منوی دسته بندی

بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ +(بررسی 4 مدل پرفروش و باکیفیت)

بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ از کجا بخرم؟ جدیدترین مدل تلویزیون دوو؟ معایب تلویزیون دوو؟ بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ قیمتش چنده؟ مشخصات تلویزیون دوو 43 اینچ اسمارت؟ تلویزیون دوو ساخت کجاست؟ نظرات خریداران در مورد تلویزیون 43 اینچ دوو؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 4 تا از بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ را به شما معرفی کرده و در ادامه به یکسری سوالات پر تکرار در این خصوص پاسخ دهیم و نظر کاربران در مورد هر کدام را بررسی کنیم. لازم بذکر است دوو یکی از محبوب ترین و بهترین مارک لوازم خانگی برقی در ایران است که محصولات بسیار باکیفیت، متنوع و خوش قیمتی را تولید و عرضه می کند و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. تا آخر مطلب همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های دوو 43 اینچ، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب جدید و مرتبط با این مقاله هم یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

نظرات در مورد تلویزیون اسنوا

نظر خریداران درباره تلویزیون جی پلاس

نظر مردم در مورد تلویزیون شهاب

بهترین تلویزیون اسنوا 50 اینچ

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ

بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ (خرید 4 مدل پرفروش)

✅ کسب رضایتمندی ۸۴% (۵۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43K4311 سایز 43 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۴۳ اینچ
تیونر: DVB-T۲
عمق بیتی: ۸
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
سیستم ایمنی: قفل کودک
توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات
سایر توضیحات تصویر: بدون قاب
نظر کاربران
1.یک تلوزیون خوب که انتظار زیادی نمیشه ازش داشتبدیش اینه که به گوشی و اینا وصل نمیشه ولی خب خدایشم نسبت به قیمتی که داره خوبه.
2.عالی بودعالی بودعالی بودعالی بود.
3.بعد از سه دفعه تعویض درست در اومد دو دفعه ی قبل 2 ساعت روشن بود دفعه ی بعد میخواستی روشنش کنی کار نمی کرد بار سوم نصاب گفتش که حتما باید به محافظ وصل باشه والا یکروزم برات کار نمیکنه الانم یک محافظ در اختیار این کالای باکلاس هست اگر اینکه ازش بگیری قهر میکنه و دیگه روشن نمیشه……………تا حالا نشنیده بودم ولی خب.
4.تازه خریدم، تا الان که ناراضی نبودم خدمات نصب روز بعد از تماس اومدن.
5.در کل خوب بود، با توجه به تحریم لوازمی که خدمات پس از فروش دارن بهترین انتخاب میتونه باشه.
6.وقتی هزینه ارسال گرفته میشه و عینا ذکر میشه که وظیفه آوردن تا ۳ طبقه با تحویل دهنده است و شخص داخل آپارتمان هم خیر بیرون آپارتمان میزاره و میره تلویزیون و این جایه تعجب داره که نظارت بر تحویل خیلی در دستور کالا دیجی کالا نیست.
7.من با این قیمت انتظار حداقل تصویر متوسط رو داشتم که متاسفانه نداره.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43MF1600 سایز 43 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۴۳ اینچ
عمق بیتی: ۸
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
سیستم ایمنی: قفل کودک
توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل تلویزیون بست [خرید 5 مدل پرفروش و باکیفیت 2023]

✅ جزو بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1750I سایز 43 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۴۳ اینچ
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
تکنولوژی صفحه نمایش: DLED
نظر کاربران
1.ایراد دارد و اونم اینه که پشتیبانی نکردن از شبکه 4K صدا سیما.
2.پیشنهاد نمیکنم بعد از گذشت یکماه خطوطی روی صفحه ایجاد شده.
3.کیفیت عالی، صدای دالبی ویژن وضوح عالی تصویر، کیفیت خیلی خوب،پیشنهاد می کنم حتما بخرید بنظرم بهترین کیفیت رو داره.
4.به موقع ارسال شد برای نصب هم سریع اومدن تصویر و امکانات خوبی هم داره.
5.با توجه به قیمت تو کالاهای موجود نسبتا خوبه.
6.تلویزیون خیلی با کیفیت و طراحی زیبا حتما پیشنهاد می کنم.

✅ کسب رضایتمندی ۹۰% (۱۱۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1700 سایز 43 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۴۳ اینچ
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
نوع رابط هوشمند: Android
توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات
استانداردهای صوتی: Dolby
نظر کاربران
1.واقعاخوب وباکیفیت هست.
2.خیلی عالیه راضی ام فقط توجه کنید که 1/5 GB RAM داره که ddr3 هستش که با توجه به قیمتش مناسب و کار راه اندازه در کل عالیه.
3.داشتن یک عدد کنترل هوشمند جدای از کنترل اصلی که در واقع موس بلوتوثی هست
4.تصویر خوب پشتیبانی بعد فروش عالی نصب رومیزی رایگان از طرف شرکت دوو. مجددا شرکت ، شخصی رو برای آموزش رایگان سیستم اندروید فرستادن. تفاوت قیمت خاصی با بیرون نداشت.
5.همه چی عالی از همه لحاظ فقط ایندفعه فرد تحویل دهنده همکاری لازم را انجام نداد.
6.بهترین تلویزیون ممکن توی رنج قیمت ۱۲ تومن و یکی از بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ هستش. چند ساعت بعد از تحویل از شرکت دوو اومدن برای نصب. ارزش خریدن داره.
7.کیفیتش خوبه، خدمات پس از فروش عالیه، دو سال گارانتی داشت با پرداخت ۸۵۰ هزارتومان ۳ سالش کررم. نصاب گفت پنل ها یا ال جی هست یا توشیبا، کنترل زیبا و کاربردی بنظرم از سایر مونتاژی ها خیلی بهتره، یک مقدار رم دستگاه کم هست ولی راه حل داره وقتی بعد استفاده از برق کشیده بشه یا دکمه محافظ خاموش بشه کش پاک میشه و مثل روز اول کار میکنه، به نسبت قیمت ارزش خرید داره تشکر از گروه دیجی کالا و دوو.

همانطور که اشاره شد دوو یکی از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی برقی در ایران است که محصولات آن فروش بالایی دارند. از مهمترین دلایل فروش بالا و محبوبیت این برند می توان به: کیفیت خوب و تنوع آنها اشاره کرد. دوو هر ساله محصولات جدید خود اعم از یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و… را روانه بازار می کند و تلویزیون های این برند مطرح از این قاعده مستثنی نیستند. مدل های زیر را می توان به عنوان جدیدترین مدل تلویزیون دوو که مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند معرفی کرد.

  • تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-65SU1800 سایز 65 اینچ قیمت 39.000.000 تومان
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1750i سایز 43 اینچ قیمت 14.200.000 تومان
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55SUU1700 سایز 55 اینچ قیمت 23.000.000 تومان

عمدتا تلویزیون های دوو کیفیت خوبی دارند. از مزایا و نقاط قوت تلویزیون های دوو می توان به: طراحی زیبا، امکانات فراوان، قیمت مناسب، ارزش خرید بالا، کیفیت خوب قطعات، هوشمند بودن، قابلیت پخش تصاویر سه و چهار بعدی، داشتن سیستم عامل اندروید، پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش باکیفیت با طول عمر بالا اشاره کرد. تلویزیون های دوو مانند هر برند دیگری در کنار نقاط قوت ممکن است معایبی هم داشته باشند که به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • صدای کم اسپیکر در برخی مدل ها
  • کیفیت پایین بدنه در برخی مدل ها
  • طراحی ساده برخی مدل ها
  • کیفیت پایین صفحه نمایش در مدل های ارزان قیمت

تلویزیون های 43 اینچ با توجه به ابعادشان جزو پرفروش ترین تلویزیون های بازار بوده و برای بسیاری از منازل آپارتمانی مناسب می باشند. قیمت بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ حدود 12 تا 14 میلیون تومان می باشد. توجه داشته باشید قیمت تلویزیون 43 اینچ دوو به مواردی از جمله: کیفیت پنل و صفحه نمایش، هوشمند بودن یا نبودن، امکانات و کیفیت بدنه بستگی دارد و به همین دلیل قیمت ها می تواند با هم متفاوت باشد.

پیشنهاد مطالعه: کیفیت تلویزیون آیوا [معرفی 5 مدل پرفروش 1402+ نظر خریداران]

قبل از خرید حتما فاصله نشیمنگاه تا تلویزیون و ابعاد اتاق یا سالن را در نظر بگیرید. بهتر است برای تلویزیون های فول اچ دی فاصله 1.5 تا 2.5 متر باشد و اگر قرار است تلویزیون 4k یا 8k بخرید بهتر است برای مشاهده بیشتر جزییات این فاصله کمتر باشد تا جزئیات بیشتر را مشاهده کنید. از مشخصات تلویزیون دوو 43 اینچ اسمارت می توان موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی: طراحی آنها بصورت مینیمال شده می باشد و به همین جهت طرفداران زیادی دارند.
  • گارانتی: اغلب تلویزیون های 43 اینچ اسمارت دوو همراه با گارانتی 2 ساله معتبر انتخاب سرویس ارائه می شوند و خدمات پس از فروش خوبی دارند.
  • صفحه نمایش: تلویزیون های جدید دوو 43 اینچ دارای کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن 1920*1080 می باشند و طول عمر بالایی دارند. با توجه به قیمت تلویزیون های 43 اینچ دوو و میان رده بودن آنها استفاده از این نوع صفحه نمایش کاملا منطقی است.
  • امکانات: از این تلویزیون ها می توان علاوه بر تماشای فیلم و سریال به عنوان گیمینگ استفاده کرد که برای افراد اهل بازی بسیار جذاب و مقرون بصرفه است. قابلیت اتصال به اینترنت در تلویزیون های 43 اینچ اسمارت دوو یکی از ویژگی های مهم آنهاست چرا که شما را به دنیای بزرگ فضای مجازی وصل می کند و می توانید از امکانات و قابلیت های بی شمار آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید تلویزیون های 43 اینچ دوو در دو نوع معمولی و اسمارت در بازار موجود می باشند که مدل های هوشمند طبیعتا قیمت بالاتری خواهند داشت.

دوو یک شرکت خوشه ای کره ای بود که در تاریخ 22 مارس 1967 توسط فردی بنام کیم وو چونگ تاسیس شد. این شرکت محصولاتی از جمله: خودرو، قطعات خودرو، کشتی، لوازم خانگی و جنگ افزار را تولید و به سرتاسر جهان صادر می کرد. جالب است بدانید این شرکت در سال 1985 یک کشتی بزرگ و پیشرفته بنام ایران صدر را برای کشور ایران ساخت و در سال 1997 پس از هیوندای به عنوان بزرگترین شرکت کره جنوبی معرفی شد.

این شرکت در سال 1999 و درست بعد از دو سال از این موفقیت بزرگ ورشکست شد و از بین رفت. تلویزیون دوو یک برند متعلق به کشور کره جنوبی است و در حال حاضر تلویزیون های دوو با کیفیت بالا و بصورت قانونی در ایران مونتاژ می شوند و دارای نمایندگی های رسمی در اقصی نقاط کشور هستند.

بررسی نظر مشتریانی که تجربه استفاده از یک محصول را داشته اند بخوبی می تواند ما در خریدن یا نخریدن آن ترغیب و ما را با نقاط قوت و ضعف واقعی آن آشنا کند. در واقع مطالعه نظر خریداران به نوعی یک راهنمای خرید می باشد و در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد بیشتر اهمیت پیدا می کند. بررسی ها نشان می دهد نظرات در مورد تلویزیون های 43 اینچ دوو هم مثبت و هم منفی می باشد که برخی از آنها به شرح زیر هستند.

  • حسین مرادی: تلویزیون دوو مدل DLE-43K4100 سایز 43 اینچ رو خریدم. من از دیجی کالا تهیه نکردم ولی طبق نظرات اینجا خرید کردم و الان پشیمونم کیفیت تصویرش خیلی خیلی بده.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43M6200EM سایز 43 اینچ رو خریدم. هوشمند نیست و به وای فای وصل نمیشه برای همین به درد کسی میخوره که نخواد برنامه ای روی تلویزیون نصب کنه ولی کیفیت تصویر خوبی داره. این تلویزیون طوری طراحی شده که زاویه ی دید بیشتری داشته باشه. نصب خیلی سریع انجام شد و نصاب برخورد مناسبی هم داشت.
  • فاطمه صاری: تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM سایز 43 اینچ رو خریدم. محصول خوبی هستش من راضی هستم توصیه میکنم این برند رو بخرید.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43S7300EM سایز 43 اینچ تازه به دستم رسیده و از خریدم راضیم و ارزونتر از نمایندگی دوو خریدم و پیشنهاد میکنم بخرید ولی متاسفانه یک روز دیر به دستم رسید و کل روزی که قرار بود بیاد منتظر بودم و از کارم افتادم امیدوارم به زمان و برنامه های مشتری توجه بیشتری بشه و در صورت کنسلی اطلاع بدن که بیشتر از این منتظر نمونن!
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43MF1600 سایز 43 اینچ رو خریدم و بنظرم یکی از بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ است.
  • امیرمهرداد نعیمی: تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43SF1700 سایز 43 اینچ رو خریدم. کیفیتش خوبه، خدمات پس از فروش عالیه، دو سال گارانتی داشت با پرداخت ۸۵۰ هزارتومان ۳ سالش کردم. نصاب گفت پنل ها یا ال جی هست یا توشیبا، کنترل زیبا و کاربردی بنظرم از سایر مونتاژی ها خیلی بهتره، یک مقدار رم دستگاه کم هست ولی راه حل داره وقتی بعد استفاده از برق کشیده بشه یا دکمه محافظ خاموش بشه کش پاک میشه و مثل روز اول کار میکنه ، به نسبت قیمت ارزش خرید داره.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا از بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *