منوی دسته بندی

بهترین هندزفری های لنوو +خرید 8 مدل پرفروش با قیمت مناسب (مهر1403)

بهترین هندزفری های لنوو را از کجا بخرم؟ بهترین هندزفری گردنی لنوو کدام است؟ قیمت هندزفری بلوتوث لنوو چنده؟ نظرات خریداران در مورد هندزفری های لنوو؟ کیفیت هندزفری های لنوو خوبه؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات متداول در این خصوص، 8 مدل از بهترین هندزفری های لنوو را به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های پیشنهادی جزو پرفروش ترین های بازار می باشند و به گفته بیشتر خریداران بدلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب ارزش خرید بالایی دارند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین هندزفری های لنوو ،اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود مطالب: بهترین هندزفری گردنی و بهترین هدفون جی بی ال که مرتبط با موضوع این مقاله می باشند را هم مطالعه فرمایید.

بهترین هندزفری های لنوو (8 مدل)

1-هدست بلوتوثی لنوو مدل RZA BLUETOOTH XG02 POWER PLANT GLOBAL

هدست بلوتوثی لنوو مدل RZA BLUETOOTH XG02 POWER PLANT GLOBAL
نوع گوشیدو گوشی
گارانتی۱۸ ماهه
نوع اتصالبی‌سیم
رابط‌هاBluetooth
ویژگی‌ خاصNoise Cancelling
مقاومت در برابر رطوبت و عرق

2-هندزفری بلوتوثی لنوو مدل XT97

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل XT97
قطر درایور۱۳ میلی‌متر
رنگبندیدارد
جنس بدنهپلاستیک
ظرفیت باتری۲۵۰میلی آمپرساعت
مناسب برایآقایان و بانوان

یکی از بهترین هندزفری های لنوو مدل XT97 می باشد. طراحی آن به شکلی استاندارد انجام شده که در کنار وزن کمی که دارد حتی در ساعت های طولانی استفاده شما را خسته نمی کند. به گفته برخی از مشتریان نداشتن سری های لاستیکی از مهمترین دلایل جذابیت و امکان استفاده طولانی مدت این ایرپاد است. قطر درایورها 13 میلی متر است که شاید خروجی صدای قدرتمندی نداشته باشد اما سبب شده تا تجربه کاربری بهتری در حین استفاده داشته باشید. ابعاد جمع و جور محفظه به شما اجازه می دهد هر زمان که به ایرپادها نیاز نداشتید آنها را درون آن قرار داده و براحتی حمل کنید. هدفون ها با هر بار شارژ کامل تا 3 ساعت برای مکالمه و پخش موسیقی شما را همراهی می کنند که شاید بتوان گفت باتری های ضعیفی دارد. البته باتری محفظه شارژ 250 میلی آمپرساعت ظرفیت دارد که با آن می توانید چندین بار هدفون ها را بصورت کامل شارژ کنید. ضمن اینکه کیس شارژ به شما کمک می کند بهتر بتوانید از ایرپادها مراقبت کنید.

نتیجه گیری: در مجموع ایرباد لنوو مدل XT97 یکی از ارزان ترین و بهترین هندزفری های لنوو موجود در بازار است که می توانید خریداری کنید. این محصول با توجه به قیمت ارزان و کیفیت نسبتا خوبی که ارائه می دهد ارزش خرید بالایی دارد و تا به امروز فروش بالایی را به ثبت رسانده است. این هدفون برای استفاده روزمره، کاربری عمومی، مکالمه و گوش دادن به موسیقی مناسب می باشد. اگر به دنبال ایربادهایی باکیفیت بالاتر و صدای قدرتمند هستید خرید از برندهای اپل، سامسونگ، سونی، ریزر، جی بی ال، بنگ اند آلفسن و بوز به شما پیشنهاد می شود.

  • رنگبندی متنوع
  • قیمت ارزان
  • طراحی خوب
  • ابعاد جمع و جور
  • اتصال سریع و استفاده آسان

این هدفون فاقد امکانات پیشرفته ای همچون نویزکنسلینگ و مقاومت در برابر رطوبت می باشد. همچنین گزارش هایی در خصوص صدای نه چندان شفاف و شارژدهی ضعیف باتری گزارش شده است. با تمام موارد گفته شده و در مجموع این ایرباد در رنج قیمتی خود یکی از بهترین هاست و خیلی از افراد آن را خریداری می کنند.

3-هندزفری بلوتوثی لنوو مدل LP76

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل LP76
قطر درایور۱۶.۲ میلی‌متر
عمر باتری۱۰ ساعت
نوع گوشیدو گوشی
جنس بدنهپلاستیک
ظرفیت باتری۴۰۰میلی آمپرساعت
ویژگی‌ خاصدارای محفظه شارژ

4-هندزفری بلوتوثی لنوو مدل XT85II

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل XT85II
رابط‌هاUSB Type-C
ظرفیت باتری۴۰میلی آمپرساعت
نسخه بلوتوث۵
نوع گوشیدو گوشی
اقلام همراهکابل شارژ

5-هدست بی سیم لنوو مدل MSY POLT LP10 GARTE

هدست بی سیم لنوو مدل MSY POLT LP10 GARTE
نوع گوشیدو گوشی
نوع اتصالبی‌سیم
رابط‌هاBluetooth
مقاومت در برابر رطوبت وعرق
اقلام همراهکابل

پیشنهاد مطالعه: بهترین ایرپاد هواوی

6-هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HANGING

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل HANGING
نوع گوشیدوگوشی
رابط‌هاmicroUSB , Bluetooth
نوع اتصالباسیم , بی‌سیم
اقلام همراهسری سیلیکونی زاپاس
ویژگی‌ خاصنگهدارنده گردنی

7-هندزفری بلوتوثی لنوو مدل Thinkplus live pods XT95 Pro Luminous

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل Thinkplus live pods XT95 Pro Luminous
مناسب برایآقایان و بانوان
امپدانس۳۲ اهم
نسخه بلوتوث۵.۱
محدوده عملکرد۱۰ متر
پاسخ فرکانسی۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
ویژگی خاصچراغ با طراحی رعدوبرق

8-هدفون بلوتوثی لنوو مدل XT60B

هدفون بلوتوثی لنوو مدل XT60B
رنگبندیدارد
منبع تغذیهمحفظه شارژر
قابلیت‌هانشانگر LED
محدوده عملکرد۱۰متر
وزن۷۵گرم
ظرفیت باتری460میلی آمپرساعت
مناسب برایکاربری عمومی

راهنمای خرید

هندزفری های گردنی بدلیل اینکه استفاده از آنها آسان است و دیگر نیاز نیست نگران گم کردن و جاگذاشتن آنها باشید محبوبیت زیادی دارند. نوع طراحی مدل های گردنی به گونه ای است که برای ورزش های پرتحرک عالی و بی نقص می باشند. ضمن اینکه بیشتر هندزفری های گردنی با داشتن باتری قدرتمند با هر بار شارژ تا ساعت های طولانی شما را از شارژ مجدد بی نیاز می کنند. 2 تا از بهترین هندزفری های گردنی لنوو را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. یکی از بهترین بهترین هندزفری گردنی لنوو مدل MARY H201 می باشد. از ویژگی های مهم این مدل می توان به: طراحی فوق العاده، وزن سبک، مقاومت در برابر رطوبت و عرق و نویزکنسلینگ میکروفون اشاره کرد. خریداران صدای باکیفیت و شارژدهی طولانی مدت باتری را از مهمترین نقاط قوت این مدل معرفی کرده اند.
  2. یکی از ارزان ترین هندزفری های گردنی لنوو که فروش بالایی را به ثبت رسانده است مدل XE05 می باشد. باتری این مدل 50 میلی آمپر ساعت است و عمر آن برای مکالمه و موسیقی حدود 5 ساعت می باشد. در این هدفون از بلوتوث 5 استفاده شده و محدوده عملکرد آن 10 متر است هر چند بدلیل استفاده از بلوتوث قدیمی ممکن است در زمان اتصال دچار مشکل شوید. نوع طراحی این مدل به گونه ای است که برای ورزش کردن بسیار مناسب است و با داشتن گواهی IPX5 می توانید در هوای بارانی نه چندان شدید هم از آن استفاده کنید.

قیمت هندزفری بلوتوث لنوو به موارد زیادی از جمله: کیفیت، طراحی، امکانات و دیگر موارد بستگی دارد و از این نظر تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید بهترین انتخاب را داشته باشید. در حال حاضر قیمت هندزفری های لنوو از 200 هزارتومان شروع و به 5 میلیون تومان ختم می شود.

جالب است بدانید لنوو هدست های گیمینگ بسیار باکیفیتی را تولید می کند و یکی از گران ترین هدفون های این برند، هدفون مخصوص بازی لنوو مدل MAD STEREOO 048 GAMING می باشد. این هدفون دارای امکاناتی از جمله کاپ های بزرگ و راحت، طراحی مناسب، وزن کم و میکروفون باکیفیت می باشد و در حال حاضر با قیمت 3.300 هزارتومان عرضه می شود و به عقیده گیمرها با توجه به کیفیتی که ارائه می کند، ارزش خرید بالایی دارد.

  • مهدی عبدی: هدفون بی سیم لنوو مدل LP40 رو خریدم. صداش معمولیه و راضی کنه بلندی صداشم خوبه و بهتون اطمینان میدم با این قیمیتی که میدید 100 درصد راضیتون میکنه و اگه قبلن هندزفری های سونی با قیمت متوسط به پایین مثلا الان با قیمت 600 هزار تومن با دلار 25 هزار عرض میکنم نخریده باشید میتونه براتون صداش عالی باشه مثل چند تا نظری که هموطنان عزیزم دادن. این یکی از بهترین هندزفری های لنوو است.
  • کاربر دیجی‌کالا: هدفون بلوتوثی لنوو مدل thinkplus-TH30 رو خریدم. با توجه به قیمت خوب بود من توصیه میکنم خودم دوتا سفارش دادم ولی یکیش خط و خش داشت.
  • اهورا کریم زاده: هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل HQ08 رو خریدم. عالی من برای کالاف گرفتم خیلی عالی بود مخصوصا وقتی می گذاری رو گیم مود باتریش هم برای من در کالاف پنج ساعت با حالت گیمینگ دوام آورد که عالی بود.
  • محسن عطایی: هندزفری بلوتوثی لنوو مدل QE08 New version رو خریدم. ممنون از فروشنده که پک تمیز و پلمپ فرستادن خیلی مطمئن نبودم پلمپ دستم برسه. کیفیت خوبی داره ارزش خرید بالایی داره، من برا گوش دادن به پادکست و کتاب صوتی خریدم، شدیدا راضیم ازش. کیفیت صداش برا موزیک خوب نیس که برا من اهمیت نداره، اگه براتون موسیقی اولویته بهتره مدلایی رو بگیرین که گوش رو کیپ کنه و صدای محیط رو بپوشونه.
  • کاربر دیجی‌کالا: هندزفری بلوتوثی لنوو مدل XE05-2021 رو خریدم. خوب قبلا تبلتشو داشتم و انتظار داشتم کلا یک سال کارم نکنه اما هفت سال ازش کار کشیدم…..اینم در ظاهر آسباب بازی اما واقعا با کیفیت ….اصلا انتظار بیس در این حد شارژ داشتن در این حدو نداشتم ….بلوتوثش واسه من که ده مترو بدون هیچ مشکلی ساپورت می کنه ….واقعا دمشون گرم در ضمن من پک قدیمی سفارش دادم ولی خوش بختانه پک جدید واسم فرستادن.
  • محمد توسلی: هندزفری بلوتوثی لنوو مدل thinkplus-LP75 رو خریدم. من تحقیق کردم و ویدو تو یوتویوب دیدم وقتی دستم رسید انتظار کیفیت داشتم من ورزشی استفاده کردم و حس خوبی داره صدا شفاف مکالمه اش عالی حس محکم بودن توی گوش داره بیسش عالی واقعا میگم و یکی از بهترین هندزفری های لنوو هستش از این نظر. فقط برای افراد عینکی پیشنهاد نمیکنم چون پشت گوشی داره شاید اذیت بشید و یکم بزرگ من خودم خوشم اومد اما گفتم اینجا بگم اگه کسی خواست بخره بدونه بزرگ تر از معمول هیچ ضعفی ندیدم و تو شرایط مختلف تست کردم.

پیشنهاد مطالعه: بهترین ایرپاد های بازار

هدفون های لنوو تنوع بسیار زیادی دارند و همین موضوع سبب شده تا افراد با بودجه های مختلف بتوانند آنها را خریداری کنند. هدفون های این شرکت در انواع مختلف روگوشی، گردنی و توگوشی در بازار موجود می باشند که می توانید با توجه به بودجه و نوع کاربری بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت مناسب هدفون های لنوو سبب شده تا سهم زیادی در بازار داشته باشند.

برخی از هدفون های لنوو به نویزکنسلینگ و مقاومت در برابر رطوبت مجهز شده اند و برای کارهای روزمره، گیمینگ، ورزش کردن و پخش موسیقی و مکالمه گزینه ای مناسب می باشند. هر چند از لحاظ نویزکنسلینگ و امکانات پیشرفته در مقایسه با برندهای مطرح حرف زیادی برای گفتن ندارند. می توان گفت هدفون های لنوو از لحاظ طراحی و صدا کیفیت متوسطی دارند و اگر به دنبال خرید یک مدل خوش قیمت و با کیفیت نسبتا خوب می گردید می تواند نیاز شما را برطرف کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 8 تا از بهترین هندزفری های لنوو و بررسی نظرات مشتریان در خصوص آنها، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *