منوی دسته بندی

بهترین هندزفری گردنی + 9مدل پرفروش و باکیفیت (مهر1403)

بهترین هندزفری گردنی از کجا بخرم؟ راه تشخیص هندزفری گردنی اورجینال چیه؟ قیمت هندزفری گردنی چنده؟ نظر مردم در مورد هندزفری گردنی خوبه؟ جدیدترین مدل های هندزفری گردنی کدومه؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 9 مدل از بهترین هندزفری گردنی را به شما معرفی کرده و به سوالات پرتکرار در این خصوص پاسخ دهیم. مدل های معرفی شده تماما از برندهای خوب بازار می باشند و کیفیت بالایی دارند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین هندزفری گردنی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود مطالب: بهترین مدلهای ایرپاد و بهترین ایرپاد هواوی که مرتبط با موضوع این مقاله می باشند را هم مطالعه فرمایید.

بهترین هندزفری گردنی (9مدل برتر)

1-هدست بلوتوثی فیلیپس مدل ‎TAA6606BK/00

هدست بلوتوثی فیلیپس مدل ‎TAA6606BK/00
نوع هدفونNeckband (گردنی)
قطر درایور۱۵ میلی‌متر
پاسخ فرکانسی۱۳۰- ۱۶۰۰۰ هرتز
قابلیت‌هانشانگر LED
محدوده عملکرد۱۰ متر
وزن۳۵ گرم
نسخه بلوتوث۵.۲
مناسب برایورزش
مقاومت در برابرآب (IP۶۷)

2-هدست بلوتوثی مدل GB/T14471

هدست بلوتوثی مدل GB/T14471
ظرفیت باتری۲۰۰ میلی آمپر
نوع کابلmicroUSB
نوع اتصالبی‌سیم
رابط‌هاBluetooth
مناسب برایکاربری عمومی

3-هندزفری بلوتوثی اولتراسور مدل N15

هندزفری بلوتوثی اولتراسور مدل N15
قابلیت‌هانشانگر LED
محدوده عملکرد۱۰ متر
عمر باتری برای موسیقی۶۰ ساعت
وزن۵۶ گرم
نسخه بلوتوث۵.۳
ظرفیت باتری۵۰۰ میلی آمپر
مناسب برایورزش

4-هندزفری بلوتوثی کوکلاسیک مدل ANGEL

هندزفری بلوتوثی کوکلاسیک مدل ANGEL
نوع هدفونNeckband
وزن۵۶ گرم
ظرفیت باتری۳۸۰ میلی آمپر
نسخه بلوتوث۵
مناسب برایمکالمه
نویز کنسلینگندارد
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
محدوده عملکرد۱۰ متر
عمر باتری برای موسیقی۴۰ ساعت

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدفون جی بی ال

5-هندزفری بلوتوثی اوی مدل A896BL

هندزفری بلوتوثی اوی مدل A896BL
قطر درایور۱۶ میلی‌متر
عمر باتری۷ ساعت
نسخه بلوتوث۵.۳
مناسب برایورزش
ظرفیت باتری۲۰۰ میلی آمپر
اقلام همراهکابل شارژ
مقاومت در برابررطوبت و عرق

6-هدفون بلوتوثی ساندپیتز مدل JSU RUNFREE 2024 LITE

هدفون بلوتوثی ساندپیتز مدل JSU RUNFREE 2024 LITE
ابعاد۱۵x۱۴x۱۷۰ میلی‌متر
نوع هدستNeckband (گردنی)
گارانتی ۱۸ ماهه
نوع اتصالبی‌سیم
رابط‌هاBluetooth
مناسب برایکاربری عمومی

7-هدفون بلوتوثی الدینیو مدل TF

هدفون بلوتوثی الدینیو مدل TF
جنس بدنهپلاستیک
قابلیت‌هانشانگر LED
وزن۱۳۰ گرم
درگاه‌ ارتباطیبلوتوث
نوع کابلmicroUSB
مناسب برایکاربری عمومی

پیشنهاد مطالعه: بهترین هندزفری برای مکالمه

8-هدفون مخصوص بازی بی سیم بیوا مدل KDY LAMENI 03 NEACBAND BT

هدفون مخصوص بازی بی سیم بیوا مدل KDY LAMENI 03 NEACBAND BT
نوع هدفونNeckband (گردنی)
قابلیت نویزکنسلینگدارد
گارانتی۱۸ ماهه 
نوع اتصالبا سیم و بی‌سیم
مناسب برایکاربری عمومی
اقلام همراهکابل

9-هدفون بلوتوثی راو پاور مدل RP-BH1003

هدفون بلوتوثی راو پاور مدل RP-BH1003
محدوده عملکردتا ۱۰ متر
نوع اتصالبی‌سیم
مناسب برایکاربری عمومی
گارانتی۱۸ ماهه آواژنگ
عمر باتری آماده بکارتا ۸۰ ساعت
طراحیارگونومیک
مجهز به استاندارد IPX۵

یکی از بهترین هندزفری گردنی موجود در بازار هدفون راوپاور مدل RP-BH1003 می باشد که همراه با 18 ماه گارانتی معتبر عرضه می گردد. این هدفون با توجه به نوع طراحی و مجهز شدن به IPX5 و مقاومت در برابر رطوبت و عرق گزینه ای مناسب برای ورزش کردن می باشد ضمن اینکه هدفون های بلوتوثی گردنی مشکلات مدل های سیمی را ندارند و از طرفی دیگر آنها را گم نمی کنید.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به: قیمت مناسب، سیستم هوشمند قطع و وصل، طراحی ارگونومیک و وضوح صدای بسیار عالی اشاره کرد. سیستم هوشمند قطع و وصل مغناطیسی به گونه ای طراحی شده که با نزدیک شدن سری های هدفون به یگدیگر (از پشت) موسیقی یا مکالمه قطع می شود. سری های سیلیکونی و طراحی ارگونومیک سبب شده تا در استفاده های طولانی شما را خسته نکند. سری های سیلیکونی به فیت شدن هدفون درون گوش کمک کرده و نشتی صدا به بیرون را به حداقل رسانده است.

این مدل باتری قدرتمندی دارد و به شارژ سریع مجهز شده تا جایی که با هر 10 دقیقه شارژ می توانید تا 20 ساعت از آن برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه استفاده کنید. محدوده عملکرد آن حدودا 10 متر است و صدا را بخوبی و بدون قطعی منتقل می کند. یکی از امکانات عالی این هدفون داشتن گیم مود است و شما می توانید براحتی و با نگه داشتن چندثانیه ای دکمه پاور به حالت گیم مود رفته و با همین دستورالعمل از این حالت خارج شوید.

نتیجه گیری: خرید این هدفون گردنی به افرادی که به دنبال خرید یک مدل خوش قیمت و باکیفیت هستند پیشنهاد می شود. ضمن اینکه مدل های گردنی به دلیل نوع طراحی جا گذاشته نمی شوند. پس اگر شما از آندسته افرادی هستید که ممکن است هدفون خود را گم کنند مدل های گردنی این مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت خوب
  • طراحی ارگونومیگ
  • سری های سیلیکونی
  • وزن سبک
  • جنس باکیفیت بدنه
  • صدای قدرتمند و شفاف
  • شارژدهی خوب باتری
  • مقاومت در برابر رطوبت وعرق
  • گارانتی ضعیف
  • نداشتن نویزکنسلینگ

راهنمای خرید و سوالات متداول

برای تشخیص هندزفری گردنی اورجینال می توانید به موارد زیر توجه کنید.

  1. پیشنهاد می شود قبل از هرگونه بررسی برای خرید هدفون اصل، به فروشگاه های مجاز سطح شهر مراجعه کرده و از مراکز معتبر خریدتان را انجام دهید.
  2. اگر قیمت هدفون خیلی کمتر از مدل اصلی موجود در بازار بود بهتر است به اصل بودن آن شک کنید.
  3. اغلب برندهای مطرح از جمله اپل، هواوی، لنوو، شیائومی، سامسونگ، جی بی ال و غیره دارای اپلیکیشن اختصاصی می باشند. شما می توانید براحتی بعد از نصب اپلیکیشن اختصاصی و سینک شدن با آن اطلاعات دقیق مدل هدفون خودتان اعم از رنگ، سریال نامبر و دیگر مشخصات را مشاهده کنید. امکان استفاده از امکانات اپلیکیشن اختصاصی در مدل های فیک وجود ندارد.
  4. یکی از روش های مطمئن و بی نقص برای تشخیص هندزفری گردنی اورجینال اسکن کردن کد QR می باشد. شما با اسکن آن می توانید به اطلاعات دقیقی در مورد هدفون مدنظرتان برسید و اطلاعات آن را چک کنید. مخدوش بودن و یا ناخوانا بودن QR کد نشانه فیک بودن هدفون است.
  5. هدفون گردنی خود را با تصاویر موجود در سایت تولیدکننده مطابقت دهید. در صورت عدم تطابق، هدفون غیراصل می باشد. ضمنا توجه داشته باشید حتما باید هدفون پلمپ و دست نخورده باشد.
  6. مدل های اصلی اغلب دارای ویژگی هایی همچون وضوح صدای عالی، عدم تاخیر در صدا، عدم نویز در صدا و غیره می باشند و صدا را به بهترین شکل و در بالاترین کیفیت ارائه می دهند در حالیکه مدل های تقلبی فاقد این ویژگی ها می باشند. قابلیت هایی مانند نویزکنسلینگ و مقاومت در برابر خیس شدن در مدل های اورجینال واقعی است اما در مدل های فیک در حد شعار می باشد.
  7. هدفون های گردنی اصل از هر لحاظ کیفیت بالایی دارند. متریال خوب، صدای شفاف، وزن کم و طراحی ارگونومیک از مشخصات اصلی آنهاست. حتی فونت استفاده شده بر روی جعبه و بدنه هدفون های اصلی بصورت ظریف و نازک نوشته شده در حالیکه در مدل های تقلبی در بیشتر مواقع در نگاه اول فیک بودن آنها قابل تشخیص بوده و اغلب فونت ضمختی دارند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین هندزفری های هایلو

قیمت هندزفری دور گردنی از حدود 300 هزارتومان شروع و به 45 میلیون تومان ختم می شود. قیمت هندزفری های گردنی به موارد زیادی از جمله: برند، طراحی، امکانات، کیفیت و … بستگی دارد و به همین دلیل تنوع آنها زیاد است. گرانترین هندزفری گردنی در این مقاله مربوط به شماره 1 یعنی هدست فیلیپس مدل TAA6606BK/00  است که در حال حاضر (مهر 1403) با قیمت 13 میلیون تومان عرضه می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد.

  • کاربر دیجی کالا: هندزفری بلوتوثی بیسوس مدل BOWIE P1 NEW PACK رو خریدم و بنظرم یکی از بهترین هندزفری گردنی از لحاظ طراحیه.
  • محسن قانع: هندزفری بلوتوثی لیتو مدل LB-08 رو خریدم. بعد از یک ماه استفاده دارم نظر میدم. مدت زمان پاسخگویی باتریش خوبه. یادتون باشه هندزفری رو باید با پورتهای شارژ معمولی و کند شارژ کنید که طول عمر باتریش بیشتر بشه.متاسفانه کابل همراهش، کابل TypeC نبود که البته من برای کار دیگه ای ازش استفاده میکنم و کابل جایگزین گذاشتم. از کیفیت صدای داخل گوشیش و صدای میکروفونش راضی بودم. من باهاش چیزهای مختلفی گوش کردم و راضی بودم. فقط دوتا مورد رو داشت. اول اینکه فاصله گوشی تا هندزفری دقیقا به همون اندازه اس که گفته و من با مدل دیگه ای که از برند دیگه ای داشتم و گم کردم، مقایسه میکنم دقیقا نصف فاصله اون رو جوابگو هست.
  • خریدار دیجیکالا: هندزفری بلوتوثی ایکس کین مدل xk رو خریدم. بسیار عالی بود واقعا راضی هستم ممنون از جنس با کیفیت و واقعا یکی از بهترین هندزفری گردنی است که تا حالا خریداری کردم.
  • پیمان ترابی: هندزفری بلوتوثی وان مور مدل Omthing EO008 رو خریدم. با سلام، قبلا وان مور دوآل درایو داشتم دادم به برادرم، این رو برای رفت و آمد و سر کار خریدم تا این لحظه در جای خیلی شلوغ تست نکردم، کیفیت مکالمه قابل قبول هست، نویز کنسلینگ نداره تو این رده قیمت طبیعی هست، بسیار با کیفیت ساخته شده و کاملا ضد تعریق، بیس بسیار بالایی داره من که لذت میبرم یه جورایی شبیه بیتس هست؛ با افزایش ولوم کیفیت تغییری نمیکنه و بهم ریختگی در صدا مشاهده نشد.
  • کاربر دیجی‌کالا: هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QE08 New version رو خریدم. بسته بندی اک سالم و پلمپ، جنس بدنه خیلی خوب بود،حدود۵،۶ساعت بعداز۲،۳ساعت شارژ کار میکنه،کیفیت تماس خیلی خوب،پخش موزیک قابل قبول،فقط بیس آهنگ ها کمی پایین که با تنظیم ازگوشی خیلی بهتر میشه. فقط تنها مشکلی که داشتم غیر قابل انعطاف بودن گوشی هاش بود که یه زمان طولانی توی گوش ممکنه گوش اذیت شه بخاطر فلزی بودن گوشی ها.ممنون از کیفیت خود کالا.
  • مهدی محمدی: هندزفری بلوتوثی ارلدام مدل ET-BH50 رو خریدم. من بعد از یک ماه استفاده دارم میگم راحت ۵ روز شارژ نگه میداره فقط یکم بزرگه و زمخت کیفیت مکالمه و موزیک هم عالیه.
  • ابراهیم عزتی: هندزفری بلوتوثی اولتراسور مدل U-N10 رو خریدم. واقعا فکرشو نمیکردم اینقدر خوب باشه چندتا خریدم هیچکدوم انتظارات منو برآورده نکرده بودن الان دوروزه خریدم و استفاده مداوم تماس و موسیقی دارم تازه الان شارژش رسیده به ۵۰ درصد،صدای عالی هم موسیقی هم تماس بدون نویز و واضح و رسا و هم تو گوش براحتی قرار میگیره و اذیت نمیکنه،دستمریزاد واقعا.

جدیدترین هندزفری های گردنی همواره مورد توجه مشتریان می باشند. در ادامه 3 تا از مدل های جدید و محبوب موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • یکی از جدیدترین هندزفری های گردنی بازار که فروش بالایی را تجربه کرده هندزفری کوکلاسیک مدل آنجل می باشد. این هدفون به یک باتری 380 میلی آمپرساعتی قدرتمند مجهز شده و با هر بار شارژ کامل شما را برای انجام کارهای روزمره، گوش دادن به موسیقی و مکالمه تا ساعت های طولانی یاری می کند. بصورت دقیق تر شما با هر بار شارژ کامل می توانید تا 40 ساعت برای موسیقی و تا 35 ساعت برای مکالمه از آن استفاده نمایید که از این لحاظ فوق العاده است. نسخه بلوتوث استفاده شده در این مدل 5 می باشد و محدوده عملکرد آن 10 متر است. البته انتظار می رفت که از بلوتوث جدیدتر و بهتر در این مدل استفاده شود زیرا این نسخه بلوتوث ممکن است عملکرد خیلی خوبی نداشته باشد. این هدفون به نویزکنسلینگ مجهز شده و صداهای مزاحم را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد و این قابلیت جزو ویژگی های مهم آن است.
  • دومین موردی که قرار است به شما معرفی کنیم هدفون ریمکس مدل RB-S9 می باشد که با قیمت مناسب و کیفیت متوسط عرضه شده است. با توجه به وزن کم (30 گرم) و طراحی مناسب به افرادی که به دنبال خرید یک هدفون گردنی خوش قیمت و باکیفیت برای ورزش کردن و کارهای پرتحرک می گردند پیشنهاد می شود. این هدفون یکی از بهترین ها در رنج قیمتی خود می باشد و تا به امروز فروش بالایی داشته است. در این هندزفری از بلوتوث 5.3 استفاده شده که صدا را بدون قطعی و باکیفیت خوب منتقل می کند. باتری آن 110 میلی آمپرساعت است و برای گوش دادن به موسیقی تا 12 ساعت شما را از پریز برق بی نیاز می کند.
  • سومین هدفون گردنی تازه واردی که قرار است به شما معرفی کنیم هدفون بیسوس مدل BOWIE P1 NEW PACK می باشد که با رنگ مشکی و همراه با گارانتی عرضه می شود. از مهمترین ویژگی های آن می توان به: نویزکنسلینگ میکروفون، مقاومت در برابر رطوبت، سری های مگنتی، باتری قدرتمند و بلوتوث نسخه 5.2 اشاره کرد. لازم بذکر است این هدفون گردنی دارای حالت تاخیر پایین 0.6 ثانیه است و می تواند گزینه ای مناسب برای گیمینگ و مکالمه باشد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 9 تا از بهترین هندزفری گردنی بازار و بررسی نظر خریداران در خصوص آنها، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *