منوی دسته بندی

بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا +[خرید 5 مدل پرفروش سال 1402]

بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا از کجا بخرم؟ جدیدترین یخچال فریزر اسنوا کدومه؟ قیمت یخچال فریزر اسنوا چنده؟ کیفیت یخچال اسنوا نی نی سایت؟ ارزانترین یخچال اسنوا؟ یخچال اسنوا خوبه یا دوو؟ نظرات در مورد یخچال اسنوا خوبه یا بد؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات پرتکرار، 5 تا از بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایتمندی بالای مشتریان را کسب کرده اند. یخچال های ساید بدلیل طراحی و ظاهر زیبا، امکانات فراوان و فضای زیاد طرفداران زیادی دارند. تا آخر مطلب همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین یخچال های ساید اسنوا، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین مدل یخچال جی پلاس ، بهترین یخچال فریزرهای الکترواستیل و یخچال فریزر بالا پایین یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
اسنوا مدل SN8-3035GW۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۷۶,۲۵۵,۰۰۰
اسنوا مدل SN8-2032SS۵۹,۳۰۰,۰۰۰
اسنوا مدل SN8-2028SS۵۴,۶۰۰,۰۰۰
۵۲,۸۰۰,۰۰۰

بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا (خرید 5 مدل پرفروش)

✅ بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل S8-2320GW
مشخصات
گنجایش یخچال: ۵۶۹ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۱۸۷ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
میزان صدا: ۴۲
تشخیص دما بار خانگی جدید با فناوری metal Cooling
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ دارای یخساز اتوماتیک

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2263SW

یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-2263SW یکی از بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا می باشد که از نظر طراحی، امکانات، قیمت و کیفیت نمره بالایی را کسب می کند. ابعاد این محصول *۹۱۶*۷۲۰*۱۸۱۶ میلی متر می باشد. نمودار مصرف انرژی این یخچال ساید بر روی A+ است و مصرف خیلی کمی دارد.

یخچال های ساید اسنوا نسبت به رقبا تنوع بالایی دارند و همین موضوع باعث شده تا افراد با سلایق و بودجه های مختلف بتوانند آنها را خریداری کنند. سيستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی و سامانه گردش هوای چندگانه به بهترین نحو مواد غذایی را حفظ می کند. با دیگر ویژگی‌ها و امکانات این یخچال بیشتر آشنا شوید.

  • سیستم کاهش صدا در شب
  • سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر
  • طراحی استاندارد و حمل آسان
  • حالت ذخیره انرژی هوشمند (ECO)
  • حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی
  • سیستم سرمایش دوگانه
  • قابل اتصال به آب شهری Smart Cooling
  • سرمایش هوشمند
  • دارای شش حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۹۴ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۹۷ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۴
نمودار مصرف انرژی: A+
نظر کاربران
چند ماهی میشه خریدم از هر لحاظ عالیه و جزو بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا ست.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد یخچال فریزر اسنوا [6 مدل پرفروش ساید، دوقلو و کمبی]

✅ گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس حامی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2028SS
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۹۴ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۹۷ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A++
نظر کاربران
1.خوبه بد نیست ولی آبریز بعد از استفاده باید ۲ ثانیه صبر کرد وگرنه که آب چکه میکنه و جایی برای جمع شدن آب زیر شاسی آبریز وجود نداره و روی زمین میریزه.
2.سلام دوستان، من از سایت خوب دیجی‌کالا این ساید رو خردیم وهم از نظر قیمت که تخفیف خوبی داشت راضی هستم، هم اینکه بدون آسیب به دستم رسید. رنگ استیل خردیم و واقعا راضی هستم، اگر قصد خرید ساید دارید برند اسنوا واقعا عالیه، مخصوصا مدل هارمونی.
3.از خریدم تا حدودی راضیم.
4.ساید خوب و جمع و جوری هست،برای خودم خریده بودم،برای مادرم هم خریدم.
5.خودم تا حالا دو بار یخچال خارجی خریدم و متاسفانه بعد از چند سال کار وقتی دچار مشکل شد بدلیل نبود قطعات اصلی مجبور به تغییر در فرم ساخت یخچال شده و نهایتا مجبور به تعویض موتور و برد شدم،بر همین اساس تصمیم گرفتم برای جهیزیه دخترم از برند ایرانی استفاده کنم که هم خدمات بهتری دارد و هم قطعات آن در بازار موجود است،یخچال بزرگ و جادار خوبیست و فعلا از لحاظ ظاهری کیفیت خوبی دارد ممنون از دیجی کالا بخاطر تحویل بسیار دقیق و سر تایم که شخصا برایم قابل باور نبود و همچنین حمل خیلی مناسب آن.

✅ یکی از پرطرفدارترین مدل های ساید بای ساید اسنوا

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-2032SS
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۴۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۳۳ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
نظر کاربران
1.در کل بین برندهای ایرانی، پاکشوما و اسنوا حرف اول رو میزنن.
2.لطفا قبل از خرید تمام نظرات و بخونید خیلی کمکتون میکنه برای خرید راحت تر و بهتر
3.قرار بود یخچالو برای من بیارن درخونه انقد که زمان تحویل یک روز یک روز عقب میندازن آدم عصبی میشه با پشتیبان تماس میگرفتم میگفت حتما امروز بدستتون میرسه همکار دیگه تماس میگرفت ماشین نداریم روز بعد راننده نداریم همینجوری رفت تا ده روز بعد بمن گفتن عجله داری خودت بیا ببرش یخچال دوم که سفارش دادیم همین داستان بود خلاصه که یکهفته باید بشینید پای تلفن التماس کنید تا بفرستن در خونه.

✅ رنگبندی متنوع و جذاب

یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-3035GW
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۹۴ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۷۷ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۴
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
گنجایش کل به فوت: ۳۵
نظر کاربران
1. پنج ساله این یخچال و خریدم اون موقع ۱۹ میلیون بود خیلی راضیم.
2.من قبل عید خریدم فعلا راضیم ظاهر شیکی داره وخدارو شکر مشکلی نداره.
3. سه سال این یخچال و دارم عالیه دوستانم یخچال دوو و بوش گرفتن دوتاشون آب سرد کنش خراب شده و صدا میده.
4.من در یک هفته قبل عید ۱۴۰۳ ساید گالری اسنوا رو خریدم تجربه ی خودم رو میگم اسنوا شانسیه که خوب در بیاد یا نه برای من صدای زیادی داره که سه بار زنگ زدم و هر سه بار اومدن میگن عادیه مشکلی نداره در حالی که اشناها که دارن میگن از ما صدای زیادی نداره روی درب یخچال سلفونش کنده شده بود و گفتن تو کارخونه کندن بالای درب سه تا لکه داره که بازم گفتن چیزی نیست حساس نباشید درکل اگر پولتون نقد نخرید اما اگر قسطی میخواید بخرین بد نیست.
5.عالی و با کیفیت هستش. من ۵ ماه خریدم واقعا عملکرد خیلی خوبی داره، قطعات داخلیش اصلا قابل مقایسه با برند های داخلی نیست. در حد کره ای ها خوبه.

پیشنهاد مطالعه: یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا +[مقایسه 4 تا از بهترین یخچال های هیمالیا و اسنوا]

یخچال های اسنوا تنوع بالایی دارند. اسنوا هر ساله از یخچال های جدید خود رونمایی می کند. یخچال های جدید این شرکت اغلب دارای امکاناتی بروز بوده و نواقص مدل های قبلی در مدل های جدید برطرف می شود و همین موارد ارزش خرید محصولات جدید را بالا می برد. در ادامه 3 تا از جدیدترین یخچال فریزر اسنوا را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-SN51319 یکی از این مدل های جدید اسنواست که در سه رنگ متنوع و زیبا تولید شده و همراه با گارانتی 2 ساله عرضه می گردد. گنجایش این یخچال دوقلو 622 لیتر است که فضای بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می دهد و گزینه ای مناسب برای خانواده های پرجمعیت است. تکنولوژی بکار رفته در آن از نوع نوفراست بوده و گرید مصرف انرژی A+ است و مصرف کمی دارد. از ویژگی های این محصول می توان به: آبسردکن، اخطار بازماندن درب یخچال، فیلتر تصفیه آب، نمایشگر و یخساز نیمه اتوماتیک اشاره داشت. 
  • یخچال و فریزر 27 فوت اسنوا مدل SN3-2327 یکی دیگر از محصولات جدید اسنواست که بصورت یخچال فریزر بالا پایین تولید شده است. کشوها و طبقات متعدد دست شما را برای نظم دهی مواد غذایی داخل یخچال و دسترسی راحت تر به آنها باز می گذارد. نمودار مصرف انرژی بر روی A+ است که نشان می دهد در مصرف انرژی تا حد زیادی بهینه شده است. از امکانات این یخچال کمبی می توان به: گردش هوای سه بعدی، حسگرهای هوشمند داخلی و قفل صفحه نمایش اشاره کرد.
  • سومین محصول جدید این شرکت، یخچال و فریزر 26 فوت اسنوا مدل SN4-2226SS است که رنگبندی متنوعی دارد و همراه با گارانتی 2 ساله معتبر عرضه می گردد. در این محصول از کمپرسور و لامپ های ال ای دی کم مصرف استفاده شده و دارای آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک می باشد. ظاهر شیک، ابعاد جمع و جور، قیمت مناسب و کیفیت بالای قطعات از مهمترین ویژگی های این یخچال است که سبب شده در همین ابتدا فروش خوبی را تجربه کند.

یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید یخچال قیمت آن است. قیمت یخچال فریزر اسنوا در حال حاضر (اوائل سال 1403) از حدود 20 میلیون تومان شروع و به 85 میلیون تومان ختم می شود. از ارزانترین و گرانترین یخچال های اسنوا می توان به ترتیب به: یخچال و فریزر کمبی مدل SN4-2024 و یخچال ساید مدل SN8-3035SS اشاره کرد. توجه داشته باشید که قیمت یخچال به عوامل زیادی از جمله: نوع، امکانات، برند، کیفیت و طراحی آن بستگی دارد. شما می توانید با توجه به میزان بودجه و نیازتان بهترین خرید را داشته باشید.

بررسی ها نشان می دهد در رسانه نی نی سایت اغلب افرادی که از یخچال های اسنوا استفاده کرده اند از خرید خود رضایت داشته و آنها را به دیگران پیشنهاد داده اند. میزان رضایتمندی از یخچال های اسنوا به ترتیب مربوط به یخچال های دوقلو، ساید بای ساید و کمبی این شرکت می باشد.

برخی از مشتریان از صدای زیاد کمپرسور در برخی از مدل های کمبی گلایه مند بوده اند. لازم بذکر است اغلب تولیدکنندگان یخچال فریزر در محصولات گران قیمت خود از جمله یخچال های ساید بای ساید و دوقلو از کمپرسورهای اینورتر استفاده می کنند. کمپرسورهای اینورتر نسبت به مدل های معمولی بهینه سازی شده اند. مصرف برق کم، لرزش کم و صدای کم از مهمترین ویژگی کمپرسورهای اینورتر است.

اسنوا یخچال های ارزان و باکیفیتی تولید می کند. خرید یخچال های ارزان قیمت از برندی مانند اسنوا که اعتبار بالایی دارد گزینه ای مقرون بصرفه و مطمئن خواهد بود. همانطور که اشاره شد تنوع یخچال های اسنوا در رنج قیمتی مختلف دست مشتری را برای خریدی متناسب با بودجه باز می گذارد. شما می توانید یخچال های اسنوا را با قیمتی مناسب خریداری کنید که با توجه به امکانات و کیفیت، ارزش خرید بالایی خواهد داشت. در ادامه تعدادی از ارزانترین یخچال اسنوا را مشاهده می کنید.

  • یخچال و فریزر 24 فوت اسنوا مدل SN4-2024 قیمت 20.300.000 تومان
  • یخچال و فریزر 27 فوت اسنوا مدل SN3.2327 قیمت 28.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر 26 فوت اسنوا مدل SN4-2226SS قیمت 33.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-SN51319 قیمت 47.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2028SS قیمت 52.500.000 تومان

دوو و اسنوا جزو بهترین مارک لوازم خانگی برقی بازار ایران می باشند که یخچال های بسیار باکیفیت، متنوع و مقرون بصرفه ای را تولید و عرضه می کنند. همین ویژگی ها سبب شده تا این دو برند معتبر سهم بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص دهند و مشتریان زیادی داشته باشند. برای پاسخ به سوال “یخچال اسنوا بهتره یا دوو” ما دو تا از محبوب ترین و بهترین یخچال های ساید بای ساید از هر دو برند را طبق جدول زیر با هم مقایسه کردیم.

مدلدوو مدل DS3645SSاسنوا مدل SN83035SS
رنگبندیسفید و استیلاستیل
گارانتی2 سال2 سال
وزن120 کیلوگرم125 کیلوگرم
گرید مصرف انرژیA+A+
گنجایش کلبیش از 700 لیترحدود 700 لیتر
قیمت95.000.000 تومان80.000.000 تومان
امکاناتدارای موتور اینورتر با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در 5 سطح مختلف/ موتور بسیار کم صدا و کم لرزش/ 23 درصد کاهش مصرف برق نسبت به یخچال های قدیمی/ دارای آبسردکن/ استفاده از قطعات بسیار باکیفیت/ طراحی زیبادارای آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری/ دارای کمپرسور اینورتر کم مصرف/ قفل کودک/ پنل لمسی/ دارای خردکن یخ/ سیستم ضدرطوبت/ فیلتر تصفیه آب/ اخطار بازماندن درب/ سیستم تهویه هوا/ مجهز به سرمایش و انجماد سریع

بررسی ها نشان می دهد بیشتر نظرات در خصوص یخچال های اسنوا مثبت و رضایت بخش می باشد. البته نظرات منفی هم در مورد برخی یخچال های اسنوا وجود دارد که تعداد آنها کم است. در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد مطالعه نظرات مشتریانی که از محصول استفاده کرده اند می تواند در خریدن یا نخریدن آن به شما کمک کند. در زیر تعدادی از نظرات در مورد یخچال های ساید بای ساید، کمبی و دوقلوی اسنوا را می توانید مشاهده فرمایید.

  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل SN5-1193GW رو خریدم. هنوز یک ماه نیست که خریدم، طراحیش خوبه ، انشاالله که عملکردشم خوب باشه، برا نصب هم خیلی زود اومدن، با این که یه بار دیگه خواستم که نصاب بیاد و جای یخچال و فریزر رو دوباره عوض کنه، زود اومدن و انجام دادن.
  • رضا گرجائی: یخچال و فریزر 24 فوت اسنوا مدل S4-0250SW رو خریداری کردم. ظاهر ساده و شکیل فقط داخل آن نسبت به قد آن جادار نیست.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-3032SS رو خریدم. خیلی شیک و جاداره.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-1219 رو خریدم. یه هفته هست که اومدن نصب کردن تا امروز خوب بوده و راضی کننده هست تو تخفیف خریدم ۴۹۵۰۰
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 35فوت اسنوا مدل SN8-3035SS رو خریدم. من این یخچال و از نمایندگیش سفارش دادم حدود یکسال و نیم هست خریدیم خیلی راضیم ازش هم کاراییش عالیه هم ساختار شیک و مدرنی از ساید داره فقط باید موقع باز و بسته کردن درب یخچال احتیاط کرد بخصوص اگر داخل دربش وسایل زیاد چیده باشید برای استفاده از یخسازش اگر مدت زیادی ازش استفاده نکرده باشید یخ ها انباشته میشن و یخساز دیگه کار نمیکنه حتما باید محفظه یخساز را تخلیه کرده و شسته و دوباره جا بزنید تا یخساز کار کند در کل ساید شیک و عالی هست من که راضیم و خریدش رو پیشنهاد میکنم به شما هم.
  • زهره امین غفاری: یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2028SS رو خریدم. ساید خوب و جمع و جوری هست، برای خودم خریده بودم، برای مادرم هم خریدم.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر 24 فوت اسنوا مدل SN4-2024 رو خریدم. بسیار صدا میده یخچالش و برای استفاده از طبقه اول فریزر باید در یخچال رو هم‌باز کنی. کیفیت کشوها بسیار بد و نازک هستند. همون ماه اول استفاده کشو اول فریزر شکست. پیشنهاد نمی کنم.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-3035GW رو خریدم. من در یک هفته قبل عید ۱۴۰۳ ساید گالری اسنوا رو خریدم تجربه ی خودم رو میگم اسنوا شانسیه که خوب در بیاد یا نه برای من صدای زیادی داره که سه بار زنگ زدم و هر سه بار اومدن میگن عادیه مشکلی نداره در حالی که اشناها که دارن میگن از ما صدای زیادی نداره روی درب یخچال سلفونش کنده شده بود و گفتن تو کارخونه کندن بالای درب سه تاا لکه داره که بازم گفتن چیزی نیست حساس نباشید در کل اگر پولتون نقد نخرید اما اگر قسطی میخواید بخرین بد نیست.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 5 تا از بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *