکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه باشد. بخوبی نقاط حساس و آسیب پذیر را پوشش می دهد و با داشتن بندهای قابل تنظیم دست شما را برای فیت کردن آن باز می گذارد. لازم بذکر است نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این محصول نشان می دهد که در رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده است.

مشخصات
وزن: ۱۲۰۰ گرم​
ابعاد: ۳۵x۴۵x۱۰ سانتی‌متر​
جنس: فوم قابل انعطاف فوم فشرده برزنت پلاستیک سخت​
اقلام همراه: شولدر محافظ بالا تنه – ساق بند و زانو بند – آرنج بند​
سایر توضیحات: محافظت کامل از قفسه سینه، شکم، ستون فقرات، سرشانه، آرنج و ساعد، زانو و ساق پا مناسب برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله رنگ آبی مشکی​
  • خوبه درکل پسرم راضیه. و میگه که بهترین لباس موتور سواری هستش.
  • خیلی قشنگه منکه خوشم اومد.​
  • جنسش از فوم و پلاستیکه جنس خوبه​
  • به نظر من حتما بخرینش. من که راضیم​.
  • قشنگ و شیکه جنسشم خوبه.​
  • خیلی خوبه جنسش و خیلی هم راحته​
  • مناسب بچه هاست واقعا کاربردیه​
  • بسیار قشنگ. عالی است​.

6- شولدر موتورسواری مدل FS

6- شولدر موتورسواری مدل FS

لباس موتورسواری مدل FS در ابعاد 50*20*5 سانتی متر و در دو سایز مختلف تولید و به بازار عرضه شده است و بدون شک جزو بهترین لباس موتور سواری می باشد. جنس این محصول از فوم پی وی سی می باشد که علاوه بر وزن سبک، مقاومت بسیار بالایی دارد. نوع طراحی این لباس هیچگونه اختلالی در عملکرد شما در هنگام موتورسواری ایجاد نمی کند و به اصطلاح دست و پا گیر نیست. وجود منافذ بر روی این لباس موتور سواری بخوبی کار گردش هوا را انجام می دهد. شما با پوشیدن این لباس می توانید با خیالی راحت و مطمئن به موتور سواری بپردازید. 

این لباس موتور سواری با پوشش دهی حرفه ای، از نقاط حساس و آسیب پذیر بدن محافظت کرده و بدلیل بالا بردن تمرکز راکب، شرایط را برای تجربه یک موتورسواری حرفه ای و بی نقص فراهم می کند. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید و از این پس یک موتورسواری بدون ترس و ایمن را تجربه کنید.

مشخصات
ابعاد: ۵۰x۲۰x۵ سانتی‌متر​
وزن: ۱۰۰۰ گرم​
جنس: فوم PVC نرم کش​
  • پارچه توری برای تهویه هوا دارد.​
  • پوشش بالا تنه اش عالیه.​
  • سایز ارسالی با سایز سفارش داده شده فرق داشت.​
  • خوب بود ولی سایزم اون چیزی که سفارش دادم نبود جنسش عالیه​
  • همین لباس رو بیرون دیدم خیلی بیشتر از قیمت دیجیکالاست، بزودی سفارشش میدم، دوستانی که خریدن لطفا تصویرش رو تو نظراتشون بزارن ، متشکرم.​
  • سلام وقت خوش امروز به دستم رسید موارد مثبت رو در قسمت مخصوصش نوشتم از همین پوشش یکی دیگه هم سفارش دادم در کل از خریدم بسیار راضی هستم.​

7- لباس موتور سواری مدل ردلاین

خرید انلاین لباس موتور سواری

لباس موتورسواری مدل ردلاین در ابعاد 50*20*5 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است که شما می توانید سایز دلخواهتان را سفارش دهید. جنس این محصول از فوم پی وی سی می باشد که سبک و مقاوم است و از این نظر جزو بهترین لباس موتور سواری می باشد. داشتن محافظ در قسمت حساس مانند قفسه سینه، کتف، آرنج و ستون فقرات قسمت بالا تنه شما را به شکلی حرفه ای و درست محافظت خواهد کرد.

مشخصات
ابعاد: ۵۰x۲۰x۵ سانتی متر​
وزن: ۱۰۰۰ گرم​
جنس: فوم PVC نرم کش​
  • عالی عالی عالی​
  • واقعا ممنون بسیار عالیه.​
  • عالی هست واقعا​
  • خیلی خیلی خوبه و من دوسش دارم.​
  • خوب و محکم کیفیت خوبی دارد.​
  • یجورایی سایزبندی میزنن انگار جون ما تپل ها ارزشی نداره. یدونه سایزبزرگ پیدا نمیشه​.
  • فروشنده یدک موتوری عکس ها رو اشتباه میذاره، ردلاین زده برای من مارک دیگه ای فرستاده بود. جنس شولدر هم ضعیفه، توری بکار رفته شده به راحتی پاره می شود.​

8- لباس موتور سواری رد بول مدل 01

8- لباس موتور سواری رد بول مدل 01
مشخصات
ابعاد: ۳۵x۳۵x۲ سانتی‌متر
وزن: ۳۰۰ گرم​
جنس: پارچه​
  • برای پسرم گرفتم خیلی دوست داشت.​
  • آستین‌هاش حدود ۵ سانت کوتاه است.​
  • لباس جذابی هستش​
  • کیفیت تیشرت و چاپ خیلی خوب بود.​
  • طرحش زیباست.​

9- لباس موتور سواری اونیل مدل 02

9- لباس موتور سواری اونیل مدل 02
مشخصات
جنس: پارچه
وزن: ۳۰۰ گرم​
ابعاد: ۳۵x۳۵x۲ سانتی‌متر​
  • خوبه خنکه عالی​ و یکی از بهترین لباس موتور سواری می باشد.
  • یک لباس کاملا بی کیفیتی هست که بد هم دوخته شده، و فقط ظاهرش جذابه​
  • جنس خیلی بده، اندازه طول لباس خیلی کوتاهه. جلو و عقب لباس هم اندازست که اشتباهه، باید پشتش بلند تر میبود. جنس داخلش هم خوب نیست. پارچه تنفسی نیست. یه مورد دیگه، پارچه آزاد نیست و کشی هست متاسفانه. یه لباس برند فاکس اورجینال دارم، این در برابرش پلاستیک زباله حساب میشه D: رزش خرید نداره.​
10- لباس موتور سواری مدل پولسار
10- لباس موتور سواری مدل پولسار
مشخصات
ابعاد: ۳۰x۳۰x۲ سانتی متر
وزن: ۲۵۰ گرم​
جنس: پلی‌استر​
  • به نسبت قیمتش میارزه.بدنیست​.
  • هر بار که میپوشید باید بره تو ماشین​
  • برای قد تا 193 سانتیمتر و وزن تا 110کیلوگرم متناسب است​.
11- شولدر موتورسواری مدل والنتینو روسی 46
خرید انلاین لباس موتور سواری
مشخصات
۸۶%(۲۰نفر)ازخریداران،این کالاراپیشنهادکرده اند​
ابعاد: ۳۰x۳۰x۲ سانتی‌متر​
وزن: ۲۵۰ گرم​
جنس: پلی‌استر​
مدل: والنتینو روسی 46
  • عالیه.​
  • بجای آستین بلند آستین کوتاه برام فرستادن جنسش خوبه​
  • ارزش خرید داشت​.
  • دوخت مناسبی دارد.​
  • مناسب موتور سواری به خصوص سنگین سوارا​
  • زیاد خوشگل نیست، برای پسرهای خیلی لاغر خوبه​
  • جنسش خوبه درسته پلاستیکی هست ولی رو موتور خوبه و قیمتش هم خوبه​ و بنظرم می تونه یکی از بهترین لباس موتور سواری باشه.
  • خوب بود.بعنوان هدیه به یک نفر دادم خیلی خوشش اومد.​
  • بیشتر از یکسال پیش از دیجیکالا خریدمش توی این مدت هر دفعه شستمش مثل روز اول نو شد یه بار خوردم زدم دستم زخمی شد ولی لباس هیچیش نشد​.
  • بسیار لباس عالی و با دوام هست جنسش واقعا عالیه من ۲تا دیگه از همین گرفتم.​
  • تن خور خیلی شیک و زیبایی داره، مخصوصن اگه بدن رو فرم داشته باشید، در واقع اندامی هست طرحش خیلی جذابه کیفیت قابل قبولی داره در کل تشکر از تولید کننده​.
  • سلام من اولین بار بودش که خرید کردم اما کد تخفیف بهم نخوردش بعد از تحویل بسته با خودم شاید اونجا تخفیف میدهید اما نه اس ام اس اومده بودش که بالای ۱۰۰ هزار خرید ۳۵ تخفیف میدهید اما ندادید​.
12- لباس موتور سواری مدل بچگانه R1206
12- لباس موتور سواری مدل بچگانه R1206

سایر توضیحات: محافظت کامل از قفسه سینه، شکم، ستون فقرات، سرشانه، آرنج و ساعد، زانو و ساق پا مناسب برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله​

مشخصات
وزن: ۱۲۰۰ گرم​
ابعاد: ۳۵x۴۵x۱۰ سانتیمتر​
اقلام همراه: شولدر محافظ بالا تنه، ساق بند و زانو بند، آرنج بند​
جنس: فوم قابل انعطاف فوم فشرده برزنت پلاستیک سخت​
مدل: بچگانه R1206
  • به نظرم یه لباس ضروری واسه بچه هاس که ازشون حفاظت میکنه.تو خریدش شک نکنید.​

13- لباس موتور سواری هوندا مدلHOA-02

13- لباس موتور سواری هوندا مدلHOA-02
مشخصات
ابعاد لباس موتور سواری: ۳۰x۳۰x۲ سانتیمتر
وزن: ۳۰۰ گرم​
جنس: پارچه​
  • کیفیت عالی قیمت مناسب.​
  • خوش پوش و زیبا.​
  • طرحش خوبه. به قیمت هست.​
  • عالیه تن خورش خوبه. و یکی از بهترین لباس موتور سواری است.
  • جنسش تماما مواده و فرم برشش طوریه که تیشرت جذب بدن وامیسته دوختش خیلی معمولیه ولی چاپ و طرح جذابی داره.​
  • لباس زیبا و خوش طرحی هست و البته واضحه که فقط موتور سواری مناسب است و نمیشه همه جا آدم بپوشه و ی نکته اینکه چون این لباس جذب هستش بیشتر به کسانی میاد که اندام ورزشی و زیبا داشته باشن ی خورده چربی اضافی داشته باشی همه رو رو میکنه یا اینکه برا کسانی که لاغر باشن بنظر من مناسب نیست ولی در کل برا عاشقای هوندا دلبری میکنه من که بعشق موتور هوندام گرفتمش.​

14- لباس موتور سواری فاکس مدل03

14- لباس موتور سواری فاکس مدل03
مشخصات
ابعاد: ۳۵x۳۵x۲ سانتی‌متر
وزن: ۳۰۰ گرم​
جنس: پارچه​
  • عالی بود​
  • برای داداشم خریدم. راضی بود در کل​
  • بی کيفيت و جنس ضعیف پیشنهاد نمیکنم.​
  • خیلی جذاب واسه کراس سوارا​
  • جنسش خوبه درسته پلاستیکی هست ولی رو موتور خوبه و قیمتش هم خوبه​
  • دقیقا مثل عکس, جنس معمولی. بسیار شیک.​
  • بسیار عالی سایز بندی بسیار مناسب هست و همون سایزی که سفارش میدین براتون میارن​
  • جنس لباس بسیار نازک و نایلون خالص هست. بدن سریع عرق میکنه​
  • سایزش سلیقه ایه ، به نظر من باید یه سایز بزرگتر سفارش داد ، جنسش کاملا مواده​.
  • سلام من سایز لارج میخواستم دو تا اندازه هاشون یکی هست با پیراهن های بیرون یا فرق می‌کند​.
  • دوستان نسبت ب قیمتش خوبه جنسشم خوبه فقط خیلی چسپه باید ی سایز بزرگتر از خودتون سفارش بدید که تن پوش راحتی داشته باشه​.

15- لباس موتور سواری بنلی مدل BLLI-01

خرید انلاین لباس موتور سواری
مشخصات
ابعاد: ۳۵x۳۵x۲ سانتی متر
وزن: ۳۰۰ گرم​
جنس: پارچه​
  • جنسش خوب بود.​
  • من راضی هستم.​
  • بسیار عالی استایل خوب تو تن​ داره.
  • خوووب بود راضی ام.​
  • خوشگل بود، جنسشم بد نبود، برا هدیه گرفتم.​
  • خیلی خوب بود مخصوصا که سایزش نسبت به سایز درخواستی مناسب بود ، جنس خوبی هم داشت ، راضی بودم.​
  • در کنار تیشرت آستین کوتاه همین کار عبارت غیر اصل دیده میشود. ولی در کنار آستین بلند این عبارت ثبت نشده. در صورتی که این تیشرت هم غیر اصل است.​
  • خیلی بد بود جنسش خیی مضخرف بود و کلا پلاستیک خالص بود قیمتش ام الکی گرون بود آدم برای جنس خوب پول می ده نه لباسی که انگار سفره یه بار مصرفه جنسش​.

16- تیشرت موتور سواری مدل یاماها

16- تیشرت موتور سواری مدل یاماها
مشخصات
ابعا: ۳۰x۳۰x۲ سانتی‌متر
وزن: ۲۵۰ گرم​
جنس: پلی‌استر​
  • حتما بخریدش. عالیه.​
  • تن خورش خوبه​
  • بسیار زیبا مخصوص موتور بازها​
  • جنسش خوبه. راضیم.​ بنظرم حقشه جزو بهترین لباس موتور سواری باشه
  • کیفیت خیلی خیلی پابین زیر پیرهنی کیفیت بالاتری داره​.
  • اصلا بدرد نمیخوره، جنس خیلی ضعیفی داره، اندازش خیلی کوچیکتر از چیزیه که سفارش دادم​.
  • لطفا برای شعور خریدار ارزش قائل بشید چند تا از سفارشهای منو حذف کردید و با کمال پورویی هزینه حمل رو کامل گرفتید.​

17- شولدر موتورسواری مدل DUCATI

17- شولدر موتورسواری مدل DUCATI
مشخصات
جنس: برزنت​
وزن: ۳۰۰ گرم​
ابعاد: ۳۵x۳۵x۲ سانتی‌متر​
  • لطفا برای اشخاصی که درماه به طور خوانوادگی لااقل ۲۰ قلم انواع کالا شمارش داریم در مورد هزینه ارسال و ارسال دقیق طبق سفارش نهایت دقت را انجام دهید که دلخوری نماند و همچنان باهم مراوده داشته باشیم.​
  • از لحاظ جنس میشه گفت نه بد هست و نه خوب چرا که پارچه خوبی هست و در صورت شست و شو رنگ اون از بین نمیره از لحاظ سایز ولی اصلا مطابق سایز های درج شده نیست چون من هم سایز L و هم سایز XL این کارها رو گرفتم سایز L فوق العاده تنگ و کوچک و سایز XL خیلی بد قواره و دراز هست و سایزهاش استاندارد نیست. متاسفانه جدولی هم برای انتخاب سایز نداره در ضمن اصلا با این قیمت (۱۶۰۰۰۰) ارزش خرید نداره و قیمت فوق العاده بالایی داره چرا که با این قیمت کارهای بهتری از همین دیجیکالا میشه خرید فقط این کارها برای روی موتور سیکلت طراحی های جالبی داره.​

18- لباس موتور سواری مدل هوندا 93

خرید انلاین لباس موتور سواری
مشخصات
ابعاد: ۳۰x۳۰x۲ سانتی‌متر​
وزن: ۲۵۰ گرم​
جنس: پلی‌استر​
  • خوب بود.​
  • کیفیت خوب​.
  • خیلی خوب بود اندازشم درست بود.​
  • دوخت زیاد خوبی نداره ولی خوشگله سایزش مناسب نبود مرجوع کردم من لارج میپوشم ولی خیلی کوچک بود و استین ها کوتاه​
  • چون کشی هست و سباه هستش دوختش یکم معلوم میشه…ولی خیلی خشکله….انرژی مثبته دی: بازم میخریم.​
  • من دوایکس سفارش دادم خوب بود سایز کوچکتر ترسیدم استیناش کوتاه باشه قدم هفتادوپنج و وزنم هفتاد مناسب بود فکر میکنم سایز متناسب با بدن کمی استینش کوتاه بشه من یه سایز بزرگتر سفارش دادم خوب بود.​

19- لباس موتور سواری راک استار مدل 01

19- لباس موتور سواری راک استار مدل 01
مشخصات
ابعا: ۳۵x۳۵x۲ سانتی‌متر
وزن: ۳۰۰ گرم​
جنس: پارچه​
  • تن خورش عالیه. ممنون از دیجی کالا​
  • این لباس بسیار زیبا طراحی شده است و با توجه به قیمتش ارزش خرید دارد.​
  • جنس پارچه خوبی داره و رنگش از بین نمیره​.
  • واسه چندمین باره خریدم و بسیار ازش رازی هستم.​
  • طرحش خوبه. به قیمت هست.​
  • لباس نرم و لطیف و خوش استایل مناسب بدنهای ورزیده رنگ زیبا و چشم نواز​
  • جنس چندان خوبی نداره! ولی کار راه بندازه.​
  • عالی و بخاطر جنسش عرق توو بدنتون نمیمونه و پشت موتور زود میپره و توو سرعت چون به بدن فیکسه اگه لباس موتور نداشته باشید عالیه.​

20- لباس موتور سواری مدل KTM2

خرید انلاین لباس موتور سواری
مشخصات
ابعاد: ۳۵x۳۵x۱ سانتی متر​
وزن: ۳۰۰ گرم​
جنس لباس موتور سواری: پلی‌استر​
  • فقط با شگاه میشه پوشیده​
  • خوب بود. قیمتش هم مناسب بود.​
  • خوبه من راضی هستم پیشنهاد می کنم.​
  • طراحی خوبی داره​.
  • تیشرت خوبیه قشنگه طراحی خوبی داره سبک هم هس فقط یکم جنسش نازک ولی اوکیه​
  • تیشرت خیلی خوبی هسته با این قیمت جایی مثلشو بهتون نمیدن​
  • عالی عالی عالی عالی واقعا.​
  • حتما دقت داشته باشید که فیت بدن هست.​
  • بی کيفيت و جنس ضعیف پیشنهاد نمیکنم.​
  • بسیار تیشرت زیبایی میباشد وازقیمت مناسبی برخوردار است وتولید داخلی میباشد که ازپارچه کشی درست شده هست.​
  • خب از جنس پلاستیک قاعدتا باید رمان تعریق بدن آزار دهنده باشه ولی ای کاش همین طرج های گرافیکی زیبا با این رنگ های شاد و ورزشی با یه جنس خوب پارچه تهیه میشد.​
  • نمیشه که با فتوشاپ رنگ رو تغییر بدی و جذاب ترش بعد یه چیز دیگه بدی دست مردم حالا مشکلی هم نداره ها خود تیشرته ولی فروشنده بزرگوار این فوتوشاپه و تغییر رنگ و کنتراست رو نمیزاشتی و بعدش من حتی اگه تصمیم به خرید میگرفتم بازم ، لاقل تو ذوقم نمیخورد عکسها رو ببینید گوشیم هم پرچمداره و دوربین خوبی داره سایز رو هم که همه گفتن دیگه یک و نیم تا دو سایز کوچیکتره برا من xl پوش دو ایکسش رو طبق نظرات گرفتم جذب محسوب میشه حالا خلاصه اگه شکم و پهلو داشته باشی اصلا تو تنت قشنگ وای نمیستن مثل همه تیشرتای جذب دیگه که این نقطه ضعفی برا این محصول نیست ولی اینکه سایز رو کوچیکتر از استاندارده چرا​

نکاتی در خصوص خرید بهترین لباس موتور سواری​

  • برند و سبک: در حال حاضر لباس موتور سواری در برندهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. از معروف ترین و شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار می توان به: کی تی ام، والنتینو، پولسار، هوندا، راپیدو، کاوازاکی و یاماها اشاره کرد. دقت داشته باشید که حتما لباس موتور سواری را متناسب با سبک و رشته ای که در آن فعالیت دارید انتخاب کنید. به طور کلی رشته موتور سواری در 4 سبک کروز، خیابانی، آفرود و تورینگ دسته بندی می شود که هر کدام لباس های مخصوص به خود را دارد. برای مثال ظاهر لباس موتور سواری در سبک خیابانی بسیار مهم است. در سبک آفرود و سبک های پر سرعت داشتن محافظ در سر زانو و سرشانه ها بسیار کلیدی خواهد بود. همچنین تعداد جیب های مختلف دست شما را برای همراه داشتن وسایل مورد نیاز باز می گذارد.
  • سایز و ایمنی: در هنگام خرید لباس موتور سواری حتما توجه داشته باشید که موارد ایمنی در آن رعایت شده باشد و بخوبی از نقاط حساس و آسیب پذیر بدن شما محافظت کند. سعی کنید در هنگام خرید لباس موتور سواری مدلی که کاملا فیت و اندازه شما باشد را انتخاب کنید. تنگ بودن لباس حتما شما را کلافه خواهد کرد. همچنین اگر لباسی که انتخاب کردید گشاد باشد احتمالا شما را با مشکل روبه رو خواهد کرد.
  • قابل شستشو: بخصوص اگر در سبک آفرود فعالیت دارید بهتر است لباس موتور سواری که قابل شستشو باشد را انتخاب کنید تا در صورت نیاز بتوانید براحتی آن را با دست یا با ماشین لباسشویی بشویید.
  • قیمت: لباس موتور سواری در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: خاصیت ضدحریق، برند و کیفیت لباس موتور سواری در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل های مختلف موجود در بازار مدلی متناسب با نیاز و بودجه تان خریداری کنید.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید لباس موتور سواری به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید بهتر است به قسمت مشخصات لباس موتور سواری مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.

درباره لباس موتور سنگین

لوازم موتورسواری، لباس و تجهیزات تخصصی است که توسط موتورسواران استفاده می‌شود. این لباس‌ها معمولاً چندین هدف را به‌طور همزمان انجام می‌دهند، از جمله محافظت در برابر آسیب تصادف، انحراف خورشید، بارش باران، هوای گرم، سرد یا هیدراته نگه داشتن موتورسوار، افزایش دید و بیان سبک یا هویت اجتماعی موتورسواران. دستگاه‌های تعبیه‌شده مانند گوشی‌های بلوتوثی، دستگاه‌های مسیریابی GPS و نگه دارندهٔ تلفن‌های همراه نیز از تجهیزات موتورسواری به حساب می‌آیند. اطلاعات بیشتر در مورد لباس موتور سواری

کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 20 مدل از بهترین لباس موتور سواری و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین دستکش های موتورسواری، بهترین مدل های کلاه کاسکت، بهترین مدل های عینک موتور و باکیفیت ترین دزدگیرهای موتور را پیشنهاد می کنیم.

برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

یک نظر

  • جواد

    سلام. بعضیاش خوب بود

    20 اردیبهشت 1402 در 15:37
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *