منوی دسته بندی

بهترین مدل تلویزیون جی پلاس 55 اینچ (خرید 4 مدل برتر)

بهترین مدل تلویزیون جی پلاس 55 اینچ از کجا بخرم؟ تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟ قیمت تلویزیون جی پلاس 55 فورکی چنده؟ معایب تلویزیون جی پلاس 55 اینچ؟ مشخصات تلویزیون جی پلاس 55 اینچ 4K اسمارت چه مواردی می باشد؟ در این بخش از دقیق شو ضمن راهنمای خرید و پاسخ به سوالات پرتکرار قصد داریم تا 4 تا از بهترین مدل تلویزیون جی پلاس 55 اینچ را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده جزو پرفروش ترین ها هستند و کیفیت بالایی دارند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های جی پلاس 55 اینچ،اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب زیر و مرتبط با این مقاله هم یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ

نظرات در مورد تلویزیون های اسنوا

نظرات در مورد تلویزیون جی پلاس

نظر خریداران در مورد تلویزیون شهاب

بهترین تلویزیون اسنوا 50 اینچ

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ

بهترین مدل تلویزیون جی پلاس 55 اینچ (بررسی 4 مدل پرفروش)

✅ کسب رضایتمندی ۹۱% (۱۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل GTV-55PU716N سایز 55 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه تلویزیون: رابط هوشمند
(سیستم عامل): Android
پردازنده: چهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
ابعاد: ۱۲۳۹x۸۹x۷۱۶ میلی‌متر
نظر کاربران
1.پیشنهاد میشه محصولات با گارانتی بلند مدت بخرید حالا هر مدل و مارکی در نظر دارید و سلیقه شماست، این محصول بعد از گذشت یکسال تا حالا مشکلی نداشته است قابل توجه دوستان بزرگوار ( توجه داشته باشید چیزی که تو خانواده های ایرانی بیشر استفاده میشه و همیشه روشنه همین تلویزیون ها هستند حالا برنامه ببینند یا نببیند) پس یکسال استفاده از این برند ایرانی یعنی کارکرد فوق العاده، تصاویر شبکه های مختلف بخصوص HD و 4K عالی هست، هر گونه وسایل این چنینی در زمانی که استفاده نمیشه، بهتره برق اصلی قطع بشه، تا هیچ جریانی وجود نداشته باشه، سالها اسفاده از ال جی و گارانتی گلدیران، منو به سمت تلویزیونی برد که از این شرکت با گارانتی فوق العاده گلدیران برم و این برند جی پلاس رو تهیه کنم تا حالا خدایی عالی بوده، حتما حتما با گارانتی معتبر تلویزیون خریداری کنید.
2.عالی هست، پیشنهاد میکنم بخرید.
3.اگر دقت زیاد داشته باشید خواهید دید که قاب دور تلویزیون به صفحه نمایش فشار آورده و آن را به سفیدی میبرد و در اشتراک تصویر با حداقل شیائومی کاملا کند است.
4.من کلا برند سونی رو فقط قبول دارم و واقعا نمیخواستم تلویزیونم رو عوض کنم چون خیلی قیمتش بالا رفته بود و ارزش خرید نداشت برای من ولی با اشنا شدن با این محصول نظرم کاملا عوض شد به نظر من شاید از نظر برند در حد سونی و الجی نباشه ولی چیزی کم نداره من این کالا رو خریدم با اینکه بازم شک داشتم تا اینکه نصبش کردم از عملکردش خیلی خوشم اومد و به شما پیشنهادش میکنم.

✅ جزو بهترین مدل تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

✅ فناوری‌های متنوع تصویر خروجی

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55JU811N سایز 55 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
توان کلی ساب ووفر: ۲۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
(سیستم عامل): Android
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
نظر کاربران
1.روی قابلیت هوشمند بودنش زیاد نمیشه حساب کرد اگر برای هوشمند بودنش میخرید نخرید. به نظر من تلویزیون های تی سی ال در این رده قیمتی بهتر هستند تی سی ال در سطح جهانی محبوبیت و مقبولیت خوبی داره. من در زمان خرید تی سی ال 4k یک میلیون از این ارزونتر بود ولی هوشمند نبود جدیدترین اندروید باکس شیاؤمی هم یک تومن بود که از ۴k پشتیبانی میکرد که کیفیت خیلی خوبی داشت بین این دو دودل بودم که اینو گرفتم به خاطر گارانتیش ولی الان فکر میکنم اشتباه کردم الان هم تی سی ال گارانتیش هم خوبه.
2.افتضاحه. بدترین دستگاه برقی که تاحالا داشتیم چندماه بعد گارانیتیش بدون اینکه ضربه ای بخوره یا اتفاقی بیفته خود به خود قسمتی از صفحه سوخت ،، با نمایندگیش تماس گرفتیم اومدن دیدن گفتن اگر ال سی دی پیدا بشه سیزده میلیون میشه بدون هزینه های دیگه چندتا برند دیگه تلویزیون داریم چندین ساله کاملا سالم هستن این تلویزیون دقیقا سره دو سال این اتفاق افتاد.
3.در مجموع از خریدم رضایت دارم اما تو سیگنال دهی باهاش ککی مشکل دارم و کانال ها مدام جابجا میشن و یا سیگنالشون میره که نمیدونم اشکال از تلوزیونه یا آنتن. نمیشه ازش انتظار یه تلوزیون کره ای داشت و کندیش کمی آزار دهنده است اما به نسب قیمت و امکاناتش ارزش خرید داره.
4.درکل تلوزیون خوبیه و گلدیران به شدت پشتیبانی میکنه از کالاش که این خیلی خوبه.اگه از تلوزیونای بدون گارانتی میخریدم و اگه به مشکل میخورد کی ضمانتش میکرد؟ من از گلدیران خیلی راضیم و از تلوزیون هم کبغیر از ریست شدنش خیلی راضی ام.البته بعد از اخرین باری که از نماینگیش واسه رفع ایرادش اومدن دیگه ریست نشد ولی در کل نسبت به پولی که دادم خوبه.
5.من یک ماه هست که خریدم البته از دی جی کالا نخریدم ولی کیفیتش نسبت به قیمت و جنس های بی کیفیت بانه و لب مرز خوبه در کل از این تلویزیون راضی هستم.

پیشنهاد مطالعه: تلویزیون مارک بست خوبه ؟ [معرفی 5 مدل پرفروش در سال 2023]

✅ کسب رضایتمندی ۸۸% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU724N سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU724N سایز 55 اینچ یکی از بهترین مدل تلویزیون جی پلاس 55 اینچ موجود در بازار است و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی بالایی از سوی مشتریان شده و همراه با گارانتی 2 ساله معتبر گلدیران عرضه می گردد. کیفیت تصویر 4K ULTRA HD می باشد و برای دیدن فیلم و سریال فوق العاده است ضمن اینکه بدلیل هوشمند بودن می توانید از وبگردی و تماشای محتوای آنلاین لذت ببرید.

سیستم عامل اندروید 11 یکی دیگر از نقاط قوت آن است و به شما اجازه استفاده از اپلیکیشن های روز دنیا را می دهد و در واقع شما یک اسمارت فون بزرگ در اختیار دارید. بصورت خلاصه امکانات این تلویزیون هوشمند باکیفیت و خوش قیمت را بررسی کردیم. به نظر بیشتر خریداران این محصول با توجه به امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهد ارزش خرید بالایی دارد. از دیگر ویژهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کنترل تطبیقی صدا
  2. صدای شفاف و واضح
  3. پشتیبانی از ویژگی HDR
  4. قابلیت کاهش دهنده نویز تصاویر
  5. پنل با کیفیت با درجه کیفی A+
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
(سیستم عامل): Android
پردازنده: چهار هسته‌ای
ابعاد: ۷۶۷x۲۷۴x۱۲۲۶ میلی‌متر
نظر کاربران
1.به نسبت قیمت به نظر میاد از کیفیت خوبی برخوردار است.
2.تلوزیون خیلی خوبیه فکرشو نمی‌کردم جی پلاس همچین تصویری داشته باشه از دوو تی سی ال وایکس ویژن خیلی بهتره هم از نظر تصویر هم اندروید منکه راضیم پیشنهاد میکنم از نظر ابعادم از بقیه برند ها بزرگتره.
3.این محصول را حدود 1.5 ماه پیش برای شرکت خریداری کردم به دلیل نیاز مجدد چون قیمت مناسی نسبت به دیگر فروشندگان داشت و کیفیت خوبی داشت دوباره سفارش دادم.
4.قبلا تلویزیون 55 ال جی کره ای داشتم بسیار تصویر با کیفیت. محافظ صفحه کارخانه ای داشت 3 بعدی و آدم لذت میبرد از تماشاش وقتی تلویزیون جی پلاس به دستم رسید و نصبش کردم واقعا دبرس شدم کیفیت تصویر کم .صفحه نمایش پوست پیازی که کوچکترین ضربه میشکنتش .تلویزیون سبک یک سوم ال جی هم وزن نداره معلوم نیست چی توشه .که اینقدر سبکه .قابش زشت پایش زشت هر چی از بدیش بگم کم گفتم لطفا پولتون رو بابت جنس بنجول مونتاژی ندید مقداری بذارید رو پولتان یا نخرید اگه ندارید تا پس اندازی -قرضی چیزی براتون فراهم بشه جنس خوب بخرید ممکنه کسی از همینم خوشش بیاد ولی این افراد قطعا قبلا جنس با کیفت رو تجربه نکردن و تصور میکنن این زباله چیزیه اصلا قاب ال جی کره ای با روکش استیل رو می بینی لذت میبری تا قاب زشت این رو و بقیه چیزهای بدش رو که ناامیدتون میکنه.
5.من بعد کلی تحقیق از بین دوو و اسنوا و ایکس ویژن و جی پلاس این تلویزیون رو انتخاب کردم که واقعا هم از انتخابم راضیم و بهترین گزینه هست و قیمت مناسب تری هم داره نسبت به سایر برند ها.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU726N سایز 55 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
درگاه‌های ارتباطی: خروجی HDMI
حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
امکانات ویژه: رابط هوشمند
(سیستم عامل): Android
پردازنده: چهار هسته‌ای
ابعاد: ۷۶۷x۲۷۴x۱۲۲۶ میلی‌متر
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

جی پلاس یکی از محبوب ترین و بهترین مارک لوازم خانگی برقی ایرانی است که محصولات متنوعی از جمله: لوازم خانگی برقی، محصولات تجاری، تهویه مطبوع، کامپیوتر و تجهیزات، کالاهای دیجیتال و لوازم صوتی و تصویری را باکیفیت خوب و قیمت مناسب تولید می کند. جی پلاس از حیث تنوع یکی از بهترین برندهای ایرانی است و کمتر برندی در ایران چنین تنوع گسترده ای دارد. گارانتی محصولات این شرکت بر عهده شرکت نام آشنا و بسیار معتبر گلدیران است که خیال مشتری از این بابت راحت می باشد. تلویزیون جی پلاس ساخت ایران است و شما می توانید جهت ارتباط با خدمات مشتریان و هرگونه سوال با شماره 021-84733 تماس بگیرید.

قیمت تلویزیون جی پلاس 55 فورکی از 21 تا 23 میلیون تومان متفاوت است. توجه داشته باشید قیمت تلویزیون می تواند با توجه به امکانات، کیفیت، جنس بدنه، طراحی، مدت گارانتی و مدل آن متفاوت باشد. تلویزیون های 55 اینچ 4K جی پلاس جزو تلویزیون های مقرون بصرفه با ارزش خرید بالا محسوب می شوند و اغلب در کسب رضایتمندی مشتری موفق هستند.

شاید در تلویزیون های ارزان قیمت و رده پایین جی پلاس شاهد ایرادات و معایبی باشیم اما تلویزیون های 55 اینچ جی پلاس کیفیت بالایی دارند و کمتر در مورد آنها مشکلات جدی گزارش شده است. بصورت کلی از معایب گزارش شده در خصوص برخی از تلویزیون های 55 اینچ جی پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • توان صوتی کم و اسپیکرهای ضعیف
  • مشکل هنگ کردن یا عملکرد کند
  • خدمات پس از فروش ضعیف در برخی مناطق

پیشنهاد مطالعه: تلویزیون آیوا خوبه ؟ [معرفی 5 مدل پرفروش 1402+ نظرات خریداران]

همانطور که اشاره شد تلویزیون های جی پلاس 55 اینچ 4K اسمارت کیفیت بالایی دارند و جزو بهترین تلویزیون های این برند ایرانی محسوب می شوند. در ادامه مشخصات آن را بصورت دقیق تر بررسی خواهیم کرد.

  • طراحی: عملکرد آنها از نظر طراحی خوب و مشتری پسند می باشد. ظاهر و طراحی مینیمال جزو نقاط قوت آنهاست و می تواند به زیباتر شدن فضای منزل و محل کار کمک کند.
  • کیفیت تصویر: تلویزیون جی پلاس 55 اینچ 4K اسمارت همانطور که از نامش پیداست دارای کیفیت تصویر Ultra HD-4K با رزولوشن 3840*2160 می باشد و وضوح بسیار بالایی دارد بطوری که شما قادرید فیلم، سریال، محتوای آموزشی و موارد دیگر را با جزییات بیشتری و با رنگ طبیعی مشاهده کنید. ضمن اینکه پنل آنها به گونه ای می باشد که زاویه دید گسترده تری را در اختیار شما قرار می دهد.
  • سیستم عامل و پردازنده: استفاده از سیستم عامل اندروید 11 و پردازنده 4 هسته ای در تلویزیون های جی پلاس 55 اینچ 4K  کاملا منطقی می باشد. با این قابلیت شما می توانید به فضای وب، اپلیکیشن، پخش موسیقی زنده، دستیار صوتی و گوشی هوشمند متصل شوید و از این قابلیت ها استفاده کنید.
  • امکانات: از امکانات تلویزیون جی پلاس 55 اینچ 4K می توان به مواردی از جمله: گیرنده دیجیتال، قابلیت live play back، حالت صرفه جویی انرژی، گرید انرژی پایین، پنل باکیفیت، قابلیت دیجیتال رکورد و درگاه های USB و HDMI متعدد اشاره کرد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا از بهترین مدل تلویزیون جی پلاس 55 اینچ و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *