منوی دسته بندی

بهترین یخچال فریزر بالا پایین +[بررسی 6 مدل پرفروش از برندهای معتبر بازار 1403]

بهترین یخچال فریزر بالا پایین از کجا و از چه برندی بخرم؟ پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی کدومه؟ بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران؟ بهترین مارک یخچال برای جهیزیه؟ بهترین یخچال فریزر بالا پایین خارجی؟ قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات متداول و پرتکرار، 6 تا از بهترین یخچال فریزر بالا پایین موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده در این بخش همگی از برندهای معتبر و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و با خیالی راحت می توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین یخچال های بالا پایین، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: نظرات در مورد یخچال فریزر اسنوا و بهترین یخچال فریزر دوقلو یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
ایران شرق مدل 18- 32 ft۲۶,۳۹۰,۰۰۰
۲۵,۳۹۰,۰۰۰
بنس مدل نایس۳۱,۵۰۰,۰۰۰
هیمالیا مدل TNCom53008۲۲,۸۰۰,۰۰۰
دوو مدل DB-2832LW۳۵,۰۰۰,۰۰۰

بهترین یخچال فریزر بالا پایین (خرید 6 مدل باکیفیت)

✅ بهترین یخچال فریزر بالا پایین

یخچال و فریزر 27 فوت ایران شرق مدل 18- 32 ft

یخچال و فریزر 27 فوت ایران شرق مدل 18- 32ft با ظاهری ساده و البته امکانات بروز و قیمت مناسب تولید شده است. بدلیل سیستم برد الکترونیک تمام اتوماتیک برق خیلی کمی مصرف می کند. یکی از امکانات آن وجود دو سیستم خنک کننده مجزا جهت جلوگیری از انتقال بوی فریزر به یخچال Twin Cooling می باشد. اغلب خریداران این مدل را بعد از خرید به دیگران پیشنهاد داده اند و از آن رضایت داشته اند. در ادامه با سایر ویژگی‌های این یخچال آشنا شوید.

  • سیستم نوفراست
  • دارای درب بار
  • مجهز به یخساز اتومات
  • مجهز به کمپرسورR ۶۰۰
  •  سیستم گردش هوای چند گانه
  • لاستیک دور درب ضد باکتری
  • زنگ اخطار باز بودن درب
  • طبقات شیشه ای نشکن
  • نورپردازی LED  
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • مناسب مناطق گرم و مرطوب
  • پایه های قابل تنظیم چرخدار جهت حمل آسان
  • سیستم Eco مسافرت
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب  Ice Pool
  • استفاده از ورق گالوانیزه خودرنگ ساخت کره
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۲۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۱۴ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۵
نمودار مصرف انرژی: A+
نظر کاربران
1.تازه راه انداختیم ، فعلا که خوبه و راضی ام.
2.جادار و قیمتش مناسبه.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل تلویزیون شهاب +[معرفی 5 مدل از بهترین مدل های2023]

✅ رنگبندی متنوع

یخچال و فریزر 23 فوت پاکشوما مدل RTP 670 W

پاکشوما یکی از قدیمی ترین و جزو بهترین مارک لوازم خانگی برقی ایرانی می باشد که محصولات متنوعی از جمله: جاروبرقی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره تولید و به بازار عرضه می کند. یخچال و فریزر 23 فوت پاکشوما مدل RTP 670 W جزو بهترین یخچال فریزر بالا پایین است که رنگبندی متنوع آن دست شما را برای ست کردن با دیگر لوازم خانه و آشپزخانه باز می گذارد. ظاهر زیبا، کیفیت و قطعات خوب، مصرف برق کم و امکانات فراوان از ویژگی های مهم این محصول می باشد. در ادامه با امکانات آن آشنا شوید.

  • سیستم نوفراست (برفک زدایی اتوماتیک)
  • سیستم جریان هوای داخلی اجباری (فن دار)
  • سیستم روشنایی led کم مصرف
  • سیستم کنترل هوشمند دیجیتال
  • کنترل پنل لمسی led  
  • طبقات شیشه ای نشکن
  • کشوی نگه داری میوه و سبزیجات
  • آبسردکن (با مخزن آب داخلی)
  • محفظه انجماد سریع
  • مجهز به سیستم قفل کودک
  • یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۸۶ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۶۲ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A+
نظر کاربران
1.من در مورد همه ی برندها تحقیق کردم.پاکشوما موتور یخچالشون ایتالیاییه. توی این سبک یخچال از همه بزرگتره هم عمقش بیشتره هم ارتفاعش.
2.عالی من ۴ساله دارمش بی عیب ونقص.

✅ بهترین یخچال فریزر بالا پایین

یخچال و فریزر 28 فوت بنس مدل نایس

یخچال و فریزر 28 فوت بنس مدل نایس یکی دیگر از بهترین یخچال فریزر بالا پایین موجود در بازار است که از نظر طراحی، ظاهر، امکانات، جنس بدنه و کیفیت فوق العاده می باشد. نمودار مصرف انرژی آن بر روی A است که می توان گفت کمی بالاست. البته صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از درب بار این موضوع را تا حد زیادی جبران خواهد کرد چراکه طراحی بر اساس دسترسی آسان به مواد غذایی پرمصرف از طریق درب بار وجود دارد.

مجهز شدن به محفظه‌ی سرد برای نگهداری مواد نیمه منجمد و داشتن سیستم سرمایش هدایت شونده نشان از بروز بودن این یخچال دارد. با دیگر امکانات این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • مجهز به تکنولوژی در بار شفاف شونده
  • سیستم گردش هوای داخلی
  • کنترل پنل لمسی
  • سیستم روشنایی  LED 
  • دارای قفل کودک کنترل پنل
  • فیلتر ۴ لایه بوگیر مستقل
  • گاز مبرد  R۶۰۰a  سازگار با لایه ازون
  • کشو ۲ عدد با قابلیت تنظیم رطوبت+ ۱ محفظه سرد
  • تعداد شلف در یخچال ۳ عدد (قابلیت دسترسی به شلف از طریق درب بار)
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۲۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۷۰ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A
نظر کاربران
1.من این یخچال رو از جای دیگه برای جهیزیم خریدم و طراحیش واقعا جالب و شیکه. با این تخفیف دیجی کالا واقعا خرید منطقی ایه. گنجایشش بالاست و مصرف انرژیش کمه. فقط نکته منفیش اینه که درب بارش خیلی حساسه و باید با احتیاط ازش استفاده کرد.
2.مصرف برقش نسبتا پایینه و هومبار یا درب شفاف شونده داره که هیجان انگیزه و عالیه.

✅ یخچال فریزر بالا پایین ارزان قیمت

یخچال و فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل استار پلاس سفید
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۲۹ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۲۳ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۵
نمودار مصرف انرژی: A
نظر کاربران
1.من ۵ساله این یخچال رو دارم قسمت یخچااش خوبه اما فریزرش بستنی رو اصلا خوب نگه‌نمیداره نوفراستشم بجای ثابت نگه داشتن و یخ نزدن،مدام دما رو‌میاره پایین طوری که وسایلای داخل فریزر هی یخ میزنن هی یخشون وا‌میشه که کیفیت مواد غذایی رو میاره پایین.کشو فریزر رو باز میکنی پر از تکه های بزرگ یخ رو وسایلاست با اینکه دما رو منفی ۱۲ هست.
2.کالا بسرعت بدست ما رسید. کیفیتش رو باید به مرور زمان ببینم تا باهاتون به اشتراک بذارم.

پیشنهاد مطالعه: نظرات خریداران در مورد تلویزیون آیوا [معرفی 5 مدل پرفروش 1402]

✅ گارانتی ۳۰ ماهه هیمالیا

یخچال و فریزر 24 فوت هیمالیا مدل TNCom53008
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۷۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
امکانات یخچال: نمایشگر
گنجایش فریز: ۱۳۵ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۴
نمودار مصرف انرژی: A
نظر کاربران
1.اینقدر آلارم میده شب تا صبح حتی یه ماه خوب کار نکرد نمایندگیشم خیلی پول میگیره.
2.یخچال نسبتا خوبیه خوب کار میکنه بعد از مدتی برد تغذیه خراب میشه که میتونید راحت تهیه کنید.
3.صدای کمی داره که خوبه گنجایش خیلی زیادی داره نصبت به قیمتش در کل پیشنهاد می‌کنم محصولات هیمالیا واقعا عالی هستن
4.برای مامانم سفارش دادم خداروشکر به موقع رسید مامور تحویل دهنده هم خیلی خوص برخورد بود و نصب هم به راحتی انجام شد و داریم استفاده می‌کنیم.
5. حدود 13 سال پیش این مدل رو خریداری کردم.تا الان فقط دوبار برد دستگاه به مشکل برخورد.یخچال ساده و مقاومی هست.
6.صدای غیرعادی و صدایی مانند گردباد و طوفان میده، فروشنده گفت بیصدا هستش ولی دروغ گفت.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس

یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DB-2832LW

یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DB2832LW یکی از بهترین یخچال های بالا پایین موجود در بازار است که می توانید خریداری کنید. این محصول همراه با گارانتی معتبر انتخاب سرویس ارائه می شود تا مشتری با خیال راحت اقدام به خرید کند. نمودار مصرف انرژی بر روی A+ است که نشان می دهد مصرف بسیار کمی دارد و از این نظر بخوبی بهینه سازی شده است. سیستم خنک کننده پیشرفته باعث شده تا به بهترین شکل هوای سرد در کل فضای یخچال به گردش در بیاید و همین موضوع سبب نگهداری بهتر مواد غذایی می شود.

طراحی زیبا و وزن کم از دیگر نقاط قوت آن است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به: داشتن یخساز اتوماتیک، فضای بزرگ، کشوهای متعدد با ارتفاع قابل تنظیم، گرید مصرف انرژی پایین، سیستم نوفراست و اخطار بازماندن درب اشاره کرد. با توجه به طراحی داخلی بسیار حساب شده شما می توانید مواد غذایی را خیلی منظم و شیک در قسمت های مختلف آن بچینید و از داشتن چنین یخچال باکیفیتی لذت ببرید. بررسی نظرات ثبت شده کاربران نشان می دهد اغلب آنها از خرید خود رضایت داشته و این محصول را به دیگران جهت خرید پیشنهاد کرده اند.

مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۳۱ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۱۹ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۹۰ کیلوگرم
نظر کاربران
1.بسیار عالی. پیشنهادمیکنم.
2.خوبه فقط صدامیده بعضی وقتا
3.با توجه به صدای به نسبت زیاد یخچال در آپارتمان های کوچک اصلا توصیه نمیکنم،ولی از نظر بروز بودن و جادار بودن یخچال ،قابل قبول است.
4.این یخچال فریزر هم برند و هم طراحی و کارایی خوبیه ،،، همون تاریخ تحویل واسم ارسال شد و فقط راننده ارسال با اینکه قانون دیجی کالا تا طبقه سوم موظف به حمل و تحویل هستن ، ولی خونه ما ویلایی و همکف هستش با این حال فقط توی حیاط تحویل داد و بهانه دیسک کمر آورد و گفتش که ما فقط دم خونه تحویل میدیم.
5.فعلا خوب بوده تازه نصب کردن آب سرد کنش مخزنی هست و یخ ساز اتومات که آب شهری وصل میشه که درون فریزر یک ظرف هست تو شبانه روز درست میکنه یخو پرش میکنه کیفیت متریالش قابل قبول هست نصبشو شرکت گارانتی دهنده همون روز اومد نصب و هزینه ای نداشت.

خیلی از افراد قبل از خرید یخچال سعی دارند تا با پرفروش ترین یخچال های ایرانی آشنا شده و از بین مدل های پرفروش انتخاب خود را انجام دهند. شاید در گذشته کمی دور مشتریان سعی می کردند با هزینه بیشتر حتما یخچال های خارجی مانند: ال جی، سامسونگ، بکو و آرچلیک را خریداری کنند. اما امروزه تولیدکنندگان داخلی از جمله امرسان، ایکس ویژن، پارس، ایستکول، هیمالیا، جی پلاس، اسنوا، یخساران، برفاب، ایرانشرق و… با تولید یخچال های باکیفیت با امکانات بروز خود را از هر نظر به رقبای خارجی نزدیک تر کرده اند.

ضمن اینکه خدمات پس از فروش و قیمت یخچال فریزرهای ایرانی نسبت به مدل های خارجی مناسب تر است و همین موضوع مشتری را ترغیب می کند تا بین یخچال های خارجی و ایرانی، تولید داخل را انتخاب کند. در ادامه با 3 تا از پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی آشنا شوید.

  • یخچال و فریزر 26 فوت ایکس ویژن مدل TT582*AWD/ASD یکی از پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی موجود در بازار است که در سه رنگ جذاب و زیبا تولید و عرضه شده است و دارای 36 ماه گارانتی معتبر می باشد. از امکانات این محصول می توان به: آبسردکن نیمه اتوماتیک، یخ ساز نیمه اتوماتیک، مصرف انرژی پایین، گنجایش بالا، کشوها و طبقات متعدد و سیستم ضدیخ اشاره کرد. رنگبندی متنوع و طراحی زیبا سبب شده تا گزینه ای مناسب جهت خرید برای جهیزیه باشد.
  • یخچال و فریزر 11 فوت امرسان مدل tf11t220 در 2 رنگ سفید و طوسی در بازار وجود دارد و تا به امروز ضمن ثبت فروش بالا، موفق به کسب رضایتمندی 86 درصدی مشتریان شده است. گنجایش یخچال و فریزر در مجموع 213 لیتر است و برای خانواده های کم جمعیت و به عنوان یخچال دوم مناسب می باشد. دقت داشته باشید سسیستم این یخچال از نوع دیفراست است و برفک می زند. وزنی در حدود 53 کیلوگرم دارد و حمل و جابجایی آن راحت می باشد. نمودار مصرف انرژی بر روی A++ است و مصرف بسیار کمی دارد. اگر به دنبال خرید یک یخچال ساده و با قیمت مناسب هستید این مدل می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.
  • یخچال 5 فوت ایستکول مدل 2835 یکی دیگر از یخچال های پرفروش ایرانی است که در رنگ های متنوع تولید شده و همراه با 24 ماه گارانتی عرضه می گردد. سیستم این یخچال از نوع دیفراست است و نمودار مصرف انرژی بر روی A می باشد.گنجایش یخچال و فریزر به ترتیب 80 و 6 لیتر است و می تواند گزینه ای مناسب برای دانشجویان، محیط های کارگاهی و یا قابل استفاده به عنوان یخچال دوم باشد. وزن این یخچال 22 کیلوگرم است و حمل آن خیلی راحت می باشد. 87 درصد خریداران این محصول را به دیگران جهت خرید پیشنهاد کرده اند.

بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران یک ایده خوب برای انتخابی بهتر است. تعمیرکاران مدل هایی که خرابی کمتری دارند را بخوبی می شناسند. اغلب مدل های که تعمیرکاران آنها را پیشنهاد می دهند از برندهای معروف بازار هستند. در ادامه 4 تا از بهترین یخچال فریزر از نظر تعمیرکاران را به شما معرفی می کنیم.

  • یخچال فریزر دوقلوی دوو DLRF2030 یکی از یخچال هایی است که توسط تعمیرکاران پیشنهاد می شود و کمتر خرابی آن گزارش شده است. این مدل فضای بسیار زیادی دارد و به خانواده های پرجمعیت پیشهاد می شود.
  • یخچال فریزر ساید بای ساید کنوود KSB8034S یکی از یخچال های باکیفیت ساخت انگلستان است که به امکانات بروز و کاربردی مجهز شده است. اگر به دنبال یک یخچال می گردید که از نظر امکانات، کیفیت، طراحی و فضا فوق العاده باشد در خرید آن شک نکنید. از مهمترین ویژگی های این یخچال می توان به مصرف کم انرژی و صدای بسیار کم اشاره کرد. ضمنا کمپرسور این یخچال طول عمر بسیار بالایی دارد.
  • یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D321-CLA یک یخچال جمع و جور است که برای محیط های کارگاهی، خوابگاه دانشجویی و فروشگاه مناسب است. رنگبندی متنوع و جذاب این یخچال سبب شده تا افراد با سلیقه های مختلف آن را بپسندند. از ویژگی های آن می توان به: سیستم نوفراست، ابعاد جمع و جور، کم مصرف بودن، رنگبندی جذاب و طراحی زیبا اشاره کرد.
  • پاکشوما که پیش تر با لباسشویی های خود در بازار شناخته می شد اینبار به سراغ تولید یخچال های باکیفیت رفته است. یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP495 یک گزینه اقتصادی و باکیفیت است که می توانید با قیمتی مناسب خریداری کنید. نوار درزگیر این یخچال کمبی از نوع آنتی باکتریال است و سیستم گردش هوای هوشمند سبب نگهداری بهتر و طولانی تر از مواد غذایی شده است.

مارک یخچال بسیار مهم است و در واقع شرکت سازنده کیفیت یخچال را مشخص می کند. حتما پیشنهاد می شود یخچال که یکی از مهمترین و گران قیمت ترین لوازم خانگی برقی منزل و جهیزیه است را از برندی معتبر خریداری کنید. خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز راهی مطمئن برای خرید یک یخچال اورجینال همراه با گارانتی می باشد. بهترین مارک یخچال برای جهیزیه به شرح زیر است.

  • دوو برند کره ای
  • امرسان برند ایرانی
  • ال جی برند کره ای
  • پاکشوما برند ایرانی
  • سینجر برند ایرانی
  • دیپوینت برند ایرانی
  • لئوکو برند ایرانی
  • ایکس ویژن برند ایرانی
  • هیمالیا برند ایرانی
  • وستینگ هاوس برند آمریکایی
  • جی پلاس برند مشترک ایران و چین

یخچال های خارجی اغلب به کیفیت و طول عمر بالا شناخته می شوند. از میان یخچال های ساید بای ساید، دوقلو، فریزر بالا، فریزر پایین و درب فرانسوی، یخچال فریزرهای بالا پایین بدلیل تنوع و ابعاد جمع و جور طرفداران زیادی دارند که در ادامه 4 تا از بهترین مدل های خارجی آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL726 از نظر طراحی، مصرف انرژی، کیفیت ساخت و امکانات فوق العاده است. گنجایش کل به فوت 25 لیتر است که نشان می دهد فضای متوسطی دارد و بیشتر برای خانواده های 3 تا 4 نفر مناسب است. این یخچال از نظر مصرف انرژی هم متوسط می باشد. فناوری جریان هوای چندگانه در این یخچال به ماندگاری بهتر مواد غذایی کمک کرده است.
  • یکی دیگر از بهترین یخچال فریزر بالا پایین خارجی یخچال تی سی ال مدل TRB360ES می باشد که در ابعاد 625*660*1850 میلی متر تولید شده است. نمودار مصرف انرژی آن بر روی A+ بوده و کم مصرف می باشد. تعداد طبقات و کشوهای زیادی دارد که به تفکیک مواد غذایی کمک می کند. سیستم MULTI AIRFLOW سبب شده تا دما در تمام نقاط یخچال حتی زمانی که درب آن باز است یکسان باشد. این محصول ساخت کشور چین است و کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. تی سی ال پنجمین برند محبوب و پرفروش در کشور آمریکا محسوب می شود و البته در ایران هم طرفداران زیادی دارد.
  • یخچال و فریزر 14 فوت بکو مدل RCNE520E21D یکی از بهترین یخچال فریزرهای خارجی بالا پایین است که در کارخانجات آرچلیک ترکیه و تحت لیسانس آلمان تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. گنجایشی در حدود 260 لیتر دارد و برای خانواده های 2 تا 4 نفره مناسب می باشد. نمودار مصرف انرژی آن بر روی A+ بوده و کم مصرف می باشد. استفاده از بهترین قطعات و کمپرسور باکیفیت از دیگر مزایای این محصول است.
  • یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DB-2922 یک یخچال بزرگ و جادار از نوع کمبی است. از امکانات این یخچال می توان به: سامانه گردش هوای سه بعدی، سنسور حرکتی هوشمند، فیلتر جاذب اتیلن، فیلتر قدرتمند تصفیه آب، یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری، سامانه سرمایش سریع و سامانه خودکار بسته شدن درب ها اشاره کرد. طراحی زیبا و کیفیت خوب از مهمترین دلایل فروش بالای این یخچال کمبی است. همچنین موفق به کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان شده است.

قیمت یخچال فریزر ایرانی به عواملی از جمله: امکانات، طراحی، نوع، برند و کیفیت آن بستگی دارد و به همین دلیل از لحاظ قیمت تنوع زیادی دارند. در حال حاضر قیمت یخچال فریزر ایرانی از حدود 7 میلیون شروع و به 95 میلیون تومان ختم می شود. در ادامه می توانید تعدادی از یخچال فریزر ایرانی خوب را همراه با قیمت روز مشاهده کنید.

  1. یخچال و فریزر دوقلو 44 فوت ایرانشرق مدل فلورانس قیمت ۵۸,۰۰۰,۰۰۰
  2. یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525BS قیمت ۳۵,۹۹۰,۰۰۰
  3. یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p – A قیمت ۴۳,۹۰۰,۰۰۰
  4. یخچال و فریزر 14 فوت سینجر مدل Max 14_T قیمت ۱۵,۲۰۰,۰۰۰
  5. یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190S قیمت ۳۹,۰۰۰,۰۰۰
  6. یخچال و فریزر دوقلو 22 فوت کلور مدل Glory قیمت ۵۳,۸۰۰,۰۰۰
  7. یخچال و فریزر 20 فوت امرسان مدل BFN20D321 قیمت ۱۶,۷۹۰,۰۰۰
  8. یخچال و فریزر ساید بای ساید 35فوت اسنوا مدل SN8-3035SS قیمت ۷۸,۶۴۰,۰۰۰
  9. یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل یونیک پلاس قیمت ۵۳,۰۷۱,۰۰۰
  10. یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل DLF-2036 / DLR-2036 قیمت ۶۴,۴۹۰,۰۰۰
  11. یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore قیمت ۶۹,۶۶۱,۰۰۰
  12. یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD قیمت ۳۱,۰۶۲,۰۰۰

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین یخچال فریزر بالا پایین و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *