منوی دسته بندی

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون +[6 مدل فوق العاده باکیفیت و عالی 2023]

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون تومان ارزش خرید دارد؟ بهترین دوچرخه شهری کدام است؟ قیمت بهترین دوچرخه در ایران چنده؟ بهترین دوچرخه کوهستان کدومه؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات متداول، 6 مدل از بهترین دوچرخه تا 20 میلیون را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده جزو پرفروش ترین دوچرخه های در این رنج قیمت (حدود 20 میلیون تومان) می باشند که توسط برندهای معتبر تولید شده اند. با توجه به تنوع زیاد دوچرخه در بازار این مقاله کار انتخاب یک گزینه ایده ال را برای شما فراهم کرده است. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات دوچرخه تا 20 میلیون اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین دوچرخه تا 15 میلیون و بهترین دوچرخه تا 10 میلیون یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
اورلورد مدل MERCURY ATX.3 ۲۰,۵۰۰,۰۰۰
کراس مدل BUCK۲۲,۷۰۰,۰۰۰
لیو مدل Enchant 24 Lite۲۲,۷۰۰,۰۰۰
ویوا مدل TERMINATOR۲۱,۰۵۷,۴۰۰

بهترین دوچرخه تا 20 میلیون (معرفی 6 مدل باکیفیت عالی)

✅ جزو محبوب‌ترین برند دوچرخه در ژاپن وآمریکا

دوچرخه کوهستان ویوا مدل TERMINATOR کد هیدرولیک سایز 27.5
مشخصات
دسته ترمز: آلومینیوم TEKTRO
ترمز: هیدرولیکی TEKTRO
زنجیر: KMC NARROW
تعداد دنده: ۲۴ عدد
جنس فریم: آلومینیوم
زین: ویوا دور دوخت
پنجه رکاب: تمام آلومینیوم
کرپی: آلومینیوم دانهیل UNO
سایز طوقه: ۲۷.۵ اینچ
نظر کاربران
1.حتما پیشنهاد میکنم مخصوصا همین رنگ مشکی فسفری فوق‌العاده شیک و خاصه. از فروشنده هم بابت بسته‌بندی عالی ممنونم
2.خوبه و جزو بهترین دوچرخه تا 20 میلیون است.

✅ گارانتی ۱۲ ماهه انرژی موتور

دوچرخه کوهستان لیو مدل Enchant 24 Lite سایز طوقه 24

لیو جزو بهترین مارک لوازم ورزشی بخصوص دوچرخه است که محصولات خود را باکیفیت عالی عرضه می کند. دوچرخه کوهستان لیو مدل enchant 24 lite یکی از بهترین دوچرخه تا 20 میلیون تومان است که همراه با گارانتی 12 ماهه معتبر برای مشتری ارسال میگردد. در کنار قطعات باکیفیت، ظاهر این دوچرخه بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است. با توجه به نوع طراحی تنه و استفاده از طوقه های 24 برای بانوان نوجوان و جوان گزینه ای عالی خواهد بود. جنس تنه این مدل از آلومینیوم ALUXX می باشد که بسیار مقاوم و در عین حال سبک است.

لازم بذکر است از تنه کربن و ALUXX بیشتر در دوچرخه های حرفه ای و گران قیمت استفاده می شود. یکی از نقاط ضعف این دوچرخه استفاده از دوشاخ ثابت و فاقد کمک فنر است. به همین دلیل بهتر است در مسیرهای سخت کوهستانی و سنگلاخی استفاده نشود از اینرو جهت استفاده درون شهر و انجام کارهای روزمره بی نقص و عالیست.

مشخصات
سیستم تعلیق: Hard Tail
نوع ترمز: لقمه‌ای
ترمز: alloy, linear pull
شانژمان: Shimano Tourney
تعداد دنده: ۷ عدد
زین: Giant Jr. Sports
پنجه رکاب: platform
فریم: ALUXX-Grade Aluminum
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دوچرخه کوهستان +[خرید 25 مدل پرفروش و باکیفیت 1403]

✅ گارانتی ۲۴ ماهه کراس سرویس

دوچرخه کوهستان کراس مدل BUCK سایز طوقه 29

دوچرخه کوهستان کراس مدل buck سایز طوقه 29 یکی دیگر از بهترین دوچرخه تا 20 میلیون می باشد که توسط برندی نام آشنا و قدیمی تولید و عرضه شده است. جنس تنه از آلومینیوم سبک و مقاوم است که در شتاب بهتر و عبور از مناطق پر پیچ و خم گزینه ای عالی است.

طوقه ها از آلومینیوم فوق سبک، مقاوم و دوجداره ساخته شده که برای استفاده در جاده های آفرود بسیار مناسب است و با پرش های کوتاه به اصطلاح تاب بر نمی دارد. تعداد 30 دنده برای این دوچرخه در نظر گرفته شده که با توجه به نوع جاده و شدت شیب می توانید از سبک تا سنگین آن را تنظیم کنید. هر چند ارتفاع فرمان و صندلی در این دوچرخه قابل تنظیم است اما با توجه به سایز طوقه 29 اینچ بیشتر به افراد قد بلند پیشنهاد می گردد.

مشخصات
نوع ترمز: هیدرولیک دیسکی
طبق عوض‌کن: L-TWOO
شانژمان: L-TWOO AX
تعداد دنده: ۳۰ عدد
زین: CROSS Adventure
توپی: alloy,ball bearing
سایز طوقه: ۲۹ اینچ
جنس فریم: آلومینیوم
نوع دوچرخه: کوهستان
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ بهترین دوچرخه تا 20 میلیون

دوچرخه کوهستان اورلورد مدل MERCURY ATX.3 سایز 26
مشخصات
نوع دوچرخه: کوهستان
جنس فریم: آلومینیوم
دوشاخ: SR SUNTOUR XCM۳۰
تایر: KENDA
زین: OVER LORD
دسته دنده: SHIMANO
طوقه: OVERLORD آلومینیومی
خودرو: SHIMANO CS-HG۲۰۰ هشت سرعته
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ بهترین دوچرخه تا 20 میلیون

دوچرخه کوهستان رالی مدل MIRAGE 70 سایز 27.5
مشخصات
دسته ترمز: SHIMANO
زنجیر: KMC
شانژمان: SHIMANO ALTUS
تعداد دنده: ۲۷ عدد
طوقه: آلومینیوم
دوشاخ: RALEIGH
وزن: ۱۲ کیلوگرم
نظر کاربران
1.دوچرخه خوبیه، ارزش خرید در این محدوده‌ قیمت رو داره، من ۲۱/۹۰۰ از نمایندگی خریدم و خیلی راضی ام اما من این رو از. دیجیکالا نخریدم
2.من سایز 29 و میراژ 90 همین برند رو خریدم و حدودا چند ماه دارم استفاده میکنم. خیلی راضی هستم و توی مسیر کوهستانی خیلی خوب جواب میده مخصوصا توی مسیر برگشت که سرپایینی هست و ترمز ها باید عالی باشن

پیشنهاد مطالعه: بهترین یخدان مسافرتی +[خرید 20 مدل پرفروش در سال 1402]

✅ گارانتی ۱۲ ماهه انرژی موتور

دوچرخه کوهستان انرژی مدل EXP3 MATT سایز طوقه 27.5

دوچرخه کوهستان انرژی مدل exp3 matt در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ تولید شده است و جزو پرفروش ترین و بهترین دوچرخه تا 20 میلیون تومان می باشد. این دوچرخه تولید سال 2023 میلادی است و یکی از محصولات جدید شرکت انرژی بشمار می رود.

جنس تنه از آلومینیوم سبک و محکم می باشد و از قطعات بسیار باکیفیت در این دوچرخه استفاده شده است. با توجه به نوع طراحی تنه، فرمان، کمک و لاستیک ها شما می توانید از این دوچرخه هم برای رکاب زدن در سطح شهر و هم در مسیرهای آفرود استفاده کنید.

مشخصات
سیستم تعلیق: Hard Tail
نوع دوچرخه: کوهستان
سایز طوقه: ۲۷.۵ اینچ
جنس فریم: آلومینیوم
دسته ترمز: ENERGI HD-M۵۲۰
شانژمان: ENERGI X۹ DRIVETRAIN ۹ SP R/D
تعداد دنده: ۲۷ عدد
سایر توضیحات: تولید سال ۲۰۲۳
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

در هنگام خرید دوچرخه باید یکسری نکات را در نظر بگیریم تا انتخابی بهتر داشته باشیم. در ادامه این نکات را با هم مرور می کنیم.

  • جنس بدنه: حتما در هنگام خرید دوچرخه به جنس بدنه توجه کنید. بهتر است مدل هایی که بدنه سبک و مقامی دارند را انتخاب کنید. برای افراد مبتدی و آماتور دوچرخه از جنس آلومینیوم مناسب است. برای افراد حرفه ای که به دنبال خرید یک دوچرخه جاده، کوهستان یا سایکل هستند بدنه از جنس کربن ایده ال می باشد چراکه بیشترین مقاومت و کمترین وزن را دارد. توجه داشته باشید که جنس بدنه دوچرخه از جنس آلومینیوم، خود به چند دسته تقسیم می شود. برای مثال برندی مانند جاینت دوچرخه های آلومینیومی خود را از نظر “وزن و مقاومت در برابر فشار” در سه سطح معمولی، سبک و فوق سبک تولید می کند.
  • قطعات: یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید دوچرخه به آن توجه داشت برند لوازم و قطعات آن است. ممکن است شما یک دوچرخه با برندی معروف و شناخته شده بخرید که قطعات آن بی کیفیت است و این باعث خرابی گاه و بیگاه دوچرخه خواهد شد. یکی از بهترین برندهای تولید کننده قطعات دوچرخه شیمانو ژاپن است. این شرکت محصولاتی از جمله: دنده جلووعقب، شیفترها، زنجیر، خودرو و ترمز را باکیفیت بالا تولید می کند. البته کیفیت این برند ژاپنی متفاوت است و محصولات خود را در سطوح مختلف تولید می کند. شیمانو تورنی، شیمانو آلتوس، شیمانو آسرا، شیمانو آلیویو و شیمانو دئور از جمله آنها هستند که می توانید متناسب با میزان بودجه و میزان مهارتتان خریداری کنید.
  • برند: حتما در هنگام خرید دوچرخه به مارک و شرکت سازنده توجه کنید. برندهایی مانند: انرژی، کراس، رالی، جاینت، اورلرد، هیلند، اسکات، ترک و ویوا برندهای قابل اعتمادی هستند.
  • سایز دوچرخه: سایز دوچرخه فاکتور مهمی است و اگر در انتخاب سایز دوچرخه اشتباه کنید خود را از لذت دوچرخه سواری محروم کرده اید. دوچرخه ها در سایزهای 12-14-16-18-20-24-26-27.5 و 29 در بازار وجود دارند که متناسب با قدتان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای انتخاب دقیق و صحیح سایز دوچرخه مطابق جدول زیر عمل کنید.
قدسایز دوچرخه
80-9812
84-10214
102-12016
105-12518
120-13320
134-16824
169-18026
181-19027.5
190 به بالا29

دوچرخه ها در انواع کوهستان، شهری، کورسی، تاشو، برقی و بی ام ایکس تولید می شوند و هر کدام کاربری متفاوتی دارند. دوچرخه های شهری کاملا برای استفاده درون شهر طراحی و تولید شده اند. اگر هدف شما از خرید دوچرخه رکاب زدن در مسیرهای آنرود و جاده است و یا می خواهید از آن برای رکاب زدن تا محل کار، خرید و انجام کارهای روزمره استفاده کنید دوچرخه های شهری بهترین گزینه پیش روی شما خواهند بود چرا که کاملا برای این کار طراحی شده اند و راحتی فوق العاده ای را به شما هدیه می دهند. از بهترین دوچرخه شهری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دوچرخه شهری جاینت مدل ESCAPE2 CITY DISK قیمت 49.000.000 تومان
  • دوچرخه شهری مومنتوم مدل INEED STREET 2022 قیمت 34.000.000 تومان
  • دوچرخه شهری ترینکس مدل M136 PRO قیمت 14.000.000 تومان
  • دوچرخه شهری جاینت مدل ESCAPE3 قیمت 33.000.000 تومان
  • دوچرخه شهری جاینت مدل CYPRESS سایز 28 قیمت 47.000.000 تومان

یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید دوچرخه قیمت آن است. قیمت دوچرخه به عواملی از جمله: نوع، مارک، امکانات، رنگ، تعداد دنده، قطعات، جنس فریم و سیستم تعلیق بستگی دارد. قیمت دوچرخه در ایران از 1.300.000 تومان شروع و به 190.000.000 میلیون تومان ختم می شود. بیشتر مدل های ارزان قیمت برای کودکان و بچه ها می باشند. همچنین اغلب مدل های گران قیمت از جنس کربن یا از نوع دوچرخه های برقی می باشند. مدل های کربن برای افراد حرفه ای که در مسیرهای آفرود و آنرود رکاب می زنند مناسب است و به افراد آماتور پیشنهاد نمی شود چراکه با هزینه خیلی کمتر هم نیازشان رفع خواهد شد.

دوچرخه های برقی که جزو گران قیمت ترین دوچرخه های موجود در بازار هستند با داشتن باتری شارژی شما را در مسیرهای شیب دار کمک خواهند کرد. اگر بنا به هر دلیلی دوست ندارید به شما فشار زیادی حین رکاب زنی وارد شود و به دنبال یک دوچرخه سواری سبک و دلچسب هستید مدل های برقی جزو بهترین گزینه ها خواهند بود.

دوچرخه های کوهستان جزو محبوب ترین دوچرخه های موجود در بازار هستند که بیشتر قشر نوجوان، جوان، بزرگسال، مردان و زنان ترجیح می دهند این نوع دوچرخه را خریداری کنند. شما زمانی که دوچرخه کورسی یا شهری می خرید دیگر نمی توانید با آن به مسیرهای کوهستانی و آفرودی بروید چراکه قطعا دوچرخه شما خراب می شود. دوچرخه های شهری یا کورسی کاملا برای جاده های آنرود و هموار طراحی می شوند و استفاده از آنها در مسیرهای خاکی پیشنهاد نمی شود.

یکی از دلایل محبوبیت دوچرخه های کوهستان دومنظوره بودن و امکان استفاده از آنها در مسیرهای آسفالت و خاکی است. شما برای رکاب زدن با دوچرخه های کوهستان در مسیرهای مختلف محدودیتی ندارید در حالی که برای استفاده از دوچرخه های شهری محدودیت خواهید داشت و نمی توانید از آنها در مسیرهای کوهستانی و سنگلاخی استفاده کنید. در ادامه با بهترین دوچرخه کوهستان موجود در بازار از مارک های مطرح آشنا شوید.

  • دوچرخه کوهستان جاینت YUKON2 قیمت 98.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان جاینت تالون3 قیمت 40.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان اسکات مدل اسکیل 2022 940 قیمت 136.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان جاینت تالون2 قیمت 45.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان جاینت مدل تالون3 GE قیمت 50.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان ویوا مدل مامبا قیمت 18.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان ویوا مدل توربو ولف هیدرولیک 28.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان هیلند مدل BC4 قیمت 14.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان جاینت مدل RINCON2 MICROSHIFT قیمت 30.000.000 تومان
  • دوچرخه کوهستان انرژی مدل کربن قیمت 62.000.000 تومان

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 مدل از بهترین دوچرخه تا 20 میلیون تومان و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *