منوی دسته بندی

بهترین یخچال تا 20 میلیون تومان +[خرید 6 مدل پرفروش از برندهای معتبر]

بهترین یخچال تا 20 میلیون تومان از کجا بخرم؟ راهنمای خرید یخچال فریزر ⭐ نظرات در مورد یخچال فریزر ایرانی؟ قیمت یخچال ایرانی ارزان قیمت چنده؟ بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی و خارجی کدام است؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به اینگونه سوالات 6 تا از بهترین یخچال تا 20 میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های معرفی شده تماما دارای گارانتی بوده و از برندهای معتبر بازار می باشند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال فریزر، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین یخچال دوقلو تا 30 میلیون و نظرات در مورد یخچال ایکس ویژن یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
مایدیا مدل HD-546FW(WD)۲۳,۰۰۰,۰۰۰
الکترواستیل مدل استار پلاس سفید۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تی سی ال مدل T576/AWD/ASD۲۳,6۰0,000
لئوکو مدل LRF72H5۲۲,۴۲۰,۰۰۰

بهترین یخچال تا 20 میلیون تومان (خرید 6 مدل برتر)

✅ بهترین یخچال تا 20 میلیون

1- یخچال و فریزر 22 فوت لئوکو مدل LRF72H5

یخچال و فریزر 22 فوت لئوکو مدل LRF72H5 در ابعاد ۷۱.۵x۷۳x۲۰۲ سانتی متر تولید شده است. مجهز شدن به هوم بار یکی از ویژگی های جذاب این مدل است که در کاهش مصرف انرژی و دسترسی آسان به مواد غذایی پرمصرف تاثیرگذار است. کنترل الکترونیکی هوشمند و مجهز شدن به سیستم عیب یاب نشان می دهد این محصول یک یخچال با تکنولوژی بروز می باشد. با امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

  • مجهز به LED داخلی
  • نمایشگر لمسی
  • دسترسی آسان به نوشیدنی های داخل هومبار
  • لاستیک دور درب ضد باکتری  Bioshield
  • قابلیت تبدیل کابین فریزر به یخچال و خاموش کردن مجزای کابین فریزر یا یخچال
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۰۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۸۰ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۴
نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش کل به لیتر: ۴۸۰
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ بهترین یخچال تا 20 میلیون تومان

یخچال و فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل استار پلاس سفید
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۲۹ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۲۳ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۵
نمودار مصرف انرژی: A
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: نظرات درباره یخچال فریزر دیپوینت [معرفی 6 مدل پرفروش دوقلو و کمبی]

✅ گارانتی ۳۶ ماهه مادیران

یخچال و فریزر 26 فوت تی سی ال مدل T576/AWD/ASD
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۹۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۲۳ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A+
نظر کاربران
1.عالی.
2.خوشم اومد ازش.

✅ گارانتی ۳۰ ماهه هیمالیا

یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h

یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h یکی از بهترین یخچال های تا 20 میلیون تومان می باشد که با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارد ارزش خرید بالایی خواهد داشت. محفظهنگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت در این یخچال به حفظ و ماندگاری بهتر مواد غذایی بخصوص سبزیجات و میوه ها کمک کرده است. کنترل الکترونیکی هوشمند و مجهز شدن به سیستم عیب یاب یکی از ویژگی های مهم آن است.

هیمالیا در یخچال های خود از قطعات و کمپرسورهای بسیار باکیفیت استفاده می کند و این موضوع جزو نقاط قوت این شرکت می باشد. امکانات این یخچال به شرح زیر است.

  • ۵ کاره
  • مجهز به هوم بار
  • دارای تکنولوژی سرمایش دوگانه
  • لاستیک دور درب ضد باکتری  Bioshield  
  • گردش هوای داخلی کابین توسط فن به تمام طبقات بصورت یکنواخت
  • کمپرسورهای ویژه جهت آب و هوای گرمسیری
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۷۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۳۵ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۴
وزن: ۹۹ کیلوگرم
نمودار مصرف انرژی: A
میزان صدا: ۴۵
نظر کاربران
1.یه رنگ دیگه ارسال شده بود مام تو شرایط فوری بودیم همون رنگ استفاده شد،واقعا بده به مشخصات دقت نمی کنید.
2.خیلی عالیه جای خیلی زیادی داره ک من اصلا توقع نداشتم ک ۲۲ فوتو انقد جا چرا وسطو داره برا من چراغش سفید بود زمانی روشن میشه ک هوم بار_در یخچال باز بشه یا دماشو تنظیم کنین فریزرش چراغ نداره ولی از همین چراغ خیلی راحت میتونین استفاده کنین براش در فریزرو بار میکنی نور وسط روشن نمیشه من سفید چرمی سفارش دادم ولی دیجی کالا سفید ساده فرستاد ک خیلی خیلی خوشحالم کرد با این کارش صدا اصلا نداره فقط اتومات میکنه یه صدای هو میده من فریز رو ۱۷ گذاشتم و یخچال رو ۲ چون میخواستم آب خیلی خنک باشه قبل این یخچال امرسان گرفتم دو قلو ک واقعا ب درد نخور بود انگار با ضایعات درستش کردن ۳۳تومن دادم و اومد دیدیم مشکل داره و نمایندگیش بی ادبانه همکاری نکرد ولی دیجی کالا خودش پیگیری کرد و مرجوعی زد کالام رو اینو گفتم ک حتما از دیجی کالا خرید کنین چون ۷روز مهلت دارین ک اگر مشکلی بود مرجوع کنین ک هیچ جا این کارارو نمیکنن این یخچالو ۲۴میلیون خریدم راحت ۴نفرو جوابه اینو برا جهازم خریدم و چون خونم آماده نیس یه هفته زدم ب برق از سلامتش مطمئن شدم و دوباره بسته بندی کردم چون از سری قبل چشم ترسیده ب هرحال خیلی یخچال خوبیه.
3.سلام من حدود ۵ ۶ سال هست که از این مدل استفاده میکنم من رنگ سفید چرمی خریدم از مغازه همه چی عالی هست بجز یک نکته که شبا وقتی ساکته یخچال انگار قلنج میشکنه و صدای تق تق میده البته این مشکل فک کنم برای تمام مدل های هیمالیا وجود داشته باشه چون مدل قدیمی تر خونه پدرم داریم اونم همچین صدایی میده بجز این مشکل دیگه خدایی هیچ مشکلی نداشته و من بشخصه خیلی راضی هستم.
4.ده سال پیش خریدم و خیلی راضیم و فوق العاده ست. این واقعا یکی از بهترین یخچال تا 20 میلیون است.
5.متریال استفاده شده در ساختش خیلی با کیفیته و عمر طولانی ای داره.

✅ بهترین یخچال تا 20 میلیون

یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP

یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP یکی دیگر از بهترین یخچال تا 20 میلیون تومان می باشد. حداکثر سطح صدا ۴۳ دسی بل است که جزو یخچال های کم صدا قرار می گیرد. حالت تعطیلات (اقتصادی) و سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی زمانی که شما به مسافرت می روید به کاهش هزینه ها کمک می کند.

این یخچال به سیستم عیب یاب هوشمند مجهز شده که بسیار کابردی است. پایه های چرخ دار و قابل تنظیم به شما اجازه می دهد براحتی بتوانید آن را تنظیم و جابجا کنید. با امکانات این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • گواهی نامه ISO ۹۰۰۱-۲۰۰۸
  • سیستم خنک کننده کمپرسور
  • کلاس آب و هوایی معتدل
  • پنل کنترل  LED
  •  دارای فریزکننده سریع فریزر
  • حالت تعطیلات (اقتصادی) دارد
  • سیستم گردش هوای چندگانه
  • سیستم انجماد سریع
  • سیستم کارکرد مجزای فریزر
  • ظرفیت انجماد در ۲۴ ساعت ۴.۵ کیلوگرم
  • سیستم کنترل الکترونیکی گاز خنک کننده  R ۱۳۴a  
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۴۸ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۸۹ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۱
نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش کل به فوت: ۲۲
نظر کاربران
1.در کل از خرید این محصول راضی‌ام. این نکته رو هم در نظر بگیرید که قیمت بازار به مراتب گرونتر از دیجی‌کالاست و از این بابت از خریدم راضی‌ام. همچنین نصب کمتر از یه روز و بی دردسر توسط نمایندگی انجام شد.
2.خرید خوبی.زیبا جادار مطمین و جزو بهترین یخچال تا 20 میلیون است.
3.موقعیکه آوردن،برش خراب بود،محبورشدم،بردجدیدبخرم باهزینه خودم‌‌.
4. دو روزه برای مادرم خریدم .ازتون خواهش میکنم گول تخفیف رو نخورید. از سرکوچتون بخرید بهتره. طرف اومده جنس ته انبارش رو به بهانه تخفیف قالب کرده زنگ میزنی میگن با نمایندگی تماس بگیر اونهام مگن تعمیرکار میاد میله ها رو میبره و جوش میده پیگیر مرجوعیش میشم اما بهتون بگم خلاصه اگر بخرید یه جنس خراب مونده رو دستتون و فقط اعصابتون خورد میشه از لذت اعتماد نخرید.
5.پنج سال پیش این یخچال رو از بازار به قیمت چهار میلیون و هشتصد خریدم. ظاهر زیبایی داره و فضاش برای خانواده سه تا چهار نفر مناسب هست و خنک‌کنندگی واقعا خوبی داره. امرسان خدمات پس از فروش خوبی داره. البته خیلی جاها دیدم که گفتن از خدمات پس از فروش این برند راضی نیستن. تقریبا یک ماه پیش یخچال ما بعد از گذشت پنج سال دچار مشکل شد پایین یخچال یعنی فریزر دماش اوکی بود و سرما داشت ولی بالای یخچال کاملا گرم بود. با یه تماس با امرسان و شرح وضعیت یخچال، تقریبا یه ربع بعدش یه پیامک از طرف امرسان اومد که شماره تماس تکنسین داخلش بود و با هماهنگی همون روز برای رفع مشکل اومدن. المنت برفک زدایی اواپراتور که در قسمت فریزر قرار داره سوخته بود و اواپراتور یخچال یخ بسته بود. هزینه ایاب و ذهاب و تعویض قطعه المنت یک میلیون شد البته اگه گارانتی تموم نشده بود هزینه نمیگرفتن خداروشکر مشکل بخوبی رفع شد. یه سری نکات منفی این یخچال داره بنظرم بعضی قسمت‌های یخچال مونتاژش زیاد تمیز نیست با کمی دقت چسب‌کاری و آب‌بندی درزها معلومه. کیفیت کشوها‌ی فریزر هم نسبتا پایین و شکننده هست. صدای فن که در قسمت اواپراتور قرار داره گاهی وقتا زیاد میشه. یخچال گاهی اوقات صدای تق شدیدی میده البته بعضیا میگن قلنج میشکنه یا میگن این صدا از از آب شدن برفک‌ها هست ولی جالبه بعد از تعویض المنت برفک زدایی این صدا کلا دیگه نمیاد! برای بالا رفتن عمر یخچال بهتره هر چند وقت مثلا ماهی یکبار از برق بکشین و داخلش رو با یه دستمال آغشته به کف شامپو فرش تمیز کنید و با یه دستمال نم‌دار کف‌ رو پاک کنید به راحتی تمیز میشه از شوینده قوی استفاده نکنید یا شیلنگ آب داخلش نگیرید‌‌. فاصله یخچال با دیوار هم رعایت کنید حداقل هشت سانت تا هوا گردش داشته باشه و موتور بتونه گرمای خودش رو دفع کنه. هر چند ماه یکبار هم گرد و غبار روی کندانسور یخچال (منظورم اون صفحه فلزی بزرگی که لوله‌های مارپیچ داره و پشت یخچال هست) رو تمیز کنید تا بهتر بتونن حرارت رو دفع کنن و عمر موتور بالاتر بره. همیشه دمای قسمت بالای یخچال رو بین 3 تا 5 تنظیم کنید و فریزر هم روی منفی 18 بزارید. زمانیکه مسافرت میرید یا برای مدتی منزل نیستید از پنل لمسی یخچال رو به حالت eco بزارید تا موتور کم‌تر روشن بشه و بیشتر استراحت کنه. این موارد رو رعایت کنید شاید بعد از چند سال هزینه جهت تعمیر بدین و یخچال بیشتر عمر میکنه.

پیشنهاد مطالعه: نظر کاربران در مورد تلویزیون های شهاب +[معرفی 5 مدل عالی در سال 2023]

✅ گارانتی ۱۸ ماهه می سرویس

یخچال و فریزر 18 فوت مایدیا مدل HD-546FW(WD)
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۲۳ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۹۷ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۲
سایر ویژگی‌ها: دارای یخساز دستی
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۸۳ کیلوگرم
گنجایش کل به فوت: ۱۸
نظر کاربران
1.من بسیار راضیم کلا برند مایدیا کیفیت بسیار خوبی داره پیشنهاد می کنم بخرید.
2.کیفیت بسیار عالی و یکی از بهترین یخچال تا 20 میلیون است.

یخچال فریزر یکی از مهمترین و گران ترین لوازم خانگی برقی خانه و آشپزخانه است و طبیعتا باید در انتخاب آن دقت زیادی کنیم. در نظر گرفتن یکسری نکات مهم قبل از خرید یخچال می تواند در انتخابی بهتر به ما کمک کند. در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد.

  • نوع یخچال: یخچال ها در انواع مختلف: یخچال بالا فریزر، یخچال پایین فریزر، یخچال سبک فرانسوی، یخچال ساید بای ساید، یخچال توکار و یخچال دوقلو در بازار وجود دارند که مطابق با سلیقه و میزان بودجه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. یخچال های ساید ظاهری شیک و امکاناتی بروز دارند. یخچال کمبی برای خانواده های کم جمعیت و یا به عنوان یخچال دوم مورد استفاده قرار می گیرد. برای خانواده های پرجمعیت خرید یخچال دوقلو گزینه ای ایده ال خواهد بود.
  • اندازه: حتما قبل از خرید محل قرار گرفتن یخچال را مشخص کنید و مطمئن شوید که فضای کافی در اختیار دارید. در نظر گرفتن ابعاد ورودی درب منزل و آشپزخانه برای خرید یخچال بخصوص یخچال های ساید که ابعاد بزرگ و غیرقابل جداشدن دارند امری ضروری می باشد.
  • ظرفیت: تعداد اعضای خانواده و مواد غذایی که باید در یخچال نگهداری شود مشخص می کند که چه نوع یخچال و با چه حجمی برای شما مناسب است. شرکت های سازنده یخچال ظرفیت یخچال را بر اساس لیتر یا فوت اعلام می کنند. بطور مثال یخچال های با حجم 540 تا 630 لیتر برای خانواده های 4 نفره مناسب اند. دقت داشته باشید ظرفیت واقعی یخچال در بیشتر مواقع از ظرفیت اسمی آن کمتر است و این موضوع بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.
  • برچسب انرژی: یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید یخچال توجه به برچسب انرژی آن است. حتما به برچسب و گرید انرژی توجه کنید و یخچالی بخرید که کم مصرف باشد. با توجه به اهمیت موضوع انرژی، برندهای معتبر تولیدکننده یخچال مانند امرسان، ال جی، هیمالیا، سامسونگ، کلور، دیپوینت، استیلون، الکترواستیل، برفاب، فیلور، سینجر، جی پلاس و ایکس ویژن بیشتر محصولات خود را با گرید انرژی A/ B/ A+/A++/A+++ تولید می کنند.
  • گارانتی: یکی از مهمترین موارد در خصوص خرید یخچال فریزر توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. انتخاب یخچال از برند معتبر و فروشگاه و نمایندگی های مجاز راهی مطمئن برای خرید یک یخچال دارای گارانتی می باشد. بهتر است یخچالی بخرید که خدمات از پرفروش و گارانتی آن در شهر شما انجام شود. متاسفانه گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد بعضی از مردم با خرید یخچال از برندهای متفرقه نمی توانند حتی یک تماس ساده با شرکت تولیدکننده برقرار کنند.

نظرات بخصوص در خریدهای اینترنتی که امکان دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد بسیار مهم است. شما می توانید با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات ثبت شده در خصوص کالای مدنظرتان انتخابی بهتر داشته باشید. بررسی ها نشان می دهد نظرات در مورد یخچال فریزر ایرانی هم مثبت و هم منفی است. در ادامه تعدادی از نظرات مثبت و منفی در مورد یخچال فریزر ایرانی را مشاهده می کنید.

  • اعظم کشت گر: یخچال و فریزر دوقلو 30 فوت جی پلاس مدل GRF-M2720W رو خریدم. از نمایندگی خریدم بعداز نصب متوجه شدیم یخچالش مشکل داره، ارور در قطع نمیشد و ابسردکن کار نمیکرد ولی بعداز پیگیری از طریق نمایندگی ،با هزینه ی خودشون یخچال مشکل دار رو بردن ویک سالمشو اوردن. الان حدود یک هفته است استفاده کردم صداش کمه و برقک نمیزنه و ظاهرشم زیباس، البته ناگفته نماند قفسه ها و طبقات داخل نسبت به مدلهای برندخارجی ضعیف تره که جاداره با کیفیت تر باشن.قبلش برای خرید تو مدلهای ایرانی خیلی تحقیق کردم و خوشبختانه از انتخابم راضی ام و پیشنهاد میکنم.از تخفیف جشنواره ی نوروزی هم استفاده کردم و از نظر قیمت هم به نظرم تو مدلهای ایرانی مقرون به صرفه تره.
  • حسن سراجیان: یخچال و فریزر 40 فوت کلور مدل گلوری پلاس رو خریدم. در کل یخچال خوبیه فعلا که راضی هستم.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال فریزر دوقلو 40 فوت گرند مدل مدونا رو خریدم. یخچال فریزر بسیار جا دار بدون کوچک ترین صدا مصرف برق پایین من الان ۲ ساله دارم توصیه میکنم اگه قصد خرید دارید بدون شک یکی از بهترین گزینه هاست.
  • منصوره رییسی: یخچال و فریزر 27 فوت رویال جنرال مدل AFLE22 رو خریدم. اصلا پیشنهاد نمیکنم من از بازار تهیه کردم سروصدای شدیدا زیادی داره وقتی در بسته هست صدای آژیر باز بودن در، درمیاد بیخودی یخش آب میشه ودیگه کار نمیکنه.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a رو خریدم. با سلام یخچال فوق العاده عالی و شیک هست. 8ماه هست استفاده میکنم. البته پدال یخساز از اول مشکل داشت که نمایندگی هنوز بعداز این مدت برای تعویض نیومدند. کابین فریزر هم ترک داشت که اون تعویض شد. یخچال ایرانی به خاطر خدمات پس از فروش خریدیم ولی درست پیگیری نمیکنند واین از نقاط ضعف این محصول هست.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2028SS رو خریدم. یخچال رو از فروشگاه نزدیک خونه مون خریدم ولی خواستم نظرم رو اینجا برای کسانی که تردید دارن برای خریدش به اشتراک بزارم من از خریدم راضی ام یخچالی هست که جا دار برای یه خانواده ۴ نفره و کم صدا ظاهری به روز و دوستانی که میگن آب داخل آبسرد کن گرمه چون دمای آبسرد کن اگه رو ۱۸ درجه باش آب نسبت به آب داخل یخچال گرمه ولی باید این دما رو روی عدد ۱۹ درجه بزارید که آب خنک تر بشه و یخ سازش راضی کننده س ولی درب روی ساید کیفیت بالایی ندار که یه نقطه ضعفه ولی برای خدمات پس از فروش خوب عمل کردن برای نصب هم زود اومدن بدون هیچ معطلی امیدوارم محصولات کشورم آنقدر با کیفیت باشن که ما احتیاج به خرید از محصولات خارجی نداشته باشیم.
  • حسین مختاری: یخچال و فریزر 16 فوت امرسان مدل TF16T329CLA رو خریدم. با عکس تجاری در سامانه اختلاف داره و دستگیره‌هاش بی کیفیت و پلاستیک با روکش آبکاری شده می‌باشد و نسبت به فوت یخچال نسبت به مشابه سنتی آن جادار نیست و هزینه نصب هم مناسب هست و نمایندگی سریع آمد نصب کرد در کل نسبت به کیفیت قیمت بالا دارهبا این قیمت میشه 22فوت گرفت فقط ظاهر شیک داره فنی هم گذر زمان نشون میده.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر 18 فوت مایدیا مدل HD-546FW(WD) رو خریدم. من بسیار راضیم کلا برند مایدیا کیفیت بسیار خوبی داره پیشنهاد میکنم بخرید.
  • محمد ایزدپور: یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore رو خریدم و پس از چند ماه استفاده این نکات رو ذکر میکنم گرچه به نمایندگی هم گفته شده و‌ بهتره‌خریداران هم مد نظر داشته باشند چند نکته منفی داره این یخچال یخسازش خیلی ضعیفه از نظر بیرون دادن یخ مخصوصا یخ خرد که اصلا ازش انتظار نداشته باشید وقتی محفظه یخ پربشه یخ ها بهم میچسبن و یکه کار نمیکنه آب سردی در کار نیست و آب در حد آب ولرم شیره نور داخل کابین یخچال خیلی کمه تاچ صفحه تنظیمات ضعیفه نحوه مکانیزم یخسازش و دسته مکانیکی کنار در فریزر خنده داره و‌بدوی و باعث میشه گاها در فریزر اصن بسته نشه (چرا از مدل های خوب ایرانی هم‌حتی کپی نکردن جالبه) در کل بنظرم هنوز به بلوغ نرسیده این محصول و امیدوارم تولیدکننده خوشنام دیپوینت این معایب رو حتما رفع کنه.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD رو خریدم. ظاهر زیبایی داره، جزو بهترین یخچال تا 20 میلیون هستش واقعا بی صداس، به نظر میاد کیفیت خوبی هم داره البته باید مدتی بگذره تا بشه با اطمینان نظر داد.

یخچال های ایرانی از نظر قیمت تنوع زیادی دارند. قیمت یخچال به عوامل زیادی از جمله: برند، امکانات، نوع، کیفیت و اندازه آن بستگی دارد. خرید یخچال ایرانی ارزان قیمت می تواند گزینه اقتصادی و مقرون بصرفه باشد. شرکت های تولیدکننده ایرانی از جمله: هیمالیا، امرسان، سینجر، ایستکول و… یخچال های ارزان قیمت و باکیفیتی را تولید می کنند. قیمت تعدادی از یخچال ایرانی ارزان قیمت به شرح زیر می باشد.

  • یخچال 3 فوت ایستکول مدل 2403 قیمت 6.600.000 تومان
  • یخچال 6 فوت پلار مدل R62 قیمت 6.800.000 تومان
  • یخچال 6 فوت جنرال پویا مدل پلار پویا R6-2 قیمت 6.900.000 تومان
  • یخچال 5 فوت آرابهین پارس مدل TM875-5FT قیمت 7.200.000 تومان
  • یخچال 5 فوت امرسان مدل IR5T128 قیمت 7.280.000 تومان
  • یخچال 9 فوت سینجر مدل 1100 قیمت 8.400.000 تومان
  • یخچال 9 فوت  هیمالیا مدل HRED190 قیمت 8.500.000 تومان

همانطور که اشاره شد توجه به مارک یخچال بسیار مهم است. بهتر است حتما یخچال را از برندی معتبر و شناخته شده و آن را از فروشگاه های مجاز خریداری کنید. بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی و خارجی به شرح زیر می باشد.

  • ایستکول
  • مایدیا
  • پلار
  • جنرال پویا
  • پارس
  • امرسان
  • سینجر
  • هیمالیا
  • لئوکو
  • دیپوینت
  • وست پوینت
  • برفاب
  • فیلور
  • اسنوا
  • بست
  • الکترواستیل
  • استیلون
  • ایرانشرق
  • جی پلاس
  • ایکس ویژن
  • پاکشوما
  • یخساران
  • نیکسان

  • تی سی ال
  • وستینگ هاوس
  • ال جی
  • سامسونگ
  • دوو
  • بکو
  • آرچلیک

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین یخچال تا 20 میلیون تومان و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *