منوی دسته بندی

بهترین تلویزیون تا 50 میلیون تومان [خرید 4 مدل جدید با کیفیت عالی)

بهترین تلویزیون تا 50 میلیون تومان از کجا بخرم؟ تلویزیون تا 50 میلیون تومان از چه مارکی بخرم؟ نظرات مشتریان درباره تلویزیون های 50 میلیونی؟ کیفیت تلویزیون تا 50 میلیون؟ بهترین تلویزیون 4K کدام است؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن راهنمای خرید و بررسی نظرات کاربران 4 تا از بهترین تلویزیون تا 50 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما از برندهای معتبر و شناخته شده بازار (سونی، هایسنس، تی سی ال) می باشند و همراه با گارانتی عرضه می شوند و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی بالایی از سوی مشتریان شده اند. همراه ما باشید تا با جزییات آنها بیشتر آشنا شوید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین تلویزیون های 50 میلیونی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود مطالب زیر و مرتبط با این مقاله را هم مطالعه کنید. 

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون

بهترین تلویزیون تا 20 میلیون

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون

بهترین تلویزیون تا 50 میلیون (خرید 4 مدل پرفروش)

✅ گارانتی ۱۸ ماهه ایران ضبط

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X80L سایز 55 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD- ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ارتقا: ارتقا کیفیت تصویر
امکانات تلویزیون: رابط هوشمند
نوع رابط هوشمند: Android
مصرف برق در حالت عادی: ۹۱ وات
تعداد درگاه‌های HDMI: چهار عدد
توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات
ابعاد تلویزیون: ۱۲۳۳x۷۱۳x۷۲ میلی‌متر
نظر کاربران
1.تلویزیون بسیار با کیفیتی است منتها بخاطر مشکلات تحریم و فیلتر گوگل پلی استفاده از قابلیت ها نیازمند برخی امکانات مثل روتر بدون فیلتر است.
2.سرعت پردازش خوبی دارد و برای بازی هم مناسب است.

✅ بهترین تلویزیون تا 50 میلیون

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند هایسنس مدل 75A7K سایز 75 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۷۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD- ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ ×۳۸۴۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
نوع رابط هوشمند: VIDAA
پردازنده: چهار هسته‌ای
توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات
تکنولوژی صفحه نمایش: QLED
نظر کاربران
1.من متاسفانه به خاطر سابقه خوب محصولات هایسنس این محصول را خریدم ولی کلا محصول به دلایل زیر محصول بسیار ضعیفی است: این تلویزیون QLED نیست و LED است. این موضوع بسیار مهم است و در سایت اصلی شرکت مونتاژ کننده همان LED درج شده است. زاویه دید تلویزیون بسیار محدود است و حتی در 10 درجه کلا تصویر رنگ و کیفیت خود را از دست می دهد. سیستم عامل این تلویزیون VIDAA است که بسیار خوب است ولی برای ایران هیچگونه کارایی و سازگاری به عنوان یک تلویزیون هوشمند ندارد. پایه های تلویزیون از نوع معمولی دو عدد در طرفین است که با عکس درج شده کاملا متفاوت است. ساپورت هارد در منوی تلویزیون 8 ترابایت ذکر شده، در صورتی که حداکثر دو ترابایت را ساپورت می کند. مصرف برق تلویزیون در سایت اصلی هایسنس 250 وات ذکر شده ولی در روی جعبه آن 150 وات نوشته شده که قطعا برای گرفتن استاندارد بوده است.
2.در کل باتوجه به قیمت پیشنهاد می کنم.
3.سیستم عاملش لینوکسه و این موضوع کمی آزار دهنده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون تا 10 میلیون +(خرید اینترنتی 6مدل باکیفیت)

✅ گارانتی ۱۸ ماهه مادیران

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 55X85K سایز 55 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD- ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ ×۳۸۴۰
نوع رابط هوشمند: Android
تعداد درگاه‌های HDMI: چهار عدد
امکانات ویژه: رابط هوشمند
تکنولوژی صفحه نمایش: LED
ابعاد تلویزیون: ۱۲۳۳x۷۱۱x۷۲ میلی‌متر
نظر کاربران
1.من این تلویزیون رو از بازار خریدم ، تلویزیون من ساخت مالزیه اگه اشتباه نکنم اما چون کاملا وارداتیه گارانتی نداره حالا نمیدونم اینا که در دیجی کالا فروش میره مادیران دخل و تصرفی درشون داشته یا نه. یه نکته دیگه به علت فیلتر بودن گوگل پلی من هرکاری کردم نتونستم برنامه های لازمه (مانند fast cast که برای وصل گوشی به تلویزیونه) را نصب کنم و ناچار نصاب با گرفتن مبلغی زیاد با استفاده از پروکسی برنامه ها رو نصب کرد،
2.تازه گرفتم، نصب هم شده. شاید نظراتم برای انتخاب شما بدرد بخوره. نسبت به تلویزیون های ایرانی مقداری بهتره. کیفیت ساخت خوبی داره. صداش واضح و با کیفیت هست. تصویرش هم خوبه ولی فکر نکنید که قراره معجزه کنه.اگر تلویزیون های ال‌جی و سامسونگ از قبل داشتین بهتره بدونید که نسبت به اونها امتیاز خاصی نداره.فقط بهترین کیفیت تصویر زمانی که بخواهید یه فیلم با کیفیت 4K ببینید. در مجموع بگم که انتظار خارق‌العاده ازش نداشته باشین، از معمولی کمی بهتره.
3.با توجه به برند، قیمت مناسبی داره و برای اینکه باهاش بازی کنید و از سیستم عامل اندروید بتونید نهایت استفاده رو ببرید، پیشنهاد میکنم
4.برای خرید تلویزیون سونی گزینه مناسبی است محمد علی مزرعه هستم.

✅ جزو بهترین تلویزیون تا 50 میلیون

مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۷۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۵ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات تلویزیون: رابط هوشمند
نوع رابط هوشمند: Android
ابعاد تلویزیون: ۱۶۶۸x۳۶۲x۱۰۲۳ میلی‌متر
توان خروجی کلی صدا: ۳۰ وات
مصرف برق در حالت عادی: ۲۵۰ وات
نظر کاربران
1.کیفیت تصویر بسیار بالا مناسب برای گیم فریم ریت مناسب نصب دیواری حتما بصورت نصب بر MDF،قوطی اهنی و یا دیوار های بسیار ضخیم صورت گیرد.
2.کیفیتش خوبه و صدای خیلی خوبی داره، من بیس صدا خیلی برام مهمه که فکر نمیکردم اینقدر خوب باشه.
3.تقریبا یک ماهی هست که گرفتم و کیفیت مناسبی داره – پیشنهاد میکنم – پشیمان نخواهید شد.
4.کیفیت تصویر با توجه به قیمت محصول خوب هستش ولی با توجه به رده بالا بودن این مدل TCL توقع زیادی از صدای اسپیکرهای آن نداشته باشید. کیفیت بدنه نسبتا خوب هستش. سیستم عامل اندروید جدید و روونی داره ۲ ریموت غیر هوشمند داره یکی کوچیکتره خدمات مادایران ارزش خرید رو بالاتر میبره.

با توجه به اینکه تلویزیون یکی از پرمصرف ترین و مهمترین لوازم خانگی برقی است و خرید تلویزیون های 50 میلیونی به دلیل قیمت بالای آنها از حساسیت بیشتری برخوردار است باید به برند آن توجه کنیم. در خرید تلویزیون یکی از مهمترین فاکتورها توجه به مارک آن می باشد که پیشنهاد می شود حتما از برندهای معتبر و شناخته شده خرید کنید. یکی از راه های مطمئن برای خرید کالای اصل، مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز می باشد. از بهترین مارک تلویزیون های 50 میلیونی می توان به سونی، هایسنس، پاناسونیک، تی سی ال، ایکس ویژن و دوو اشاره کرد که تلویزیون های بسیار خوب و باکیفیت با امکانات عالی تولید و عرضه می کنند.

همانطور که گفته شد یک راهکار مطمئن برای افزایش رضایتمندی خرید تلویزیون از برندهای معتبر می باشد و برای خرید کالای اصلی حتما به نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز مراجعه کنید. نظرات مشتریان در خصوص تلویزیون های 50 میلیونی هم مثبت و هم منفی می باشد. بررسی نظرات بخصوص در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به تلویزیون وجود ندارد بسیار حائز اهمیت است و می تواند ما را از معایب، مزایا و امکانات واقعی آن آگاه کند. در ادامه تعدادی از نظرات مثبت و منفی مشتریان درباره تلویزیون های 50 میلیونی را می توانید ببینید.

  • سمیرا مرادی: تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 75P735 سایز 75 اینچ رو خریدم. کیفیت صدا و تصویرش خوبه و یکی از بهترین تلویزیون تا 50 میلیون تومانه بنظرم.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند هایسنس مدل 75A7K سایز 75 اینچ رو خریدم. سرعت قابل قبول در پخش تصاویر 4k دارد و در واقع کیفیت خوب تصاویر از نقاط قوتش می باشد.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X80L سایز 55 اینچ رو خریدم. تلویزیون بسیار با کیفیتی است منتها بخاطر مشکلات تحریم و فیلتر گوگل پلی استفاده از قابلیت ها نیازمند برخی امکانات مثل روتر بدون فیلتر است.
  • علیرضا عصاره: تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 55X85K سایز 55 اینچ رو خریدم. من این تلویزیون رو از بازار خریدم، تلویزیون من ساخت مالزیه اگه اشتباه نکنم اما چون کاملا وارداتیه گارانتی نداره حالا نمیدونم اینا که در دیجی کالا فروش میره مادیران دخل و تصرفی درشون داشته یا نه. یه نکته دیگه به علت فیلتر بودن گوگل پلی من هرکاری کردم نتونستم برنامه های لازمه (مانند fast cast که برای وصل گوشی به تلویزیونه) را نصب کنم و ناچار نصاب با گرفتن مبلغی زیاد با استفاده از پروکسی برنامه ها رو نصب کرد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون تا 7 میلیون +[خرید 7 مدل برتر و پرفروش از برندهای مطرح]

تلویزیون های در این رنج قیمت عمدتا کیفیت خوب و امکانات فراوانی دارد. برای درک بهتر، در ادامه تلویزیون های 50 میلیونی را از جهات مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

  • طراحی: تلویزیون های 50 میلیونی از نظر طراحی بسیار عالی می باشند و بصورت مینیمال طراحی می شوند و صفحه نمایش بدون حاشیه نیز دارند که بر زیبایی آنها افزوده است. شما می توانید آنها در دو نوع تخت و منحنی خریداری نمایید.
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش تلویزیون 50 میلیونی اغلب دارای رزولوشن بسیار بالا و کیفیت تصویر 4k می باشد. این فناوری و تکنولوژی روز دنیا سبب می شود تا شما تصاویر را بصورت واقعی با رنگبندی طبیعی مشاهده کنید. برای مثال شرکت سونی ژاپن با استفاده از تکنولوژی TRILUMINOS PRO تصاویر بسیار باکیفیت با نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ زنده را خلق کرده که در نوع خود فوق العاده است. اندازه صفحه نمایش تلویزیون های 50 میلیونی 55 تا 75 اینچ است و برای سالن و اتاق های بزرگ مناسب می باشد.
  • پردازنده: تلویزیون های 50 میلیونی اغلب دارای پردازنده 4 یا 8 هسته ای می باشند که همین قابلیت سبب می شود تا شاهد باگ و هنگ کردن در حین اجرای سنگین ترین برنامه ها نظیر گیمینگ، وبگردی، فیلم های باکیفیت و اتصال به نتفلیکس و پخش موسیقی های زنده نباشید و حتی کوچکترین جزییات نمایش را از دست ندهید.
  • امکانات: تلویزیون های 50 میلیونی می تواند امکاناتی از قبیل: صدای بسیار باکیفیت با وضوح عالی با استفاده از استانداردهای روز دنیا، سیستم عامل اندروید 11، حافظه داخلی، میکروفون داخلی، گوگل استور، میزان مصرف برق کم، اتصال به گوشی همراه، ریموت کنترل هوشمند، قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، کاهش تاخیر ورودی خودکار، گاموت رنگی گسترده، حالت گیم مود، سیستم کاهنده نویز و تکنولوژی HDR را در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون های 4K کیفیت صفحه نمایش فوق العاده ای دارند و تصاویر را بصورت واقعی با رنگ آمیزی عالی به نمایش در می آورند. در ادامه با نکاتی در خصوص تلویزیون های 4K آشنا شوید. یک نکته که در خصوص تلویزیون های 4K باید گفت این است که حدود 7 سال از اولین نسخه آن می گذرد که همین موضوع باعث شده تا این تکنولوژی به یک بلوغ برسد و البته قیمت آن مناسب باشد. این نوع صفحه نمایش 4 برابر پیکسل بیشتری نسبت به صفحه نمایش های نسل قدیم 1080 دارند و این به معنای حجم 4 برابری آنهاست.

رزولوشن 2160*3840 در تلویزیون های 4K سبب شده تا شما تصاویر را با رنگ کاملا طبیعی مشاهده کنید. خوب است بدانید شرکت هایی مانند ال جی و توشیبا برای اولین بار از تلویزیون های 4K خود رونمایی کردند و بعد از آنها برندهایی مانند سامسونگ، پاناسونیک، اسنوا و سونی پای در عرصه رقابت گذاشتند. بهترین تلویزیون 4K موجود در بازار علاوه بر مدل های معرفی شده در این مقاله به شرح زیر می باشند.

  • تلویزیون ال جی مدل C3
  • تلویزیون هایسنس مدل U8HQ
  • تلویزیون سامسونگ مدل S95S SMART
  • تلویزیون تی سی ال مدل C635i
  • تلویزیون سامسونگ مدل QN90B
  • تلویزیون سونی مدل X95L
  • تلویزیون اسنوا مدل SSD-55SK610UD
  • تلویزیون ایکس ویژن مدل XYU755
  • تلویزیون دوو مدل S7100EM
  • تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65RU744N

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا از بهترین تلویزیون تا 50 میلیون تومان و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *