منوی دسته بندی

بهترین مدل یخچال ساید ایرانی +[خرید 6 مدل باکیفیت و پرفروش]

بهترین مدل یخچال ساید ایرانی از چه برندی بخرم؟ یخچال ساید چی بخرم نی نی سایت؟ بهترین یخچال ساید چه مارکی خوبه؟ قیمت یخچال ساید ایرانی چنده؟ بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران کدومه؟ نظرات در مورد یخچال ساید ایرانی؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 6 تا از بهترین مدل یخچال ساید ایرانی را به شما معرفی کنیم که در ادامه بصورت اجمالی توضیحاتی در خصوص آنها خواهیم داد.

  • مدل های پیشنهادی از برندهای مطرح بازار (پاکشوما، لئوکو، سام، جی پلاس، اسنوا و ایکس ویژن) هستند و تا به امروز فروش بالا و کیفیت خوبی داشته اند.
  • عملکردشان از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مطلوب است و می توانید در این زمینه روی آنها حساب کنید.
  • توجه به گرید مصرف انرژی یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید می باشد که به عواملی از جمله نوع کمپرسور، تعداد موتور و لامپ بستگی دارد. یخچال های معرفی شده از لحاظ گرید مصرف انرژی جزو بهترین های بازار بوده و بخوبی بهینه شده اند.
  • یخچال های ساید جزو یخچال بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند که بدلیل امکانات، طراحی و فضای زیاد، ارزش خرید بالایی دارند. از طرفی با پیشرفت شرکت های سازنده یخچال در ایران خرید یخچال از برندهای ایرانی می تواند گزینه ایده ال باشد چرا که علاوه بر خدمات بهتر و در دسترس بودن قطعات شان، قیمت مقرون بصرفه تری دارند. تا آخر همراه ما باشید تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال های ساید ایرانی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین مدل یخچال ساید دوو ، بهترین یخچال ساید بای ساید اسنوا و نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
اسنوا مدل SN8-3035SS۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۷۷,۲۹۰,۰۰۰
پاکشوما مدل P190S۳۹,۶۳۰,۰۰۰
۳۸,۳۰۰,۰۰۰
سام مدل ROSSO 3/W۸۳,۰۵۰,۰۰۰
لئوکو مدل LRF88۴۱,۱۴۰,۰۰۰
۳۸,۶۷۱,۶۰۰

بهترین مدل یخچال ساید ایرانی (خرید 6 مدل برتر)

✅ رنگبندی متنوع و مطابق سلایق مختلف

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت لئوکو مدل LRF88
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۴۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۵۰ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۶
نمودار مصرف انرژی: B
وزن: ۸۰ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۴۹۰
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس + ۶۰ ماه موتور

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت سام مدل ROSSO 3/W
مشخصات
گنجایش یخچال: ۵۰۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۲۳۲ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۴
نمودار مصرف انرژی: A++
وزن: ۱۴۰ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۷۳۲
نظر کاربران
1.کالای مورد نظر بنده خوبه اما دستگاه بدلیل حمل نا مناسب ضربه خورده بود برگشت دادم.
2.من از بیرون خریدم جادار و زیباست ب روز
3.من از بیرون قسطی خریدم، یخچال زیبا،به روز و کاملا بیصداست. تبلیغ سامسونگ هم نمی کنم. فقط قصدم راهنمایی و ارائه تجربه خرید بود.
4.من خریدم خیلی خوبه جادار بی صدا عالیه.
5.راضی کننده هست.

پیشنهاد مطالعه: یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا +[مقایسه 4 تا از بهترین یخچال هیمالیا و اسنوا]

✅ گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

✅ کسب رضایتمندی ۸۱% (۲۰ نفر) مشتریان

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525W
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۳۲ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۷۵ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۴
تعداد کشوی فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A++
وزن: ۸۰ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۵۰۷
گنجایش کل به فوت: ۲۸
نظر کاربران
1.ممنون از شما که تونستم با همراهی شما که مابقی،رو به عنوان وام پرداخت کردید بخرم . انشالله برای مابقی وسایل برقی مزاحمتون می‌شویم. با سپاس فراوان
2.کمی صدا میده ولی ساختار و بدنه ش محکمه و خنک کنندگیش هم قویه
3.من این یخچال و از دیجی کلا برای جهیزیم سفارش دادم خیلی راضم، کیفت عالی، ظاهر شیک و قیمت مناسب واقعا خیلی خوبه من راضیم.
4.سالم و یک هفته ای به دستم رسید. فعلا نمیخوام استفاده کنم که درمورد کارایی نظر بدم. اما از نظر ظاهری قشنگ و قیمت مناسب هست.
5.یخچال خوبی هست. قیمتش از بازار کمتر بود اما با یک هفته تاخیر بدستم رسید. مامور دیجی کالا کارتن رو باز نمیکنه و نمایندگی گلدیران هم میگه باید باز کرده باشید و در صورت داشتن مشکل ظاهری و آسیب فیزیکی هیچکدوم گردن نمیگیرن. ولی خداروشکر برای من مشکلی نداشت. برای خانواده کوچک جای کافی داره. بنظرم با این قیمت ظاهر و کیفیت معقول و خوبی داره. صدا هم نمیده موتورش. کلا بخرید خوبه.
6.داخلش اونقدر جادار نیست اگه منبع ابشم دکوری بیشتر در کل با این قیمت بد نیست.
7.صداش نسبت به یخچال های ال جی زیاده ولی نه آنقدر که های آزار دهنده باشه، طراحی خوبی داره، سریع هم راه اندازی شد.
8.بازه زمانی ارسال اصلن مناسب نیست و برای خرید کالایی مثل این، مناسب نیست هزینه ارسال گرفته بشه ، همیشه یکی از مزیت‌های دیجیکالا هزینه ارسالش بوده که این امر الان رعایت نمیشه.

✅ کسب رضایتمندی ۷۶% (۷۰ نفر) مشتریان

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190S

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190S یک یخچال ایرانی زیبا و باکیفیت می باشد که از امکانات و تکنولوژی جدید مانند: سیستم گردش هوای چند گانه و سیستم انجماد سریع فریزر در آن استفاده شده است. همچنین این ساید ایرانی تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان شده و با قیمت مناسب عرضه می گردد. وزن کم جهت جابجایی آسان و گرید مصرف انرژی فوق العاده A++ از دیگر نقاط قوت آن می باشد. از دیگر امکانات این مدل می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • دارای دو کشو مجزا جهت تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات
  • سیستم خنک کنندگی سریع یخچال
  • سیستم اکونومی جهت استفاده در هنگام مسافرت
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۳۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۴۹ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A++
وزن: ۹۷ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۴۷۹
نظر کاربران
1.به نظر من خیلی خوبه از همه نظر
2.همچی خوبه فقط صدا داره برای اینکه صدای تق و ایناش گرفته بشه یکی از کشو های توی فریزر باید در بیارین مال ما دسته چپ دومی بود صدا تق و پوق درست میکرد درش اوردیم بهتر شده در کل صدای استارتش زیاده جوری که تا اتاق خواب هم میاد شبا صداش ولی چ میشه کرد. امیدوارم کمک کرده باشه
3.قشنگه و جاش هم خوبه. کاملا سالم و به موقع هم رسید. ممنون از دیجی کالا
4.یخچال خوب و زیبا و جاداری هست ولی خیلی صداهای عجیب غریب داره
5.پارسال خریدم خیلی یخچال خوبیه ازهر لحاظ، خوش طرح و جم و جور جادار، و اینکه دوستانی ک میگن داغ میکنه بخاطر اینه ک این مدل لوله های گازش بغل یخچاله دیگه مثل قدیمیا پشت نیست میتونی یخچالو بچسبونی به دیوار.
6.سلام دوستان میتونم به شخصه بگم که محشره در خرید این یخچال درنگ نکنید چون نه صدا داره و نه…

✅ بهترین مدل یخچال ساید ایرانی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-3035SS
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۹۴ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۷۷ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۴
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
نظر کاربران
1.من این یخچال و از نمایندگیش سفارش دادم حدود یکسال و نیم هست خریدیم خیلی راضیم ازش هم کاراییش عالیه هم ساختار شیک و مدرنی از ساید داره فقط باید موقع باز و بسته کردن درب یخچال احتیاط کرد بخصوص اگر داخل دربش وسایل زیاد چیده باشید برای استفاده از یخسازش اگر مدت زیادی ازش استفاده نکرده باشید یخ ها انباشته میشن و یخساز دیگه کار نمیکنه حتما باید محفظه یخساز را تخلیه کرده و شسته و دوباره جا بزنید تا یخساز کار کند در کل ساید شیک و عالی هست من که راضیم و خریدش رو پیشنهاد میکنم به شما هم.
2.واقعا خوش طرح ،زیبا،جاداره. یه برند عالی و قابل افتخار واقعا.اگه همه اجناس ایرانی این باشه کیفیتشون،من واقعا دیگه خارجی نمیخرم.واینکه این مدل ۳۵ دیگه غول مرحله آخر اسنواست واقعا.
3.در کل نسبت به قیمت و اجناس دیگه بازار امکانات و طراحی قابل قبول داره.
4.من فوق العاده از خریدم راضی هستم ، به موقع ارسال شد، از نمایندگی خواستم بخرم، گفتن سه ماه بعد تحویل میدن، ولی از دیجی کالا یک هفته ای تحویل گرفتم با قیمت مناسب تر.
5.من یک ساله که این ساید را خریدم .و راضی هستم بهتون پیشنهاد خرید میدم چون بسیار زیبا و بی عیب هست.
6.من این یخچال را ۲ سال خریداری کردم و راضی هستم فقط کمی صدا داره.
7.توی خرید این یخچال اصلا شک نکنید. کیفیت ساخت عالی وزیبا است. جادار و بی صدا. در ضمن اسنوا خدمات پس از فروش واقعا درجه یکی داره.

پیشنهاد مطالعه: بهترین یخچال فریزر جی پلاس +[خرید 6 مدل ساید، دوقلو و کمبی]

✅ جزو بهترین مدل یخچال ساید ایرانی

✅ کسب رضایتمندی ۹۴% (۱۲۰ نفر) مشتریان

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD یکی از بهترین مدل یخچال ساید ایرانی است که با قیمت بسیار مناسب عرضه می گردد. کسب رضایتمندی 94 درصدی مشتریان یکی از نقاط مثبت آن است. این مدل از لحاظ گرید مصرف انرژی نسبت به رقبای خود عملکرد ضعیف تری داشته که لازمست بهبود یابد. بگارگیری تکنولوژی گردش هوای چندگانه و دریچه گردش هوای هوشمند سبب شده تا مدت ماندگاری مواد غذایی طولانی تر شود. استفاده از قطعات باکیفیت، طراحی زیبا، گارانتی معتبر مادیران، قیمت مناسب و قابلیت های جدید ارزش خرید این محصول را بالا برده و این یخچال ساید بای ساید ایرانی را به یکی از پرفروش ترین ها در بازار بدل کرده است. دیگر امکانات آن به شرح زیر است.

  • روشنایی داخلی LED
  • قفل کودک
  • انجماد سریع
  • سرمایش سریع
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۸۰ لیتر
امکانات یخچال: بدون برفک
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۱۷۱ لیتر
نمودار مصرف انرژی: A
نظر کاربران
1.سلام وقت بخیر یخچال بسیار خوبی هست به موقع با بسته بندی عالی تا دم در آوردن وکمتر از ۲۴ ساعت هم نصب کردن فوق العاده شیک وزیبا وکم صدا هست نسبت به قیمتش عالی منم طبق نظرات شما دوستان خرید کردم برای نگه داری یک هفته تا یک ماه جواب گو هست توقع زیادی نداشته باشید سرمایش خوبی هم داره.
2.این یخچال رو در شگفت انگیز خرید کردم که نشبت به رقبا بسیار خوش قیمت هر بود. یخچال بسیار زیبا طوری که به دل میشینه آبسرد کنش نسبتاً ظرفیت خوبی داره تنها مشکلی که دیدم این بود که بقل یخچال مخصوصاً از طرف فریزر داغ میکرد بخصوص اوایل که نصب شده بود ولی الان کمتر داغ میکنه البته که با شرکت ضامن تماس حاصل شد و فرمودند که کاملاً طبیعیه بر روی خود دستگاه هم نوشته شده که گرم شدن دو طرف یخچال نشانه عملکرد صحیح است متشکر از دیجیکالا و شرکت مادیران با ضمانت عالی شون عملکرد دستگاه تا الان خوب بوده الحمدلله باید دید در ادامه چطوره.
3.اقا نظر منو بخونید من خیلی حساسم تو تخفیف خریدم بهترین یخچالهای ایرانیه خیلی هم عالیه برای دو سه نفر اول دیدم فکردم کوچیکه ماکته ولی اصن اینجور نیست خیلیم جادار و خوبه وزنشم سبکه خوبه فقط حتما تحویل دهنده ها بالا میارن اشتباه منو نکنید بگید نمیارید میارن اصرار کنید.
4.دو روز دیرتر بدستم رسید و به تعطیلات محرم خورد و بعد از چهار روز بلخره نصب شد. در مورد کیفیت دستگاه بعدا میام ادیت میکنم و توضیح میدم ولی در مورد حمل و پشتیانی چون دیدیم خیلیا مثل من ناراضی بودن میام توضیحات رو اضافه میکنم ولی لطفا هرموردی بود گزارش کنید چون به شکل باورنکردنی توی دیجیکالا پیگیری میشه.
5.یخچال با کارایی بسیار عالی و زیبا* زود به دستمون رسید و نمایندگی خیلی سریع برای نصب اومدن خوب بود خداروشکر و راضی‌ام.
6. شصت ماه گارانتی موتور داره 36 ماه خوده یخچال. گارانتیشم مادیرانه و خیلی معتبر یخ ساز دستیش خیلی باحال و خوبه نوار های دور یخچال راحت قابل تعویضه کمتر از 24 ساعت اومدن نصب کردن به صورت رایگانه در کل ساده و شیک و کاربردیه.
7.من توی شگفت انگیز خرید کردم ۲۶ت راضی هستم ولی جا ابی کمی اب میده با گرانتی تماس گرفتم گفتن میایم ولی الان یک هفته شده خبری نشد بعید میدونم گارانتی کاری انجام بده ممنون میشم دیجیکالا پیگیر گارانتی ها باشه.

در رسانه نی نی سایت که یکی از سایت های مرجع برای پاسخ و پرسش می باشد یخچال های ساید دوو به عنوان یک گزینه خارجی مقرون بصرفه معرفی شده اند. برخی افراد یخچال های ساید سامسونگ، جنرال الکتریک و ال جی را بی رقیب و باکیفیت بالا می دانند که البته قیمت بالایی هم دارند. همچنین یخچال های ساید اسنوا به عنوان یک برند ایرانی باکیفیت معرفی شده اند که از نظر تنوع و قابلیت های جدید جزو بهترین ها می باشند.

یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید یخچال ساید توجه به برند آن است. بررسی ها نشان می دهد برخی از مردم بخاطر بهترین انتخاب حتی ماه ها در مورد مارک یخچال تحقیق می کنند و بعد خریدشان را انجام می دهند. حتما سعی کنید از برندهای مطرح موجود در بازار یخچال را خریداری کنید. برای اطمینان از خرید کالای اصلی، مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی های مجاز راهی مطمئن می باشد. همچنین بهتر است یخچال ساید را از شرکت هایی که خدمات پس از فروش و گارانتی خوبی ارائه می دهند خریداری کنید. در ادامه تعدادی از بهترین مارک یخچال ساید را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • آرابهین
  • آزمایش
  • استیلون
  • اسنوا
  • الکترواستیل
  • الکتروسان
  • امرسان
  • ایکس ویژن
  • برفاب
  • بست
  • بلانتون
  • پارس
  • پاکشوما
  • پلار
  • جنرال پارس
  • جی پلاس
  • دونار
  • دیپوینت
  • سینجر
  • فیلور
  • کلور
  • لئوکو
  • نیکسان
  • هیمالیا
  • یخساران

  • آرچلیک
  • بکو
  • بلومبرگ
  • بوش
  • ال جی
  • سامسونگ
  • توشیبا
  • جنرال الکتریک
  • دوو
  • زیرووات
  • سوزوکی
  • شارپ
  • کندی
  • کنوود
  • ویرپول
  • هاردستون
  • هیتاچی

قیمت یخچال یکی دیگر از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید می باشد. یخچال ها از نظر قیمت تنوع بسیار زیادی دارند. قیمت یخچال ساید را برند، کیفیت، امکانات، طراحی و قطعات آن تعیین می کند. در حال حاضر (اوائل سال 1403) قیمت یخچال ساید ایرانی از حدود 30 میلیون تومان شروع و به 100 میلیون تومان ختم می شود. یکی از ارزانترین و محبوب ترین یخچال های ساید ایرانی که البته باکیفیت بالایی تولید شده و ارزش خرید بالایی دارد یخچال ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD می باشد. همچنین اگر برای خرید یخچال ساید از نظر بودجه محدودیتی ندارید یخچال ساید 35 فوت دوو مدل DS-3645SS یکی از بهترین و باکیفیت ترین گزینه ها می باشد.

آشنایی با بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران هم می تواند ایده بسیار خوب برای خرید یک یخچال باکیفیت و ایده ال باشد. تعمیرکاران بخوبی می دانند که کدام یخچال از چه برندی کمتر دچار خرابی می شوند و با نقاط ضعف و قوت یخچال های مختلف کاملا آشنایی دارند. در زیر سعی کردیم بصورت کاملا بی طرفانه 5 تا از بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران را به شما معرفی کنیم. مدل های زیر کیفیت بسیار بالایی دارند و خرابی آنها کمتر از بقیه گزارش شده است.

  • یخچال فریزر دوقلو دوو مدل DLRF2030 ساخت کره جنوبی
  • یخچال فریزر ساید بای ساید کنوود مدل KSB8034S ساخت انگلیس
  • یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D321CLA ساخت ایران
  • یخچال فریزر پاکشوما مدل RCP495 ساخت ایران
  • یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور H ساخت ایران

بررسی ها نشان می دهد نظرات در مورد یخچال ساید ایرانی هم مثبت و هم منفی می باشد. قاعدتا کیفیت و مارک یخچال رابطه مستقیم با رضایتمندی و نظرات مثبت و منفی مشتری دارد. دقت داشته باشید به هیچ عنوان کالای غیراصل و یا از برندهای متفرقه خریداری نکنید زیرا نظر منفی و گلایه مندی از آنها بالا می باشد. همچنین فروش یخچال ساید بای ساید با قیمت خیلی کمتر از نمایندگی و یا با تخفیف زیاد یکی از راه های کلاهبرداری است. نظر افرادی که تجربه استفاده از یخچال ساید را داشته اند می تواند ما را با نقاط قوت و ضعف آن بصورت واقعی آشنا کند. در ادامه تعدادی از نظرات منفی و مثبت در مورد یخچال ساید بای ساید ایرانی را مشاهده می کنید.

  • فاطمه زارعی: یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-2035SS رو خریدم. این محصول رو از دیجی کالا جمعه برای مشهد سفارش دادم (با مبلغ پایین تر از فروشگاه های حضوری و نمایندگی)، سه شنبه به دستمون رسید. سر تایم مقرر شده، مامور ارسال دیجی محصول رو در محوطه حیاط خانه قرار دادند. برای نصب و گارانتی با شرکت خدمات پس از فروش تماس باید حاصل میشد. نصاب همان روز مراجعه کردند و عالی. البته مشکلی هم وجود دارد از قسمت اب دستگاه، اب به صورت خیلی کم چکه میکنه که خیلی ازار دهنده نیست، به دنبال رفع آن هستیم.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7625 رو خریدم. من از نمایندگی ش خریدم از هر لحاظ خوبه و نمایندگی هم گلدیران مثل همیشه عالی بدون شک اگه لازم دارین تهیه کنین عالی هست.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت امرسان مدل RFR3292D رو 4ماهه که استفاده میکنم .با توجه به ایرانی بودن این محصول واقعا راضیم ،ساید قبلی من سامسونگ بود که کنار این یخچال هنوز هم دارمش اما دوساله که یخسازش دچار مشکل شد و به علت تحریم قطعاتش پیدا نشد ،،بی اغراق و با توجه به تجربه داشتن نمونه خارجی باید عرض کنم امرسان فوق العاده س خیلی جادار ،آبسردکن قوی ،یخساز پر قدرت و طبقه بندی استاندارد ، بعلاوه اینکه به خاطر پایه های بلندی که در ظاهر یخچال پیدا نیست ،به راحتی میشه زیرشو جارو برقی کشید و همین مانع از تجمع آشغال و چربی میشه ،ممنونم از دیجی کالا که با قیمتی پایینتر از نمایندگی و حمل رایگان فرصت این خریدرو در اختیار من قرار داد.
  • رضا باقری: یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190S رو خریدم. دوستان میتونم به شخصه بگم که محشره در خرید این یخچال درنگ نکنید چون نه صدا دارد و کیفیت بالایی دارد.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525BS رو خریدم. واقعا عالیه هم از لحاظ قیمت هم از لحاظ کیفیت من این یخچال و بهتون پیشنهاد میکنم.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-3035SS رو از نمایندگیش سفارش دادم حدود یکسال و نیم هست خریدیم خیلی راضیم ازش. هم کاراییش عالیه هم ساختار شیک و مدرنی از ساید داره فقط باید موقع باز و بسته کردن درب یخچال احتیاط کرد بخصوص اگر داخل دربش وسایل زیاد چیده باشید برای استفاده از یخسازش اگر مدت زیادی ازش استفاده نکرده باشید یخ ها انباشته میشن و یخساز دیگه کار نمیکنه حتما باید محفظه یخساز را تخلیه کرده و شسته و دوباره جا بزنید تا یخساز کار کند در کل ساید شیک و عالی هست من که راضیم و خریدش رو پیشنهاد میکنم به شما هم.
  • حسین آرزومند: یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD رو خریدم. این یخچال رو در شگفت انگیز خرید کردم که نسبت به رقبا بسیار خوش قیمت هر بود. یخچال بسیار زیبا طوری که به دل میشینه آبسرد کنش نسبتاً ظرفیت خوبی داره تنها مشکلی که دیدم این بود که بقل یخچال مخصوصاً از طرف فریزر داغ میکرد بخصوص اوایل که نصب شده بود ولی الان کمتر داغ میکنه البته که با شرکت ضامن تماس حاصل شد و فرمودند که کاملاً طبیعیه بر روی خود دستگاه هم نوشته شده که گرم شدن دو طرف یخچال نشانه عملکرد صحیح است متشکر از دیجیکالا و شرکت مادیران با ضمانت عالی شون عملکرد دستگاه تا الان خوب بوده الحمدلله باید دید در ادامه چطوره.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین مدل یخچال ساید ایرانی و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *