منوی دسته بندی

بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا +[بررسی3 مدل پرفروش و باکیفیت]

بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا از کجا بخرم؟ کیفیت تلویزیون 65 اینچ اسنوا چطوره؟ مزایا و معایب تلویزیون 65 اینچ اسنوا؟ نظرات در مورد تلویزیون های 65 اینچی اسنوا؟ قیمت تلویزیون 65 اینچ اسنوا چنده؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا سه مدل از بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا را به شما معرفی کنیم و به سوالات پرتکرار کاربران در این خصوص پاسخ دهیم. مدل های پیشنهادی در این بخش از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و فروش بالایی را به ثبت رسانده اند. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های 65 اینچی اسنوا، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود مطالب: بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ و بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران که مرتبط با موضوع این مقاله می باشند را هم مطالعه فرمایید.

بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا (خرید 3 مدل محبوب)

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD
رضایتمندی ۷۸% (۳۰ نفر)
اندازه صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
پردازنده4 هسته‌ای
تعداد درگاه‌ HDMIسه عدد
استانداردهای صوتیDolby
تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK710UD
رضایتمندی۹۳% (۱۰ نفر) 
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژهرابط هوشمند
پردازندهچهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMIسه عدد

تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK710UD جزو بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا می باشد که تا به امروز رضایتمندی بالای مشتریان را کسب کرده است. استفاده از قطعات باکیفیت خارجی در این مدل باعث شده تا کیفیت بالایی داشته باشد و این کیفیت را تا سالها حفظ کند. متاسفانه در برخی از تلویزیون های بازار کیفیت اولیه خوب است اما به مرور از کیفیت آن کاسته می شود یا خیلی زود دچار خرابی می شوند که این نقطه ضعف در محصولات اسنوا وجود ندارد. تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK710UD به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده و این کار شما را برای نصب اپلیکیش و بازی های مورد علاقه تان راحت کرده است.

از شبکه های تلویزیونی HD صدا و سیما پشتیبانی می کند و شما می توانید برنامه ها را با کیفیت بالا تماشا کنید. ضمن اینکه کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون فورکی بوده و با داشتن مرورگر اینترنت می توانید از طریق پلتفرم های پخش آنلاین، فیلم و سریال را باکیفیت عالی تماشا کنید.

یکی از قابلیت های متمایز کننده این محصول مجهز شدن به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اعمال دستورات صوتی فارسی می باشد که کار با آن را لذت بخش و راحت کرده است. توان خروجی 30 وات و استانداردهای صوتی دالبی دیجیتال سبب شده تا صدای واضح، باکیفیت و بلند را در اختیار داشته باشید. گرید مصرف انرژی این مدل بر روی A می باشد که از این نظر نیاز به ارتقا دارد و شاید در مدل های جدید این اتفاق رخ دهد.

نتیجه گیری: این تلویزیون یک محصول اقتصادی باکیفیت خوب محسوب می شود و به همین دلیل ارزش خرید بالایی دارد. درباره مشخصات فنی این مدل توضیحاتی ارائه کردیم و اگر با نیاز و بودجه شما مطابقت دارد در خرید آن شک نکنید. این کالا همراه با گارانتی معتبر دو ساله برای شما ارسال می شود و می توانید روی خدمات پس از فروش آن حساب کنید. ضمنا بهتر است تلویزیون های 65 اینچی در فاصله 3.5 تا 4.5 متر از نشیمنگاه کاربر قرار گیرند.

  • طراحی باریک و زیبایی دارد و افراد با سلیقه های مختلف آن را می پسندند.
  • کیفیت تصویر 4K و وضوح صدای عالی، این تلویزیون را جزو بهترین ها از این نظر قرار داده است.
  • درگاه های ارتباطی متعدد اعم از USB، HDMI، کامپوزیت و کامپوننت امکان استفاده و نصب دوربین فیلم برداری، هارد، فلش و کنسول بازی را فراهم کرده است.
  • از پنل باکیفیت در این مدل استفاده شده و در برابر ضربه استحکام بالایی دارد با این حال بهتر است از طلق ضدضربه برای استحکام بیشتر استفاده کرده و یا آن را بر روی دیوار نصب نمایید.
  • عملکرد ضعیف ریموت کنترل
  • ممکن است گاهی اوقات هنگ کند
  • سرعت پایین تعویض کانال گزارش شده است.
تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SA620U سایز 65 اینچ
رضایتمندی۸۴% (۲۰ نفر)
توان هر بلندگو۱۵ وات
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
امکانات ارتقاارتقا کیفیت تصویر
پردازندهچهار هسته‌ای
سیستم ایمنیقفل کودک
ابعاد تلویزیون۱۴۴۶x۸۹۱x۲۸۵ میلی‌متر

کیفیت تلویزیون 65 اینچ اسنوا در مجموع خوب می باشد و درصد رضایتمندی از آنها بالاست. در میان برندهای ایرانی، تلویزیون های اسنوا کیفیت خوب و قابل قبولی دارند و در سال های اخیر موفق شده اند خود را از نظر کیفی به برندهای خارجی نزدیک تر کنند. در ادامه تلویزیون های 65 اینچی اسنوا را به صورت دقیق تر بررسی خواهیم کرد.

  • کیفیت تصویر: تلویزیون های 65 اینچی اسنوا با کیفیت تصویر Ultra HD و 4K با رزولوشن 3840*2160 پیکسل عرضه می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند و از این نظر جزو بی نقص ترین مدل های موجود در بازار می باشند. استفاده از تکنولوژی HDR به وضوح بیشتر تصاویر کمک زیادی کرده و باعث شده تا کاربران از دیدن تصاویری واقعی تر لذت ببرند. شما می توانید تصاویر را با کیفیت عالی همراه با جزییات زیاد در این تلویزیون ها تماشا کنید. طبیعتا از شبکه های اچ دی صداوسیما هم پشتیبانی می کنند و زاویه دید 178 درجه با نرخ بروزرسانی 60 هرتز و زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه را در اختیار شما قرار می دهند.
  • کیفیت صدا: تلویزیون های 65 اینچی اسنوا بلندگوهای قدرتمندی دارند و نسبت به بیشتر رقبای خود یک سروگردن بالاتر می باشند. همچنین استفاده از استانداردهای صوتی مختلف وضوح آن را افزایش داده است.
  • گارانتی: این محصولات توسط شرکت معتبر انتخاب سرویس بمدت 2 سال گارانتی می شوند. برای استفاده از این خدمات حتما باید آنها را از فروشگاه های مجاز خریداری کنید.
  • گیرنده دیجیتال: این محصولات دارای گیرندهای دیجیتال سرخود می باشند و نیاز به خرید این دستگاه بصورت جداگانه وجود ندارد.
  • پردازنده: تلویزیون های 65 اینچ اسنوا از نظر سخت افزار کیفیت خوبی دارند. در آنها از پردازنده 4 هسته ای استفاده شده است و همین موضوع سبب شده تا کمتر دچار هنگ کردن و یا کندی در اجرای برنامه های مختلف شوند. محصولات جدید اسنوا سرعت قابل قبولی در تعویض کانال و لود شدن از حالت خاموش به روشن دارند.
  • درگاه های ارتباطی: اسنوا در تلویزیون های 65 اینچی خود از درگاه های ارتباطی متنوع استفاده کرده تا شما بتوانید با خیالی راحت از کنسول بازی، دوربین فیلم برداری، فلش و هارد استفاده کنید.
  • طراحی: طراحی این محصولات بسیار عالی و بی نقص است و از نظرات ثبت شده مردم در خصوص تلویزیون های 65 اینچی اسنوا می توان این را دریافت کرد. این محصولات دارای بدنه باریک و پایه های زیبا هستند و بیشتر سلیقه ها را در بر می گیرند.

همانطور که اشاره شد تلویزیون های 65 اینچی اسنوا کیفیت خوب و نقاط قوت زیادی دارند اما این محصولات در کنار این ویژگی های مثبت یکسری نقاط ضعف نیز دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • ظاهر زیبا و طراحی بروزی دارند و سلیقه های مختلف را در بر می گیرند. علاوه بر آن تنوع قیمت و مدل محصولات اسنوا زیاد است و این موضوع دست شما را برای انتخابی ایده ال باز می گذارد.
  • قیمت مناسب تری نسبت به برندهای خارجی دارند که این موضوع یکی از مهمترین علت فروش بالای آنهاست.
  • قطعات استفاده شده در آنها از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است و از این نظر خود را به برندهای خارجی نزدیک کرده اند.
  • پنل تلویزیون 65 اینچ اسنوا در بین برندهای ایرانی یکی از بهترین هاست و می توان روی استحکام و طول عمر آن حساب کرد.

تلویزیون های 65 اینچی اسنوا ممکن است معایبی از جمله: صدای ضعیف، سرعت پایین، عملکرد ضعیف و مشاهده باگ در زمان استفاده از اینترنت، نداشتن حسگر نور محیطی و نداشتن قابلیت ارتقا کیفیت تصویر و صدا داشته باشند. تلویزیون های 65 اینچی اسنوا جزو محصولات باکیفیت و گران قیمت این شرکت می باشند و نمی توان از آنها ایراد زیادی گرفت و خرید آنها پیشنهاد می شود. با این حال معایبی که به آنها اشاره کردیم بصورت محدود گزارش شده اند که به آنها پرداختیم. هر چند ممکن است برخی از آنها مربوط به مدل های قدیمی باشد و در مدل های جدید بصورت کامل برطرف شده باشند.

  • علی اسداله زاده: تلویزیون هوشمند کیو ال ای دی اسنوا مدل SQL-65QK16000U سایز 65 اینچ رو خریدم. پنل این تلویزیون ips و از نوع دایرکت فول آرای و کیولد و کیفیت خیلی خوبی تو محیط پر نور داره طوریه که از دیدن تصویر حیرت میکنید ولی بزرگترین مشکلش ۶۰ هرتز بودن و نداشتن HDMI 2.1 که مخصوص کنسول نسل ۹ مثل PS5 که ۱۲۰ هرتز و ساپورت میکنن تو این رنج قیمتی میشه مدل X85K سونی که ۱۲۰ هرتزه رو با همین قیمت تهیه کرد که امکانات به مراتب بالاتری در اختیار میذاره ولی میزان روشناییش کمتره.
  • هادی مصدق: تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SA620UL سایز 65 اینچ رو خریدم. چون رم آن یک گیگ است، بعد از چند ساعت گردش در اینترنت، بخش فیلیمو و … هنگ میکنه، و مجبوری یه دور تلویزیون را از برق بکشی و مجدد راه اندازی کنی. من روی یه ساعت فیلیمو می بینم. و معمولا باید هفته ای دو بار این کار را انجام بدم. ولی وضوح و صدا و … همه خوبه و راضی ام و یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا است.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SQL-65QK16000UM سایز 65 اینچ رو خریدم. مرسدس بنز تلویزیون جهان سونی هستش.این مدل اسنوا هم در نوبه خود خوبه ولی هیچوقت ایران خودرو جای بنز رو نمیتونه بگیره.
  • سامان فکور: تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK710UD رو خریداری کردم. من یکساله این تلویزیون رو دارم، فیلم با کیفیت 4k توش فوق‌العاده است، تصاویر hd تلویزیونی هم بسیار راضی کنندست، کیفیت نمایش رنگ ها خوبه و نور پس زمینه هم روشنایی خوبی داره، دوستانی که میگن پنل va بهتره کاملا در اشتباه هستن پنل va هم زاویه نمایش بسیار پایینی داره هم بطور کلی پنل قدیمی هست اما این تلویزیون از پنل ips استفاده میکنه که نمایش رنگ ها و کیفیت خروجی خیلی بالاتری داره منتها برای گیمینگ بخاطر رفرش ریت پایین صفحه نمایش و تاخیر ورودی انتخاب خوبی نیست بهتره برای اینکه دستگاه عمر مفید بالاتری داشته باشد نور پس زمینه رو 50 درصد تنظیم کنید و در روز بیش از 6 ساعت کار نکشید ازش.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD رو خریدم. سلام یک ماه که خریدم افتضاحه. قبلاً سامسونگ داشتم اصلا قابل قیاس نیستند. حالا هی بگو بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا هستش.

قیمت تلویزیون 65 اینچ اسنوا در بازه 33 تا 36 میلیون تومان قرار می گیرد. این محصولات نسبت به مدل های مشابه برندهای خارجی مانند سامسونگ، شیائومی، ال جی، سونی و پاناسونیک کیفیت پایین تری دارند اما قیمت اقتصادی و مناسب آنها در کنار کیفیت نسبتا خوب، سبب شده تا فروش بالاتری داشته باشند. با این حال تلویزیون های 65 اینچ اسنوا از نظر کیفیت با برندهای خارجی مانند دوو و تی سی ال تقریبا برابری می کنند و این شرکت همواره سعی کرده با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و استفاده از قطعات باکیفیت خارجی، خود را به استانداردهای جهانی نزدیک تر و رضایتمندی حداکثری کاربران را جلب نماید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 3 تا از بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا و بررسی نظر مشتریان در خصوص هر کدام، شما عزیزان را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *