منوی دسته بندی

تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن +[خرید 6 مدل محبوب از هر دو برند]

تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن ؟ نظرات مردم درباره تلویزیون های اسنوا؟ نظرات در مورد تلویزیون های ایکس ویژن؟ قیمت تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا چنده؟ بررسی کیفیت تلویزیون های ایکس ویژن و اسنوا؟ معایب و مزایای تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا با معرفی 6 تا از بهترین تلویزیون های اسنوا و ایکس ویژن و بررسی نظرات مردم در مورد هر کدام به سوال “ تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن “ پاسخ دهیم. مدل های پیشنهادی تماما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و کیفیت بالایی دارند و تا به امروز جزو پرفروش های بازار بوده اند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های اسنوا و ایکس ویژن،اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود به مطالب زیر و مرتبط با موضوع این مقاله یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا

ارزانترین تلویزیون ایکس ویژن

نظرات در مورد تلویزیون اسنوا

بهترین تلویزیون اسنوا 50 اینچ

تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن (3مدل پرفروش اسنوا)

✅ کسب رضایتمندی ۸۳% (۱۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK650UDI

یکی از تلویزیون های پرفروش و خوب برند اسنوا که محبوبیت زیادی در بازار دارد مدل 50sk650udi  می باشد که تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 83 درصدی مشتریان شده است. کیفیت تصویر این مدل اولترا فورکی با رزولوشن 3840*2160 است که تمام جزییات را به نمایش می گذارد و با توجه به اینکه اندازه صفحه نمایش 50 اینچ است برای سالن ها و اتاق های بزرگ مناسب می باشد.

داشتن اندروید 11 و پردازنده قدرتمند سبب شده تا بتوانید از وبگردی، نصب اپلیکیشن، تماشای آنلاین فیلم، دسترسی به نتفلیکیس و غیره بدون هنگ کردن لذت ببرید. در واقع شما با این تلویزیون تمام کارهایی که با گوشی اندروید خود انجام می دهید را می توانید انجام دهید. به عقیده بیشتر مشتریان این تلویزیون از نظر سخت افزار و نرم افزار یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی است و از لحاظ کیفی موفق شده خود را به برندهای مطرح خارجی مانند ال جی، سونی و سامسونگ نزدیک کند.

مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۰ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
پردازنده: 4هسته‌ای
نوع رابط هوشمند: Android
ابعاد: ۱۱۱۳x۶۸۷x۲۵۹ میلی‌متر
نظر کاربران
1.به تازگی تهیه کردم. به نظر بد نیست.
2.امکاناتش خوبه ولی کیفیت تصویرش خوب نیست.
3.تلویزیون خوب بود راضی ام اما از تاخیر در اوردن و کمک نکردن مامور دیجی کالا ناراضی ام.

✅ کسب رضایتمندی ۷۸% (۳۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۶۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۵ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: 4هسته‌ای
تعداد درگاه‌ HDMI: سه عدد
نظر کاربران
1.من چند روزه خریدم اوکی هست.
2.مناسب ترین چیزی که فعلا میشه 65 اینچ خرید که کیفیت مناسب و خدماتی داشته باشه همینه.
3.تازه رسیده هنوز باز نکردیم ولی نسبت به نمایندگی هم ارزونتر بود.
4.کیفیتش خوبه فعلآ راضی هستیم.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون جی پلاس 55 اینچ (خرید 4 مدل پرفروش)

✅ کسب رضایتمندی ۹۳% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK450DI
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۴۳ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
پردازنده: چهار هسته‌ای
سیستم ایمنی: خاموشی خودکار
ابعاد: ۹۶۰x۶۰۸x۲۴۰ میلی‌متر
ریموت کنترل: کنترل هوشمند
نظر کاربران
1.درکل خوبه. تورنج قیمت پیشنهاد شده تقریبا بهترینه. البته پول بیشتر کیفیت بیشتر. اما این محصول در کل به قیمتش می ارزه. برای سالن یا اتاق خواب پیشنهاد میشه.
2.با سلام خوب است.
3.بسیارزیباوساده طراحی شده که باهردکوراسیونی به راحتی ست میشه، کیفیت تلویزیون هم ازهرلحاظ عالیه.من بسیارراضیم.
4.کیفیت تصویر عالی برنامه ها کامل خدمات پس از فروش خوب.
5.با سلام،موقع خرید این تلویزیون خیلی بررسی کردم بین انواع و اقسام تلویزیون های داخلی ولی همون‌طور که الان خریدم و استفاده میکنم یه سر و کله سخت افزار اندروید بالاتر از مدلهای دیگه است.راحت میشه با برنامه گوگل کروم به اینترنت رفت و برنامه میرور داره که گوشی موبایل رو به تلویزیون میندازه(یعنی هرچی تو صفحه موبایل میبینی تو تلویزیون هم میبینی).

تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن (3 مدل پرفروش ایکس ویژن)

✅ کسب رضایتمندی ۷۴% (۳۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XC745
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۴۳ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۸ وات
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
سیستم عامل: Android
ابعاد: ۹۵۸x۲۲۳x۶۱۰ میلی‌متر
نظر کاربران
1.تلویزیون خوبیه اما تصاویر زیادی شارپ هستن بعد از اینکه خودتون تنظیم میکنید بهتر میشه اما تنظیمات در میرور تصویر و اتصال به اینترنت اعمال نمیشه و شما تثویر زیادی شارپ شده میبینید اما درمجموع خوبه ما بعد از تحقیق به ایکس ویژن رسیدیم.
2.به نظر با کیفیت میاد ولی توی زمان ثابت میشه.
3.من از بیرون گرفتم و فعلا که مشکلی نداشته و ازش راضیم کیفیت تصویر خوبه ولی رنگ سفید رو زیاد پرنگ نشون میده چیز واضحی هست که به پای سونی و ال جی وسامسونگ نمیرسه ولی راضی کنندست… در کل بخوام جمع بندی کنم نسبت به قیمتش عالیه و پیشنهاد میکنم بگیرید‌.
4.تلویزیون خوبیه پیشنهاد میکنم بهترین اگه قصد خرید داشتید ت این قیمت مناسبه. اگر کسی سوال کنه تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن من میگم هر دو در یک سطحن و خوبن اما عالی نیستن.

✅ کسب رضایتمندی ۸۵% (۳۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU775
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات: رابط هوشمند
پردازنده: 4 هسته‌ای
تعداد درگاه HDMI: سه عدد
ابعاد: ۱۲۲۷x۲۳۳x۷۷۴ میلی‌متر
نظر کاربران
1.یه تلوزیون کاملا معمولی که فقط تفاوت قیمتش با مدل ها و برند های بهتر خریدشو توجیه میکنه.
2.خیلی تلویزیون خوب و با کیفیتی هست.
3.با این قیمت تلویزیون بهتری پیدا نمی کنید، با مدل های پایین رده سامسونگ و سونی قابل مقایسه است.
4.عالی – رضایت بخش – چیز بهتر می خواین بیشتر هزینه کنید.
5.واقعا تلویزیون عالی هستش کیفیت تصویرش خیلی خوبه صداش هم عالیه.
6.با توجه به تلویزیون هوشمند ال جی که چهارده سال پیش خرید کردم انتظار داشتم این تلویزیون هوشمند پیشرفت چشم گیری داشته باشد.در ضمن منو محدودتری طراحی شده.
7.کیفیتش عالی بود نصاب هم زنگ زدم سریع فرستادن دمشون گرم همه چی عالی.

✅ کسب رضایتمندی ۸۶% (۳۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU795

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50xyu795 یکی از پرفروشترین تلویزیون های این شرکت است و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 86 درصدی مشتریان شده است. اندازه صفحه نمایش 50 اینچ است و برای محیط های بزرگ مناسب می باشد. این مدل یک تلویزیون هوشمند است و می توانید جهت تماشای فیلم آنلاین، نصب بازی، پخش موسیقی و غیره روی آن حساب کنید.

کیفیت صفحه نمایش و صدا در حد بسیار عالی می باشد. به گفته برخی از مشتریان این محصول در مقایسه با برندهایی مثل ال جی و سونی عملکردی ضعیف دارد. این نقطه ضعف بیشتر در هنگام اتصال به اینترنت و تماشای فیلم و قابلیت هایی مانند اسکرین میرور خود را نشان می دهد.

مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۰ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: 4هسته‌ای
امکانات ویژه: رابط هوشمند
ابعاد: ۱۱۱۳x۲۳۳x۷۰۶ میلی‌متر
توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات
نظر کاربران
1.اگر قبلا تلوزیون ال جی یا سامسونگ یا هر برند خارجی داشتید و توان خرید این برندها رو دارید شک نکنید و بخرید.فقط میتونم بگم قابل تحمله-خیلی هنگ میکنه با اینکه هنوز به اینترنت وصل نکردم- اصلا رو فیلم دیدن یا پخش آهنگ با اسکرین میرور حساب نکنید لگ داره فقط به درد عکس دیدن میخوره فیلم نمیشه دید.
2.من تو شگفت انگیز خریدم و خیلی راضیم از قیمت و کیفیتش.
3.تلویزیون ایرانی هست به پای رقیب های کره‌ای نمیرسه ولی کار راه انداز هست. نمایندگی اومدن برای راه‌اندازی 500 تومن پول گرفت گفت یه کابل نداره همراه تلویزیون پول اون + پول حمل و نقل رایگان تو این مملکت معنی نداره
4.با توجه به قیمت خرید مناسبی هست.
5.تو این بازار به نسبت کیفیت قیمتش خیلی خوبه. خیلیا پرسیده بودن تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن بنظرم تقریبا یه پا میرن.
  • پیمان محرم زاده: تلویزیون اسنوا مدل SLD-43NY300D رو خریدم. خدمات پس از فروش خوبی داره و کلا خودشم که خوبه.
  • سیاوش میرزائی: تلویزیون کیو هوشمند اسنوا مدل SQL-55QK800UD رو خریدم. من با screen mirroring که وصل میشم لگ میزنه رنگ آدم ها هم زرد نشون میده واقعا مثلا آخرین مدلش خریدم ولی پر باگه،با ۵۵ اینچ نمیشه کانال معمولی دید خیلی مربعی هست.
  • مسلم غمگسار: تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK650UDI رو خریدم. امکاناتش خوبه ولی کیفیت تصویرش خوب نیست.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-75SK700UD رو خریدم. اول اینکه دیجبکالا یه تلوزیون با پلمب انتخاب سرویس بهمون تحویل داد‌. بازش که کردم خیلی هیجان انگیز بود. بسیار عالی و درجه یک. چون یه نظری خونده بودم ک بعد از باز کردن دیدن پنل تلوزیون شکسته خیلی استرس داشتم. سریع آنباکس کردم و پایه های فلزی رو بستم روش و زدم یه برق و یه صفحه نمایش عالی پدیدار شد ممنون دیجی بخاطر این خرید عالی.
  • محسن حسین خانلو: تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU755 رو خریداری کردم. کیفیت تصویرش معمولیه و نسبت ب سامسونگ داشتم و احتمالا هم. فیک بود کییفیت تصویرش پایین تره، سرعت تعویض کانال قابل قبوله، مرورگر خودش کار نمیکرد مجبور شدم از طریق نصب بازار کروم رو نصب کنم، قابلیت تبدیل ب موس داره. نصاب گفت ips های ایرانی الکین و ضد ضربه نیستن باید بعد یه سال دید چ جوریه.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755 رو خریداری کردم. بعد از مدتی استفاده قسمت شبکه یا وای فای وارد نمیشه و تو صفحه سیاه گیر میکنه. گارانتی هم راه حلش اینه که بیست دقیقه از برق در بیار درست میشه !! درست میشه اما این چه گارانتی و راه حل مشکلیه اخه!
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XC745 رو خریدم. تو فروش ویژه برای دفتر کار گرفتم کیفیت تصویر در حد قابل قبول و درکل نسبت به قیمت خوبه بود.
  • کاربر دیجی کالا: تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XCU755 رو خریدم. من حدود یک ماهه نصب کردم تا الان بلوتوث وصل نمیشه و با توجه به اتصال بی سیم برنامه ای که میخواید از روی گوشی رو تلویزیون پخش بشه عقب تره و آهنگ هارو هم تیکه تیکه پخش میکنه تا الان به اینا پی بردم ولی اگه میخواید فیلم ببینید با فیلیمو خوبه نسبت به قیمتش کارایی خوبی داره.

بصورت کلی می توان گفت تلویزیون های ایکس ویژن و اسنوا جزو محصولات باکیفیت ایرانی موجود در بازار محسوب می شوند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند. در ادامه تلویزیون های این دو برند را از جهات مختلف بررسی خواهیم کرد.

کیفیت تلویزیون های اسنوا

  • درباره اسنوا: این برند ایرانی از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی برقی شروع کرد. در حال حاضر اسنوا یکی از برترین برندهای ایرانی است که می توان روی کیفیت آن حساب کرد. این شرکت همواره تلاش کرده تا از نظر کیفی خود را به برندهای مطرح جهانی نزدیک کند و طی این سال ها بصورت کاملا محسوس می توان این موضوع را حس کرد. اسنوا در حال حاضر با داشتن 5000 نفر پرسنل و 1200 شعبه در سرتاسر ایران جزو بزرگترین شرکت های ایرانی محسوب می شود. از محصولات این برند می توان به: تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز صفحه ای، فر توکار، هود، خردکن، جاروبرقی، چای ساز و گوشت کوب برقی اشاره کرد.
  • گارانتی: اسنوا یکی از بهترین ها در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و می توانید روی آن حساب ویژه کنید. شما براحتی می توانید با شرکت تماس بگیرید و از خدمات تعمیر، نصب و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. در حال حاضر محصولات اسنوا توسط شرکت انتخاب سرویس گارانتی می شود. همچنین جشنواره های تابستانه و فعالسازی کارت تخفیف از امکانات ویژه و جذاب اسنواست.
  • تنوع: تلویزیون های اسنوا از لحاظ قیمت و اندازه صفحه نمایش تنوع زیادی دارند. شما می توانید متناسب با ابعاد اتاق یا سالن و فاصله نشیمنگاه تا صفحه نمایش آنها را در اندازه 43 تا 75 اینچ خریداری نمایید. قیمت تلویزیون های اسنوا از حدود 8 میلیون تومان شروع و به 56 میلیون تومان ختم می شود. قیمت این محصولات می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله: طراحی، کیفیت، مدل، امکانات، اندازه و غیره باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن ابعاد اتاق و میزان بودجه بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • امکانات: تلویزیون های اسنوا می تواند دارای امکاناتی از جمله: صفحه نمایش و پنل باکیفیت، صدای استاندارد و قوی، پشتیبانی از شبکه های اچ دی صدا و سیما، سیستم عامل اندروید، درگاه های متنوع و متعدد، سخت افزار و نرم افزار قدرتمند و رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اعمال دستورات صوتی باشند.
  • طراحی: تلویزیون های اسنوا از نظر طراحی عملکردی بسیار خوب دارند و متناسب با سلیقه و فرهنگ ایرانی وارد بازار می شوند.

کیفیت تلویزیون های ایکس ویژن

  • درباره ایکس ویژن: برند ایکس ویژن در سال 1385 توسط شرکت معتبر مادیران راه اندازی شد. مادیران خود دارای قدمت خیلی بیشتری است و از سال 1343 فعالیت خود را آغاز کرده است. شاید برند ایکس ویژن قدمت زیادی نداشته باشد اما به پشتوانه و تجارب مادیران موفق شده روند پیشرفت و ارتقا کیفی محصولات خود را تسریع کند و محصولات بسیار باکیفیت و متنوعی را روانه بازار کند. در حال حاضر ایکس ویژن لوازم خانگی متنوعی از جمله: تلویزیون، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و حتی مانیتورهای گیمینگ را باکیفیت خوب و قیمت مناسب روانه بازار می کند. مانیتورها و تلویزیون های ایکس ویژن در انواع مختلف: فورکی، اسمارت، فول اچ دی، ال ای دی، QLED و گیمینگ در بازار وجود دارند.
  • اندازه صفحه نمایش: تلویزیون های ایکس ویژن از نظر اندازه صفحه نمایش تنوع زیادی دارند. شما می توانید متناسب با نیازتان آنها را در اندازه های مختلف 32 تا 100 اینچ خریداری کنید و در واقع دست شما برای انتخابی ایده ال کاملا باز است.
  • قیمت: تلویزیون های ایکس ویژن قیمت های متنوعی دارند. قیمت آنها از 7 میلیون تومان شروع و به 169 میلیون تومان ختم می شود و از این نظر کم نظیر می باشند. همین ویژگی سبب شده تا طیف گسترده ای از مشتریان با بودجه های مختلف تلویزیون های ایکس ویژن را خریداری کنند. در حال حاضر گرانترین تلویزیون Xvision مربوط به مدل 100X15 با کیفیت صفحه نمایش فورکی می باشد که در اندازه 100 اینچی در بازار موجود است.
  • کیفیت صفحه نمایش: ایکس ویژن تلویزیون های خود را مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می کند. این شرکت اخیرا با استفاده از تکنولوژی HDR10 موفق شده با تاثیرگذاری بر کنتراست، طیف گسترده تری از رنگ ها را به نمایش بگذارد و همین موضوع باعث شده تا کاربر تصاویر پخش شده را با جزییات و وضوح بیشتر تماشا کند و تصاویر به واقعیت نزدیک تر باشند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون دوو 43 اینچ +(بررسی 4 مدل پرفروش و باکیفیت)

تلویزیون های ایکس ویژن و اسنوا مانند هر برند دیگری یکسری مزایا و معایب دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • دارای گارانتی معتبر
  • داشتن گیم مود
  • امکان نصب اپلیکیشن
  • خط تولید پیشرفته
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالای قطعات و بدنه
  • قابلیت های متعدد و کاربردی
  • بلندگوهای قدرتمند با صدای واضح
  • تولید تلویزیون مطابق با تکنولوژی روز دنیا
  • تنوع در اندازه صفحه نمایش، مدل، قیمت و کیفیت

از معایب تلویزیون های اسنوا می توان به: عدم ارتقا کیفیت تصویر، کم بودن پورت، نداشتن حسگر نور محیطی، تاخیر زیاد در روشن شدن و نمایش تصویر، حجم کم صدا و ضعف عملکرد ریموت کنترل اشاره داشت. توجه داشته باشید این موارد توسط کاربران به عنوان معایب تلویزیون های اسنوا گزارش شده است و بصورت کلی بیان شد. ممکن است این معایب در برخی از مدل های ارزان قیمت وجود داشته باشد یا در مدل های جدید رفع شود.

  • طراحی عالی و زیبا
  • کیفیت تصویر بالا
  • تنوع زیاد
  • نمایشگر مقاوم با طول عمر بالا
  • قیمت ارزان نسبت به مدل های خارجی
  • استفاده از تکنولوژی hdr10 جهت ارتقا کیفی تصویر

از معایب تلویزیون های ایکس ویژن می توان به: محدودیت حافظه دستگاه، عدم پشتیبانی از قابلیت کاربردی اسکرین میرور در برخی مدل ها، سرعت پایین در زمان تعویض کانال ها، عدم پشتیبانی از سیستم صوتی هارمن کاردن، نداشتن ریموت کنترل هوشمند و عدم پشتیانی از تنظیمات خودکار اشاره کرد. تلویزیون های ایکس ویژن در مقایسه با رقبای خارجی عملکرد ضعیف تر و قیمت مناسب تری دارند و در مجموع خرید آنها پیشنهاد می شود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین تلویزیون های ایکس ویژن و اسنوا و بررسی نظرات مشتریان، به سوال تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن ؟ پاسخ دهیم و شما عزیزان را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *