منوی دسته بندی

بهترین مارک کولر آبی پرتابل کدام است؟ (معرفی 6 مدل پرفروش و بصرفه 2024)

بهترین مارک کولر آبی پرتابل کدام است؟ معایب کولر ابی پرتابل؟ قیمت کولر ابی پرتابل چنده؟ انواع کولر پرتابل؟ مزایای کولر آبی قابل حمل؟ نظرات مشتریان در مورد کولر آبی پرتابل خوبه یا بد؟ با شروع فصل گرم تابستان که البته در برخی از مناطق ایران گرمای طاقت فرسا از بهار شروع می شود نیاز به یک کولر برای ایجاد هوای مطبوع و خنک ضروری است. در این بین یکی از پرفروش ترین کولرها، کولرهای ابی پرتابل است که بیشتر برای فضاهای کوچک طراحی شده اند. تنوع کولرهای پرتابل در بازار بسیار بالاست که همین موضوع کار انتخاب بهترین گزینه را کمی سخت می کند. از بهترین مارک کولر آبی پرتابل که محصولات باکیفیت تولید می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اینترنشنال
  • جنرال
  • برفاب
  • آبسال
  • هاید وان پلاس سان
  • سنگر کار

در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات در خصوص خرید کولرابی پرتابل، 6 تا از بهترین مارک کولر آبی پرتابل را به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های معرفی شده دارای گارانتی بوده و موفق به کسب رضایتمندی بالای مشتری شده اند. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کولر آبی پرتابل اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود یکسری به مطالب: بهترین کولر آبی سلولزی کدام است ؟ و کولر آبی چی بخرم ؟ بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
مدل SK-36000۹,۱۶۷,۵۰۰
مدل AK33۸,۲۰۰,۰۰۰
سلولوزی مدل خورشیدی۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مدل 2800 به همراه پایه۱,۹۵۰,۰۰۰
مدل SKP290۴,۵۵۰,۰۰۰

معرفی 6 تا از بهترین مارک کولر آبی پرتابل

✅ گارانتی ۱۸ ماهه سنگرکار

کولر آبی 2800 سنگرکار مدل SKP290 همراه با پایه
مشخصات
وزن خالص: ۲۱ کیلوگرم
جنس بدنه: گالوانیزه
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت
حداکثر قدرت باددهی: ۱۳۵۰ متر مکعب در ساعت
حجم کولر: ۲۸۰۰ CFM (فوت مکعب بر دقیقه)
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مارک پنکه ایستاده کدام است؟ [معرفی 25 مدل پرفروش در سال 1402]

✅ بهترین مارک کولر آبی پرتابل

کولر آبی جنرال مدل 2800 به همراه پایه

کولر آبی جنرال مدل 2800 به همراه پایه جزو بهترین مارک کولر آبی پرتابل است که با قیمتی مناسب می توانید خریداری کنید. این کولر برای خنک کردن فضاهای کوچک بسیار مناسب است. داشتن پایه چرخدار کار جابجایی آن را آسان کرده، هر چند وزن این محصول 20 کیلوگرم است و وزن زیاد سنگینی ندارد. به گفته مشتریان کیفیت کولر خوب است اما پایه های چرخدار آن ضعیف بوده و باید مراقب باشید دچار شکستگی نشوند. در ادامه با ویژگی ها و امکانات این مدل بیشتر آشنا شوید.

  • مجهز به سیستم آبرسانی جدید
  • مجهز به الکتروموتور ژن
  • مجهز به دریچه های پلاستیکی
  • قابلیت نصب شناور
  • قابلیت ابریز دستی
مشخصات
وزن خالص: ۲۰ کیلوگرم
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰وات
حداکثر قدرت باددهی: ۲۸۰۰ متر مکعب در ساعت
حجم کولر: ۲۸۰۰ CFM (فوت مکعب بر دقیقه)
کم مصرف و اقتصادی
نظر کاربران
1.پمپ آب کار نمیکرد و با زور جا داده شده بود نازل آب روی پوشال ها برای این مدل نبود شلنگ آبرسان سر پوشالها برای این مدل نبود.
2.خود رنگ دستگاه که بی کیفیت هست و در کنارش خط و خش های خیلی بد زیر دستگاه افتاده بود انگار موقع جابه‌جایی روی زمین کشیده شده ضمن اینکه پنجره ای که جلوی دستگاه بسته شده باعث میشه بهش فشار بیاد و اگه بازش کنید صداش کمتر میشه.
3.با توجه به قیمت و کیفیت مناسب بنظرم جزو بهترین مارک کولر آبی پرتابل است.
4.عالی هست مخصوصا پایه هاش.
5.نسبت به قیمت، کیفیت خوبی دارد و تابستان امسال کار ما رو راه انداخت. فقط چرخ های پایه نگهدارنده بی کیفیت است و یکی از آنها شکست.

✅ گرید انرژی: A+++ فوق کم مصرف

کولر سلولوزی مدل خورشیدی

کولر سلولوزی مدل خورشیدی نه تنها جزو بهترین مارک کولر آبی پرتابل است بلکه یکی از کم مصرف ترین کولرهای آبی پرتابل محسوب می شود چرا که برچسب انرژی آن A+++ است و مصرف بسیار کمی دارد. این محصول علاوه بر کیفیت خوب دارای ظاهر مینیمال و زیباست که از نقاط قوت آن محسوب می شود.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به: ابعاد جمع و جور، داشتن چرخ، وزن کم، موتور قدرتمند و صدای کم آن اشاره کرد. ظرف آب در قسمت پشت و پایین دستگاه تعبیه شده که به آسانی قابل تخلیه و تعویض است. قابلیت اتصال به پنل خورشیدی یا آداپتور ۱۲ولت در این مدل وجود دارد. تنظیم شدت فن، تنظیم زمانبندی چرخش اتومات و پره هدایت باد از دیگر ویژگی های این کولرابی قابل حمل است.

مشخصات
ابعاد: ۳۴x۲۸x۷۷ سانتی‌متر
وزن خالص: ۷ کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
ولتاژ ورودی برق: ۱۲ ولت
مناسب برای متراژ: بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع
حجم کولر: ۴۰۰۰ CFM (فوت مکعب بر دقیقه)
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ بهترین مارک کولر آبی پرتابل

کولر سلولوزی هاید وان پلاس سان مدل AK33

کولر سلولوزی هاید وان پلاس سان مدل AK33 در ابعاد 135*45*85 سانتی متر و با وزن 15 کیلوگرم تولید شده است. جنس بدنه از فایبرگلاس است و گرید انرژی آن A  می باشد. پایه های چرخدار این کولر قابل حمل کیفیت بالایی دارد. داشتن ریموت تنطیم سرعت از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. در ادامه با ویژگی های این کولرابی پرتابل بیشتر آشنا شوید.

  • مجهز به محفظه یخ
  • دارای ریموت کنترل
  • چرخ های فلزی
  • توری پشه گیر و گرد و غبار
  • پنل دیجیتال
  • پد سلولوزی
  • شناور سرخود
  • بطری مخصوص یخ
  • گردش هوای اتوماتیک
مشخصات
ابعاد: ۱۳۵x۴۵x۸۵ سانتی‌متر
وزن خالص: ۱۵ کیلوگرم
جنس بدنه: فایبرگلاس
گرید انرژی: A
توان مصرفی: ۲۹۰ وات
اقلام همراه کولر: پایه چرخدار و کنترل از راه دور
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد یخچال فریزر اسنوا [6 مدل پرفروش ساید، دوقلو و کمبی 2023]

✅ کولر اینورتر و کم مصرف سلولزی

کولر آبی سنگرکار مدل SK-36000 مخزن یخ دار کنترل دار
مشخصات
جنس بدنه: ABS-Acrylic
حداکثر قدرت باددهی: ۲۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت
حجم کولر: ۲۵۰۰۰ CFM (فوت مکعب بر دقیقه)
نظر کاربران
1.کولر فوق خنک کنندگی و پرتاپ باد خوبی داشته و محیط ۷۰ متری مغازه رو خیلی خنک نگه میداره و راه اندازیش هم راحت هستش و یکی از بهترین مارک کولر آبی پرتابل است.
2.من برای سالن آرایشی خریدم 150 متر میشه خیلی عالی هستش کم صدا و پرقدرت رازی هستم با تشکر از دیجی کالا م معرفی محصولات خوبش.

✅ قدرت موتور: ۱/۸ (hp)اسب‌ بخار

کولر آبی مدل جنرال سون 7

کولر آبی مدل جنرال سون 7 با کیفیت خوب و با قیمت مناسب تولید و عرضه شده است. این کولر با حداکثر قدرت باددهی 1350 متر مکعب در ساعت برای محیط 30 تا 50 متر مربع مناسب می باشد. بدنه اغلب کولرهای ابی پرتابل در این رنج قیمتی از جنس پلاستیک می باشد اما جنس این مدل از گالوانیزه بوده که در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است.

قبل از راه اندازی کولر، دفترچه راهنما را مطالعه فرمایید.لازم به ذکر است که دفترچۀ راهنما در داخل کولر قرار دارد. بدین ترتیب پوشال را باز کرده و دفترچه را بردارید.

مشخصات
وزن خالص: ۱۳ کیلوگرم
جنس بدنه: گالوانیزه
دهانه خروجی باد: ۲۴x۲۴ سانتی‌متر
حداکثر قدرت باددهی: ۱۳۵۰ متر مکعب در ساعت
مناسب برای متراژ: بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع
حجم کولر: ۲۸۰۰ CFM (فوت مکعب بر دقیقه)
نظر کاربران
1.خریدشو پیشنهاد میکنم.
2.اونجوری که فکر میکردم نبود.

کولر آبی پرتابل در کنار مزایا یکسری معایب دارد که در ادامه به برخی از این عیوب اشاره خواهیم کرد.

  • اغلب کولرهای پرتابل با فاصله کم از ما قرار دارند که ممکن است صدای آنها آزار دهنده باشد. اگر به صدا حساس هستید مدل های کم صدا را انتخاب کنید.
  • کارکردن کولر گرما تولید می کند که این گرما با توجه به نزدیک بودن کولرقابل حمل به ما می تواند سبب گرم تر شدن محیط شود.
  • اگر کولر آبی پرتابل بدون پایه خریداری می کنید حتما به وزن آن توجه کنید تا برای جابجایی دچار مشکل نشوید.
  • اگر کولر ابی قابل حمل سلولزی می خرید در نظر داشته باشید ممکن است در اوائل استفاده بوی نامطبوعی شبیه به سوختگی تولید کند که البته به مرور رفع خواهد شد.
  • مخزن کولرهای پرتابل در بیشتر مدل ها بصورت دستی پر می شود که اگر فراموش کنید ممکن است پمپ بسوزد.
  • کولرهای آبی پرتابل ممکن است سبب افزایش میزان رطوبت محیط شوند که شاید همین موضوع برای برخی افراد با بیماری زمینه ای و تنفسی مشکل ایجاد کند.

قیمت کولر ابی پرتابل چنده؟ خیلی از افراد قبل از خرید کولر آبی قابل حمل این سوال را می پرسند. در حال حاضر (اوائل سال 1403) قیمت این محصولات از 750 هزارتومان شروع و به 12 میلیون تومان ختم می شود. کولرهای ابی پرتابل گران قیمت اغلب دارای کنترل از راه دور و پدهای سلولزی می باشند. دقت داشته باشید عواملی مانند امکانات، اندازه، جنس بدنه، برند و پدهای سلولزی یا پوشالی در قیمت کولر پرتابل تاثیرگذار است. ارزان ترین و گران ترین کولرآبی قابل حمل در دیجی کالا به ترتیب: کولر آبی مدل Arctic air Ultra PRO و کولر آبی مدل DE-49143 می باشند.

کولرهای آبی را از نظر نوع کارایی و طراحی می توان به سه دسته پرتابل، کولر آبی پوشالی و سلولزی تقسیم بندی کرد که در این بین خود کولرهای ابی پرتابل به 3 نوع زیر تقسیم می شوند.

  1. کولرپرتابل رومیزی: ابعاد بسیار کوچک، وزن کم و قیمت ارزان از مشخصات کولر پرتابل رومیزی است. شما می توانید این مدل را مانند پنکه رومیزی بر روی میز قرار دهید. در حال حاضر مدل های رومیزی جزو ارزان ترین کولرهای پرتابل محسوب می شود که می توانید با قیمت 1 تا 3 میلیون تومان خریداری کنید.
  2. کولر پرتابل پایه دار: این نوع با داشتن پایه در ارتفاع باد را می فرستد و دیگر برای استفاده از این مدل نیازی به چهارپایه و میز ندارید. در برخی مدل ها پایه های کولر قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.
  3. کولر پرتابل چرخدار: این مدل جزو پرفروش ترین و محبوب ترین کولرهای قابل حمل بشمار می روند. داشتن چرخ کار جابجایی و حمل آنها را راحت کرده است. داشتن چرخ در کولر آبی پرتابل یک مزیت محسوب می شود که اگر یک مدل بی کیفیت آن را خریداری کنید این قابلیت به یک نقطه ضعف بدل خواهد شد چرا که با کوچکترین حرکت ممکن است چرخ ها شکسته شوند. پس در هنگام خرید کولر آبی پرتابل حتما به کیفیت چرخ ها دقت کنید.

کولر آبی پرتابل یکی از محبوب ترین و رایج ترین کولرهایی است که در ساختمان و منازل استفاده می شود. دلیل محبوبیت این نوع کولرها علاوه بر قابل حمل بودنشان ویژگی ها و مزایای منحصربفردشان است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • نصب و استفاده آسان
  • حمل و جابجایی آسان
  • ابعاد جمع و جور و شیک
  • امکان استفاده در جاهای مختلف
  • قیمت مقرون بصرفه نسبت به کولر پوشالی، سلولزی و گازی
  • سرویس و تعمیر کولرابی قابل حمل حتی توسط افراد مبتدی امکان پذیر است.
  • امکان اتصال برخی مدل های فوق کم مصرف به پنل خورشیدی و پاوربانک
  • کم مصرف (آب و برق) – میزان مصرف برق و آب در کولرابی پرتابل بسیار کمتر از کولرهای پشت بامی است.
  • داشتن تایمر و قطع کن خودکار در برخی مدل های جدید سبب کاهش میزان مصرف انرژی شده است.
  • کولر ابی پرتابل سلولزی نسبت به پوشالی باد خنک تری تولید کرده و پدهای آن هر 5 سال یکبار نیاز به تعویض دارد ضمن اینکه ایجاد آلرژی نمی کند.

ملاک خیلی از افراد در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد نظرات ثبت شده خریداران است. شما می توانید با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات ثبت شده در خصوص کالای مدنظرتان انتخابی بهتر داشته باشید. نظرات مشتریان در مورد کولر آبی پرتابل خوبه یا بد؟ حقیقت این است که هم نظرات خوب و هم نظرات بد در خصوص مدل های مختلف کولر ابی قابل حمل به ثبت رسیده است که در زیر می توانید تعدادی از آنها را مشاهده کنید.

  • جواد میگه: کولر آبی 6 هزار نیرو تهویه البرز مدل پرتابل رو خریدم و راضی ام و شک نکنید در این رنج قیمت یکی از بهترین مارک کولر آبی پرتابل هستش.
  • حسین قاسمیان: کولر آبی 7500 جنرال مدل F7500 موتور و پمپ موتوژن بود،به نظرم نسبت به قیمت خوبه
  • محمدهادی پشم فروش: کولر آبی 7500 جنرال مدل F7500 را چند روزی است گرفتم اولا مشخصات کولر ارسال شده با انچه اعلام شده بود یکی نیست این کولر جنرال هاوانا است وپمپ ان موتوژن نمیباشد. کیفیت بدنه بسار ضعیفه که موقع حمل نقل کاملا تاب برداشته ودفرمه شد. قطعات ابریزش هم شکسته بودند.یاتاقانش هم از روز اول صدا میداد. کلا افتضاحه.
  • وحید مهدوی: بنده از مغازه کولر آبی الکتروژن مدل غرب IB280 رو خریده بودم با قیمت گرون تر، تو دیجی کالا انصافا قیمتش مناسبه.
  • وحید احمدی: کولر آبی سنگرکار مدل SK-36000 مخزن یخ دار کنترل دار رو خریدم. کولر فوق خنک کنندگی و پرتاپ باد خوبی داشته و محیط ۷۰ متری مغازه رو خیلی خنک نگه میداره و راه اندازیش هم راحت هستش.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 مدل از بهترین مارک کولر آبی پرتابل و بررسی معایب و مزایا و نظرات مشتریان، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *