منوی دسته بندی

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل کدومه +[6 مدل دوقلو و کمبی پرفروش 2024]

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل کدام اند؟ موتور یخچال الکترواستیل ساخت کجاست؟ قیمت یخچال الکترواستیل دوقلو چنده؟ ایرادات یخچال الکترواستیل چیه؟ مزایا و معایب یخچال الکترواستیل؟ نظرات در مورد یخچال فریزرهای الکترواستیل خوبه یا بد؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم ضمن پاسخ به سوالات پرتکرار، 6 تا از بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و شما می توانید با خیالی راحت مدل دلخواهتان را خریداری نمایید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال های الکترواستیل، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین یخچال تی سی ال و بهترین یخچال دوقلو تا 30 میلیون یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
الکترواستیل مدل یونیک پلاس۵۷,۲۴۰,۰۰۰
۵۳,۰۷۱,۰۰۰
الکترواستیل مدل سکوئنس پلاس سفید۲۴,۵۰۰,۰۰۰
الکترواستیل مدل پرایم پلاس۴۷,۰۰۰,۰۰۰
۴۵,۹۹۹,۰۰۰
الکترواستیل مدل پرستیژ پلاس۲۳,۲۰۰,۰۰۰

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

✅ بهترین یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال و فریزر 14 فوت الکترواستیل مدل کارا پلاس سفید
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۳۴ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۷۶ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A++
نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
نظر کاربران
1.چیزی که مد نظرم بود باتوجه به فضای موجود و مکان استفاده از یخچال کاملا راضی کننده بود و همچنین کیفیت یخچال به نسبت قیمتش با کالاهای مشابه خوب بود، فقط با طراحی دستگیره های درب یخچال خیلی موافق نیستم، کاش کمی با ظرافت بیشتر طراحی میشد. می تونه یکی از بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل باشه.
2.یک روز با تأخیر به ما تحویل دادند بدون اینکه اطلاع بدند یخچال خوب و با برفک خیلی کمه به طوری که اصلاً نیازی به آب کردن برفک نداره.
3.خوب و راضی کننده است ارسال خوب یخچال ۱.۴۰۰ میلیون تومان گران تر از قیمت مصرف کننده به من فروخته شد.
4.سالم و بدون ایراد به دستمون رسید . نزدیک شش ساله ساید بای ساید الکترو استیل داریم خیلی راضی هستیم بار دومه از محصولات الکترو استیل خرید میکنیم، امیدوارم همون کیفیت قبلی رو داشته باشه.

✅ رنگبندی متنوع

یخچال و فریزر 18 فوت الکترواستیل مدل پرستیژ پلاس
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۱۱ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۴۹ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۰۳ کیلوگرم
نظر کاربران
1.من از بیرون خریدم ۳ساله کار میکنه راضی ام.
2.ما از بیرون خریدیم فروشنده اولش خیلی تعریف کرد و گفتش که خیلی خوبه ولی در واقع گولمون زد خدا ازش نگذره اصلا بدرد نمیخوره در عرض یک سال 4 تا از طبقه هاش شکست و کف یخچال هم به تازگی شکسته خلاصه که اصلا نخرید که پشیمون میشید بجاش بیشتر هزینه کنید از برندای خوب بخرید الکترو استیل مفتش هم گرونه.
3.نسبت به قیمت بدک نیست. در کل توقع یه جنس با کیفیت نداشهته باشید. خصوصا اگه کیفیت یخچالهای خارجی را دیده باشید نمیتونید اینو تحمل کنید.
4.من از بازار خریدم. ۵ ساله استفاده میکنم خداروشکر راضیم و بنظرم یکی از بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل هستش. صدا داره ولی اذیت نمیکنه.بقیه چیزاش اوکی هست. بنظرم اندازش برای ۳ نفر خوبه.جمع و جور و ساده و قشنگه. بدیش فقط اینه که فریزرش چراغ نداره.

 ✅ پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد تلویزیون شهاب +[5 مدل از بهترین تلویزیون شهاب در 2023]

✅ بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت الکترواستیل مدل پرایم پلاس
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۸۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۶۰ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۱۰
نمودار مصرف انرژی: A
وزن: ۱۷۱ کیلوگرم
نظر کاربران
1.دو هفته است دارم از از یخچال دوقلو الکترو استیل استقاده می کنم ،واقعا کم صدا و خوب هست این که بعضی می گن پر سر و صدا اصلا درست نیست ،طبق تحقیقات زیاد از کسبه بازار طی چند سال اخیر مرجوعی و برگشتی نداشته و از این یخچال بهتر را یخچال خارجی یا مارک دوو موجود در بازار می دانند ،بعنوان یخچال ایرانی واقعا خوبه و ارزش خرید داره بنده از بازار در اردیبهشت ۱۴۰۳ ،مبلغ ۴۷ میلیون تومان خریدم.
2.بخچال فریز خوبیه من دو ساله دارم ازش خیلی راضیم.
3.سلام خدمت دوستان، من این یخچال رو حدود ۵ ماه قبل از بیرون گرفتم از تعمیر کار پرسیدم گفت این مارک بگیر خیلی یخچال جادار و خوبیه اصلا صدا هم نداره.

✅ گارانتی ۴۰ ماهه الکترو پشتیبان توس

یخچال و فریزر 18 فوت الکترواستیل مدل سکوئنس پلاس سفید
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۰۶ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۸۲ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۵
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۰۲ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۴۸۸
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

 ✅ پیشنهاد مطالعه: تلویزیون آیوا خوبه ؟ [معرفی 5 مدل پرفروش 1402+ نظرات خریداران]

✅ دارای آبریز و یخساز دستی

یخچال و فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل استار پلاس سفید
مشخصات
گنجایش یخچال: ۲۲۹ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۲۳ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۵
نمودار مصرف انرژی: A
وزن: ۸۸ کیلوگرم
نظر کاربران
1.من ۵ساله این یخچال رو دارم قسمت یخچااش خوبه اما فریزرش بستنی رو اصلا خوب نگه‌نمیداره نوفراستشم بجای ثابت نگه داشتن و یخ نزدن،مدام دما رو‌میاره پایین طوری که وسایلای داخل فریزر هی یخ میزنن هی یخشون وا‌میشه که کیفیت مواد غذایی رو میاره پایین.کشو فریزر رو باز میکنی پر از تکه های بزرگ یخ رو وسایلاست با اینکه دما رو منفی ۱۲ هست.
2.انجماد سریعی دارد و جزو بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل است.

✅ مجهز به فناوری انجماد سریع

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل یونیک پلاس
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۸۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۲۶۰ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۹
نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش کل به لیتر: ۶۳۵
نظر کاربران
1.بنظرم به نسبت قیمت در شرایط اقتصادی و تورمی الان می ارزه و گزینه خیلی خوبیه. هر چند فعلاً زوده اما منکه تا الان از ظاهر و کیفیت کار راضی هستم و دیگران را هم توصیه به خرید می کنم. ضمناً بعد از سه ماه استفاده میام همینجا نظر تکمیلی و یا اصلاحی خودم رو می نویسم.
2.خدمات پس از فروش افتضاحه،یخسازش مشکل داره بارها هم به نمایندگی زنگ زدیم هم پشتیبانی ولی کسی پیگیری نمیکنه.
3.محصولات الکترواستیل همشون کیفیت خوبی دارن،ولی مامور ارسال یخچال رو به صورت خوابیده حمل کرده بود این موضوع ممکنه به یخچال آسیب بزنه.
4.جنس ایرانی باکیفیت و زیبا تمام قابلیت های ساید رو داره و البته جادارتر و حمل و نقل راحت تری هم داره قیمت دیجی کالا از بازار بیشتره و من از بازار خریدکردم.
5.تنها ایرادی که میشه گرفت عدم ارایه فاکتور خرید بود که برامون ارسال نکرده بودین فاکتور خرید جهت استفاده از گارانتی یخچال ضرورت داره لطفا فاکتور رو واسم ارسال کنید.
6.من سه ساله الکترواستیل گرفتم ‌‌.مدل صادراتی فادر.عالیه ازهر لحاظ.جادار.بی سروصدا.بدنه خوبی هم داره نسبت به بقیه نمونه های ایرانی.

یخچال های الکترواستیل جزو باکیفیت ترین یخچال های ایرانی می باشند که از قطعات و متریال درجه یک در آنها استفاده می شود. یکی از گران ترین و حساس ترین قطعات یخچال کمپرسور آن است. شرکت الکترواستیل برای کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان از کمپرسورهای ایتالیایی پرقدرت و کم صدا بنام زانوسی در یخچال های خود استفاده می کند. این کمپرسورها دارای گارانتی 40 ماهه هستند.

شرکت الکترواستیل با توجه به ابعاد و نوع یخچال از کمپرسور با قدرت متناسب استفاده می کند. بدین صورت که در یخچال های ساید بای ساید و دوقلو از موتورهای کم صدا، کم لرزش و قدرتمند اینورتر استفاده می کند. موتورهای اینورتر نسبت به مدل های قدیمی از هر نظر بخصوص مصرف انرژی و صدا بهینه سازی شده اند و بدون شک رضایت شما را جلب خواهند کرد.

یخچال های دوقلوی الکترواستیل باکیفیت و مقرون بصرفه هستند ضمن اینکه امکانات آنها مشتری را ترغیب به خرید می کند. قیمت یخچال الکترواستیل دوقلو در حال حاضر از 45 میلیون شروع و به حدود 60 میلیون تومان ختم می شود. در نظر داشته باشید که ابعاد، برند موتور، نوع موتور و امکانات یخچال دوقلو در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. بهترین یخچال های دوقلوی الکترواستیل به شرح زیر می باشند.

  • یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل یونیک پلاس نمودار مصرف انرژی A
  • یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت الکترواستیل مدل پرایم پلاس نمودار مصرف انرژی A
  • یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل الکترویونیک ES23 نمودار مصرف انرژی A
  • یخچال و فریزر دوقلو 30  فوت الکترواستیل مدل الکترو کان ورت نمودار مصرف انرژی A
  • یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت الکترواستیل مدل الکتروپرایم ESR24 -ESF24 نمودار مصرف انرژی A

همانطور که اشاره شد یخچال های الکترواستیل کیفیت بالایی دارند اما این یخچال ها در کنار امکانات و نقاط قوت، یکسری نقاط ضعف و ایرادتی دارند که بصورت کلی به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • شنیده شدن صداهای غیر معمول در برخی از یخچال های الکترواستیل گزارش شده است. در این مواقع با بالانس کردن یخچال و قرار دادن موکت در زیر یخچال احتمالا مشکل رفع می شود. در صورتی که رفع نشد با تکنسین یا خدمات پس از فروش در تماس باشید.
  • ممکن است یخچال الکترواستیل بعد از گذشت مدتی، مثل سابق مواد غذایی را سرد یا منجمد نکند. این مشکل می تواند بخاطر ضعف کمپرسور و یا کاهش گاز بدلیل نشتی باشد. برخی از تعمیرکاران در فصول گرم با گذاشتن یک فن یا پنکه دستی در پشت یخچال (کندانسور و کمپرسور) مشکل سرد نکردن یخچال را برطرف می کنند.
  • ممکن است مواد غذایی داخل یخچال منجمد شود. در این مواقع بهتر است ابتدا درجه یخچال را چک کنید تا اگر خیلی زیاد بود آن را کم کنید. همچنین این مشکل اغلب در مواقعی که یخچال توسط تعمیرکار شارژ گاز مجدد می شود دیده شده است. استفاده از گاز غیراستاندارد، استفاده از گاز بیش از حد مجاز و یا گاز نامناسب یخچال می تواند سبب بروز چنین مشکلی شود.
  • جمع شدن آب در زیر یخچال الکترواستیل گزارش شده است. این مشکل به احتمال زیاد بدلیل مسدود شدن مجرای خروجی می باشد که در صورت باز شدن لوله مشکل رفع خواهد شد.

در این قسمت به برخی از معایب و مزایای یخچال های الکترواستیل که توسط تعمیرکاران و مشتریان گزارش شده اشاره خواهیم کرد. دقت داشته باشید ممکن است برخی از این مشکلات و معایب مربوط به یخچال های قدیمی الکترواستیل باشد که در مدل های جدید رفع شده است.

  • دارای فیلتر تصفیه آب
  • لاستیک دور درب آنتی باکتریال
  • لامپ داخلی ال ای دی کم مصرف
  • استفاده از قطعات باکیفیت
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی
  • استفاده از فناوری نانو و امکانات بروز
  • سیستم خنک کننده با یون سبز برای رفع بوی بد داخل یخچال و ماندگاری بیشتر مواد غذایی

  • کارکردن مداوم و بی وقفه که می تواند بخاطر دمای بالای محیط و یا خرابی ترموستات باشد. کارکردن مداوم یخچال می تواند فشار زیادی را به کمپرسور وارد کند.
  • سروصدای زیاد در برخی از یخچال های الکترواستیل گزارش شده است. این مشکل می تواند بخاطر لرزش موتور، خرابی فن کندانسور و تراز نبودن یخچال باشد.
  • خاموشی سریع یخچال بعد از چند دقیقه کار کردن در برخی موارد گزارش شده است. اختلال در سیستم برد و خرابی کمپرسور می تواند سبب بروز چنین مشکلاتی شود. با توجه به حساسیت موضوع در اسرع وقت کار را به تعمیرکار بسپارید.

نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد بسیار حائز اهمیت می باشد. با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظر خریداران می توان انتخابی ایده ال و بی نقص را تجربه کرد. بررسی ها نشان می دهد اغلب نظرات در خصوص یخچال های الکترواستیل مثبت بوده و در بیشتر مواقع موفق به کسب رضایتمندی مشتری شده اند. طبیعتا در کنار نظرات مثبت نظرات منفی هم وجود دارد. در زیر تعدادی از نظرات مثبت و منفی مردم در مورد انواع یخچال فریزرهای الکترواستیل را مشاهده می کنید.

  • کاربر دیجی کالا: فریزر 12 فوت الکترواستیل مدل پرایم پلاس سفید خریدم و راضی ام. بدک نیست.
  • احمد پایروندی: یخچال و فریزر 16 فوت الکترواستیل مدل ES20 رو خریدم. به هیچ عنوان یخچال پلادیوم نخرید موتور یخچال من بعد از یک سال کار کردن سوخت اصلا نه پشتیبانی درست و حسابی دارن نه پاسخگو هستن بعد از یک ماه موتورو برام تعویض کردم الان بعد از گذشت سه ماه دوباره سوخت.
  • علی قیم: یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت الکترواستیل مدل پرایم پلاس رو خریدم. با سلام فقط این متن به منظور کمک به کسانی می‌نویسم که می‌خوام این یخچال و فریزر بخرن.. طبق تحقیق زیاد من و حساسی بنده سر خرید جنس خوب الان الکترو استیل یکی از بهترین های بازار است. مرجوعی جنس جهت تعمیر در خدمات پس از فروش خیلی کمه. البته با استناد به حرف های خدمات پس از فروش خرمشهر که علاوه بر الکترو استیل چند محصول دیگه هم گارانتی میکردن. موتور صدا بلندی نداره در صورتی که بعضی ها میگفتن صداش بلنده بخدا به اندازه سامسونگ هم نیست چون سامسونگ دارم. بغل موتور یه فن گذاشتن…
  • محمد ترکاشوند: یخچال و فریزر 20 فوت الکترواستیل مدل پایا پلاس تیتانیوم روخریدم. من این یخچالو رو حساب برند معتبرش گرفتم به تایید نماینده ی نصابش گفت جز بهتریناس حتی تو محصولات خود شرکتم این سر تره بین برند های داخلی هم گفت از همه نظر کیفیتش بیشتره.
  • امید خوشنویسان: یخچال و فریزر 20 فوت الکترواستیل مدل پایا پلاس سفید رو خریدم. امیدوارم روزی برسد که کالاهای تولید ایران در زمان تحویل گرفتن از هر نظر دلچسب باشد و وقتی محصول را نگاه می کنیم کیف کنیم.
  • طاهره انصافی طالمی: یخچال و فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل استار پلاس سفید رو خریدم. من ۵ساله این یخچال رو دارم قسمت یخچااش خوبه اما فریزرش بستنی رو اصلا خوب نگه نمیداره نوفراستشم بجای ثابت نگه داشتن و یخ نزدن،مدام دما رو‌میاره پایین طوری که وسایلای داخل فریزر هی یخ میزنن هی یخشون وا‌میشه که کیفیت مواد غذایی رو میاره پایین.کشو فریزر رو باز میکنی پر از تکه های بزرگ یخ رو وسایلاست با اینکه دما رو منفی ۱۲ هست.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر 18 فوت الکترواستیل مدل پرستیژ پلاس رو خریدم. ما از بیرون خریدیم فروشنده اولش خیلی تعریف کرد و گفتش که خیلی خوبه ولی در واقع گولمون زد خدا ازش نگذره اصلا بدرد نمیخوره در عرض یک سال 4 تا از طبقه هاش شکست و کف یخچال هم به تازگی شکسته خلاصه که اصلا نخرید که پشیمون میشید بجاش بیشتر هزینه کنید از برندای خوب بخرید الکترو استیل مفتش هم گرونه.
  • هادی محمدی: یخچال و فریزر 14 فوت الکترواستیل مدل کارا پلاس سفید رو خریداری کردم. چیزی که مد نظرم بود باتوجه به فضای موجود و مکان استفاده از یخچال کاملا راضی کننده بود و همچنین کیفیت یخچال به نسبت قیمتش با کالاهای مشابه خوب بود، فقط با طراحی دستگیره های درب یخچال خیلی موافق نیستم، کاش کمی با ظرافت بیشتر طراحی میشد.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل یونیک پلاس رو خریدم. بنظرم به نسبت قیمت در شرایط اقتصادی و تورمی الان می ارزه و گزینه خیلی خوبیه. هر چند فعلاً زوده اما منکه تا الان از ظاهر و کیفیت کار راضی هستم و دیگران را هم توصیه به خرید می کنم. ضمناً بعد از سه ماه استفاده میام همینجا نظر تکمیلی و یا اصلاحی خودم رو می نویسم.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *