منوی دسته بندی

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا ؟ +(خرید 6 مدل پرفروش و محبوب از هر 2برند)

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا ؟ نظرات درباره تلویزیون های جی پلاس؟ نظرات درباره تلویزیون های اسنوا؟ مقایسه کیفیت تلویزیون جی پلاس و اسنوا؟ معایب و مزایای تلویزیون های اسنوا و جی پلاس؟ قیمت تلویزیون جی پلاس و اسنوا چنده؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا با معرفی پرفروش ترین تلویزیون های جی پلاس و اسنوا و پاسخ به سوالات متداول و بررسی نظرات مردم در خصوص هر کدام از مدلها، به سوال تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا ؟ پاسخ دهیم. مدل های معرفی شده تماما کالای اصل و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید مدل دلخواهتان کنید. همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های اسنوا و جی پلاس، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود به مطالب زیر و مرتبط با موضوع این مقاله یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ

بهترین تلویزیون اسنوا 50 اینچ

نظرات در مورد تلویزیون شهاب

نظرات در مورد تلویزیون جی پلاس

نظرات مردم در مورد تلویزیون اسنوا

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا (3 مدل پرفروش برند اسنوا)

✅ کسب رضایتمندی ۹۱% (۱۵۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600UD

تلویزیون اسنوا مدل SK600UD یکی از پرفروشترین تلویزیون های این برند است که در ابعاد 7*64*123 سانتی متر (50اینچ) تولید و عرضه شده است. پردازشگر قدرتمند، سخت افزار قوی، صدای واضح و شفاف، کیفیت تصویر عالی (4K)، درگاه های متعدد و متنوع، داشتن گارانتی، اندروید 11، داشتن گیم مود، صفحه بدون حاشیه از ویژگی ها و قابلیت های مهم این محصول می باشند.

از معایبی که برخی از مردم در خصوص این تلویزیون به آن اشاره کرده اند هنگ کردن و کندی زمان اتصال به اینترنت بوده است. اما از لحاظ کیفیت تصویر، صدا و گارانتی فوق العاده می باشد و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

مشخصات
تعداد بلندگو: دو عدد
توان هر بلند: ۱۵ وات
تعداد درگاه‌ HDMI: سه عدد
ابعاد: ۷x۶۴x۱۲۳ میلی‌متر
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
نوع رابط هوشمند: Android
مصرف برق در حالت عادی: ۱۲۰
نظر کاربران
1.خوشگله به موقع و خیلی فوری برای نصب اومدن من راضی ام تو شگفت انگیز خرید کردم.
2.تلویزیون اسنوا خریدم راضی هستم.
3.خیلی عالی هزینه نصب رایگان بود به موفع برای نصب اومدن تلوزیون از نظر کیفیت تصویر و صدا خیلی خوبه تمام امکانات روز داره ممنون از دیجی کالا بخاطر قیمت خوب و ارسال به موقع
4.سلام من چند سال پیش تلویزیون ۴۳ اسنوا خریدم در کل خوبه امروز هم یه ۵۰اینچ هوشمند اسنوا خریدم هر چی باشه جنس ایرانیه دیگه نباید با ال‌جی و سامسونگ مقایسه کنید.
5.برای این رنج قیمتی تلویزیون بسیار خوبی هستش.
6.بنظرم به مارک های ال جی هیچوقت نمیرسه ما یکسره از اینترنت استفاده میکنیم چون انتن خونمون نمیگیره و هی هنگ میکنه میپره بیرون.

✅ کسب رضایتمندی ۹۳% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK450DI
مشخصات
تعداد بلندگو: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
رابط هوشمند: Android
پردازنده: چهار هسته‌ای
سیستم ایمنی: خاموشی خودکار
ابعاد: ۵۵۸x۹۶۰x۸۲ میلی‌متر
نظر کاربران
1.درکل خوبه… تورنج قیمت پیشنهاد شده تقریبا بهترینه… البته پول بیشتر کیفیت بیشتر…. اما این محصول در کل به قیمتش می ارزه… برای سالن یا اتاق خواب پیشنهاد میشه.
2.گرچه کیفیت تلویزیون برندهای خارجی رو نداره اما در مجموع از خرید یک کالای ایرانی رضایت دارم.
3.خیلی عالیه… واقعا از خریدم راضیم… با شرکت هم تماس گرفتیم خیلی سریع اومدم وصل کردن.
4.بسیارزیباوساده طراحی شده که باهردکوراسیونی به راحتی ست میشه،کیفیت تلویزیون هم ازهرلحاظ عالیه.من بسیارراضیم.
5.کیفیت تصویر عالی برنامه ها کامل خدمات پس از فروش خوب.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون تا 20 میلیون +(بررسی 6 مدل پرفروش باکیفیت عالی)

✅ کسب رضایتمندی ۷۷% (۳۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD،
مشخصات
تعداد بلندگو: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۵ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD- ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌ HDMI: سه عدد
گريد مصرف انرژي: A
نظر کاربران
1.مناسب ترین چیزی که فعلا میشه 65 اینچ خرید که کیفیت مناسب و خدماتی داشته باشه همینه.
2.تازه رسیده هنوز باز نکردیم ولی نسبت به نمایندگی هم ارزونتر بود.
3.کیفیتش خوبه فعلآ راضی هستیم.
4.از کالا راضی هستم ولی مرکز توزیع دیجی کالا دوباره بدقولی و اذیت کرد ( کالا به مرکز توزیه ارسال شده بود ولی با تاخیر تحویل دادند) به طور کلی سیستم توزیع دیجی کالا نسبت به سالهای قبل تعهد کمتری دارند و عملا شکایت به دیجی کالا هم فایده ای ندارد ( کاملا بی تفاوت هستند.)
5.حدود یک هفته اس استفاده میکنم فعلا مشکلی نیست.
6.کیفیت تصویر قطعا مثل برندهای معروف نیست اما در حد خودش و به نسبت رقبای ایرانی خوبه.
7.ارزش خرید ندارد . کیفیت تصویرش خوبه ولی سی پی یو کاملا ضعیف داره که وقتی هارد وصل میکنیم به تلویزیون هنگ می‌کنه و اذیت می‌کنه .جای یو اس بی و اچ دی ام آی خیلی بده و اگه تلویزیون رو دیوار نصب شده باشه که خیلی سخته استفاده ازش. جوی استیک پشت تلویزیون هم کیفیت زیادی ندارد و فک‌کنم زود خراب شه .حافظه داخلیش هم کمه نسبت به هم رده های خودش.

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا (3 مدل پرفروش جی پلاس)

✅ گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-58RU736N
مشخصات
حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
تعداد بلندگو: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نوع رابط هوشمند: Android
پردازنده: 4هسته‌ای
تعداد درگاه‌ HDMI: سه عدد
قابلیت نصب بازی: دارد
ابعاد: ۸۰۶x۲۱۳x۱۲۹۳ میلی‌متر
نظر کاربران
1.به نسبت قیمتش تلویزیون بدی نیست.
2.کیفیت تصویر و صداخوب نیست ولی بلوتوث وای فای فلش خوب جواب میده.
3.در کل خوبه کیفیت تصویر خوبی هم داره فقط خیلی رو هوشمند بودنش حساب نکنید.

✅ کسب رضایتمندی ۸۷% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون کیو هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ754N

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-50RQ754N یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین تلویزیون های 50اینچی این شرکت است. قبل از هر چیز طراحی فوق العاده این محصول بدون شک شما را جذب خود خواهد کرد. بدنه باریک، پایه های نازک و زیبا و صفحه بدون حاشیه این تلویزیون از نقاط قوت آن محسوب می شود.

مجهز شدن به سیستم هوشمند سبب شده تا بتوانید برای وبگردی، نصب بازی و اپلیکیشن، تماشای سریال و فیلم و پخش موسیقی زنده روی آن حساب کنید. یکی از ضعف هایی که کاربران در مورد تلویزیون جی پلاس مدل GTV-50RQ754N اشاره کرده اند زاویه دید محدود آن می باشد. این مدل با توجه به کیفیت و قیمت مناسب ارزش خرید بالایی دارد.

مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۰ اینچ
تعداد بلندگو: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌ HDMI: سه عدد
ابعاد: ۲۱۱x۱۱۱۱x۶۹۹ میلی‌متر
نظر کاربران
1.به نسبت قیمت خوبه.
2.توی این مدتی که گرفتیم اگر رنگ نمایشی در حوزه تیره باشه خوب نمایش میده اما رنگ و تصاویر روشن رو خیلی بد نمایش میده..نمیدونم برای همه اینطوری هست یا تلوزیون مشکلی داره.
3.در کل برای خونه خوبه.
4.تو این رنج قیمت عالیه. خدمات گلدیران خیلی خوبه.
5.کسایی که میخوان از روی گوشی فیلم بندازن روی این تی وی اصلا سمت این برند نیاید. اصلا مناسب نیس و حیلی سخت وصل میشه کیفیت پایین و در حین پخش همش هنگ میکنه و بلوتوث یا اتصال قطع میشه
6.کیفیت تصویر خوبی داره نسبت به مارکتی دیگه.
7.از جنس ایرانی چینی خیلی نباید انتظار داشت،کیفیت تصویرش از روبرو خوبه ولی از کنار کیفیت تصویر افت میکنه
8.تو این رنج قیمت واقعا خوبه.

✅ کسب رضایتمندی ۸۸% (۱۳۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU764S
مشخصات
تعداد بلندگو: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD- ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
نوع رابط هوشمند: Android
پردازنده: 4هسته‌ای
تعداد درگاه‌ HDMI: سه عدد
ابعاد: ۲۴.۶x۱۱۱.۱x۶۹.۹ میلی‌متر
نظر کاربران
1.هم سریع اومد هم کیفیتش خوبه.
2.عالی بود فکر نمی کردم همچین کیفیتی داشته باشد فقط نصاب بابت نصب دیواری مبلغ ۴۵۰ ت می گیره ک ب نظرم زیاده یک ۲۴۰ ت هم نماینده موقع نصب می گیره همین.
3.به نسبت ایرانی بودن محصول با کیفیتی هستش.
4.شکر خدا تا حالا خوب بوده. تصویرش خوبه فقط صداش جالب نیست.
5.نسبت به قیمتش عالی.
6.تلویزیون خوبیه فعلا راضیم.سریع برام ارسال شد .کارشناس شرکت هم سریع برای نصب اومد . با توجه به تخفیفی که داشت قیمت خوبی بود. پایه تلویزیون با عکسش فرق داشت من چون حساس نبودم مشکلی نبود. در کل از خریدم راضیم
7.چند روزی ک دارم استفاده میکنم تصویرش یکم کم رنگ تنﻈیمات چک کردم درست نشد ولی امکاناتش خوبه.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون تا 15 میلیون +[خرید 6 مدل پرفروش در سال 2024]

  • مهدی عسگری: تلویزیون جی پلاس مدل GTV-43PH422N رو خریدم. از سفارشم راضیم و مهمتر از اون سرعت عمل در نصب اون هست ممنون از لطفتون. اگر سوال کنید تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا من میگم مثه همن.
  • اشکان مجیدی: تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40RH616N رو خریدم. برای اتاق خواب عالی از نظر سایز و وزن و همه چیز ، اندروید ۱۱ داره.
  • اکرم طهمورثی: تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-58RU736N رو خریدم. کیفیت تصویر وصداخوب نیست ولی بلوتوث وای فای فلش خوب جواب میده.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU762S رو خریدم. باسلام اصلا تو خریدش شک نکنید تو یه مدت نسبتا کوتاه مینویسم بدون هیچ نقصیه، از برند های دیگه با اختلاف بهتره من تو تخفیف ویژه تیرماه ۴۰۳ خریدم ۱۴۰۶۹۰۰۰ ت فقط اینکه با شیائومی بازتاباندنش چندبار امتحان کردم کار نمیکنه باز باید امتحان کنم.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK650UDI رو خریدم. تو مارک های تلویزیون خیلی تحقیق کردم به اسنوا رسیدم ک ازنظرقطعات وکیفیت تصویروصدا همچنین پشتیبانی عالی داره..نمایندگی خیلی سریع برانصب آمدن ب فاصله ۲ساعت تاتلویزیون دستم رسید نصاب محترم برانصبش آمدن..منکه خیلی راضیم از انتخابم به شماهم توصیه میکنم بخریدش.
  • مهدی مزروعی: تلویزیون کیو هوشمند اسنوا مدل SQL-50QK800UD رو خریدم. حالا که نمیشه ال جی و سامسونگ خرید، بهترین گزینه اسنواست اونهم این مدل کیولد پرقدرت و با کیفیت بالا. اگر بپرسید تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا من نظرم رو اسنواست.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK450DI رو خریدم. تلویزیون خوب و اوکی هست ولی کاملا بنظرم تو دسته معمولی میشه گذاشتش.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK650UDI رو خریدم. زودِ که بخوام نظر بدم اما تو این مدت کم ازش راضی هستم. طراحی ساده و شیکی داره. سنگینه و رابط کاربریش جذابه.

تلویزیون های اسنوا و جی پلاس به عنوان برندهای ایرانی باکیفیت در بازار شناخته می شوند که قیمت مناسبی هم دارند و همین ویژگی ها سبب محبوبیت این دو برند در بازار شده است. در ادامه کیفیت تلویزیون های اسنوا و جی پلاس را از جهات مختلف بررسی خواهیم کرد.

  • کیفیت تصویر: اسنوا و جی پلاس تلویزیون های خود را با 3 کیفیت HD ،Full HD و 4K راهی بازار می کنند. مدل های اچ دی قیمت و کیفیت پایینی دارند. استفاده از کیفیت تصویر فول اچ دی بیشتر در تلویزیون های 40 تا 50 اینچ متداول است و به شما اجازه می دهد تصاویر را با جزییات بیشتر از اچ دی تماشا کنید. اما این دو برند از کیفیت تصویر فورکی یا همان 4K در تلویزیون های بزرگ و هوشمند خود استفاده می کنند. توجه داشته باشید تلویزیون های هوشمند با کیفیت تصویر فورکی قیمت بالاتر و کیفیت فوق العاده ای دارند و تصاویر بسیار واقعی تر و طبیعی تری را نمایش می دهند.
  • کیفیت صدا: اسنوا و جی پلاس از لحاظ کیفیت صدا کیفیت قابل قبولی دارند و از استانداردهای روز دنیا جهت صدای واضح و باکیفیت بهره می برند. می توان گفت صدای تلویزیون های جی پلاس نسبت به اسنوا کمی بهتر است چرا که برخی از نظرات ثبت شده در خصوص تلویزیون های اسنوا نشان از نارضایتی مردم از صدای آنها دارد. البته این نقطه ضعف در مدل های گران قیمت و جدید شرکت اسنوا کاملا رفع شده است.
  • هوشمند یا معمولی: هر دو برند، تلویزیون هوشمند و معمولی تولید می کنند. مدل های هوشمند به سیستم اندروید مجهز شده اند که این تکنولوژی به شما اجازه وبگردی و نصب اپلیکیشن را می دهد. اما مدل های معمولی فاقد این ویژگی می باشند و قیمت به مراتب کمتری نسبت به مدل های هوشمند دارند.
  • قیمت: قیمت تلویزیون تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله: برند، امکانات، کیفیت، سال تولید، هوشمند یا معمولی، طراحی و غیره می باشد. بطور کلی می توان تلویزیون های جی پلاس و اسنوا را جزو تلویزیون های خوش قیمت و باکیفیت برشمرد که ارزش خرید بالایی دارند. تنوع زیاد تلویزیون های این دو برند ایرانی سبب شده تا افراد با سلیقه ها و بودجه های مختلف بتوانند مدل دلخواهشان را خریداری کنند.
  • نتیجه گیری: تلویزیون های جی پلاس و اسنوا همانطور که اشاره شد کیفیت خوب و قیمت مقرون بصرفه و منصفانه ای دارند و خرید از هر دو برند بدلایلی که به آنها اشاره کردیم و داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، پیشنهاد می شوند. اگر صادقانه بخواهیم بگوییم تعمیرکاران تلویزیون های اسنوا را بدلیل کیفیت بهتر و خرابی کمتر بیشتر از جی پلاس به مردم پیشنهاد می دهند.

تلویزیون های اسنوا و جی پلاس مانند برندهای دیگر مزایا و معایبی دارند که به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • طراحی مینیمال و زیبا
  • صفحه بدون حاشیه
  • بدنه و سخت افزار قوی
  • تنوع زیاد
  • قیمت اقتصادی

هنگ کردن

عملکرد ضعیف کنترل

قطعی لحظه ای در هنگام تماشای آنلاین فیلم

کیفیت پایین و محسوس نسبت به برندهای مطرح مانند سامسونگ، سونی و ال جی

  • صفحه نمایش کم حاشیه
  • برند مطرح و شناخته شده
  • خدمات پس از فروش حرفه ای
  • گارانتی معتبر
  • کیفیت بالای صفحه نمایش
  • پنل کم مصرف و باکیفیت و مقاوم در برابر ضربه
  • تنوع زیاد در مدل و قیمت و مناسب سلایق مختلف
  • عملکرد ضعیف ریموت کنترل
  • امکانات کمتر نسبت به برندهای ال جی و سامسونگ
  • عملکرد ضعیف نسبت به برندهای سونی و ال جی بخصوص در مدل های اسمارت

قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید تلویزیون به آن توجه داشت. همانطور که بارها در این مقاله اشاره شد تلویزیون های اسنوا و جی پلاس جزو محصولات خوش قیمت و مقرون بصرفه بازار می باشند که با توجه به کیفیت و امکانات شان ارزش خرید بالایی دارند. طراحی، امکانات، کیفیت سخت افزار و نرم افزار، برند، مدل و نوع صفحه نمایش از عوامل مهم و تعیین کننده قیمت تلویزیون می باشند.

در حال حاضر (اواسط 1403) قیمت تلویزیون های اسنوا از حدود 8 میلیون تومان شروع و به حدود 58 میلیون تومان ختم می شود. گرانترین تلویزیون اسنوا مربوط به مدل SSD-75SK700UD می باشد که 75 اینچی و بزرگ است و کیفیت تصویر 4K دارد. همچنین قیمت تلویزیون های جی پلاس هم از 8.5 میلیون تومان شروع و به 67 میلیون تومان ختم می شود. گرانترین تلویزیون این برند مربوط به مدل GTV-75RQ834S سایز 75 اینچ می شود که از امکانات و طراحی فوق العاده ای برخوردار است و برای مکان های بزرگ مناسب می باشد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین تلویزیون های جی پلاس و اسنوا و بررسی نظرات مشتریان، به سوال تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا ؟ پاسخ دهیم و شما عزیزان را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *