منوی دسته بندی

بهترین کولر گازی پرتابل +[خرید 4 مدل کم مصرف و پرفروش در سال 1402]

بهترین کولر گازی پرتابل کدام است؟ قیمت کولر گازی پرتابل کم مصرف؟ بهترین مارک کولر گازی چیست؟ بهترین مدل کولر گازی برای مناطق گرمسیری؟ کولر گازی پرتابل چیست؟ معایب و مزایای کولر گازی پرتابل چیه؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات متداول، 4 مدل از پرفروش ترین و بهترین کولر گازی پرتابل را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کولر گازی پرتابل اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود یکسری به مطالب: کم مصرف ترین کولر گازی و کم صداترین کولر آبی کدام است؟ بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویررده مصرف انرژی
بنتلی مدل 12000BTU
۶۵۰watt
گرین مدل GPS-H12P1T1AB
گرین مدل GPS-H12P1T1A/MAA

بهترین کولر گازی پرتابل (معرفی 4 مدل فوق کم مصرف)

✅ گارانتی ۶۰ ماهه پشم شیشه پارس

کولر گازی 12 هزار گرین مدل GPS-H12P1T1A/MA
مشخصات
کارایی: سرمایش و گرمایش
نوع کمپرسور: روتاری
رده مصرف انرژی: A
کارایی: سرمایش و گرمایش
توان: ۱۱۰۰ وات
حداقل دما: ۱۶ درجه سانتی گراد
حداکثر دما: ۳۲ درجه سانتی گراد
دستگاه نمایش وضعیت: نشانگر روی پنل
امکانات کولر گازی: امکان تصفیه هوا
نظر کاربران
1.اگه نیاز داری دراتاق کوچیکی ک کولرم نباشه خوب از هیچی بهتره و انتظار خنکی کولرگازی دیواری رو نداشته باشید این میتونه جزو بهترین کولر گازی پرتابل باشه.
2.نسبت به کولر های دیگه بسیار سبک و نیاز به فضای کمی داره.
3.این کولر برا دفتر کار و مغازه خوب هست اما برای منزا و اناق خواب صداش زیاد هست.
4.اگر واقعا هیچ راهی ندارید فقط این محصول رو تهیه کنید. نصب و راه اندازیش هزینه زیاد داره از طرف گارانتی و حتما هم باید خودشون بیان برای نصب تا گارانتی فعال بشه. فضای بسیار کوچیکی رو خنک میکنه و سرو صدا زیاد داره.
5.کولر گازی پرتابل ۱۲۰۰۰ سرما مطبوع و قابل حمل بودنش امکان استفاده رو برای من که در مکان های مختلف مدتی هستم فراهم کرد.
6.محصول مناسب برای محیط های کوچک و یا اداری و بدون نیاز به لوله کشی و … فقط 450 هزار تومن برای نصب کولر پرتابل! از ما پول طلب کردند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل کولر آبی پرتابل ؟ (معرفی 6 مدل پرفروش و بصرفه)

نوع کمپرسور: پیستونی

کولر گازی 12 هزار بنتلی مدل 12000BTU
مشخصات
تعداد کمپرسور: یک عدد
کارایی: سرمایش
نوع برق مصرفی: تک فاز
میزان مصرف برق: ۶۵۰watt
توان: ۷۱۰ وات
حداقل دما: ۲۰ درجه سانتی گراد
حداکثر دما: ۵۵ درجه سانتی گراد
جنس پنل داخلی: فلزی
نظر کاربران
1.دوستان توجه داشته باشید که این کولر مخصوص تابلو برق و اتاق سرور و وسایل برقی مناسب هست و نه برای اتاق معمولی، داخل تابلو برق های بزرگ صنعتی برای خنک نگهداشتن قطعات، برای استفاده معمولی خانگی با نصف این قیمت میشه کولر مناسب تری تهیه کرد این کولر تخصصی هست اشتباهی تهیه نکنید برای کاربرد نامناسب.
2.این کولرها مصرف صنعتی دارن و در صنایع مورد استفاده قرار میگیرن .

✅ جزو بهترین کولر گازی پرتابل

کولرگازی 12 هزار گرین مدل GPS-H12P1T1A
مشخصات
تعداد کمپرسور: یک عدد
نوع کمپرسور: روتاری
کارایی: سرمایش و گرمایش
رده مصرف انرژی: B
میزان مصرف برق: ۵.۹۵
نوع آب و هوای سازگار: معتدل و گرم
دستگاه نمایش وضعیت: نشانگر روی پنل
امکانات کولر گازی: امکان تصفیه هوا
نظر کاربران
1.قیمت بالا و سرسام آور با کارایی افتضاح امیدوارم تجربم رو چاپ کنه دیجیکالا تا مثل من ضرر نکنید با ۶ تومن ضرر فروختمش.
2.مصرف برق بابا، صدای بسیار زیاد
3.کالا ساخت دو سال پیش هست۔ جعبه بسیار کثیف و چسب نیمه پاره۔ انتظار میره با قیمت به این گرانی اقلا جنس مناسب باشه۔ در ضمن بارکدش هم معتبر نیست۔ اگر به کسی کمک میکنه مطلع باشین که گارانتی ذکر شده رو متقبل نمیشن و در کارت گارانتی تاریخ اتمام نمیزنن۔ بعدش میگن فقط یکساله اونم قطعات.
4.عزیزان دقت کنید، اگر مستاجر هستید و نمیتوانید اسپلیت تهیه کنید، از این مدل استفاده کنید اگر خونه ی خودتون هست، حتما اسپلیت بگیرید، تاکید میکنم حتما اسپلیت بگیرید فضای ۳۰-۴۰ متری رو خوب خنک میکنه مصرفش هم یکم زیاده، حتما به سیم کشی ساختمونتون دقت کنید که خدایی نکرده باعث خسارت نشه صداش هم زیاد آزار دهنده نیست در کل خوبه.
5.سلام ظاهر کولر شبکه صداش زیاده حتی اگه رو کمترین درجه فن باشه برای نصب در تهران چهارصد تومان گرفتند سیصد برای نصب و صد برای ایاب و ذهاب بعداً دفترچه راهنما رو خواندم و دیدم نصاب بعضی جاها را اشتباه بهم گفت لوازم به طور کامل در کارتن هست و نیاز به چیزی ندارید.
6.من از این کولر سه تا برای سه تا طبقه خونه مون گرفتم و از صبح تا شب روشن میکنم که هم مصرف فوق العاده کم داره هم اینکه خروجی هوای گرمش باعث چرخش هوا میشه که اگه کسی مهمون بیاد و الوده به بیماری باشه چون هوارو خارج میکنه پس میتونه جلوگیری از بیماری هم باشه. بنظرم یکی از بهترین کولر گازی پرتابل می باشد.

امکانات ویژه: امکان تصفیه هوا

کولر گازی 12 هزار هایسنس مدل QAP-12H4

هایسنس یکی از بهترین مارک لوازم خانگی خارجی می باشد که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان صادر می کند.

مشخصات
تعداد کمپرسور: یک عدد
نوع کمپرسور: روتاری
کارایی: سرمایش و گرمایش
رده مصرف انرژی: A
توان: ۱۱۰۰ وات
حداقل دما: ۱ درجه سانتی گراد
حداکثر دما: ۴۵ درجه سانتی گراد
نوع آب و هوای سازگار: معتدل و گرم
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مارک کولر آبی سلولزی کدام است؟ [معرفی 6 مدل پرفروش از برندهای معتبر]


بصورت کلی کولر گازی پرتابل به دو نوع تک لوله و دولوله تقسیم می شوند. مدل های تک لوله قیمت ارزان و نصب راحت تری دارند و جزو بهترین کولر گازی پرتابل می باشند. مدل های دولوله از نظر بهره وری انرژی، بهتر از مدل های تک لوله هستند اما بدلیل قیمت بالاتر و نصب کردن سخت تر محبوبیت کولرگازی های پرتابل تک لوله را ندارند. کولر گازی پرتابل همانطور که از نامش پیداست قابلیت حمل کردن دارد. مدل های پایه دار را نمی توان بصورت انفرادی جابجا کرد.

البته در اغلب مدل ها وجود چرخ در قسمت زیر کولر امکان جابجایی آن را آسان کرده و حمل آن را بصورت انفرادی ممکن ساخته است. کولر گازی پرتابل برخلاف کولرگازی اسپلیت که فن کویل، یونیت و کمپرسور بصورت مجزا از هم هستند در یک قسمت و بصورت یکپارچه طراحی می شوند.

در واقع کولرگازی های پرتابل بدلیل اینکه تمام اجزای آن در یک بدنه قرار دارد گزینه ای عالی برای مستاجران و افرادی است که بنا به هر دلیلی باید کولرگازی را جابجا کنند. شما از کولر گازی قابل حمل می توانید هر جایی استفاده کنید فقط یادتان باشد به یک پریز و یک دریچه برای خروجی هوای گرم نیاز دارید. این نوع کولرها اغلب ابعاد جمع و جوری دارند و برای فضاهای کوچک مناسب می باشند.

در این قسمت معایب و مزایای کولر گازی های قابل حمل را بررسی خواهیم کرد. آشنایی با معایب و مزایای کولر گازی پرتابل به شما امکان انتخاب بهتر را می دهد.

  • نصب آسان و بدون نیاز به مهارت
  • وزن سبک و حمل آسان
  • قیمت مناسب و مقرون بصرفه
  • گزینه مناسب برای فضاهای کوچک
  • گزینه ای مناسب برای مستاجران
  • نصب ترموستات و قطع کن اتومات در مدل های جدید در راستای بهینه سازی مصرف انرژی

  • در مدل های تک لوله با توجه به استفاده مداوم از هوای داخل اتاق، نوعی بار منفی ایجاد می شود که در راندمان و کیفیت آن تاثیر منفی گذاشته و هوای اتاق را هم خشک می کند.
  • اغلب کولر گازی های پرتابل قدرت زیادی ندارند و نمی توان روی آنها برای خنک کردن فضاهای بزرگ حساب کرد.
  • در برخی مدل های قدیمی مصرف برق این نوع کولرها بسیار بالا بوده و سبب قبض های نجومی می شود. البته این مورد بدلیل استفاده از کمپرسورهای اینورتر و روتاری در مدل های جدید تا حد زیادی رفع شده است. ضمنا قطع کن اتوماتیک در مدل های جدید سبب شده تا هر زمان که نیاز بود دستگاه روشن شود که این موضوع در کاهش هزینه های برق نقش بسزایی دارد.
  • با توجه به اینکه کل متعلقات اعم از فن، کمپرسور و غیره در یک قسمت قرار دارند صدای زیادی تولید می کند که ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد. شما می توانید با قرار دادن کولر بر روی فرش تا حدودی صدا و ارتعاش را کاهش دهید. همچنین اگر به صدا حساس هستید در هنگام خرید به میزان صدای کولر گازی پرتابل توجه کنید. میزان صدای کولرگازی توسط شرکت سازنده بر حسب دسی بل اعلام می شود که این عدد هر اندازه کمتر باشد صدای دستگاه کمتر خواهد بود.

طبیعتا یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید کولر گازی قابل حمل قیمت آن است. قیمت کولر گازی پرتابل کم مصرف از حدود 17 میلیون تومان شروع و به حدود 30 میلیون تومان ختم می شود. توجه داشته باشید قیمت این نوع کولرها به برند، توان، ابعاد و نوع موتور بستگی دارد. موتورهای اینورتر و روتاری که در نسل جدید کولر گازی های پرتابل وجود دارد سبب کاهش چشمگیر مصرف برق شده است. کولرگازی های پرتابل که برچسب انرژی آنها A+  تا A+++ می باشد بسیار کم مصرف و گزینه ای عالی برای استفاده می باشند.

حتما پیشنهاد می شود کولر گازی را از برند معتبر و شناخته شده خریداری کنید حتی اگر قیمت بالاتری داشته باشد چرا که کیفیت ساخت بهتر و طول عمر بالاتری دارند. همچنین به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز راهی مطمئن برای اینکار است. در زیر می توانید تعدادی از بهترین مارک کولر گازی را مشاهده کنید.

  • ایران رادیاتور
  • ایوولی
  • اُجنرال
  • پاکشوما
  • ال جی
  • سامسونگ
  • گرین
  • جنرال گلد
  • بویمن
  • جی پلاس
  • آر تی سی
  • هایسنس
  • وست پوینت
  • کنوود
  • زانتی
  • کازوکی
  • مجیک شف
  • ارج
  • اورینت

کولر گازی های جدید مصرف برق پایینی دارند و از هدر رفت آب به شکل قابل توجهی جلوگیری می کنند. همچنین صدای خیلی کمی دارند و هوای مطبوعی را در اختیارتان قرار می دهند. برخی از کولر گازی ها با داشتن فیلتر ضدحساسیت و تهویه هوا برای افراد با مشکلات تنفسی مناسب می باشند. اما بهترین مدل کولر گازی برای مناطق گرمسیری کدام است؟ ما در ادامه این موضوع را از جهات مختلف بررسی کرده تا ببینیم کدام یک بهترین گزینه می باشد.

  • نوع: کولر گازی های موجود در بازار از لحاظ کلاس آب و هوایی به سه دسته T1-T2 و T3 تقسیم می شوند. بهتر است مدل های T3 را برای مناطق گرمسیری مانند خوزستان و بوشهر خریداری کنید. مدل های T3 کاملا با این نوع آب و هوا سازگار بوده و تا دمای 65 درجه بالای 0 را پاسخگو هستند. این موضوع را در خریدهای حضوری می توانید از طریق فروشنده و در خریدهای اینترنتی از طریق مشخصات دستگاه مطلع شوید.
  • رده مصرف انرژی: بهتر است مدل هایی که به موتور اینورتر و روتاری مجهز شده اند را خریداری کنید. این نوع کولرها دارای برچسب انرژی A تا A+++ بوده که مصرف انرژی خیلی کمتری نسبت به مدل های معمولی دارند.
  • متناسب با اندازه محیط: حتما در هنگام خرید به توان و قدرت کولر گازی توجه کنید. برای مثال یک کولر گازی پرتابل 12 هزار برای خنک کردن یک فضای بزرگ مناسب نخواهد بود هر چند از برندی مطرح باشد.
  • برند: بهتر است حتما کولر گازی را از برند معتبر و همراه با گارانتی خریداری کنید تا خیالتان راحت باشد. از بهترین برندهای تولیدکننده کولر گازی می توان به: ال جی، سامسونگ، ایران رادیاتور، مجیک، اُجنرال، جی پلاس و پاکشوما اشاره کرد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 مدل از بهترین کولر گازی پرتابل و بررسی معایب و مزایا و نظرات مشتریان، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *