منوی دسته بندی

راهنمای خرید ست کابینت و روشویی پرفروش ، باکیفیت و زیبا

دیزاین، طراحی و دکوراسیون داخلی امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بسیاری به دنبال هر چه زیباتر و متفاوت تر نشان دادن فضای داخل منزل خود هستند. یکی از وسایلی که می تواند توسط دیزاینرهای فضای داخلی منزل پیشنهاد شود و یا توسط شخص شما مورد توجه قرار گیرد استفاده از ست کابینت و روشویی یا همان روشویی های کابینتی است که سهم بزرگی در زیباتر و شیک تر نشان دادن فضای سرویس بهداشتی و یا حمام خواهد داشت.

ست کابینت و روشویی علاوه بر ایجاد زیبایی، بدلیل قرار دادن فضای مناسب در اختیار شما سبب مرتب سازی سرویس بهداشتی و حمام خواهند شد و براحتی می توانید وسایل زیادی را در آنها قرار دهید.

امروزه تنوع ست کابینت و روشویی بسیار زیاد شده و شاید همین موضوع کمی انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه را سخت کرده باشد. در این بخش از دقیق شو قصد داریم در همین راستا تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدل های ست کابینت و روشویی موجود در بازار را خدمت شما دوستان معرفی کنیم.

در آخر این مطلب هم با راهنمای خرید بهترین ست کابینت و روشویی در خدمت شما خواهیم بود. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف ست کابینت و روشویی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- ست کابینت و روشویی مدل میلانو کد 137 به همراه آینه

خرید بهترین مدل های ست کابینت و روشویویی

ست کابینت و روشویی مدل میلانو کد 137 به همراه آینه می باشد و تا به امروز 82 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند. این محصول در 5 رنگ زیبا و متنوع به بازار عرضه گردیده است که حسب سلیقه و نوع دکوراسیون حمام و دستشویی خانه خود می توانید رنگ دلخواهتان را سفارش دهید.​

این محصول از چهار قسمت تشکیل شده است که در ادامه در خصوص قسمت های مختلف آن توضیحاتی خواهیم داد. اولین قسمت کابینت آن می باشد که در برابر خیس شدن و محیط های مرطوب کاملا مقاوم شده است. کابینت دارای دو عدد کشو و یک عدد درب با لولای آرام بند است که فضای مناسبی را برای قرار دادن وسایل مختلف مانند مایع دستشویی، وسایل نظافتی، افترشیو، شامپو و غیره در اختیارتان قرار می دهد. ​

در نظر داشته باشید ریل کشوها هم از استیل ساخته شده تا در صورت خیس و مرطوب شدن دچار مشکل و افت کیفیت نشود. دومین قسمت روشویی است. روشویی از جنس چینی کاملا بهداشتی ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر انواع شوینده ها دارد و کیفیت خود را از دست نمی دهد. سومین قسمت این محصول آینه می باشد.​

قاب آینه از پی وی سی ساخته شده و گزینه ای بسیار مناسب برای محیط هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام خواهد بود. با توجه به اینکه بخار غلیظ در محیط های این چنینی محتمل است ، برای رضایتمندی بیشتر مشتری آینه این محصول بصورت ضد بخار تولید شده است. ​

چهارمین قسمت هم زیر آینه می باشد که از جنس پی وی سی ساخته شده است و براحتی می توانید وسایل مختلفی مانند مایع دستشویی، خوشبو کننده و وسایل دم دستی را روی آن بچینید. ​

مشخصات

نظر کاربران

2- ست کابینت و روشویی مدل 5050 به همراه آیینه باکس

ست کابینت و روشویی مدل روشویی 5050 به همراه آینه باکس که دو رنگ طوسی و سفید موجود میباشد محصولی بسیار کاربردی و زیباست که با خرید آن می توانید ظاهر حمام و دستشویی منزل خود را تغییر داده و وسایل موجود در این قسمت از خانه را مرتب و سر جای خود قرار دهید. این محصول دارای قسمت هایی است که به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

یک باکس کمد، که در آن یک آینه قرار داده شده و بصورت طبقاتی و زیبا طراحی شده و اجازه می دهد وسایل زیادی را در آن بچینید. جنس آینه بسیار باکیفیت و بصورت ضد بخار تولید شده است. جنس این باکس از پی وی سی می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر محیط های خیس و مرطوب دارد و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

همچنین یک بخش دیگر در این باکس تعبیه شده که امکان آویز کردن حوله و یا دستمال رولی را به شما می دهد و بسیار کاربردی است. روشویی از جنس چینی مقاوم در برابر انواع مختلف مواد شوینده ساخته شده است. علاوه بر کیفیت روشویی؛ به ظاهر آن توجه خاص شده و سطح آن براقیت چشم نواز و جذابی دارد که جلوه بیشتری به آن بخشیده است. روشویی بر روی کابینت قرار گرفته است.

کابینت از پی وی سی ساخته شده و جنس آن کاملا مناسب محیط های مرطوب می باشد. در قسمت کابینت هم که فضای خوبی را در اختیارتان قرار می دهد می توانید وسایل مختلفی را قرار دهید. در نظر داشته باشید طبق نظر مشتریانی که از این کالا استفاده کرده اند سایز این محصول کوچک بوده و بیشتر مناسب افرادی که به دنبال یک ست کابینت و روشویی در سایز و اندازه کوچک هستند می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

3- سـت کـابینت و روشـویی سیتکا مدل R007

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل R007 یکی دیگر از باکیفیت ترین و زیباترین مدل های ست کابینت و روشویی موجود در بازار می باشد. این محصول از دو قسمت روشویی و کابینت تشکیل شده است. کابینت از جنس پی وی سی ساخته شده و ضخامت و مقاومت بسیار خوبی دارد. رنگ سفید همراه با رگه های مشکی بر جذابیت و زیبایی آن افزوده است.

یک عدد درب که لولاهای آن بصورت آرام بند می باشد فضای خوبی را برای قرار دادن وسایل مختلف در اختیار شما قرار داده است. روشویی این محصول از جنس گرانیت بوده که مقاومت و طول عمر سنگ های گرانیتی زبانزد است و بیشتر این نوع از سنگ ها را در مدل های گران قیمت و لوکس خواهید دید.

قسمت گرانیتی با روکش آنتی باکتریال پوشانده شده تا مشتری از بابت بهداشتی بودن آن اطمینان حاصل کند. در مجموع اگر به دنبال یک روشویی کابینتی باکیفیت، زیبا و نسبتا مقرون بصرفه برای دستشویی و حمام منزل خود می گردید ما به شما خرید ست کابینت و روشویی سیتکا مدل R007 را پیشنهاد می کنیم که گزینه ای بسیار مناسب برای منازل مجلل، مدرن و لاکچری خواهد بود.

مشخصات

نظر کاربران

4- ست کابینت و روشویی مدل E 300 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل E 300 به همراه آینه در سه رنگ زیبا موجود می باشد که در ادامه به توضیحاتی در خصوص این محصول می پردازیم. کابینت این محصول دارای یک درب می باشد و فضای خوبی را برای چیدن وسایلی مانند شامپو، خوشبو کننده و دیگر لوازم در اختیار شما قرار می دهد. کابینت از پی وی سی کره ای و بسیار باکیفیت ساخته شده که خیال شما را از بابت طول عمر و مقاومت در برابر محیط های مرطوبی مانند حمام راحت کرده است.​

روشویی از جنس سنگ کاملا طبیعی می باشد که البته با روکش آنتی باکتریال پوشانده شده که سبب شده تا زیبایی، کیفیت و بهداشت را در کنار هم داشته باشید. آينه بك لايت درجه يك فول HD همراه كليد خاموش روشن لمسي این محصول را به یک محصول کاملا لاکچری و مناسب منازل مدرن و زیبا بدل کرده است که هم اکنون شما عزیزان می توانید بصورت اینترنتی آن را سفارش دهید.​

مشخصات

نظر کاربران

5- ست کابینت و روشویی مدل میلانا 60BM به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی مدل میلانا 60BM به همراه آینه و باکس در دو رنگ در بازار موجود می باشد. این محصول از سه جز اصلی تشکیل شده است که در خصوص قسمت های مختلف آن توضیحاتی خواهیم داد. قسمت اول کابینت است که از جنس پی وی سی و به شکلی زیبا طراحی شده است تا مقاومت خوبی در برابر محیط های خیس و مرطوب داشته باشد.

یک عدد درب داشبوردی با لولای آرام بند، فضای خوبی را برای چیدن وسایل مختلف درون آن در اختیارتان قرار می دهد. قسمت دوم روشویی از جنس چینی با روکش آنتی باکتریال و بصورت کاملا بهداشتی می باشد که البته در برابر مواد شوینده هم مقاوم شده است. 

قسمت سوم باکس این محصول است که خود به دو قسمت آینه ضد بخار و یک عدد جا حوله ای یا دستمال رولی تقسیم می گردد.

مشخصات

نظر کاربران

6- سـت کابیـنت و روشـویی لیرا مدل آلور کد F121

ست کابینت و روشویی لیرا مدل آلور کد F 121 هم از دو قسمت تشکیل شده است. در قسمت پایین کابینت قرار دارد. کابینت از جنس پی وی سی بسیار باکیفیت و مقاوم در برابر رطوبت می باشد. دو عدد کشو دارد. یک عدد کشو که قسمت های تفکیک شده آن دست شما را برای چیدن وسایل مختلف کوچک باز گذاشته است. ریل های این کشو در برابر رطوبت مقاوم اند. ​

کشوی دوم که بصورت داشبوردی طراحی شده فضای مناسبی را برای چیدن وسایل بزرگتر در اختیارتان قرار می دهد. روشویی این محصول هم از جنس چینی آنتی باکتریال و بهداشتی است که از یراق آلات ضد زنگ در آن استفاده شده که می توان گفت همین موضوع تضمین کننده کیفیت بالای آن می باشد. ​

مشخصات

نظر کاربران

7- ست کابینت و روشویی آزالیا مدل آندره کد 03 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی آزالیا مدل آندره کد 03 به همراه آینه یک ست کامل و باکیفیت می باشد که در ابعاد 46*26*50 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. یک عدد روشویی چینی، کابینت و آینه طبقه دار تشکیل دهنده این مجموعه زیبا هستند. روشویی از جنس چینی بهداشتی و براق است که علاوه بر کیفیت بالا زیبایی چشم نوازی دارد. کابینت از جنس ورق ضخیم پی وی سی می باشد که در برابر نفوذ آب و خط و خش کاملا مقاوم شده است و می توانید روی طول عمر آن حساب کنید. 

در قسمت کابینت یک عدد کشوی داشبوردی وجود دارد که با توجه به عمق مناسب اجازه چیدن وسایلی زیادی را به شما می دهد. شرکت سازنده در قسمت یراق آلات هم از بهترین متریال استفاده کرده که سبب کسب رضایتمندی بالای مشتری شده است و شما می توانید تعدادی از نظرات آنها را در این قسمت مطالعه کنید. 

همچنین آینه بصورت طبقه دار طراحی شده است که در این قسمت هم می توانید وسایل دم دستی و پرکاربرد را بچینید. برای سفارش محصول کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید. لام بذکر است این ست کابینت و روشویی در سه رنگ مشکی، سفید و طوسی جود دارد.

مشخصات

نظر کاربران

8- ست کابینت و روشویی مدل کاسپین نوین کد 185 به همراه آینه

مشخصات

نظر کاربران

9- ست کابینت و روشویی آزالیا مدل WB00 به همراه آیینه

مشخصات

نظر کاربران

10- ست کابینت و روشویی آزالیا مدل Milana 17 به همراه آینه و باکس

مشخصات

نظر کاربران

11- ست کابینت و روشویی آزالیا مدل آتیلا به همراه آیینه

ست کابینت و روشویی آزالیا مدل آتیلا به همراه آیینه برای مشتری ارسال می گردد و کیفیت و ظاهر فوق العاده ای دارد. کیفیت این محصول کاملا متناسب با قیمت تمام شده آن ارزیابی می شود و ارزش خرید بالایی دارد. درون کابینت وسایل زیادی را می توانید بچینید. همچنین در جلوی آیینه یک قسمت برای چیدن وسایل دم دستی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به: رنگ ثابت و خاصیت ضدآب آن اشاره کرد که برای اغلب مشتریان حائز اهمیت می باشد. این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی مشتریان شده است که درصد بالایی محسوب می شود. شما می توانید این ست کابینت و روشویی را هم اکنون بصورت آنلاین سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید ست کابینت و روشویی

نوع: ست کابینت و روشویی در انواع و طرح های مختلفی از جمله مدرن، سلطنتی و ساده در بازار موجود می باشند. مدل های ساده اغلب از دو قسمت اصلی یعنی کابینت و روشویی تشکیل شده اند و قیمت مناسبی دارند. مدل های مدرن همانطور که از نامشان پیداست بیشتر متناسب با معماری و دکوراسیون های مدرن و امروزی ساخته شده و به دو صورت نصب شونده روی دیوار و پایه دار می توان از آنها استفاده کرد. جنس این مدل اغلب از جنس پی وی سی و مقاوم در برابر رطوبت می باشد. مدل های سلطنتی هم طرفداران خاص خود را دارند و معمولا با طرح های پر نقش و نگار و جداب به بازار عرضه می شوند تا بتوانند رضایت مشتریان خاص خود را جلب کنند. قیمت بالاتر نسبت به مدل های دیگر و قرار گیری بر روی زمین از ویژگی های اصلی آنهاست.

نصب روی دیوار یا پایه دار: روشویی های کابینتی به دو صورت پایه دار و نصب شونده روی دیوار در بازار وجود دارند که می توانید حسب سلیقه و فضای در دسترس تان دست به انتخاب آنها بزنید. اگر فضای زیادی در اختیار ندارید مدل های که روی دیوار نصب می شوند گزینه ای مناسب تر برای شما محسوب خواهند شد.

جنس: اغلب ست کابینت و روشویی های موجود در بازار از جنس پی وی سی می باشند. البته مدل هایی هم وجود دارند که در قسمت هایی از آن از چوب یا پلاستیک استفاده شده است. بدلیل اینکه این نوع از محصولات در ارتباط مستقیم با ما قرار دارند و از طرفی بیشتر در محیط های مرطوب و خیس از آنها استفاده می شود شرکت های سازنده آنها را به روکش هایی که در برابر خیس شدن و باکتری مقاوم می سازد، تجهیز کرده تا سلامت، بهداشت و طول عمرشان تضمین گردد.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید ست کابینت و روشویی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است خرید خود را از مراکز فروش معتبر انجام دهید و با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه و مطابق با سلیقه و نوع دکوراسیون حمام یا سرویس بهداشتی منزلتان داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که پیشنهاد می شود با کمی وقت گذاشتن آنها را مطالعه فرمایید.

قیمت: ست کابینت و روشویی در طرح ها و جنس های مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی خواهند داشت. قبل از خرید مقدار پولی که قرار است به خرید ست کابینت و روشویی اختصاص دهید را مشخص کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست انتخابی تان بصورت اتوماتیک حذف گردند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و زیباترین مدلهای ست کابینت و روشویی موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی تحت عنوان راهنمای خرید: پرفروشترین مدل های فلاش تانک، بهترین ست  های سرویس بهداشتی، پرفروشترین مدلهای وان حمام و بهترین مدلهای شیرآلات منزل را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *