منوی دسته بندی

بهترین دوچرخه تا 10 میلیون تومان +[خرید 6 مدل پرفروش و باکیفیت]

بهترین دوچرخه تا 10 میلیون تومان از کجا بخرم؟ آیا دوچرخه های تا 10 میلیون تومان باکیفیت هستند؟ بهترین مارک دوچرخه کدام است؟ قیمت بهترین دوچرخه در ایران چنده؟ نظرات در مورد دوچرخه تا 10 میلیون خوبه یا بد؟ بهترین نوع دوچرخه برای بانوان کدام است؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات متداول در خصوص خرید دوچرخه، 6 مدل از بهترین دوچرخه تا 10 میلیون را به شما معرفی خواهیم کرد.

با توجه به تنوع زیاد دوچرخه های زیر 10 میلیون تومان شاید کار انتخاب کمی سخت شود اما با مطالعه این مقاله شما می توانید انتخابی رضایت بخش داشته باشید. تمامی مدل های معرفی شده از برندهای خوب و باکیفیت موجود در بازار هستند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین دوچرخه تا 10 میلیون اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود به مقاله ای که در خصوص بهترین دوچرخه کوهستان منتشر کردیم یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشد.

مدلتصویرقیمت
المپیا مدل SPIDER .01۹,۰۰۰,۰۰۰
جردن مدل FOX کد 2 ۸,۰۰۰,۰۰۰
المپیا مدل 0003۵,۸۰۰,۰۰۰
آستر مدل p 525 ۹,۳۷۴,۰۰۰

بهترین دوچرخه تا 10 میلیون (معرفی 6 مدل پرفروش)


✅ بهترین دوچرخه تا 10 میلیون

دوچرخه کوهستان آستر مدل p 525 سایز 26
مشخصات
نوع دوچرخه: کوهستان
وزن: ۱۶ کیلوگرم
فریم: ۱۷
میله زین: ASTER
دوشاخ: کمک دار
خودرو: شیمانو ۷ سرعته
شانژمان: Shimano Tourney
سیستم تعلیق: Hard Tail
نظر کاربران
1.لاستیک جلو خراب بود وبه خاطر هزینه نصب قطعات و متوجه شدن بعد از هزینه کردن مجبور به قبول خرید لاستیک جدید شدم.
2.من اولش شک داشتم ولی وقتی کیفیت و قیمت ها رو مقایسه کردم قانع شدم و گرفتم و کاملا هم خوشحالم از انتخابم به شما هم توصیه می کنم.

✅ مناسب مناطق شهری و کوهستانی

دوچرخه کوهستان المپیا مدل 0003 سایز 26
مشخصات
کمک فنر عقب: ندارد
نوع ترمز: لقمه‌ای
ترمز: ویبریک پایه بلند
شانژمان: tz
فریم: ۱۷
وزن: ۱۵ کیلوگرم
کرپی: کوهستانی
خودرو: ایندکس
طوقه: ۳ سانت آلمینیوم
مناسب برای گروه سنی: بزرگسال
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ یک دوچرخه اقتصادی و عالی

دوچرخه کوهستان جردن مدل FOX کد 2 سایز طوقه 24
مشخصات
نوع دوچرخه: کوهستان
وزن: ۱۶ کیلوگرم
فریم: ۱۴
جنس فریم: آهن
سایز طوقه: ۲۴ اینچ
میله زین: جردن
کرپی: آلومینیوم
زنجیر: BEST
طبق عوض‌کن: TOURNEY
توپی تنه: بلبرینگی
طوقه: دوجداره آلومینیوم (۳cm)
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ تعداد دنده دوچرخه: 21 عدد

دوچرخه کوهستان لاماری مدل آلومینیوم سایز 26
مشخصات
نوع دوچرخه: کوهستان
وزن: ۱۴ کیلوگرم
فریم: ۱۷
توپی تنه: بلبرینگی
زین: پهن LUTA
جنس فریم: آلومینیوم
سایز طوقه: ۲۶ اینچ
کرپی: آلومینیوم ZOOM
طوقه: دوجداره آلومینیوم دوبل
دوشاخ: کمک فنردار قفل کن ریگلاژی
نظر کاربران
1.من دوتاش رو خریدم مارک ها همه برچسب، خیلی شل و وله دوچرخه سیم طوق ها از هر کدوم یکی شکسته دنده خودش به اذن الهی عوض میشه در کل اصلا توصیه نمیکنم.
2.در کل دوچرخه خوبی و قیمتش هم مناسب.
3.خیلی عالی هست به همه توصیه می کنم.

✅ جزو بهترین دوچرخه تا 10 میلیون

دوچرخه کوهستان المپیا مدل SPIDER .01 سایز طوقه 26
مشخصات
مناسب برای گروه: نوجوان و بزرگسال
وزن: ۱۴ کیلوگرم
دسته دنده: ۲۱ دنده
فریم: ۲۶
سایز طوقه: ۲۶ اینچ
زین: المپیا جدید
نوع ترمز: دیسکی مکانیکی
طوقه: دوجداره، آلومینیوم
دوشاخ: کمک فنر دار اورانوس
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ سیستم تعلیق: Hard Tail

دوچرخه کوهستان پورت لاین مدل آکو سایز 24
مشخصات
نوع دوچرخه: کوهستان
وزن: ۲۰ کیلوگرم
فریم: ۱۵
جنس فریم: آهن
دوشاخ: آلیاژ آهن
طوقه: آلومینیوم
دسته دنده: PVC نرم
تعداد دنده: ۲۱ عدد
کمک فنر عقب: جلو دارد
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

آیا دوچرخه های 10 میلیونی باکیفیت هستند؟ این سوال را خیلی از افراد قبل از خرید دوچرخه از ما می پرسند. حقیقت این است که اگر دوچرخه را برای کارهای حرفه ای و مسیرهای طولانی می خرید دوچرخه های تا 10 میلیون تومان نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد چرا که امکانات و استقامت آنها زیاد نیست. اما دوچرخه های در این رنج قیمتی برای افراد مبتدی و کسانی که به دوچرخه سواری سبک و شهری علاقه مند هستند مناسب است.

اگر به دنبال خرید یک دوچرخه مقرون بصرفه و اقتصادی برای کارهای سبک روزمره هستید دوچرخه های تا 10 میلیون تومان گزینه ای بسیار عالی خواهند بود. در واقع دوچرخه های در این رنج قیمتی با امکانات حداقلی و کار راه انداز تولید می شوند و فروش بالایی دارند.

مارک دوچرخه در واقع نشان دهنده کیفیت آن است. در اغلب مارک های معتبر دوچرخه از قطعات خوب و باکیفیت استفاده می شود. منظور از قطعات دوچرخه تمامی قطعات غیر از تنه است. کمک فنر، طوقه، میله زین، زین، فرمان، دوشاخ، شانژمان، سیستم تعلیق، ترمز و لاستیک جزو مهمترین قطعات یک دوچرخه محسوب می شوند.

تنه بهترین دوچرخه های حال حاضر از جنس نوعی آلومینیوم مخصوص که وزن سبک و مقاومت بالایی دارد ساخته می شود. همچنین در دوچرخه های حرفه ای اغلب از تنه کربن استفاده می شود. در زیر تعدادی از بهترین مارک دوچرخه را می توانید ببینید.

  • تِرک (آمریکا)
  • جاینت (تایوان)
  • اسپشیالایزد (آمریکا)
  • کانوندال(کانادا)
  • ویوا(چین)
  • المپیا(چین)
  • سانتاکروز
  • اسکات
  • رادپاور
  • مارین
  • کنا

قیمت بهترین دوچرخه در ایران به این بستگی دارد که ما چه تعریفی از بهترین دوچرخه داشته باشیم. در حال حاضر (اوائل سال 1403) قیمت دوچرخه از 1میلیون تومان شروع و به 190 میلیون تومان ختم می شود. از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت دوچرخه می توان به: اندازه، جنس فریم و بدنه، کیفیت قطعات، نوع و مارک آن اشاره کرد.

همواره قیمت دوچرخه مانند کالاهای دیگر از اهمیت زیادی برخوردار است و جزو مهمترین فاکتورها حین خرید می باشد. ارزان ترین دوچرخه در ایران مربوط به دوچرخه کودکان و گران ترین دوچرخه در ایران مربوط به دوچرخه های برقی و هیبریدی از برندهای جاینت، اسکات، انرژی، هیمو و مریدا می باشد.

نظرات ثبت شده خریداران بخصوص در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد در واقع خط راهنمای مشتریان بالقوه می باشد. بهتر است با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات ثبت شده در خصوص مدل های مختلف دوچرخه انتخابی بهتر داشته باشید. در زیر می توانید نظرات مثبت و منفی در مورد دوچرخه تا 10 میلیون را مشاهده کنید.

  • زهرا دارستانی فراهانی: دوچرخه کوهستان المپیا مدل new O44 سایز 26 خیلی خوبه ولی یه مشکلی داره وقتی براتون میارن تکه ها از هم جدا شده و باید به هم وصل کنید و آچار ۱۶ و ۱۸ رک نیاز داشت که من نداشتم و بردم دادم دوچرخه فروشی برام درست کرد ولی از هر نظر دوچرخه خیلی خوبیه.
  • امیر هوشمند: من دوتا دوچرخه کوهستان لاماری مدل آلومینیوم سایز 26 رو خریدم خیلی شل و ول تمام مارک ها برچسب دوتا از سیم طوق هاش شکست دنده مرتب خودش عوض میشه اصلا توصیه نمیکنم.
  • عبدالجلیل محسیناوی: من دوچرخه کوهستان جردن مدل FOX-V سایز طوقه 26 رو خریدم که عالیه و پیشنهادش می کنم.
  • کاربر دیجی‌کالا: من اولش شک داشتم که دوچرخه کوهستان آستر مدل p 525 سایز 26 رو بخرم یا نه؟ ولی وقتی کیفیت و قیمت ها رو مقایسه کردم قانع شدم و گرفتم و کاملا هم خوشحالم از انتخابم به شما هم توصیه میکنم.

با توجه به اینکه فیزیک بدنی خانم ها با آقایان تفاوت هایی دارد از اینرو دوچرخه های آنها در راستای تجربه کاربری بهتر با هم فرق دارند. اینکه بهترین نوع دوچرخه برای بانوان کدام است به عواملی بستگی دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. مهمترین ویژگی هایی که بانوان محترم باید در هنگام خرید دوچرخه به آن توجه کنند به شرح زیر می باشد.

  • وزن دوچرخه: وزن دوچرخه یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید است چرا که تاثیر زیادی در شتاب گیری و سرعت دارد. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید مدل های مختلف از جنس آهن، آلومینیوم و کربن را خریداری کنید. آهن مقاومت بالایی در برابر ضربه و خم شدن دارد اما وزن زیاد آن می تواند سرعت شما را کاهش دهد که در رکاب زدن های گروهی در کنار میزان استقامت شما خود را نشان خواهد داد. رایج ترین جنس فریم دوچرخه آلومینیوم است که با تکنولوژی خاص، وزن آن را سبکتر و مقاومت آن را افزایش داده اند. همچنین دوچرخه های آلومینیومی بدلیل مقرون بصرفه بودن گزینه ای عالی برای افراد آماتور خواهند بود. فریم های کربن که بسیار سبک و مقاوم هستند در دوچرخه های گران قیمت و حرفه ای استفاده می شوند.
  • سایز مناسب: از مهمترین تفاوت دوچرخه بانوان و آقایان می توان به: فریم دوچرخه و ضخامت فرمان اشاره کرد. فریم دوچرخه بانوان به گونه ای است که در حالت ساکن و ایستا راحت باشند. دوتا از تولیدکنندگان برتر فریم دوچرخه برای بانوان اسکات و جاینت می باشند که در سال های متوالی جایگاه اول و دوم را تصاحب کرده اند. همچنین ضخامت کمتر فرمان دوچرخه بانوان نسبت به آقایان سبب شده تا آنها راحت تر باشند. حتما به سایز دوچرخه و تنه دقت کنید. توجه داشته باشید سایز تنه و طوقه ها باید بصورت جداگانه با اندازه قد تطبیق داده شوند. بصورت کلی می توان مطابق فهرست زیر بر اساس قد بهترین دوچرخه را خریداری کرد.
    • 163-150 سایز فریمXS
    • 169-158 سایز فریمS
    • 175-164 سایز فریمM
    • 180-171 سایز فریمL
  • نوع مسیر: قبل از خرید دوچرخه حتما از خود سوال کنید که قرار است با دوچرخه در چه مسیرهایی رکاب بزنید؟ پاسخ به این سوال در واقع تعیین می کند که کدام نوع دوچرخه برای شما مناسب تر خواهد بود. دوچرخه ها را می توان بر اساس نوع استفاده به 6 دسته تقسیم بندی کرد.
    • دوچرخه تایم تریال
    • دوچرخه کورسی
    • دوچرخه جاده ای
    • دوچرخه هیبریدی
    • دوچرخه کوهستان
    • دوچرخه شهری

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 مدل از بهترین دوچرخه تا 10 میلیون و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *