منوی دسته بندی

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون +[خرید 6 مدل پرفروش و محبوب]

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون از کجا و از چه برندی بخرم؟ بهترین کیفیت تصویر تلویزیون؟ بهترین مارک تلویزیون های 25 میلیونی بازار؟ تلویزیون تا چند اینچ داریم؟ نظرات مردم درباره تلویزیون های 25 میلیونی؟ کیفیت تلویزیون های 25 میلیونی چطوره؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن راهنمای خرید تلویزیون، 6 تا از بهترین تلویزیون تا 25 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده از برندهای مطرح بازار هستند و کیفیت بالایی دارند و به عقیده اغلب خریداران ارزش خرید بالایی خواهند داشت. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های 25 میلیونی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود مطالب زیر که مرتبط با این موضوع می باشند را هم مطالعه کنید.

بهترین تلویزیون تا 20 میلیون

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون

بهترین تلویزیون تا 10 میلیون

بهترین تلویزیون تا 7 میلیون

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون (خرید 6 مدل پرفروش)

✅ جزو بهترین تلویزیون تا 25 میلیون

تلویزیون ال ای دی هوشمند زلموند مدل PANA55Z780 سایز 55 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۸ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD- ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ ×۳۸۴۰
پردازنده: هشت هسته‌ای
ابعاد تلویزیون: ۷۱۱x۷۷x۱۲۲۸ میلی‌متر
مصرف برق در حالت عادی: ۱۳۰ وات
نظر کاربران
1.این تلویزیون را واسه خواهرم از بازار خریدم الان حدود 2سالی میشه که کار میکنه و فوق العاده کیفیت بالایی داره فک کنم زیر مجموعه شرکت پاناسونیک باشه چون فروشنده میگفت پنلش هم پاناسونیک هستش ….امیدوارم واسه دوستانی که قصد خرید دارن مفید باشه. بنظرم حداقل یکی از بهترین تلویزیون تا 25 میلیون هستش.

✅ کسب رضایتمندی ۸۲% (۱۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK650UDI سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK650UDI سایز 55 اینچ یکی از بهترین تلویزیون تا 25 میلیون تومان است و تا به امروز فروش بالایی را به ثبت رسانده است. این تلویزیون با داشتن امکاناتی از جمله: اتصال به اینترنت، شبکه های اجتماعی، قابلیت موس و اندروید 11 دست شما را برای هر کاری باز می گذارد و کیفیت بالایی را ارائه می کند. از دیگر امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت ضبط برنامه
  • ماشین زمان
  • خاموش شدن خودکار
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۱۶گیگابایت
  • ظرفیت حافظه رم: ۲گیگابایت
  • اشتراک گذاری موزیک با بلوتوث
  • ارتباط بدون سیم (AirPlay)
  • راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها
  • ارتباط بدون سیم (Screen Mirroring) 
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
سیستم ایمنی: قفل کودک
توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات
نوع خروجی صدای دیجیتال: اپتیکال
ابعاد تلویزیون: ۱۲۲۸ × ۷۱۱ × ۸۳ میلی‌متر
نظر کاربران
1.من قبلا ال جی داشتم و چون سایز کوچک بود یه سام خریدم که واقعا پشیمونم تلوزیون مشکل پیدا کرد با بدبختی عوض کردن که اونم خراب بود پولمو پس دادن حالا اسنوا خریدم که واقعا راضی هستم خیلی خوبه پولتو دور نریختی هم کیفیتش خوبه هم خدماتش کاملا محترمان برخورد میکنن ممنون از دیجیکالا.
2.از نظر قیمت و کیفیت توی این رده خوبه ولی فقط یه ایراد داره که زمانی که بل موبایل وصل میشید به تلویزیون موقع پخش ویدئو با ریپ زدن همراهه.
3.از همه رده های خودش یه در این قیمت یک سر و گردن بالا تره کیفیت صحفه بی نظیر. نور و روشنایی صحفه 10 نیت هست که خیلی با کیفیت فیلم و عکس رو نشون میده در خریدش شک نکنید هم از نظر سرعت و کیفیت عالیه.
4.خیلی خوب بود کیفیت خوبی هم داره. به موقع تحویلم دادند دقیق سروقت. توصیه میکنم این مدل رو.

پیشنهاد مطالعه: تلویزیون مارک بست خوبه [معرفی 5 مدل باکیفیت 2023]

✅ کسب رضایتمندی ۸۶% (۱۰ نفر) مشتریان

مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۸ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سیستم عامل: VIDAA
پردازنده: چهار هسته‌ای
ابعاد تلویزیون: ۱۲۳۲×۷۴×۷۱۱ میلی‌متر
تکنولوژی صفحه نمایش: QLED
نظر کاربران
1.تصویر باکیفیت با رنگ های پویا
2.برای منازل بزرگ عالیه.
3.اول ک با تلویزیون های دیگه مقایسه نکرده بودم و خودتشو بررسی نکرده بودم نظرم ۵۰ ۵۰ بود ولی الان فقط میتونم بگم اصلا نرید سراغ این محصول، کیفیت تصویر ایکس ویژن رو دیدم از این بهتره سر کار سامسونگ داریم ک مثل بنز و پرایده مقایسشون از نظر سیستم عامل ک افتضاح برای ایران هیچ کارایی نداره هیچ برنامه ی ایرانی و حتی گوگل رو نمیتونی نصب کنی.
4.سلام علیکم،عرض ادب.با اینکه بنده خیلی عادت به نظر دادن ندارم،با توجّه به اینکه فنّی کار نیستم و تخصّص خاصی در این زمینه ندارم،به عنوان یک مصرف کننده ی معمولی عرض می کنم: میشه گفت از هر لحاظ،با توجّه به قیمت،عالیه؛ مخصوصاً برای بازی کارها (گیمر ها) یا علی.
5.من دو ماه قبل از بیرون خریدم سیستم عاملش به شدت هنگ میکرد و حتی یک فیلم رو نمیشد جلو عقب زد در حدی هنگ میکرد که باید از پریز برق تلویزون رو میکشیدیم و متاسفانه بعد سه ماه بردش سوخت اینم بگم که اعتمادم به هایسنس دلیلش تلویزون 43 اینچی بوده که سال 95 خریدم و هنوزم سالمه و اصلا با این قابل مقایسه نبود شاید اون زمان قطعات بهتری ب کار برده میشد نمیدونم.
6.من در حال حاضر دوسال هست که این تلویزیون رو دارم و هیج مشکلی تا حالا ندیدم فقط تنها مشکل سیستم عامله من از بیرون خریدم و خیلی هم تا الان عالی هستش.
7.کیفیت تصویر خوبی داره.. با تلویزیون کیو ال ای دی tclخونه پدرم مقایسه کردم هیچ فرقی با هم نداشتن از نظر تصویر صدا ‌ولی کیفیت ساخت tclیه مقدار بهتر بود. با این قیمت ارزش خرید داره..

✅ کسب رضایتمندی ۷۹% (۱۰ نفر) مشتریان

مشخصات
اندازه صفحه نمایش:۵۸ اینچ
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
قابلیت نصب بازی: دارد
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
ابعاد تلویزیون: ۷۵ × ۱۲۹.۳ سانتی‌متر
تکنولوژی صفحه نمایش: LED
نظر کاربران
1.خوب بودش از نظر من و یکی از بهترین تلویزیون تا 25 میلیون است.
2.بعد از 5ماه استفاده خداروشکر مشکلی نداشته تا الان بیشتر کیفیت تصویر برام مهم بود که بعد از جست و جو بین برند ها جی پلاس کیفیت تصویر بالاتری داشت اما توقع مقایسه با برند های خارجی رو اصلا نداشته باشید، درکل راضی ام ازش.
3.سرعت متصل شدن به اینترنت و وب گردی مناسب بود و بنظرم بهترین تلویزیون تا 25 میلیون هستش.
4.من از نمایندگی خریدم و پیشنهادش میکنم بسیار عالیست و جزو بهترین تلویزیون تا 25 میلیون است.
5.بنده پارسال همین تلوزیون رو خریدم بعد ۶ماه پنلش سوخت شرکت قبول کرد عوض کنه تلوزیون تو نمایندگی افتاده وهنوز تلوزیون جدید رو تحویلم ندادن درروز حداقل ده تا تلوزیون مارک جی پلاس تو نمایندگی شهر ما بعلت معیوب بودن تعویض میشه نخرید که بیچاره میشید
6.تفاوت سایز با 55 اینچ محسوس اما قیمت تفاوت چندانی نداره کیفیت تصویر خوب اسپیکر های با کیفیت نسبت به قبلی ام که سامسونگ بود ولی شکست کیفیت تصویر کمتره اما وجود رابط کاربری اندروید خیلی بهتره از تایزن سامسونگ هست
7.تلوزیون بسیار خوبیه الآن حدود ۲ ماه که استفاده دارم میکنم مشکلی ندیدم. خم از لحاظ سیستم عامل خوبه و هم سرعتش و کیفیت
8.بعد از 10 روز استفاده دستگاه توسط دیجی بصورت پلمپ تحویل شد و لطف کردن تا داخل آسانسور حمل کردن. حتما دقت کنید که از فروشنده های معتبر که رتبه خوبی دارن خرید کنید (شخصا از گلدیران گرفتم) بعد از ثبت داخل سایت 3 ساعت بعد تماس گرفتن برای نصب و تی وی باز شد و نصب کردن به پیشنهاد نصاب گلدیران بنده گارانتی طلایی رو با قیمت 550 تومن حدودا به دستگاه اضافه کردم که علاوه بر اضافه شدن 1 سال به مدت گارانتی اصلی از روز اول سوختگی ، شکستگی و موارد مشابه رو هم شامل میشه (ارزش داره حتما گارانتی کنید) دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 11 هست که واقعا کاربرد خوبی داره، رم و پردازشگر دستگاه به نسبت تجربه ای که با اندروید باکس های تسکو و شیائومی و فیلیمو باکس دارم عالیه، از اونا عملکرد بهتری داره و به راحتی تمامی برنامه های مورد نیاز از بازار دانلود و نصب شد. فیلیمو، نماوا و… نصب و به راحتی اجرا میشه کیفیت صفحه نمایش شاید از نظر جزئیات رنگ با مدل های بالا سامسونگ و الجی خیلی قابل مقایسه نباشه ولی در حد مدل های هم قیمت خودش تو برند های کره ای هست. زاویه دید خوبه ولی تو فضای پر نور در روز یکم دید شما سخت میشه پس بهتره تو فضای تاریکتر بزارید . دو تا کنترل داره یکی ساده و یکی مجیک که قابلیت موس هم داره ایراد اصلی رابط کاربری اندروید دستگاه هست که خیلی ساده و معمولیه که اونم میتونید با نصب یک لانچر مثل گوگل تی وی حل کنید! و مورد دیگه صدای اسپیکر تو فضای بزرگ و خالی زیاد مطلوب نیست مخصوصا اگه یکم سرو صدا باشه در کل من این دستگاه رو اوایل بهمن به قیمت 17.5 خریدم و همین تاریخ سایز 55 سامسونگ و ال جی میان رده حدود 21 میلیون بود پس به قیمتی که خریدم راضی ام و کیفیت قابل قبولی داره.

✅ کسب رضایتمندی ۹۴% (۱۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P735 سایز 55 اینچ
مشخصات
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سیستم عامل: Android
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
تعداد رابط کامپوزیت: یک عدد
ابعاد تلویزیون: ۱۲۲۶x۸۱x۷۱۱ میلی‌متر
تکنولوژی صفحه نمایش: LED
نظر کاربران
1.شیک، کیفیت خوب و در سطح قیمت خود، حرفه ای و بی نقص.
2.در بازاری که حق انتخاب شما در بین محصولات دارای گارانتی محدود هست، از این تلویزیون به نسبت قیمتش راضیم.
3.نمیدونم شرایط و کیفیت تلویزیون های دیگه ایرانی چطوره به این میگن خوبه ولی در مقابل سونی و ال جی ضعیفه امیدوارم این انحصار ها شکسته بشه که کالاهای بی کیفیت چند برابر به خلق الله نفروشن.
4.عالی بودبسیار عالی و با کیفیت بود و بسته بندی خوب بود و نمایندگی بلافاصله اومد راه اندازی کرد خدمات پشتیبانی هم خوب و مناسب.
5.با کلی تحقیق و پرس و جو و خواندن نظرات دوستان این مارگ و با این مدلش و انتخاب کردم و واقعا از انتخابم راضی هستم، دوستان دقت کنید حتما برای اینکه شامل گارانتی بشه از باز کردن جعبه خودداری کنید چون نمایندگی خودش اینکارو میکنه و شامل گارانتی و نصب رایگان میشه. ویک نکته دیگه که این مدل تلویزیون شامل ۱۸ ماه گارانتیه نه ۲۴ ماه.
6.با توجه به چند ماه تحقیق پی بردم که بهترین برند در بین شرکت های ایرانی TCL است و می تونم بگم راضیم از انتخابم. این محصول جزو بهترین تلویزیون تا 25 میلیون است.
7.من این تلوزیون رو با کلی تحقیق خریدم مدل 55p735 از تمام تلوزیون های ایرانی که هم نسل خودشه با کیفیت تصویر و صدای عالی هستش یک سینمای واقعی تو خونتون دارید از نظر گارانتی هم شرکت مادیران خیلی پیگیر و خوب عمل کرد به نظرم توی محصولات ایرانی از همه سر تر و بهتره برای خریدش شک نکنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون اسنوا 50 اینچ +[معرفی 6 مدل پرفروش]

✅ کسب رضایتمندی ۷۹% (۱۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZQ-PM8U55UHD سایز 55 اینچ یکی دیگر از بهترین تلویزیون تا 25 میلیون تومان است که می توانید خریداری کنید. زمان پاسخگویی ۶.۵ میلی ثانیه و نرخ نوسازی صفحه نمایش: ۵۰-۶۰ هرتز سرعت قابل توجهی برای تلویزیون در این رنج قیمت می باشد و سبب شده تا برای بسیاری از کارها از جمله وبگردی، اتصال به شبکه های اجتماعی و گیمینگ قابل استفاده باشد. سیستم کاهش نویز در این مدل باعث شده تا صفحه نمایش شفاف تر و واضح تر در اختیار داشته باشید. دیگر امکانات این دستگاه به شرح زیر است.

  • قفل کودک
  • زاویه دید ۱۷۸ درجه
  • پشتیبانی از ماشین زمان
  • پشتیبانی از EPG
  • قابلیت ضبط برنامه‌ها
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • قابلیت جستجوی خودکار کانال
مشخصات
گريد انرژي A
اندازه صفحه نمایش: ۵۵ اینچ
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
ابعاد تلویزیون: ۱۲۳۱x۸۹x۷۱۳ میلی‌متر
استانداردهای صوتی: Dolby
تکنولوژی صفحه نمایش: LED
نظر کاربران
1.با سلام من قبلا سامسونگ ۴۳اینج داشتم کیفیت تصویر آیوا خیلی پایینه و اصلا کیفیت سامسونگ رو نداره همش فکر میکنم ک تصویر تاره و انگار روی صفحه تلوزیون سلفون کشیدی خیلی تو ذوقم خورد احتمال زیاد مرجوع کنم.
2.اول بگم تلوزیون قبلی من الجی بود قبل از اون هم سونی داشتم و کیفیت تصویر و امکانات برام خیلی مهمه – به محض روشن شدن تلوزیون و بوت سریعش محو تصویر با کیفیت و جذابیت رنگهای زنده و گرمش شدم – به هیچ عنوان حتی فکرش رو هم نمیکردم چنین تصویر خیره کننده ای داشته باشه ، درواقع فناوری کیو ال ای دی به خوبی این تلوزیون رو از رقبای خودش متمایز کرده – از اونجایی که کیفیت تصویر جی پلاس و سام رو دیدم میگم این مدل رو اصلا با اونها مقایسه نکنید چون کیو ال ای دی اصلا یه چیز دیگست – دوم اینکه حدود 2 هفته پیش تلوزیون 65 اینچ الجی برای یکی از دوستان گرفتیم حدود 39 میلیون و به جرات میتونم بگم تلوزیون آیوا کیفیت به مراتب بهتری از اون داره و از همه مهمتر اینکه اندرویده – دوم اینکه یکماه پیش تلوزیون شیائومی کیو2 برای یکی از دوستان گرفتیم و به جرات میگم از لحاظ کیفیت تصویر با اون برابری میکنه بلکه یه سر و گردن رنگ های گرم تر و جذاب تری هم داره – سوم اینکه متاسفانه برند های ایرانی وقتی اندروید باکس یا تلوزیون اندروید تولید مکنن میان و هسته ی اون رو جوری دستکاری میکنن که نمیشه روش خیلی از نرم افزار ها مثل چیلتر فکن یا لانچر نصب کرد اما من از اونجایی که کاربر حرفه ای اندروید هستم هر نرم افزاری بگید روی این تلوزیون نصب کردم اولا هیچ محدودیت نداشت و همه چیز نصب شد دوما پلی استور گوگل به راحتی کار کرد ضمن اینکه لانچر atv launcher که خیلی نرم افزار مهمیه و میتونه جایگزین لانچر خود تلوزیون باشه هم نصب شد و یوتیوب هم به راحتی باز شد چون کیفیت 4K رو میتونید با ویدیو هایی که در یوتیوب وجود داره تجربه کنید که واقعا برام لذت بخش بود – در رابطه با رنگ تلوزیون که برخی سایت ها دیدم بعضی از دوستان نوشتن به زردی یا نارنجی میزنه موضوع اینه که در فناوری کیو ال ای دی این مساله اجتناب ناپذیره و شما ترجیحا باید از زاویه های روبرو اون رو تماشا کنید – مورد بعدی اینه که علاوه بر ریموت خود تلوزیون یک ریموت هم به عنوان هدیه داره که ریموت ایر موس و کیبرود داره که واقعا کار رو راه میندازه و خیلی کارایی داره- پس پشنهاد میکنم اگه کاربر حرفه ای هستید و از نرم افزار های خاص مثل mega cloud و google drive و youtube و v2rayng و غیره میخواید استفاده کنید واقعا سمت برند های دیگه نرید چون آیوا به تبعیت از برند اصلی خودش اجازه نداده تا شرکت های تولید کننده اندروید اون رو دستکاری کنن و یا محدود کنن. در آخر دربازه کیفیت صدای تلوزیون میگم که صدا در حد یه ساندبار یک تکه حرفه ای و پر حجم و دالبی هستش و نیازی به تجهیزات اضافه ندارید- هرچی بگم کم گفتم فقط تا ارزونه بخرید که ارزشش خیلی بیشتر از این حرفاست.
3.تلوزیون خوبیه و ارزونترین قیمت این کالا هم فقط تو دیجیکالا بود قیمت فروشگاه حضوری ۲۹۵۰۰۰۰۰بود اینجا ۶ میلیون ارزونتر خریدم.
4.کیفیت تصویر عالی هست و کنترل داری کیبورد که کار رو خیلی اسان میکند.
5.عالی از هر لحاظ بدون داشتن کوچک ترین باگ.
6.من تلویزیون آیوا دارم. خوبه اما صداش مثل تلویزیون های دیگه که دیدم خیلی بلند نیست و لازمه صداش رو بالا ببریم.
7.این تلویزیون توی بازار قیمت کمتری داره ، صدا و تصویر خوبی داره، ایراد این تلویزیون وصل نشدن گوشی های شیایومی به تلویزیون هست ولی گوشی سامسونگ به راحتی وصل می‌شود، به نمایندگی هم زنگ زدم جوابی برای این مشکل نداشت.
8.من از بازار خریدم من دوماه پیش از شهر لوازم خانگی خریدم خیلی راضی هستم هم از نظر تصویر و هم صداش عالیه من از خریدم راضی هستم.

در حال حاضر بهترین کیفیت تصویر تلویزیون 4k و8k می باشد که تصاویر را با رزولوشن فوق العاده باکیفیت تر نسبت به نسل های قدیم اچ دی، اس دی و فول اچ دی به شما ارئه می دهند. البته تلویزیون های نسل جدید با کیفیت تصویر 8k قیمت بسیار بالایی داشته و شاید بتوان گفت توجیه اقتصادی ندارند. پیشنهاد می شود برای تجربه بهترین کیفیت تصویر تلویزیون با قیمت بصرفه سراغ مدل های 4k بروید. البته اگر محدودیت مالی ندارید خرید تلویزیون های 8k ایده ال و بی نقص خواهد بود.

مارک تلویزیون یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید می باشد که باید آن را مدنظر داشته باشید. بهتر است حتما تلویزیون را از برندهای مطرح بازار انتخاب کنید. انتخاب تلویزیون از برندهای مطرح و شناخته شده خیال شما را از بابت کیفیت، طراحی، خدمات پس از فروش واقعی، گارانتی معتبر و غیره راحت می کند. از بهترین مارک تلویزیون های 25 میلیونی بازار می توان به برندهای نام آشنایی از جمله: زلموند، اسنوا، هایسنس، جی پلاس، تی سی ال، آیوا، دوو، ایکس ویژن، نکسار، شهاب، شیائومی و هیمالیا اشاره کرد.

تلویزیون ها از 24 اینچ تا 100 اینچ در بازار وجود دارند که البته برخی شرکت ها تلویزیون های بزرگتر را جهت مصارف دیگر مانند نصب در ورزشگاه، فرودگاه و سطح شهر تولید می کنند. توجه داشته باشید قبل از خرید تلویزیون با در نظر گرفتن مساحت و محیطی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین برای بهترین انتخاب می توانید طبق یک قاعده کلی عمل کنید بدین صورت که فاصله نشیمنگاه تا تلویزیون را در نظر بگیرید و عدد بدست آمده را در 0.84 ضرب کنید تا ابعاد تلویزیون مناسب برای شما بدست آید.

تلویزیون های رنج قیمتی 25 میلیون تومان عمدتا کیفیت بالایی دارند و در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل می کنند. در نظر داشته باشید که با کمی وقت گذاشتن بخصوص در خریدهای اینترنتی می توانید انتخابی بهتر داشته باشید. خرید از برندهای معتبر و داشتن خدمات پس از فروش در بالا رفتن رضایتمندی مشتری موثر می باشد. با در نظر گرفتن همین نکات ساده می توانید انتخابی بهتر را تجربه کنید. تعدادی از نظرات مثبت و منفی مردم درباره تلویزیون های 25 میلیونی از برندهای مختلف به شرح زیر است.

  • مهدی ابراهیمی: تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58RU732N سایز 58 اینچ رو خریدم. راضی هستم. دوتا کنترل داره که یکیش کنترل جادوییه، از لحاظ نرم افزار هم امکانات خوبی داره. با توجه به اختلاف قیمت خیلی کم ، از ۵۵ اینچ خیلی بهتره. نمایندگی خیلی سریع برای نصب اومد و مبلغی هم نگرفت. به مناسبت جشنواره یک عدد گوشی بلوتوثی جی پلاس رایگان بعد از چند روز نمایندگی به من داد که کیفیت خیلی خوبی داره. ضمنا ارسال و تحویل تلویزیون با تاخیر سه هفته ای توسط دیجیکالا همراه بود و علی رغم تماسهای مکرر، بازخورد مناسبی دریافت نمی کردم.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند ال ای دی پارس مدل P65U620 سایز 65 اینچ رو خریدم. مدت ها تحقیق کردم.برندهای ایرانی زیادی رو مد نظر داشتم اما خب میشه گفت این تلویزیون واقعا باکیفیت هست و از سایر برندهای با کیفیت بازار چیزی کم ندارد اما خب ذکر چندین نکته حائز اهمیت هست: نمایندگی در مراکز استان ها و بعضی از شهرهای بزرگ استان ها داره اما خیلی بهتر میشه که تعداد نمایندگی های شرکت پارس الکترونیک افزایش پیدا کنه دومین نکته در مورد کیفیت صدای این تلویزیون هست..خیلی بهتر می بود از اسپیکر های ۱۵ وان یا حداقل ۱۲ ولت استفاده میشد.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند زلموند مدل PANA55Z780 سایز 55 اینچ را واسه خواهرم از بازار خریدم الان حدود 2سالی میشه که کار میکنه و فوق العاده کیفیت بالایی داره فک کنم زیر مجموعه شرکت پاناسونیک باشه چون فروشنده میگفت پنلش هم پاناسونیک هستش ….امیدوارم واسه دوستانی که قصد خرید دارن مفید باشه.
  • امیر حسین بهروستایی: تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK650UDI سایز 55 اینچ رو خریدم. من قبلا ال جی داشتم و چون سایز کوچک بود یه سام خریدم که واقعا پشیمونم تلویزیون مشکل پیدا کرد با بدبختی عوض کردن که اونم خراب بود پولمو پس دادن حالا اسنوا خریدم که واقعا راضی هستم خیلی خوبه پولتو دور نریختی هم کیفیتش خوبه هم خدماتش کاملا محترمان برخورد میکنن ممنون از دیجیکالا
  • مصطفی حسینی: تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58PU724S سایز 58 اینچ رو خریدم.با اینکه تعریفای خیلی زیادی نشنیده بودم و همه ایکس ویژن و اینا پیشنهاد میدادن ترجیح دادم این مدل رو بخرم که اصلا پشیمون نیستم تا الان. امیدوارم در طولانی مدت هم برام مفید کار کنه، ولی در کل با این قیمت خوبه همه چی.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P635 سایز 55 اینچ رو خریدم. هم کیفیت تصویر همه طراحی هم کارایی مخصوصا تو گیم ها. واقعا از هر لحاظ میشه گفت بهترین نسبت به قیمتش.
  • امیر نقدی: تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند هایسنس مدل 55E7K سایز 55 اینچ رو خریدم. سلام علیکم،عرض ادب.با اینکه بنده خیلی عادت به نظر دادن ندارم،با توجّه به اینکه فنّی کار نیستم و تخصّص خاصی در این زمینه ندارم،به عنوان یک مصرف کننده ی معمولی عرض می کنم: میشه گفت از هر لحاظ،با توجّه به قیمت،عالیه؛ مخصوصاً برای بازی کارها(گیمر ها).یا علی

همانطور که اشاره شد کیفیت تلویزیون های  25 میلیونی در مجموع خوب است و تلویزیون های در این رنج قیمت امکانات و کیفیت بالایی دارند که در ادامه بصورت دقیق تر آنها را بررسی خواهیم کرد.

  • طراحی: تلویزیون های 25 میلیونی از نظر طراحی تنوع زیادی دارند که می توانید مطابق با سلیقه و دیزاین منزل و محل کار انتخاب کنید. شاید بتوان برندهای ال جی، پاناسونیک، سونی، شیائومی، سامسونگ و دوو را در زمینه طراحی جزو بهترین ها معرفی کرد.
  • امکانات: تلویزیون های در این رنج قیمت امکانات فوق العاده ای دارند که بسیار جذاب و کاربردی است. از امکانات آنها می توان به: امکان اتصال به اینترنت، قابلیت نصب انواع اپلیکیشن های آندروید، امکان ضبط برنامه، گیم مود، امکان نصب اسکایپ، اتصال به شبکه های اجتماعی، وضوح تصویر بسیار بالا(4k) و غیره اشاره کرد. در واقع شما با خرید یک اسمارت تی وی یک گوشی هوشمند در ابعاد بزرگتر در اختیار دارید.
  • کیفیت: اغلب شرکت ها تلویزیون های 25 میلیونی خود را باکیفیت بالا تولید می کنند و از بهترین متریال و قطعات در آنها استفاده می کنند. اغلب این تلویزیون ها در ابعاد 50 تا 55 اینچ تولید شده و کیفیت تصویر 4kو صدای واضح و قدرتمندی را ارائه می کنند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین تلویزیون تا 25 میلیون و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *