منوی دسته بندی

بهترین جارو شارژی بوش + (7 مدل اصل و باکیفیت)

بهترین جارو شارژی بوش کدام است؟ کیفیت جارو شارژی بوش خوبه؟ نظرات در مورد جارو شارژی بوش خوبه یا بد؟ جارو شارژی بوش ساخت کجاست؟ مزایا و معایب جارو شارژی؟ معایب جارو شارژی بوش کدام است؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات پرتکرار، 7 مدل از بهترین جارو شارژی بوش اصل آلمان را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما مدل اصلی بوده و کیفیت بالایی دارند و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید آنها کنید. تا اخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین جارو شارژی بوش ، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین جارو شارژی فیلیپس و بهترین مدل جارو شارژی آاگ هم یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین جارو شارژی بوش (7مدل برتر)

1-جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE6N

جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE6N
ابعاد۲۵۰x۲۰۰x۱۱۳۰ میلی متر
وزن۴۵۰۰ گرم
قدرت موتور۱۸ وات
ظرفیت مخزن۳۰۰میلی لیتر
امکانات ظاهریدسته تاشو
شارژدهی باتری۳۵ دقیقه

2-جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A

جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A
ابعاد۲۸۰x۱۵۰x۱۳۰۰ میلی متر
وزن۲.۵ کیلوگرم
قدرت موتور۴۵ وات
شارژدهی باتری۳۰ دقیقه
ویژگی فنیسری قابل تعویض
اتصال به منبع تغذیهداک شارژ ,باسیم

3-جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1

جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1
ابعاد۲۶۰x۱۸۰x۱۱۷۰ میلی متر
وزن۵ کیلوگرم
قدرت موتور۱۴۵ وات
میزان شارژدهی۶۰ دقیقه
اتصال به منبع تغذیهباسیم

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل جاروبرقی بوش (13 مدل اصل)

4-جارو شارژی بوش مدل BCS8225POW

⚡ جاروشارژی فوق پیشرفته بوش

جارو شارژی بوش مدل BCS8225POW
نوع باتریلیتیوم
مکش3 درجه مکش
سری های جانبیبسیار متنوع
جمع آوری مو حیوانات خانگی دارد
قابلیت فیلترجداشو و قابل شستشو

جارو شارژی بوش مدل BCS8225POW یکی از مجهزترین و گرانترین جاروشارژی های برند بوش می باشد که می توانید خریداری کنید. باتری از نوع لیتیومی نسل جدید می باشد که تا 66% نسبت به نسل قدیم بهبود یافته و عملکرد بهتری دارد. برای اینکه خیال مشتری راحت باشد در جعبه 2 تا باتری اصلی وجود دارد. با هر بار شارژ کامل باتری می توانید 12 تا 45 دقیقه متناسب با درجه مکش دستگاه از آن بصورت مداوم استفاده نمایید. شارژ این جارو بوسیله داک شارژ و براحتی انجام می شود.

این جارو دارای سه حالت: اکو، اتومات و توربو می باشد که می توانید متناسب با اندازه و میزان کثیفی از آنها استفاده کنید. همچنین دارای سه عدد پارویی در اندازه های مختلف است که دو تا از آنها با مجهز شدن به چراغ ال ای دی، دست شما را برای تمیز کردن نقاط تاریک باز می گذارد. سری های بسیار متنوع به شما اجازه می دهد از آنها برای تمیز کردن نقاط سخت و غیرقابل دسترس استفاده کنید.

نتیجه گیری: اگر با قیمت این مدل مشکلی ندارید و به دنبال یک جارو شارژی فوق پیشرفته نسل جدید و اصلی بوش هستید این مدل به شما پیشنهاد می شود و مطمئن باشید که با داشتن لوازم جانبی بسیار متنوع و امکانات پیشرفته نیاز شما را از هر نظر رفع خواهد کرد.

  • سری های متنوع
  • پارویی های متنوع
  • مدل اورجینال
  • دارای پایه شارژ
  • دارای 2 عدد باتری
  • باتری نسل جدید با شارژدهی و طول عمر بیشتر
  • قیمت بالا

5-جارو شارژی بوش مدل BHN12CAR

جارو شارژی بوش مدل BHN12CAR
ابعاد۱۳۸x۱۱۰x۳۶۸ میلی متر
شارژدهی باتری۱۴ دقیقه
نوع جارودستی
وزن۱.۳ کیلوگرم
ظرفیت مخزن۰.۳ لیتر
ولتاژ باتری۱۲ ولت
اتصال به منبع تغذیهبی‌سیم

جاروشارژی مدل BHN12CAR جزو بهترین جارو شارژی بوش است که بصورت دستی طراحی و تولید شده و گزینه ای مناسب برای کارهای دم دستی منزل و تمیز کردن داخل خودرو می باشد. این جارو به یک باتری 12 ولتی مجهز شده که با هر بار شارژ کامل به شما اجازه می دهد بتوانید تا 14 دقیقه از آن استفاده کنید البته می توانید بوسیله کابل 5 متری که همراه محصول وجود دارد آن را به جاسیگاری داخل خودرو وصل کرده و دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری نباشید. همچنین همراه آن کیت لوازم جانبی برای تمیز کردن داخل خودرو و کیف جهت نگهداری وجود دارد و از این نظر کم و کسری نخواهید داشت.

نتیجه گیری: این جاروشارژی یک محصول باکیفیت است که توسط برندی مطرح تولید و به بازار عرضه شده است و شما می توانید از آن برای تمیز کردن نقاط مختلف بخصوص داخل خودرو استفاده کنید.

  • ابعا جمع و جور
  • کم صدا
  • وزن سبک
  • طراحی زیبا
  • قدرت کم
  • شارژدهی کم
  • مخزن کوچک
  • زمان زیادی نیاز است تا باتری کامل پر شود
  • طبق گزارش کاربران سری ها در حین کار جدا می شوند که این موضوع سرعت نظافت را کاهش می دهد

6-جارو شارژی بوش مدل BBHF216

جارو شارژی بوش مدل BBHF216
ابعاد۲۴۰x۱۸۰x۶۲۰ میلی متر
وزن۲.۵کیلوگرم
قدرت موتور۱۶ وات
شارژدهی باتری۳۶ دقیقه
اتصال به منبع تغذیهبی‌سیم
قابلیت‌تنظیم توان و مکش

7-جارو شارژی بوش مدل BCS711GB

جارو شارژی بوش مدل BCS711GB
میزان صدا۸۲ دسی بل
نوع جاروایستاده و دستی
گنجایش مخزن۰.۳ لیتر
مخزن زباله جداشو
ساخت کشور آلمان
قدرت مکش۱۸ ولت
قابلیت پیشرفتهEasyClean

سوالات متداول

کیفیت جارو شارژی بوش بسیار بالاست و جزو برترین های بازار محسوب می شوند فقط دقت داشته باشید که این محصولات را حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا ضمن خرید مدل اصلی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آنها بهره مند شوید. جاروشارژی های بوش از لحاظ امکانات، کیفیت، شارژدهی، طراحی، قطعات و دیگر موارد نمره بالایی را کسب می کنند اما توجه به این نکته ضروری است که نباید حتی جارو شارژی های برند بوش که کیفیت بسیار بالایی دارند را با جارو برقی که توان و مکش بیشتری دارد مقایسه کرد. بصورت کلی جارو برقی نسبت به جارو شارژی قدرت مکش بیشتر و ابعاد بزرگتری دارد.

پیشنهاد مطالعه: مقایسه جارو برقی بوش با پاکشوما (6 مدل برتر از 2 برند)

  • کاربر دیجی‌کالا: جارو شارژی بوش مدل BCH6ATH25 رو خریدم. بنظرم یکی از بهترین جارو شارژی بوش هستش.
  • کاربر دیجی‌کالا: جارو شارژی بوش مدل BBH32101 رو خریدم. بدون دردسر سیم برق و سنگینی جاروبرقی تو ده دقیقه باهاش کل خونه رو جارو کردم قطعا به اندازه جاروبرقی قدرت نداره ولی به نسبت شارژی بودنش قدرتش خیلی خوبه و خیلی هم کم صداس اینکه وسایل جانبی جاروشارژی هم پشت دستگاه تعبیه شده خیلی عالیه دیگه همیشه همه وسایلش هم دم دسته کلا خیلی از خریدم راضیم.
  • نیما مبشری: جارو شارژی بوش مدل BBH3ALL23 رو خریداری کردم. جارو خیلی زود به دستم رسید و همونی بود که سفارش داده بودم.  فعلا که راضیم.
  • حجت اربابی: جاروی شارژی بوش مدل BBH Move 3 رو خریدم. من یه ماه گرفتم و خیلی راضیم جاروبرقی کلا گذاشتم کنار و از شارژی استفاده می کنم.
  • پریسا صادقیان: جاروی شارژی بوش مدل BBH Move 4 رو خریدم. باید کلا تو شارژ باشه’ از شارژ بر دارین باطریش ضعیف میشه’ من 3ساله دارم ‘ در کل خوبه فقط در حد تمیز کردن سطوح سنگ و سرامیک و پارکت و در حد برداشتن مو و گردو غبار و اشغالای سبک ‘ برای فرش و موکت غلتکش گیر میکنه و زود خراب میشه’ در کل این که دم دستیه’ مخزنشم پر نشده مکشش کم میشه همش باید خالیش کرد ‘ بیشتر از تمیز کردن سطح باید خود جارو رو تمیز کرد.
  • کانون زبان: جارو شارژی بوش مدل BCS711XXL رو خریدم. با وجود اینکه درب جعبه پلمپ نبود ولی کاملا خود دستگاه پلمپ بود مکش عالی باطری ۱۸ ولت ۳ آمپری داره و سری هاش کاربردی هستند کل خونه خیلی سریع جارو میشه خونه من ۱۵۰متر هست با بکبار شارژ همرو با حالت توربو جواب میده روی فرش حالت مو جمع کنش یکم هنگ مبکنه اما در کل خیلی فرش رو خوب تمیز میکنه هیج مویی نمیمونه.
  • محمد شهبازی: جاروی شارژی بوش مدل BHN20110 رو خریدم و یکی از بهترین جارو شارژی بوش هستش برای خودرو خوبه. همچنین برای استفاده روزمره و مختصر بسیار مفید است. بخرید حتما.

بوش یک برند مربوط به کشور آلمان است اما ممکن است محصولات این شرکت از جمله جارو شارژی های آن در کشورهایی مانند مجارستان، لهستان، ترکیه، مالزی، رومانی و چین تحت لیسانس آلمان تولید و عرضه شوند. توجه داشته باشید برای مثال جارو شارژی بوش که تحت لیسانس آلمان و در کشور چین تولید شده است از نظر کیفیت و متریال هیچ تفاوتی با مدل اصلی ندارد و فقط در کشور چین تولید شده است.

جارو شارژی ها مانند هر محصول دیگری در کنار مزایا، معایبی نیز دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. وزن سبک جارو شارژی جزو مهمترین نقاط قوت شان است.
  2. ابعاد جمع و جوری دارند و فضای خیلی کمتری را نسبت به مدل های برقی اشغال می کنند و کار با آنها بخصوص در مکان هایی که فضا کم است راحت تر می باشد. برخی از مدل ها امکان نصب بر روی دیوار را دارند که بسیار مهم است.
  3. دیگر دردسر گره خوردن سیم و یا تعویض پریز برای رسیدن به نقاط مختلف منزل و یا خودرو را ندارید و دست شما برای استفاده از جارو شارژی در نقاط مختلف بازتر است.
  1. شارژدهی پایین باتری
  2. زمان زیاد برای شارژ شدن کامل باتری
  3. مخزن کوچکی دارند که زود پر می شود.
  4. متاسفانه گزارش های مبنی بر خرابی زودهنگام باتری گزارش شده است و در واقع طول عمر کمی دارند.

بررسی ها نشان می دهد جارو شارژی های بوش کیفیت خوبی دارند و در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده اند و موارد منفی در مورد آنها کمتر گزارش شده است اما در ادامه به برخی موارد منفی اشاره خواهیم کرد.

برخی از مشتریان نسبت به قیمت بالای این محصولات گلایه داشته اند. در برخی مدل ها شارژدهی کم باتری و طراحی بد جزو معایب معرفی شده اند. همچنین برخی از خریداران به این موضوع که بعد از 2-3 بار تعویض سری ها، شاهد شل شدن آنها بوده اند به عنوان معایب شان اشاره کرده اند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 7 تا از بهترین جارو شارژی بوش و بررسی نظر خریداران در خصوص آنها، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *