منوی دسته بندی

بهترین مدل یخچال ساید دوو +[بررسی 6 مدل اصلی و باکیفیت 1403]

بهترین مدل یخچال ساید دوو کدام است؟ کدام مدل ساید دوو بهتر است نی نی سایت؟ قیمت یخچال ساید دوو اصل کره چنده؟ بزرگترین ساید دوو کدام است؟ جدیدترین مدل یخچال ساید دوو؟ مزایا و معایب یخچال ساید دوو؟ نظرات مردم در مورد یخچال های ساید دوو خوبه؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات پرتکرار، 6 تا از بهترین مدل یخچال ساید دوو را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و اصلی می باشند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین یخچال های سایدبای ساید دوو، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: یخچال اسنوا بهتره یا دوو ، یخچال دوو خوبه یا هیمالیا  و یخچال جی پلاس خوبه یا دوو یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
دوو مدل DS-3020SS۴۶,۹۳۰,۰۰۰
دوو مدل DS-3330MW۶۴,۱۷۹,۹۵۰
دوو مدل DS-3730SS۶۷,۵۰۰,۰۰۰
دوو مدل DS-3445۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۹۹۹,۰۰۰

بهترین مدل یخچال ساید دوو (خرید 6 مدل برتر)

✅ نمودار مصرف انرژی A+

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3445
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۴۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۲۴۴ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۳
وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۶۸۴
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ بهترین مدل یخچال ساید دوو

یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت دوو مدل DS-3645SS
مشخصات
گنجایش کل به فوت: ۳۵
گنجایش یخچال: ۴۹۴ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۲۷۷ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش کل به لیتر: ۷۱۹
کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد یخچال دوو [خرید 5 مدل پرفروش در سال 1402]

✅ ساید بسیار محبوب شرکت «دوو»

یخچال و فریزر ساید بای ساید 37 فوت دوو مدل DS-3730SS
مشخصات
گنجایش یخچال: ۵۰۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۷۷ لیتر
تعداد طبقات درب فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش کل به لیتر: ۷۷۷
نظر کاربران
1.من این مدل رو تو نمایندگی دوو دیدم تحویلشون ۲ ماهه بود از دیجیکالا خربدم دو روزه برام ارسال کردن، من سایزش رو دیده بودم اما برای کسانی که میخوان بخرن حتما سایزش رو چک کنید چون بزرگه
2.پیشنها میکنم برای همه عزیزان انتخابشون ساید دوو باش اول ازهمه بخاطر پشتیبانی و خدمات بسیار خوبشون.یخچال بسیار جادار..فریزر هم همینطور…واقعا کم صدا هست.
3.من این یخچال رو از بازار خریدم و بسیار تحقیق کردم تو خریدش شک نکنید. اصلا صدا نداره من حدودا ۵ ماهه دارمش.
4.توی این رنج قیمت یخچال خوبیه، سالم رسید، هنوز استفاده نکردم ولی ظاهرش خوب بود.
5.با سلام ما این ساید بای ساید را از نمایندگی دوو خریدیم چون دیجی کالا آن موقع موجود نداشت. تقریبا در این 3 ماه که استفاده میکنیم، کاملاً راضی هستیم. پشتیبانی خوب شرکت سازنده و نصب رایگان بسادگی. نصاب شرکت هم کارت مخصوصی را ارائه داد که با پرداخت 600 هزار تومان اضافی؛ بمدت یکسال زمان گارانتی دستگاه را افزایش داد.
6.تقریبا دو ماه پیش این مدل رو خریدم راضی هستم فقط،شما دقت کنید عمق این یخچال ۹۶هست حدودا،برای من ۳۰سانت از کابینتهام جلوتر زد.

✅ کسب رضایتمندی ۸۰% (۱۰ نفر) مشتریان

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3330MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3330MW باکیفیت بالا تولید شده است و جزو بهترین مدل یخچال ساید دوو می باشد که فروش بالایی را به ثبت رسانده است. سامانه سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع فریزر یکی از ویژگی های کاربردی و مفید این مدل است.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک و کمپرسور اینورتر دیجیتال سبب شده تا گرید مصرف انرژی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. موتور اینورتر علاوه بر مصرف کمتر برق، صدای کمتر و عمر طولانی تری نسبت به کمپرسورهای قدیمی دارد. با دیگر امکانات این یخچال ساید آشنا شوید.

  • حالت ذخیره انرزی هوشمند (ECO)
  • سامانه گردش هوای چندگانه
  • طبقات شیشه‌ای بدون قاب
  • صفحه نمایش LED
  • فناوری کاهش مصرف انرژی
  • فیلتر هوای سه گانه  Fresh Max Plus
  • مجهز به محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات
  • مجهز به Blue light LED
  • چشم الكترونیكی هوشمند
  • سيستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی
  • طبقات شیشه‌ای مقاوم
  • مجهز به سامانه سرمایش فلزی
  • بارخانگی با فناوری انعکاس سرمای فلزی Metal Ice Cooling
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۴۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۴۰ لیتر
تعداد طبقات درب فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش کل به لیتر: ۶۸۴
نظر کاربران
1.من بین این مدل و سری گالکسی اسنوا شک داشتم که در نهایت این مدل رو گرفتم. واقعا بهتر هست، مدل های گالکسی فقط درب سوم بزرگ دارن که کارایی چندانی ندارن ولی در عوض شما 15 میلیون بیشتر پول میدین نسبت به قیمت داخل استان یزد حدود 10 تومان ارزونتر بود.
2.حدود یک ماهه خریدم ،با توجه به قیمتش نسبت به مشابه خارجی تقریبا نصف قیمت است، گارانتی هم دارد که خارجی ها ندارن. بی صدا هم هست امیدوارم در ادامه هم کیفیتش راضی کننده باشد.
3.یخچال خوب و راضی کننده است. بو و کیفیت مواد غذایی را خیلی خوب حفظ می کنه. ظاهر زیبا و قشنگی هم داره
4.این نظر بعد از داشتن و استفاده کردن حدود 2 سال از این یخچال براتون نوشتم، کیفیت ساخت و نگه داری مواد غذایی در حد یک ساید الجی یا سامسونگ کره ای روش حساب کنید… نکته منفی فقط این پلاستیک های داخلی که روی درب یخچال و فریزر برای نگه داری دارو یا تخم مرغ و… نصب هستند جنس شان کمی ضعیف هست.
5.از دیجی کلا راضی هستم از مود تحویل هم زودتر رسید به دستم کالا و صحیح و سالم.
6.یخچال خیلی خوبی ظاهر قشنگی هم داره ولی با وجود اینکه منزل ما طبقه اول بود دم واحد تحویل ندادن گفتن تا سال گذشته تعهد به تحویل تا در واحد مشتری داشتن الان دیگه تعهدی ندارن نصاب شرکت دوو هم خیلی سریع اومدن و خیلی هم عالی نصب کردن در کل راضیم.
7.برای خرید یخچال ساید ۲ موضوع رو در نظر بگیرید ۱- سایز در ورودی خانه و اکثرا نیاز به باز شدن در دارند پس گارانتی همزمان با رسیدن یخچال باید باشه که بعیده پس اگه از سایت خرید کنی اذیت میشید ۲ خود یخچال که تا اینجا راضی ام.
8.درود بر دوستان تازه این ساید رو از نمایندگی خریدم فعلا که خوبه پیشنهاد میکنم بگیرید رنگ سفید
9.یک ماه هست خریدم البته از دیجی کالا خیر از نمایندگی گرفتم رنگ سیلورش که دیجی کالا نداره و ۶میلیون گرونتر از سفیدش هست از لحاظ زیبایی و جادار بودن خیلی خوبه فقط تنها نکته منفی نسبت به اینورتر بودن و بیصدایی ک گفتن شب ها که سکوت هست صدایی دارد ک خیلی هم بد و گوش خراش نیست.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل یخچال ساید اسنوا +[خرید 5 مدل پرفروش سال 1402]

✅ کسب رضایتمندی ۸۸% (۲۰ نفر) مشتریان

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت دوو مدل DS-3020SS
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۹۴ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۹۷ لیتر
تعداد طبقات درب فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش کل به لیتر: ۵۹۱
وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
نظر کاربران
1.تو یخچال های ایرانی جزء بهتریناس.
2.عالی هستش.شیک
3.دو سال استفاده میکنم بسیار عالیست.
4.نسبت به قیمت و محصولات داخلی خیلی خوبه.بی صدا و زیبا.
5.با این قیمت نمیارزه ولی متاسفانه با این قیمت جنس خارجی نمیشه خرید.
6.ما در ایران در حال حاضر برای جنس خارجی خوب باید کلی هزینه کنیم و از بین جنس های ایرانی هم بنظرم این مارک قابل قبول هست.
7.خیلی یخچال خوبیه تو خریدش شک نکنید.

✅ کسب رضایتمندی ۷۳% (۱۰ نفر) مشتریان

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3320MW
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۴۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۲۴۴ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش کل به لیتر: ۶۸۴
نظر کاربران
1.عالی و خوش قیمت است.
2.قیمت و کیفیت عالی است.
3.با سلام من راه های متفاوتی رو برای خرید قسطی یخچال امتحان کردم و سعیم این بود که حتما خربدم حضوری باشه ولی بلاخره از طریق وام دیجی پی این یخچال با شک و تردید از جهت سالم بودن بدنه و این داستانا از دیجی کالا خرید کردم و تجربه ی خرید بسیار خوبی برام شد یخچال کاملا سالم و تر و تمیز دستم رسید و به علت رد نشدن از درب خانه تو راه پله خانه مونده بود که بعد از تماس با نمایندگی و گفتن مشکلم به سرعت ظرف پنج دقیقه برای کمک و نصب در خانه ما حاضر شدن، که باعث یه تجربه خرید عالی و خوب برای ما شد، در این رنج قیمت این یخچال ساید یه سر و گردن از همه مدل های تولید ایران به نظر من بالاتره، یه تجربه دیگه هم که به خریدارها میتونم بگم اینکه اول قصد خرید مدله 3325 داشتم چون از نظره ظاهر یکم قشنگتر به نظر میومد و دکمه اب و یخ جدا داشت که با صحبت با متخصص اینطور شنیدم که موتور اون مدل تولید چین تحت لیسانس کره هستش و این مدل موتور تولید کره داره برای همین 3320 ده سال گارانتی کمپرسور روش قید شده و 3325 پنج سال, صدای یخچال بسیار کم تولید یخ عالی و ابسرد کن هم بعد از یکروز یک اب خنک و فیلتر شده خوب میده، قسمت یخچال سیستم سرمایش سریع قسمت فریزر هم سیستم فریز سریع داره، یخ رو هم تکه ای میده هم خورد شده و در کل از نظره من عالی میباشد.
4.من برای جهازم خریده بودم تجربه دو سال استفاده از این یخچالو براتون ب اشتراک می‌زارم تا کمکی باشه برای انتخاب دو سال دارم ازش استفاده میکنم از هر نظر عالیه کم صداس ابو خوب و سریع خنک می‌کنه یخ زود تولید می‌کنه ما فرزند نداریم ولی اندازه خونه پر بچه در روز کم کم پنجاه بار در این یخچال باز و بسته میشه و واقعا از نظر کیفیت عالی هست نوع گردش هواش باعث میشه ک مواد غذایی خراب نشه و یا خیلی دیر خراب شه من تو فریزرش چه یه خروار چیز بزارم یا یه دونه ب سرعت یخ میزنه. یکی از حرفایی ک همیشه می‌شنیدم بابت سایدها این بود ک کوچیکن و جا زیاد ندارن، میتونم بگم اندازه ی وانت من داخل این یخچال رو پر میکنم بازم جا داره فقط باید اصولی و منظم چیده بشه. اون دسته از افرادی ک میگن آب گرم تحویل میده و ب آب تصفیه‌ وصل نمیشه و یا با الجی قابل قیاس نیست واقعا میتونم بگم چیزی در مورد یخچال نمیدونن و طرز استفاده صحیح رو بلد نیست وگرنه با وجود این همه آپشن عالی ک داره دیگه نمی‌دونم چی از یه یخچال میخوان.

در رسانه نی نی سایت اغلب افراد از یخچال های ساید دوو رضایت داشته و خرید آنها را به دیگران پیشنهاد داده اند. از محبوب ترین یخچال های ساید دوو در رسانه نی نی سایت می توان به: مدل DS-3320MW ، مدل DS-3330MW و DS-3325GW اشاره داشت. در این رسانه خرید یخچال های دوقلوی دوو که فضای بیشتری نسبت به یخچال های ساید دارند به خانواده های پرجمعیت پیشنهاد شده است. ضمن اینکه یخچال های دوقلوی دوو از نظر امکانات و طراحی جزو برترین های بازار محسوب می شوند و رقیب اصلی برندهای مطرح هیمالیا، امرسان، الکترواستیل و جی پلاس می باشند.

یخچال یکی از گرانترین لوازم خانگی برقی است. قیمت یخچال یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه شود. قیمت یخچال به عوامل زیادی همچون: امکانات، طراحی، برند و نوع آن بستگی دارد. قیمت یخچال ساید دوو اصل کره از 45 میلیون تومان شروع و به 95 میلیون تومان ختم می شود. در حال حاضر ارزان ترین و گران ترین یخچال ساید دوو به ترتیب مربوط به مدل DS3020SS و DS3645SS می باشد.

یخچال و فریزر مدل D2S-0034SS با داشتن گنجایش 962 لیتر یکی از بزرگترین ساید دوو موجود در بازار می باشد که می توانید خریداری کنید. این محصول در ابعاد 91*86*181 سانتی متر تولید شده و وزنی در حدود 115 کیلوگرم دارد. نمودار مصرف انرژی بر روی A+ می باشد و جزو یخچال ساید بسیار کم مصرف دسته بندی می شود. از مهمترین ویژگی های یخچال و فریزر ساید مدل D2S-0034SS می توان به: موتور اینورتر، طبقات شیشه ای بدون فریم، کنترل پنل لمسی، کاهش صدای مزاحم و سامانه آرام بند درب ها اشاره داشت.

یکی از جدیدترین یخچال های ساید دوو مدل DS3645SS می باشد که در رنگ های استیل و سفید متالیک و همراه با 24 ماه گارانتی معتبر عرضه شده است. این مدل از لحاظ کیفیت، طراحی، ارزش خرید و امکانات فوق العاده می باشد. از قطعات بسیار باکیفیت در آن استفاده شده و همین موضوع سبب شده تا طول عمر و خرابی کمتری از آن گزارش شود. استفاده از موتور اینورتر در این مدل سبب کاهش 11 درصدی صدا و کاهش 23 درصدی مصرف برق شده است. علاوه بر این موارد لرزش کمتری دارد.

دوو یک برند مربوط به کره جنوبی می باشد. محصولات دوو در ایران در گروه انتخاب سرویس و در اصفهان و تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید و عرضه می شوند. یخچال های ساید دوو از نظر کیفیت و امکانات جزو بهترین های بازار محسوب می شوند و به همین دلیل سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص داده اند. در ادامه به معایب و مزایای گزارش شده از سوی مشتریان در خصوص یخچال های ساید بای ساید دوو اشاره خواهیم کرد.

  • گارانتی 2 ساله
  • طبقات، کشوها و فضای زیاد
  • کیفیت بالای قطعات و بدنه
  • خدمات پس از فروش واقعی
  • گردش هوای سه بعدی
  • انجماد و سرمایش سریع
  • مجهز به سیستم ضدبو و تصفیه آب
  • مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک
  • استفاده از موتورهای اینورتر کم صدا و کم مصرف
  • گزینه ای مناسب برای جهیزیه عروس بدلیل طراحی بسیار شیک، تنوع بالا و کیفیت عالی
  • استفاده از طبقات شیشه ای بدون فریم و چراغ LED که سبب زیبایی هر چه بیشتر فضای داخلی شده است.
  • مجهز به سیستم کنترل سرمایش هوشمند و اتوماتیک که در کاهش مصرف انرژی نقش مهمی دارد.

  • قیمت بالا
  • هزینه بالای تعمیرات
  • اشغال فضای زیاد
  • حمل سخت یخچال های ساید برای مستاجران

بررسی نظرات ثبت شده مشتریان در خصوص یخچال های ساید دوو در دیجی کالا، تکنولایف و نی نی سایت نشان می دهد اغلب نظرات مردم در مورد آنها مثبت می باشد. در ادامه تعدادی از نظرات مثبت و منفی مشتریان در خصوص مدل های مختلف یخچال ساید بای ساید دوو را مشاهده می کنید.

  • مجید مهدی زاده: یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت دوو مدل DB-2920MW رو خریدم. خیلی خوبه، تو دوسال گذشته کاملا ازش راضی هستم، خدمات پس از فروش هم عالیه.
  • حسین عظیمی: یخچال و فریزر ساید بای ساید 34 فوت دوو مدل D4S-0034MW رو خریدم. دیگه نیست ولی اگر پیدا کردید بی تردید بخرید.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3330MW رو خیلی ازش راضی هست دوستم گرفته.
  • نسرین زارعی: یخچال و فریزر ساید بای ساید 29 فوت دوو مدل D5S-2915SS رو خریدم. من این ساید رو حدود ۴ سالی هست دارم و واقعا راضی هستم در خریدش شک نکنید.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3445 رو خریدم. بدون صدا واقعا همه چیز تمامه بخرید.
  • حسین سلیمی: یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3330MW رو خریدم. بین این مدل و سری گالکسی اسنوا شک داشتم که در نهایت این مدل رو گرفتم. واقعا بهتر هست، مدل های گالکسی فقط درب سوم بزرگ دارن که کارایی چندانی ندارن ولی در عوض شما 15 میلیون بیشتر پول میدین نسبت به قیمت داخل استان یزد حدود 10 تومان ارزونتر بود.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت دوو مدل DS-3020SS رو خریدم. خدارو شکر سالم رسید بدون ضربه و خط خش طراحی عالی زیر قیمت نمایندگی خریدم نمایندگی داشت بازار گرمی میکرد که کالای که از دیجی کالا میخری دستکاری شده هست یا اگه زدگی داشته باشه ما تعویض میکنم دیجیکالا تعویض نمیکنه این حرفا اما من گوشم بدهکار نبود از دیجی کالا خریدم خیالتان هم راحت باشه دستگاه دور تا دور فوم ضربه گیر داره تو جا به جایی هیچ اتفاقی براش نمیوفته فقط یه نکته در مورد باز کردن کارتن یخچال برای من پیش اومد با گارانتی انتخاب سرویس تماس گرفتم گفتم یخچال با کارتن از پله ها بالا نمیره گفتم میشه خودمون باز کنیم گفتن نه از گارانتی در میاد بعد از 6 ساعت پیگری مکرر تکنسین نصب نیومد زنگ زد گفت یه فیلم از چهار طرف دستگاه بگیرید که ببینم پلمپ هست مشکلی نیست باز کنید که اگه همون ول اینو میگفتن 5 6 ساعت گرفتار الکی نمیشدیم.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین مدل یخچال ساید دوو و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمند نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *