منوی دسته بندی

بهترین لباسشویی تا 20 میلیون تومان [خرید 6 مدل پرفروش و باکیفیت از 6 برند معتبر]

بهترین لباسشویی تا 20 میلیون تومان از کجا بخرم؟ بهترین لباسشویی پاکشوما کدام اند؟ لباسشویی هیمالیا خوبه؟ لباسشویی هیمالیا بهتره یا پاکشوما؟ بهترین لباسشویی برای شستن پتو کدام است؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات متداول و پرتکرار 6 تا از پرفروش ترین و بهترین لباسشویی تا 20 میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا آخر همراه ما باشید.

مدل های معرفی شده همه از برندهای شناخته شده بازار (جی پلاس، اسنوا، دوو و…) بوده و همراه با گارانتی برای مشتری ارسال می گردند. لباسشویی های در این رنج قیمت (20 میلیون تومان) کیفیت بالا و امکانات فوق العاده ای دارند و جزو پرفروش ترین لباسشویی های بازار بشمار می روند. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات ماشین لباسشویی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین لباسشویی تا 15 میلیون و بهترین لباسشویی تا 10 میلیون یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدل تصویرقیمت
اسنوا مدل SWM1-84S40۱۹,۴۴۱,۰۴۰
دوو مدل DWK-ZL860CS۱۹,۵۷۰,۰۰۰
سپهرالکتریک مدل SE1289T۲۷,۴۶۹,۸۰۰
۲۱,۱۳۱,۰۰۰
هایسنس مدل WFKV8010DS۲۳,۹۰۰,۰۰۰
۲۱,۴۰۰,۰۰۰

بهترین لباسشویی تا 20 میلیون (معرفی 6 مدل پرفروش)

✅ بهترین لباسشویی تا 20 میلیون

ماشین لباسشویی هایسنس مدل WFKV8010DS ظرفیت 8 کیلوگرم
مشخصات
دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایش
نوع موتور: تسمه‌ای
سرعت چرخش موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه
ابعاد: ۶۰۰x۶۰۰x۸۵۰ سانتی‌متر
مجهز به سیستم دست شو (Hand wash) هوشمند
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه سپهر الکتریک

ماشین لباسشویی سپهر الکتریک مدل SE1289T ظرفیت 8 کیلوگرم
مشخصات
نوع موتور: Universal
سرعت چرخش موتور: ۱۲۰۰ دور در دقیقه
جهت بازشدن در: به سمت چپ
ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
نوع مخزن: درب از جلو
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد ماشین لباسشویی جی پلاس +[خرید 6 مدل محبوب در سال 1402]

✅ جزو بهترین لباسشویی تا 20 میلیون

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-ZL860CS ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-ZL860CS ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از بهترین لباسشویی تا 20 میلیون تومان است که امکانات زیادی دارد. از امکانات این محصول می توان به: سیستم ذخیره تنظیمات دلخواه، دارای برنامه شستشوی ترکیبی، اسپری آب و مواد شوینده روی البسه، درام جدید زمردی، هیتر سرامیکی، پیش شستشو، شروع شستشو با تاخیر، آبکشی اضافه، بالانس اتوماتیک لباس ها به منظور کاهش لرزش و صدا، سیستم حباب ساز برای افزایش کیفیت شستشو و صفحه نمایش LED همراه با دکمه های لمسی اشاره کرد.

این لباسشویی دارای برنامه های متعددی است. از این برنامه ها می توان به: شستشوی سریع: ۱۹ دقیقه، آبکشی اضافه، نخی پنبه‌ای (Cotton)، پشمی کاموایی، حریر و ظریف، الیاف مصنوعی، برنامه شستشوی لباس‌های تیره، روتختی و تکه‌های بزرگ، لباس‌های زیر، برنامه شستشوی لباس کودک، لکه بری، انواع لباس‌ها /MIX پیراهن و تیشرت Summer Wash اشاره داشت. همچنین گرید انرژی A+++ می باشد و بسیار کم مصرف است.

مشخصات
ابعاد: ۵۹.۵x۶۳.۰x۸۳.۵ سانتی‌متر
میزان صدای آبکشی: ۷۴
زاویه باز شدن در: ۱۵۰
ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
دستگاه نمایش وضعیت: نشانگر LED
نوع موتور: دایرکت درایو (Direct Drive)
نظر کاربران
1.یک ماشین کاملا عالی شرکت دوو میداد 21500 من 19750 خریدم دیجی کالا/ بهترین لباسشویی تا 20 میلیون است.
2.تحویل به موقع و بسیار محترمانه ، خدمات بسیار عالیه دوو و نصب سریع. عملکرد دستگاه هم بسیار خوبه و کم صدا هستش، زیباییش هم کامله و البته با یخچال ساید دوو من که سفید و نقره ای هستش ست شده. ای کاش موتورش مثل موتور ساید کره ای بود ولیکن ۱۳۰ ماه ضمانت موتور داره.
3.پشتیبانی خیلی قوی داره دوو.ظاهرش قشنگه.
4.صبر کردم یه ۷-۸ بار استفاده کنم بعد نظر بزارم من ماشینی میخواستم که یکم رخ داشته باشه، دایرکت درایو باشه و بتونم پتوی ۱ نفره گلبافت رو توش بشورم به اصرار همسرم این کالا رو انتخاب کردیم امروز یه پتوی ۱ نفره گلبافت باهاش شستم به ابعاد ۲۳۰ در ۱۵۰، و روی شستشوی سریع (۲۰دقه) گذاشتم، که تقریبن رضایتم و جلب کردم اما کلن باید حواستون باشه که مجموع وزن لباس ها در حالت خیس، باید زیر ۸ کیلو باشه که گمونم این پتو ۵ کیلو میشد اگر شستن پتو براتون مهمه، ۹ کیلویی بخرید و حتمن بقیه اپلیکیشن ها رو هم به لحاظ قیمت، سرچ کنین.
5.دیجی واقعا ممنون. عالیه در یک‌کلام

✅ کسب رضایتمندی ۹۱% (۱۰ نفر) مشتریان

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM1-84S40 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM1-84S40 ظرفیت 8 کیلوگرم در ابعاد 59*64*85 سانتی متر تولید شده است و کیفیت بالایی دارد. داشتن موتور دایرکت درایو یکی از نقاط قوت این ماشین لباسشویی است که می توان به آن اشاره کرد.

ضمن اینکه بکارگیری تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S-Guard Tech طول عمر موتور را افزایش داده است. داشتن هیتر نسل جدید Nickel Diffusion، درام الماسه نسل جدید و سیستم Jet Wash که سبب ارتقاء کیفیت شستشوی لباس ها می شود نشان دهنده مدرن بودن این محصول است. 

مشخصات
ابعاد: ۵۹.۵x۶۳.۵x۸۵ سانتی‌متر
نوع مخزن: درب از جلو
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
جهت بازشدن در: به سمت چپ
نظر کاربران
1.درکل لباسشویی خوبیه ویکی از بهترین لباسشویی تا 20 میلیون است.
2.من این رو برای یکی از اقوام گرفتم. بنده خدا بسیار راضی هست. دیجی کالا تا داخل منزل بدون هیچ هزینه ای آوردم . و از اون طرف سرویس بسیار عالی نصب و گارانتی انتخاب سرویس که ممنونم ازشون در نصب عالی عمل کرد. بنظرم در ایرانی ها خیلی خوب و با کیفیت هست مخصوصا داشتن گارانتی انتخاب سرویس.
3.تازه خریداری کردم به نظرم کیفیتش خوب است.
4.عالی بود واقعا قوی سبک.
5.هنوز بازش نکردیم، ولی این مدل رو چندتا از دوستام داشتن خیلی راضی بودن ،ما هم همین مدل انتخاب کردیم، کاملا بی سروصدا و عالی.
6.سفارش دادم به موقع آوردن زنگ زدم نصاب هم آمد نصب رو انجام داد وسیله خوب و کار راندازی هست به نسبت ماشین های تسمه ای این بی صدا تر و کم استهلاک تر و دارای مصرف انرژی بهینه تری هست پس پیشنهاد میکنم اگر میتوانید هزینه کنید خرید خوبی هست و من بررسی کردم این مدل ارزان ترین مدل موتور اینورتور یا همون BLDC یا دایرکت درایو یا به اصطلاح گیربکسی محسوب میشود پس خرید منطقی و معقولی محسوب می شود.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P870S ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P870S ظرفیت 8 کیلوگرم هم یکی دیگر از بهترین لباسشویی تا 20 میلیون است که می توانید خریداری کنید. موتور این دستگاه از نوع پیشرفته با تکنولوژی Direct Drive Inverter می باشد که لرزش و صدای کمی دارد و بسیار نرم و کم صدا کار می کند. قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو از دیگر امکانات ویژه و کاربردی این لباسشویی می باشد.

قابلیت تشخیص وزن لباس یکی از امکانات بروز آن است چرا که با این تکنولوژی متناسب با وزن لباس انرژی صرف می کند تا به موتور فشار وارد نشود و این یکی دیگر از وجوه تمایز این موتور با موتورهای نسل قدیم است. البته این ویژگی در مصرف کمتر انرژی و لرزش و صدای کمتر هم اثرگذار است. از حالت های شستشوی این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه Quick
  • برنامه شستشوی بهداشتی (Hygiene Mate)
  • قابلیت از بین بردن انواع لکه‌ها  (Stain)
  • برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ (Night Wash)
  • انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay)
  • برنامه شستشوی اختصاصی لباس کودکان (Kids Wear)
مشخصات
ابعاد: ۶۰x۵۶x۸۵ سانتی‌متر
جهت بازشدن در: به سمت چپ
سرعت چرخش موتور: ۱۲۰۰ دور در دقیقه
نوع موتور: اینورتر (Inverter)
دستگاه نمایش وضعیت: نشانگر LED
نظر کاربران
سلام، ماشین لباسشویی شویی جی پلاس گرفتم فعلا که خوب بوده و می تونم بگم یکی از بهترین لباسشویی تا 20 میلیون تومان هستش.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد ماشین لباسشویی پاکشوما [5 مدل پرفروش و باکیفیت 6 تا 9 کیلویی]

✅ بهترین لباسشویی تا 20 میلیون

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P1465W ظرفیت 9 کیلوگرم
مشخصات
سیستم ایمنی: قفل کودک
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
نوع موتور: تسمه‌ای* اینورتر (Inverter)
دستگاه نمایش وضعیت: نشانگر LED
امکانات: اضافه کردن لباس حین کار
نظر کاربران
1.دوستان لباس شو خوبیه خداییش.
2.لباسشویی خوبیه نسبت به قیمت خوبه.

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی ایرانی بدون شک پاکشوما می باشد. پاکشوما یکی از برندهای ایرانی است که سال های سال در زمینه تولید لوازم خانگی فعال بوده و محصولات باکیفیت و مقرون بصرفه ای را در اختیار مشتری قرار داده است. در ادامه 3 تا از بهترین لباسشویی پاکشوما را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN9604AJ جزو پرفروش ترین و بهترین لباسشویی پاکشوماست که با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود و به عقیده بیشتر خریداران ارزش خرید بالایی دارد. این محصول که تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 92 درصدی مشتریان شده است از این حیث رکوردار می باشد. میزان مصرف برق و آب در این مدل کمی بالاست که جزو نقاط ضعف آن محسوب می شود. داشتن موتور قدرتمند و شستشوی تمیز البسه از دیگر نقاط قوت این لباسشویی مقرون بصرفه و باکیفیت می باشد. استفاده از تکنولوژی خاص در این لباسشویی سبب تمیزی چشمگیر البسه شده است. ظرفیت دیگ زیاد است و همین موضوع به شما این امکان را می دهد تا لباس های بیشتری را تنها در یک وعده بشویید. لازم بذکر است در کنار دیگ شستشو یک عدد خشک کن جهت خشک کردن البسه وجود دارد.
  • یکی دیگر از بهترین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40107 WT می باشد که در ابعاد 85*60*60 سانتی متر تولید شده است. از نقاط قوت این مدل می توان به: موتور قدرتمند و بدون تسمه و پیشرفته و البته کم صدا اشاره داشت. برای کاهش حداکثری صدا حتما باید پایه ها بالانس شوند و در جای هموار قرار گیرد. لازم بذکر است این مدل یکی از پیشرفته ترین لباسشویی های برند پاکشوماست که علاوه بر برنامه های متنوع شستشو، قابلیت اضافه کردن البسه در حین کار را نیز دارد.
  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF40803 هم یکی دیگر از بهترین ماشین لباسشویی های مارک پاکشوما است که با ظاهری شیک و با امکاناتی جدید راهی بازار شده است. صدای کم آبکشی، داشتن سیستم ایمنی قفل کودک، پشتیبانی از برنامه هایی مانند: لباس بچه، لباس مشکی و شستوی سریع از ویژگی های مثبت این مدل می باشد. داشتن شستشوی سریع 15 دقیقه ای در مواقعی که شما خیلی عجله دارید می تواند بسیار مفید باشد. برنامه های متنوع شستشو دست شما را برای شستن لباس با جنس های مختلف باز می گذارد. این قابلیت از آسیب به بافت البسه جلوگیری می کند.

شاید هیمالیا بیشتر با یخچال فریزرهای خود در بازار شناخته شود اما جالب است بدانید این شرکت به تازگی محصولات جدیدی از جمله: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون هوشمند و کولر گازی را باکیفیت خوب و قیمت مناسب و بصرفه راهی بازار کرده است. لباسشویی های این شرکت با ظاهری جدید و بروز و با امکاناتی ویژه پا به عرصه رقابت گذاشته و محبوبیت و فروش بالایی را تجربه می کند. در ادامه 3 تا از بهترین لباسشویی هیمالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماشین لباسشویی هیمالیا مدل HWM712 در ابعاد 51*59*85 سانتی متر تولید شده است. نوع موتور از نوع تسمه ای و چرخش آن 1200 دور در دقیقه می باشد. برچسب انرژی این لباسشویی بر روی A+++  و فوق کم مصرف می باشد و صدای کمی ایجاد می کند. همچنین دارای 16 برنامه مختلف شستشو است.
  • ماشین لباسشویی هیمالیا مدل HDWM914 در ابعاد 85*59*54 سانتی متر تولید شده است. ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم است که علاوه بر البسه به شما اجازه شستن پتو و پرده را هم می دهد. گرید مصرف آب B است که نیاز به بهبود در این خصوص مشهود می باشد. یکی از ویژگی های مهم این محصول داشتن موتور بدون تسمه است. موتورهای بدون تسمه از نوع نسل جدید هستند که صدا و انرژی کمتری صرف می کنند. به همین جهت گرید مصرف برق در این مدل (A+++) است که بطرز قابل توجهی نسبت به مدل های قدیمی برق کمتری مصرف می کند.
  • ماشین لباسشویی هیمالیا مدل 1270W در ابعاد 85*59*54 سانتی متر تولید شده است. موتور از نوع تسمه ای بوده و سرعت چرخش آن 1500 دور در دقیقه است. گرید مصرف آب در این مدل نسبت به مدل های قبلی تا حد زیادی بهبود پیدا کرده و بر روی A+ می باشد. با داشتن دیگ 8 کیلوگرمی می توانید پتوی دونفره نسبتا ضخیم با ابعاد متوسط رو به بزرگ را براحتی بشویید. لازم بذکر است رضایتمندی مشتریان از کیفیت محصول، سرعت نصب و خدمات پس از فروش لباسشویی های هیمالیا بالا می باشد.

لباسشویی هیمالیا بهتره یا پاکشوما؟ این سوال را خیلی از مشتریانی که به دنبال خرید لباسشویی ایرانی باکیفیت و خوش قیمت هستند از ما می پرسند. هیمالیا و پاکشوما 2 تا از بهترین مارک لوازم خانگی برقی از جمله ماشین لباسشویی می باشند.

کیفیت خوب ماشین لباسشویی های پاکشوما و هیمالیا در کنار قیمت گذاری خوب و منصفانه سبب شده تا در بازار سهم زیادی در فروش داشته باشند و استقبال خوبی از آنها شود. برای پاسخ به این سوال دو تا از پرفروش ترین لباسشویی های هم رده هیمالیا و پاکشوما (هیمالیا مدل HWM712 و پاکشوما مدلUFW-10700-WT) را با هم مقایسه کردیم.

مدلهیمالیا مدل HWM712پاکشوما مدلUFW-10700-WT
ظرفیت دیگ 7 کیلوگرم7 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور1200 دور در دقیقه1000 دور در دقیقه
جهت باز شدن دربه سمت چپبه سمت چپ
نوع مخزن درب از جلودرب از جلودرب از جلو
گارانتی2 ساله 2 ساله
گرید مصرف آبBC
نوع موتورتسمه ایتسمه ای
ابعاد51*59.5*85 سانتی متر60*50*85 سانتی متر
گرید مصرف برق A+++A++
تعداد برنامه شستشو1615

در این قسمت بهترین لباسشویی برای شستن پتو را به شما معرفی خواهیم کرد. دقت داشته باشید که برای شستن پتوهای بزرگ دونفره با ضخامت زیاد حتما به سراغ لباسشویی های که مخزن بزرگ (7 کیلو به بالا) دارند بروید. پس اگر قرار است در کنار البسه پتو را هم با ماشین لباسشویی بشویید توجه به ظرفیت دیگ یک فاکتور مهم خواهد بود.

یکی دیگر از امتیازهای لباسشویی هایی با دیگ بزرگ، این است که شما می توانید لباس های بیشتری را در یک وعده با آنها بشویید که با اینکار در مصرف برق و آب صرفه جویی می شود. همچنین حتما مدلی که در برنامه های شستشو قابلیت شستن پتو را دارد خریداری کنید. یک نکته دیگر این است که بعضی از پتوها بخصوص اگر دفعه اول است که می خواهید آن را بشویید ممکن است رنگ زیادی پس بدهند. به همین دلیل حتما بصورت تکی آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید. در ادامه با بهترین لباسشویی برای شستن پتو آشنا شوید.

  • ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF125A /ظرفیت دیگ 12 کیلوگرم /قیمت 17.300.000 /درصد رضایتمندی مشتری 88%
  • ماشین لباسشویی گرین مدل GWM120BL1400 /ظرفیت 12 کیلوگرم /قیمت 26.000.000 /رنگبندی: نقره ای و سفید
  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF 1504 AJ /ظرفیت 15.5 کیلوگرم /قیمت 6.000.000 /درصد رضایتمندی مشتری 92%
  • ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 /ظرفیت 9 کیلوگرم /قیمت 23.000.000 /درصد رضایتمندی مشتری 94%
  • ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ /ظرفیت 9.6 کیلوگرم /قیمت 5.500.000 /درصد رضایتمندی مشتری 92%
  • ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1485/IN /ظرفیت 9 کیلوگرم /قیمت 23.500.000 /رنگبندی: نقره ای تیره
  • ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 /ظرفیت 9 کیلوگرم /قیمت 22.600.000 /درصد رضایتمندی مشتری 94%
  • ماشین لباسشویی دوو مدل DWK2-PR980S /ظرفیت 9 کیلوگرم /قیمت 23.000.000 /رنگبندی: نقره ای و سفید
  • ماشین لباسشویی گرین مدل GWM150DD70 کامپکت/ ظرفیت 15 کیلوگرم /قیمت 103.000.000 /رنگبندی: نقره ای

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین لباسشویی تا 20 میلیون ، بررسی معایب و مزایا و نظرات مردم شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *