منوی دسته بندی

بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران +(خرید اینترنتی 5 مدل پرفروش)

بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران از کجا و از چه برندی بخرم؟ پرفروش ترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران کدومه؟ تلویزیون 65 اینچ ایرانی چه مارکی خوبه؟ کیفیت تلویزیون های 65 اینچ ساخت ایران؟ نظرات مردم در مورد تلویزیون 65 اینچ ایرانی؟ قیمت تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران چنده؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 5 مدل از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما از برندهای مطرح بازار بوده و کیفیت خوبی دارند. ضمن اینکه از لحاظ خدمات پس از فروش و گارانتی جزو بهترین ها می باشند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین تلویزیون های 65 اینچ ایرانی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب زیر و مرتبط با موضوع این مقاله یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن

تلویزیون جی پلاس خوبه یا اسنوا

ارزانترین تلویزیون ایکس ویژن

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون

نظرات در مورد تلویزیون اسنوا

نظرات درباره تلویزیون جی پلاس

بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران (5 مدل محبوب)

✅ حافظه داخلی 16 گیگابایت

تلویزیون هوشمند کیو جی پلاس مدل GTV-65RQM922S

تلویزیون هوشمند کیو جی پلاس مدل GTV-65RQM922S یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران می باشد که کیفیت بالایی دارد. طراحی بسیار شیک، امکانات فراوان، کیفیت خوب و داشتن گارانتی معتبر ارزش خرید این محصول را بالا برده است.

کیفیت تصویر این دستگاه Ultra HD-4K  با رزولوشن 3840*2160 می باشد و تصاویر را با جزییات زیاد در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر قابلیت های این تلویزیون می توان به: داشتن قفل کودک و امکان نصب بازی اشاره کرد. نظرات کاربران نشان از رضایتمندی آنها از این محصول دارد.

مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۶۵ اینچ
حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
سیستم ایمنی: قفل کودک
قابلیت نصب بازی: دارد
نظرات
1.عالی بود کیفیت بالایی دارد
2.یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران است.

✅ دارای ریموت جادویی

تلویزیون کیو هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQ754N
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۶۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: 4هسته‌ای
تعداد درگاه‌ HDMI: سه عدد
ابعاد: ۸۹۴x۲۴۴x۱۴۴۶ میلی‌متر
نظرات
1.در حد خودش خوبه.
2.کیفیت کار خوب و تخفیف اعلامی رو قطعات عالی بود.
3.وضوع تصویرش عالی هستش.
4.خیلی از خریداران گفتند شکل پایه تو تصاویر نفرستادن و تلویزیون پایه اش با شکل فرق داره. در مدلهای مختلف تلویزیون جی پلاس با پسوند N پایه ها رنگ نوک مدادی یا خاکستری هستند و با پسوند S رنگ پایه ها نقره ای یا طوسی بسیار روشن هست.در ابن مدل تلویزوین عکس پایه ها مدل S هست در صورتی که مدل نامبرده شده با کد N هست.
5.آقا کاری به کیفیت و جنسش ندارم در صورتی که فکر میکنم از بقیه برند های ایرانی بهتر باشه اما واقعاً گارانتی خوبی داره گلدیران عالی بود خیلی راضی بودیم تلویزیون ایراد داشت خیلی سریع و محترمانه تعویضش کردن.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل تلویزیون دوو 43 اینچ +(بررسی 4 مدل باکیفیت)

✅ گارانتی ۱۸ ماهه پارس الکتریک

تلویزیون هوشمند پارس مدل P65U620
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۶۵ اینچ
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نوع دیکودر آنلاین: HEVC
نوع رابط هوشمند: Android
امکانات: قابلیت Screen Mirroring
ابعاد: ۸۶۵×۲۴۳×۱۴۴۶ میلی‌متر
نظرات
1.سیستم اندرویدی ۱۱ مطابق برندای مشابه اما با قیمت مناسب تر وزنش سبکه ولی کنترل موس داره در کل کار راه اندازه قیمت جداب در تخفیف.
2.از هر نظر عالی به دیدگاه منفی اهمیت ندین.
3.بسیار بی کیفیت و ارزش خرید ندارد متاسفم.
4.کیفیت عالی تصویر و صدا و عملکرد سریع و مناسب داره دوستانی که گفتن صدا بمه گزینه صدای فراگیر رو خاموش کنن بر طرف میشه و در کل با تنظیم صدا و تصویر توی منو میتونید به مطلوب خودتون برسید. با موبایل هم خواستید به تلویزیون متصل بشید هم میراکست داره هم با برنامه eshare که باید تلویزیون رو به هات اسپات موبایل وصل کنید و بارکد تلویزیون رو اسکن کنید. در کل تلویزیون خیلی خوبی به نظر میاد و در طول زمان باید دید دوامش چطوره.

✅ کسب رضایتمندی ۸۶% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XCU655
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۶۵ اینچ
درگاه‌ ارتباطی: پورت HDMI
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
پردازنده: 4هسته‌ای
ابعاد: ۱۴۴۵×۳۲۷×۸۹۸ میلی‌متر
نظرات
1.قیمت و‌کیفیت و خدمات و گارانتی عالی. حتما از کابل HDMI با کیفیت استفاده کنید.
2.به موقع ارسال شد. بسته بندی سالم. کیفیت تصویر و صدای خوب. برای باز کردن و نصب رایگان به شرکت تماس بگیرید حتما. در یک بازه زمانی یک روزه میان. منوی خیلی راحت و کاربردی داره. در مجموع از خریدم بعد از سال ها تلوزیون سونی خیلی راضی هستم.
3.قیمتش هم درمقایسه با کالاهای مشابه مناسب تره،از نصابش سوال کردم با اینکه ۳۰ برند مختلف رو نصب انجام میداد میگفت ک کالای خوب و باکیفیتیه و خدمات پس از فروش خوبی هم داره،البته من دو روزه ک نصب کردم و اطلاع دقیقی از کیفیتش ندارم ب مرور زمان ثابت میشه، قابلیت های خیلی زیاد و کاربردی هم داره ک نصاب همه رو توضیح داد،در کل راضی ام ،راستی قیمت دیجی از بیرون ۴ میلیون ارزونتر بود.

✅ کسب رضایتمندی ۷۸% (۳۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD یکی دیگر از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران از نگاه مشتری می باشد و تا به امروز در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده است. این تلویزیون به رابط هوشمند مجهز شده و می توانید خیلی راحت از مزایای آن مثل: وبگردی، نصب اپلیکیشن، نتفلیکس، موسیقی زنده و تماشای آنلاین فیلم و سریال استفاده کنید. بلندگوهای قدرتمند و وضوح تصویر بالا از ویژگی های مهم این مدل است و برای سالن های بزرگ گزینه ای مناسب می باشد.

مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۶۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۵ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌ HDMI: سه عدد
نظرات
1.از نمایندگی خیلی ارزونتره خیلی.
2.من چند روزه خریدم اوکی هست.
3.مناسب ترین چیزی که فعلا میشه 65 اینچ خرید که کیفیت مناسب و خدماتی داشته باشه همینه.
4.تازه رسیده هنوز باز نکردیم ولی نسبت به نمایندگی هم ارزونتر بود.
5.من از خود نمایندگی اسنوا خرید کرده بودم لغو کردم از دیجی کالا خرید زدم شش میلیون ارزونتر شد چن روزه هم تحویل دادن. از دیجی بخرید. بنظرم یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران هستش.
6.حدود یک هفته اس استفاده میکنم فعلا مشکلی نیست.

تا اینجا 5 مدل از بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 65 اینچ ساخت ایران را به شما معرفی کردیم. این مدل ها علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی دارند و همین موضوع سبب فروش بالای آنها شده است. در ادامه با تعدادی دیگر از این مدل ها آشنا شوید.

  • تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU645 با کیفیت تصویر اولترا اچ دی قیمت 38.000.000 تومان
  • تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 65XCU665 سایز 65 اینچ باکیفیت تصویر و صدای فوق العاده قیمت 33.000.000 تومان
  • تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RU746N کیفیت تصویر فورکی قیمت 33.500.000 تومان

در سال های اخیر تلویزیون های ایرانی از لحاظ کیفیت به برندهای خارجی نزدیک تر شده اند. این در حالیست که قبل از تحریم ها فاصله زیادی از نظر کیفی میان تلویزیون های خارجی و ایرانی وجود داشت. هر چند کیفیت تلویزیون های هوشمند سونی، سامسونگ، ال جی و پاناسونیک بسیار عالی و بی نقص به نظر می رسد اما برندهای ایرانی هم در سالهای اخیر در این زمینه عملکردی قابل قبول داشته اند.

تلویزیون 65 اینچ ایرانی چه مارکی خوبه؟ این سوال را خیلی از مردم قبل از خرید می پرسند. در پاسخ به این سوال باید گفت: برندهای اسنوا، ایکس ویژن، جی پلاس، سام، شهاب، صنام، پارس الکتریک، هیمالیا و لئوکو جزو برندهای ایرانی قابل اعتماد و خوب بازار می باشند و شما با خیالی راحت می توانید از آنها خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون جی پلاس 55 اینچ (خرید 4 مدل برتر)

همانطور که اشاره شد کیفیت تلویزیون های 65 اینچ ایرانی در مجموع از نظر صدا و تصویر خوب می باشد اما برخی از آنها در زمان اتصال به اینترنت و استفاده از قابلیت های هوشمند دچار مشکل می شوند. با توجه به ابعاد و اندازه صفحه نمایش 65 اینچی گزینه ای ایده ال برای فضاهای بزرگ می باشند. در ادامه آنها را از جهات مختلف بررسی خواهیم کرد.

  • گارانتی: تلویزیون های 65 اینچ ایرانی از نظر گارانتی عملکرد خوب و رضایت بخشی دارند به شرط اینکه از فروشگاه های مجاز و از برندهای معتبر بازار خرید کنید.
  • کیفیت تصویر و صدا: تلویزیون های 65 اینچ ایرانی دارای کیفیت تصویر فورکی با رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشند و تصاویر را با جزییات زیاد نمایش می دهند و زاویه دید گسترده ای دارند. ضمن اینکه از فرمت های تصویری زیادی پشتیبانی می کنند. همچنین از لحاظ صدا کیفیت خوبی دارند. در بیشتر مدل ها دو عدد اسپیکر با توان 15 وات با استانداردهای دالبی دیجیتال وظیفه پخش صدا را بر عهده دارند.
  • پورت: این محصولات دارای درگاه ها و رابط های HDMI، کامپوزیت، کامپوننت و USB می باشند و می توانید وسایلی مانند: دوربین فیلم برداری، کنسول بازی و هارد اکسترنال را به تلویزیون نصب کنید.
  • گرید انرژی: گرید انرژی بیشتر تلویزیون های 65 اینچ ایرانی A یا A+ می باشد و از این نظر کیفیت قابل قبول و خوبی دارند.
  • سیستم عامل: تلویزیون های 65 اینچ ایرانی دارای سیستم عامل اندروید می باشند و شما می توانید از این طریق از قابلیت های وبگردی، نصب بازی و غیره استفاده کنید. در واقع شما یک گوشی هوشمند در ابعاد بزرگ خواهید داشت.
  • مصطفی زارعی: تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RU746N رو خریدم. بنظرم یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران است.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون کیو هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQM922S رو خریدم. انصافا خیلی تصویر شفاف و روشنی داره و بسیار خوش ساخت هست و متریال ساخت بالایی داره قیمت بالایی داره و با ۶۵ اینچ های مدل های دیگه خودش و حتی برندهای دیگه حدود ۲۰ میلیون اختلاف قیمت داره که بخاطر کیفیت بالاش هست. این مدل یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران است با اختلاف زیاد.
  • فرنود دریاکار: تلویزیون کیو هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQ754N رو خریداری کردم. متاسفانه گول اعداد و ارقام و عناوین 4k و FHD رو خوردم و باید بگم از کیفیت تصویرش از دستگاه 10 سال پیش من که lcd بود کمتره.کیفیت ریموت به مراتب بدتر. اصلا پیشنهاد نمی کنم بدترین خریدی بود که تو عمرا داشتم.فوق العاده بی کیفیت و ضعف در امکانات.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند پارس مدل P65U620 رو خریدم. بنده مدت ها تحقیق کردم..برندهای ایرانی زیادی رو مد نظر داشتم اما خب میشه گفت این تلویزیون واقعا باکیفیت هست و از سایر برندهای با کیفیت بازار چیزی کم ندارد.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU645 رو خریدم. بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران است با قیمت خوب.
  • مهدی انصاری فر: تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD رو خریداری کردم جدیدا. به نظرم حدود این قیمت برای سایز ۶۵ اینچ یکی از بهترین گزینه های خریده و واقعا این مدل یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران می باشد.

قیمت تلویزیون یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است. بهتر است برای انتخابی بهتر و سریعتر با تعیین میزان بودجه، در رنج قیمتی مشخص به دنبال مدل دلخواهتان بگردید. قیمت تلویزیون به موارد زیادی بستگی دارد. از این موارد می توان به کیفیت، قابلیت و امکانات، طراحی، مدل، برند و غیره اشاره کرد. قیمت تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران از 23 میلیون تومان شروع و به 60 میلیون تومان ختم می شود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 5 تا از بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران و بررسی نظر مشتریان در خصوص هر کدام، شما عزیزان را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *