منوی دسته بندی

بهترین تلویزیون 32 اینچ +[خرید 6 مدل برتر و پرفروش در سال 1403]

بهترین تلویزیون 32 اینچ کدام است؟ بهترین مارک تلویزیون های 32 اینچ ایرانی و خارجی؟ کیفیت تلویزیون 32 اینچ؟ قیمت تلویزیون 32 اینچ؟ نظرات در مورد تلویزیون های 32 اینچ ایرانی و خارجی؟ بهترین تلویزیون 32 اینچ سامسونگ کدام اند؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن بررسی نظرات کاربران و پاسخ به سوالات پرتکرار 6 تا از بهترین تلویزیون 32 اینچ را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما از برندهای مطرح بازار هستند و شما با خیالی راحت می توانید اقدام به خرید آنها کنید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های 32 اینچی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. ضمنا پیشنهاد می شود مطالب زیر و مرتبط با این مقاله را هم مطالعه کنید.

بهترین تلویزیون تا 10 میلیون

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون

بهترین تلویزیون تا 20 میلیون

بهترین تلویزیون 32 اینچ (خرید 6 مدل محبوب در بازار)

✅ جزو بهترین تلویزیون 32 اینچ

تلوزیون ال ای دی وینسنت مدل 32VH3000 سایز 32 اینچ

وینسنت محصولاتی از جمله تلویزیون، سشوار، غذاساز، خردکن، گوشت کوب برقی، جاروبرقی و… را مطابق با استانداردهای جهانی ul-ce-gs تولید می کند. توجه داشته باشید وینسنت در واقع یک برند جهان مشترک است و ممکن است در کشورهایی نظیر: ایران، ترکیه، انگلیس، ایتالیا و چین مونتاژ یا تولید شوند. یکی از نقاط قوت محصولات وینسنت که خیال مشتری را راحت کرده پشتیبانی و ضمانت آنها توسط شرکت بسیار معتبر شکوفا الکتریک سرویس می باشد که حدود 20 سال در این زمینه سابقه دارد.

تلویزیون ال ای دی وینسنت مدل 32vh3000 سایز 32 اینچ جزو بهترین تلویزیون 32 اینچ موجود در بازار است که باکیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب عرضه شده است. این دستگاه از نظر کیفیت تصویر و صدا فوق العاده می باشد و بررسی نظرات نشان می دهد در کسب رضایتمندی مشتری عملکردی بسیار خوب داشته است و بیشتر نظرات ثبت شده در مورد آن مثبت و رضایت بخش می باشد. یکی از وجوه تمایز این مدل طراحی فوق العاده آن است که با ظرافت و بصورت مینیمال انجام شده و بدون شک دکوراسیون منزل و محیط کار شما را زیباتر جلوه خواهد داد. از مهمترین ویژگی های این محصول بصورت خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تصویر و صدای عالی
  • طول عمر بالا
  • کیفیت خوب قطعات
  • گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای
مشخصات
تعداد بلندگو: دو عدد
توان هر بلندگو: ۶ وات
کیفیت تصویر: HD
رزولوشن: ۷۲۰ × ۱۳۶۶
ابعاد: ۷۲۰×۱۷۲×۴۴۶ میلی‌متر
توضیحات صدا: صدای دالبی
نظر کاربران
1.من این تلویزیون رو سه ماهی میشه خریدم معرکه ست کیفیتش عالیه.
2.کیفیت تصویرش خوبه.
3.تمام صفحه و حاشیه تلویزیون باریک و من راضی ام.
4.بنظرم خوبه اما خیلی کوچبکه به درده گیم نمیخوره.

✅ کسب رضایتمندی ۹۵% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 32D3200i سایز 32 اینچ
مشخصات
کیفیت تصویر: HD
رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
تعداد درگاه‌های HDMI: دو عدد
ابعاد: ۷۳۰.۵x۱۸۰.۲x۴۸۱.۳ میلی‌متر
پشتیبانی از صدا: MP۳/AC۳
استانداردهای صوتی: Dolby Surround
نظر کاربران
1.نسبت به قیمت تلویزیون خوب و با کیفیتیه
2.تازه گرفتم ولی کیفیت خوبه پیگیری گارانتی مادیران هم عالی.
3.چند سال استفاده می کنیم راضی هستیم.
4.فعلا زیاد نمیشه نظر داد تازه گرفتم. اول فکر کردم چرا همش تاره بعد دیدم کیفیت تصویر از فرستنده ضعیفه اچ دی زدم دیدم خوبه.
5.با سلام. بر خلاف اکثر تلویزیون ها که ۲ تا کنترل دارند، یک کنترل بیشتر ندارد.
6.یه تلویزیون خوش قیمت و با کیفیت.
7.تلویزیون TCL از برند های اروپایی است که توسط شرکت مادیران توزیع می گرد برای مغازه گرفتم هنوز نصب نکردم ولی رفقام برای مغازشون گرفتن راضی هستند.
8.قیمت و تصویر عالی نحوه نصبش هم عالی بود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون دوو 43 اینچ +(بررسی 4 مدل پرفروش و باکیفیت)

✅ بهترین تلویزیون 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی بویمن مدل 32JB7100SD سایز 32 اینچ
مشخصات
کیفیت تصویر: HD
رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
تعداد درگاه‌های HDMI: دو عدد
ابعاد: ۷۲۵x۲۱۵x۴۷۷ میلی‌متر
تکنولوژی صفحه نمایش: DLED
نظر کاربران
1.تلویزیون خوب و سبک و دارای تصویر با کیفیت مناسب صدای بسیار عالی کیفیت قطعات مناسب است.
2.تلویزیون خوبیه و جزو بهترین تلویزیون 32 اینچ هستش.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه لیماک سرویس

تلویزیون ال ای دی لیماک جنرال اینترنشنال مدل LEDTVGI-1232T سایز 32 اینچ
مشخصات
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
محل قرارگیری بلندگو: پایین قاب
کیفیت تصویر: HD
رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
وزن تلویزیون: ۳.۹۲۴کیلوگرم
توان خروجی کلی صدا: ۲۰وات
نظر کاربران
1.ظاهر بسیار زیبایی دارد.
2.سلام ممنون از دیجی کالا تلویزیون خوبیه.
3.من برای سالن آموزش خریدم صداش عالیه تصویر هم خوبه راضی ام.
4.نسبت به قیمتش بدک نیست.
5.بر اساس قیمت بد نیست.
6.بهترین تلویزیون هست. یکی از بهترین تلویزیون 32 اینچ است.

✅ بسیار خوش قیمت و بادوام

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA32T4500TH سایز 32 اینچ
مشخصات
تعداد بلندگو: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: HD
رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
تکنولوژی صفحه نمایش: LED
نظر کاربران
1.عالی بود نسبت به قیمتش
2. یکی از بهترین تلویزیون 32 اینچ است.

✅ کسب رضایتمندی ۸۹% (۶۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-D32E414N سایز 32 اینچ
مشخصات
کیفیت تصویر: HD
گريد انرژي: A
رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸
پردازنده: چهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMI: دو عدد
ابعاد: ۷۳۰.۵x۱۸۰.۲x۴۸۱.۳ میلی‌متر
نظر کاربران
1.نسبت به قیمت تلویزیون خوبیه ولی دقت کنید نسبت به قیمت.
2.در کل با توجه به قیمت تخفیف و ضمانت گلدیران خوبه.
3.راضی هست عالی هست برید خرید کنید.
4.تصویر و صدا خوبه از خریدم راضی هستم.
5.از خریدش راضی هستم.
6.دو ماهی هست که واسه اتاق بچه گرفتم، خدا را شکر خوبه.
7.من که راضی هستم.برای یکی دیگر از دوستان هم خریدم.
8.فوق العادست واقعا انتظار نداشتم انقدر با کیفیت باشه حتی از تلویزیون خارجی که توی سالن گذاشتم تصویرش با کیفیت تره هم صدا هم تصویر هم اندازه از نمایندگیشم تا تماس گرفتیم اومدن رایگان انجام دادن مرسی از دی جی کالا تا حالا هرچی ازش خریدم عالی بوده.

با توجه به قیمت بالای تلویزیون و اینکه یک وسیله برقی است مارک و برند تلویزیون یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه شود. بسیار دیده شده که افراد از برندهای متفرقه تلویزیون خریداری کرده اند و بعد از اینکه مشکلی پیش آمده حتی یک شماره تماس برای ارتباط با شرکت و خدمات پس از فروش نتوانستند پیدا کنند پس برند تلویزیون بسیار مهم است.

از بهترین مارک تلویزیون 32 اینچ ایرانی می توان به: آیوا، اسنوا، هیمالیا، ایکس ویژن، بست، جی پلاس، سام و شهاب اشاره کرد. همچنین مارک های آوکس، ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، تی سی ال، دوو، ایوولی، شیائومی، فیلیپس، شارپ، مارشال، مجیک، هایسنس و وینسنت جزو بهترین مارک تلویزیون 32 اینچ خارجی می باشند. برندهای بالا همگی از نظر خدمات پس از فروش و گارانتی عملکردی بسیار خوب داشته اند و تا به امروز درصد رضایتمندی از آنها بالا بوده است. توجه داشته باشید درست است که کیفیت تلویزیون های مارک خارجی در بیشتر مواقع از مارک های ایرانی بهتر است اما قیمت و هزینه تعمیرات بیشتری دارند و ممکن است در صورت خرابی قطعات آنها سخت پیدا شود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون جی پلاس 55 اینچ (خرید 4 مدل برتر)

تلویزیون های 32 اینچی ابعاد جمع و جوری دارند و بیشتر برای اتاق خواب، اتاق کودک و محیط های کوچک مناسب می باشند. کیفیت تلویزیون 32 اینچ تا حد زیادی به برند و میزان بودجه شما بستگی دارد. ما در ادامه کیفیت تلویزیون 32 اینچ را از جهات مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • طراحی: تلویزیون های 32 اینچی اغلب طراحی ساده ای دارند و مدل های جدید آن دارای صفحه نمایش کامل و بدون حاشیه می باشند.
  • رزولوشن: اغلب تلویزیون های 32 اینچی جدید دارای کیفیت تصویر HD با رزولوشن 1366*768 می باشند و با داشتن زاویه دید 178 درجه ای شرایط خوبی برای تماشای فیلم و سریال بصورت دسته جمعی فراهم می کنند.
  • درگاه: بیشتر تلویزیون های 32 اینچی به درگاه های ضروری و مهم همچون: HDMI/USB و AV مجهز شده اند و از این نظر مشکلی نخواهید داشت و می توانید انواع مختلف فرمت های صوتی و تصویری را پخش کنید.
  • شبکه های HD: توجه داشته باشید برخی از تلویزیون های 32 اینچی قابلیت پخش شبکه های HD صداوسیما را ندارند پس حتما در هنگام خرید، مدل های جدید که از این قابلیت مهم پشتیبانی می کنند را خریداری کنید. گفتنی است اغلب برندهای مطرح این امکان را در تلویزیون های خود فراهم کرده اند.
  • امکانات: تلویزیون های 32 اینچی جدید موجود در بازار عمدتا دارای امکاناتی از قبیل: صدای دالبی دیجیتال و واضح، کیفیت تصویر بالا، توان خروجی خوب، سیستم خاموشی خودکار، قفل کودک، گیرنده دیجیتال، پشتیبانی از شبکه های اچ دی صدا و سیما، گارانتی معتبر، امکان ضبط فیلم روی حافظه، قابلیت کنترل تطبیقی، پردازنده 4 هسته ای و پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی می باشند که ارزش خرید تلویزیون های در این رنج قیمت را بالا برده است.

توجه داشته باشید قیمت تلویزیون به مواردی مانند: اندازه صفحه نمایش، کیفیت صفحه نمایش، برند، امکانات، طراحی، قابلیت نصب بازی، پردازنده، بلندگوها، تعداد و نوع درگاه ها، ساب ووفر، تیونر، درگاه های ارتباطی، رزولوشن، سیستم عامل، حافظه داخلی، استارنداردهای صوتی و محدود نرخ بروزرسانی تصویر بستگی دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ می توان گفت با توجه به موارد گفته شده متفاوت است و در بازه قیمتی 6 تا 9 میلیون تومان قرار می گیرد.

نظرات در مورد تلویزیون های 32 اینچ ایرانی و خارجی هم خوبه و هم بد. برای تجربه بهتر خرید تلویزیون، بهتر است به مراکز فروش و نمایندگی های مجاز سطح شهر مراجعه کرده و از برندهای معتبر خرید کنید و حتما از شرکت هایی که خدمات پس از فروش و گارنتی معتبری دارند تلویزیون بخرید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را برطرف کنید. همانطور که اشاره کردیم رعایت نکردن این موارد سبب بالا رفتن عدم رضایتمندی مشتریان می شود. در ادامه تعدادی از نظر مردم در مورد تلویزیون های 32 اینچ ایرانی و خارجی را بررسی می کنیم.

  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 5000 سایز 32 اینچ رو خریدم. درکل تلویریون خوبی هست،اندازه ی اون خوبه تقریبا با ۴۰ اینچ تفاوت چندانی نداره،برای اتاق یا سالن ۱۲ متری مناسبه و جزو بهترین تلویزیون 32 اینچ می تونه باشه.
  • انیس شفیعی: تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-32LD412N سایز 32 اینچ رو خریدم. دیجی کالا کمترین قیمت رو به همراه گارانتی معتبر در کمترین زمان صحیح و سالم ارسال کرد و هیچ مشکلی نداشت.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 32M4850 سایز 32 اینچ رو خریدم. ۱۵ سال پیش ال ای دی سامسونگ خریدم .سری های اول بود .هنوزم داره کار میکنه ۲۴ ساعته روشنه چرا اینقدر خوبه این سامسونگ.حیف دیجی موجود نمیکنه.
  • مجتبی نظری: تلویزیون ال ای دی مستر تک مدل MT321NHD سایز 32 اینچ رو خریدم. به نظر من نسبت به قیمتش عالیه.
  • محمد اربابی: تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-D32E414N سایز 32 اینچ رو خریدم. راضی هست عالی هست برید خرید کنید چون یکی از بهترین تلویزیون 32 اینچ است.
  • سمانه زارع: تلویزیون ال ای دی لیماک جنرال اینترنشنال مدل LEDTVGI-1232T سایز 32 اینچ رو خریدم. من برای سالن آموزش خریدم صداش عالیه تصویر هم خوبه راضی ام.

یکی از برندهای محبوب موجود در بازار بدون شک شرکت کره ای سامسونگ می باشد که در حوزه کالای دیجیتال و لوازم خانگی برقی فعال است و محصولات خود را بدلیل کیفیت بالا و رعایت استانداردهای بین المللی موفق شده به سرتاسر جهان صادر کند. تلویزیون های 32 اینچ سامسونگ محبوبیت زیادی دارند و هر ساله فروش بالایی را به ثبت می رسانند. در ادامه 2 تا از بهترین تلویزیون 32 اینچ سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ مدل T5300 یک تلویزیون خوش قیمت و باکیفیت این برند است. کیفیت تصویر بالایی دارد و به سیستم عامل هوشمند مجهز شده است. پنل از نوع IPS است که از نظر وضوح و زاویه دید عالی می باشد. بگارگیری فناوری PURCOLOR سبب شده تا رنگ تصاویر واقعی تر و طبیعی تر باشند
  2. تلویزیون 32 اینچ سامسونگ مدل N5300  هم یکی دیگر از تلویزیون های باکیفیت 32 اینچی سامسونگ است که از نظر صدا و کیفیت تصویر رضایت شما را جلب خواهد کرد. توان صوتی اسپیکرها 20 وات است و صدا را بصورت شفاف و عالی در اختیارتان قرار می دهد. اگر صدای بلندتری می خواهید می توانید بصورت جداگانه اسپیکر تهیه کنید. بگارگیری فناوری ULTRA CLEAN VIEW و PURCOLOR سبب شده تا تصاویر را بصورت شفاف، بدون نویز و با رنگ واقعی دریافت کنید. سیستم عامل تایزن در کنار رابط گرافیکی اسمارت Hub برخی از امکانات هوشمند و کاربردی را به شما هدیه می دهد. از نظر طراحی هم خوب است و بصورت ساده و شیک طراحی شده است. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون 32 اینچی باکیفیت و هوشمند هستید در خرید این محصول شک نکنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین تلویزیون 32 اینچ و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *