منوی دسته بندی

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ +[خرید 4مدل برتر و پرفروش]

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ از کجا بخرم؟ اخرین مدل تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ؟ کیفیت تلویزیون های 65 اینچی ایکس ویژن؟ قیمت تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ؟ نظرات کاربران در مورد تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ؟ معایب و مزایای تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 4 تا از پرفروش ترین و بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ را به شما معرفی کرده و نظرات مردم در خصوص هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم. ضمن اینکه به سوالات پرتکرار در این خصوص پاسخ خواهیم داد. تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های ایکس ویژن 65 اینچی،اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود به مطالب زیر و مرتبط با موضوع این مقاله یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ

بهترین تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

بهترین تلویزیون تا 40 میلیون

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ (4مدل محبوب)

✅ کسب رضایتمندی ۸۶% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XCU655
اندازه صفحه نمایش۶۵ اینچ
مشخصات کیفی تصویرپخش ۴K
پردازندهچهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMIسه عدد
تعداد درگاه‌های USBدو عدد

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون بزرگ، همه چیز تمام و خوش قیمت می گردید یکی از بهترین گزینه ها بدون شک تلویزیون ایکس ویژن سری 6 مدل XCU655 می باشد. این مدل یکی از بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ موجود در بازار می باشد که فروش بالایی را به ثبت رسانده است. ضمنا در کسب رضایتمندی مشتری عملکرد موفقی داشته است.

وجود پورت های مختلف و متنوع به شما اجازه می دهد وسایلی مانند: دوربین دیجیتال، فلش مموری، کنسول بازی و هارد اکسترنال را به آن نصب کنید. از نظر طراحی این مدل فوق العاده می باشد و امتیاز بالایی را کسب می کند. از شاخصه های ظاهری آن می توان به: پایه های شیک، صفحه بدون حاشیه و بدنه باریک اشاره کرد.

کیفیت صفحه نمایش فورکی است که این ویژگی سبب شده تا فیلم و سریال را با کیفیتی فوق العاده تماشا کنید. کار به همینجا ختم نمی شوند زیرا شرکت ایکس ویژن در این تلویزیون سری 6 خود با استفاده از تکنولوژی HDR10 تصاویری باکیفیت تر و با جزییات بیشتر خلق کرده است. سخت افزار خوب دستگاه سهم زیادی در هنگ نکردن و اجرای بهتر برنامه داشته است برای مثال سرعت تعویض کانال و لود شدن تلویزیون در حالت استندبای بسیار بالاست و برنامه های مربوط به اندروید با سرعت و بدون لگ اجرا می شوند. این تلویزیون با توجه به صفحه نمایش 65 اینچی برای سالن های بزرگ مناسب می باشد. مجهز شدن به رابط هوشمند و سیستم عامل اندروید به شما اجازه می دهد به گوگل دسترسی داشته باشید و انواع مختلف برنامه ها را روی آن نصب کرده و از امکانات فراوان آن لذت ببرید.

  • دارای وای فای و بلوتوث
  • قیمت مناسب و ارزش خرید بالا
  • کیفیت بسیار بالا
  • بدنه فوق باریک با طراحی شیک
  • وضوح بسیار بالای صفحه نمایش
  • امکان خرید و استفاده از ریموت کنترل هوشمند
  • بلندگوهای ضعیف

✅ بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU645
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه تلویزیونرابط هوشمند
پردازندهچهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMIسه عدد

✅ گارانتی ۲۴ ماهه مادیران

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU665 سایز 65 اینچ
پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی۴K
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازندهچهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMIسه عدد

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد تلویزیون اسنوا +(معایب، مزایا و خرید مدل های پرفروش1402)

✅ کسب رضایتمندی ۸۶% (۱۰ نفر) مشتریان

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 65X15
کیفیت تصویرUltra HD و 4K
پشتیبانی از سیستم عاملAndroid11
دارای پنلIPS باکیفیت بالا
قابلیت ها WIFI Screen Mirror
کیفیت صداDolby Atmos

از مدل 65XCU665 می توان به عنوان جدیدترین و اخرین مدل تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ نام برد که با تکنولوژی روز دنیا شاخته شده است. این تلویزیون دارای امکاناتی از جمله: سیستم عامل اندروید، پردازشگر گرافیکی قوی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی، صدای واضح، کیفیت تصویر فوق العاده، اتصال بیسیم اسکرین میرور، قابلیت اتصال به اینترنت، ضبط برنامه، ماشین زمان و غیره می باشد. شاید مهمترین نقطه ضعف این مدل صدای ضعیف بلندگو و پنل با گرید انرژی B باشد. خرید این مدل می تواند یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی باشد.

کیفیت تلویزیون های 65 اینچی ایکس ویژن در مجموع خوب و قابل قبول می باشد که در ادامه به صورت دقیق تر آنها را بررسی خواهیم کرد.

  • کیفیت تصویر: ایکس ویژن تلویزیون های 65 اینچی خود را با کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 3840*2160 پیکسل تولید می کند و از این نظر کیفیت بسیار بالایی دارند. استفاده از تکنولوژی HDR10 در برخی مدل ها سبب شده تا از لحاظ کنتراست، رنگبندی و وضوح تصویر یک سروگردن بالاتر نسبت به رقبا قرار گیرند.
  • قابلیت اتصال به اینترنت: تلویزیون های 65 اینچی Xvision براحتی به اینترنت وصل می شوند و شما می توانید از امکاناتی مانند نتفلیکس، تماشای فیلم آنلاین و پخش موسیقی زنده لذت ببرید. همچنین اندروید 11 یکی دیگر از نقاط قوت آنهاست.
  • گرید مصرف انرژی: این تلویزیون ها از نظر برچسب مصرف انرژی در حد متوسط می باشند. بررسی ها نشان می دهد بیشتر آنها دارای گرید A و B می باشند که قابل قبول است و البته نیاز به بهبود در این زمینه حس می شود.
  • پردازنده: اغلب تلویزیون های 65 اینچی این شرکت به پردازنده قدرتمند 4 هسته ای مجهز می باشند و همین موضوع سبب شده تا بخوبی برنامه های مختلف را به اجرا در آورند.
  • گارانتی: تلویزیون های ایکس ویژن با گارانتی 2 ساله مادیران عرضه می شوند که از لحاظ پشتیبانی و خدمات پس از فروش جزو برترین های بازار می باشند و شما می توانید روی آن حساب کنید. توجه داشته باشید برای استفاده از این خدمات حتما لازم است تلویزیون را از جایی معتبر خریداری کنید.

قیمت تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ در محدوده 30 تا 39 میلیون تومان قرار می گیرد و قیمت آنها به عواملی همچون: مدل، سال تولید، امکانات، کیفیت، طراحی و غیره بستگی دارد. به عقیده بسیاری از خریداران تلویزیون های 65 اینچی ایکس ویژن بدلیل داشتن امکانات کاربردی و کیفیت خوب، ارزش خرید بالایی دارند.

پیشنهاد مطالعه: نظر کاربران در مورد تلویزیون جی پلاس +[معرفی 7 مدل پرفروش در سال 1402]

  • سپهر لطیفی: تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU605 سایز 65 اینچ رو خریدم. اصلا به نظر نمیاد 4k باشه و حتی Full HD هم شک برانگیزه، تنظیمات درست حسابی هم نداره برای کنترل نور به عنوان مثال یا خیلی موارد دیگه، بیشتر کنتراست شدیدی داره که به نظرم اونجوری مثلا 4K بگن هست که باعث بی کیفیتی تصویر هست اصلا، کار کردن با کنترل هم به نحوه عجیبی پیچیده هست.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XTU865 سایز 65 اینچ رو حدود ۹ ماهه خریداری کردم مشکل بزرگی که این تلویزیون داره و کارشناسان آن هنوز نتوانستند رفع کنند این هست که عنوان برنامه با برنامه پخش تفاوت دارد.مثلا وقتی برنامه سیاسی درحال پخش است عنوان برنامه نام یک فیلم سینمایی که قبلا پخش شده یا عنوانی که به برنامه در حال پخش ربط ندارد دیده می شود.در حالیکه با یک تلویزیون دیگر این اشکال دیده نمی شود.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XCU655 رو خریدم. سعی میکنم خودمو قانع کنم که تلویزیون خوبیه چون تو این بازار انتخاب دیگه ای ندارم فقط کنترلش اندازه دمپاییه.
  • امیررضا ادیب آرام: تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XKU635 سایز 65 اینچ رو خریدم. کیفیت خوب است اما در ابتدا راضی بودم اما پس از ۶ ماه مشکل اندروید پیدا کرد و شرکت پاسخگو نیست ، می گویند به دلیل تحریم ها این سری مشکل اندروید دارد، نخرید دوستان اندروید ۶ ضعیف است و شرکت کاری از دستش بر نمیاد.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XKU635 سایز 65 اینچ رو خریدم. نسبت به قیمت مدل و مارک های مشابه خوب است یک ماه است استفاده می کنم کیفیت صدای خوب،خدمات پشتیبانی خوب، فقط یک نکته اینکه این tv کیفیت 4kدارد که در ایران این سیستم پخش وجود ندارد اگرنه تصاویر فوق العاده ای مشاهده می شد.

تلویزیون های 65 اینچی ایکس ویژن مثل برندهای دیگر ممکن است معایب و مزایایی داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • طراحی زیبا و شیک یکی از برجسته ترین نقاط قوت آنهاست.
  • شما با این تلویزیون ها می توانید براحتی به اینترنت وصل شوید و وبگردی کنید.
  • کیفیت تصویر تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ بسیار بالاست و این شرکت با فناوری و تکنولوژی روز موفق شده کیفیت بالا (4K) با زاویه دید گسترده را ارائه کند که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
  • کیفیت صدا در برخی تلویزیون های 65 اینچی ایکس ویژن بسیار بالاست. این شرکت با استفاده از سیستم صوتی HARMAN KARDON موفق شده صدای بسیار باکیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد که از مزایای آنها محسوب می شود. متاسفانه در برخی از مدل ها وجود اسپیکرهای ضعیف، این نقطه قوت را به نقطه ضعف بدل کرده است.
  • تلویزیون های 65 اینچی ایکس ویژن تنوع بسیار زیادی در استفاده از درگاه های ارتباطی دارند و این موضوع یکی از نقاط قوت آنهاست. از جمله آنها می توان به: درگاه HDMI، USB، کامپوننت و کامپوزیت اشاره کرد.
  • سیستم عامل اندروید 11 در آنها دست شما را برای نصب اپلیکیشن، نصب بازی، تماشای فیلم و استفاده از سرویس های آنلاین باز می گذارد.
  • از نقاط ضعف تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ که توسط کاربران گزارش شده است می توان به: محدودیت حافظه دستگاه، ضعف در اتصال موبایل به تلویزیون و ضعیف بودن صدای بلندگوها اشاره کرد. لازم بذکر است این معایب ممکن است در مدل های جدید رفع شده باشند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا از بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ و بررسی نظر مشتریان در خصوص هر کدام، شما عزیزان را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *