منوی دسته بندی

اسپری لاستیک خودرو باکیفیت، ارزان و پرفروش بازار+خرید آنلاین

یکی از مواردی که می تواند ظاهر خودروی شما را شکیل و تمیز نشان دهد و باعث وجه تمایز آن با دیگر خودروها شود خرید یک اسپری لاستیک خودرو مناسب و با کیفیت است. استفاده از این نوع محصولات علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در اتومبیل به طول عمر و کیفیت بیشتر تایرها، داشبورد، قسمت های لاستیکی و پلاستیکی کمک خواهند کرد و به نوعی در طولانی مدت برای مالکین خودرو اقتصادی محسوب می شوند.

به فرض مثال اگر که تایرهای اتومبیل تان را هر دو سال یکبار تعویض می کردید با استفاده مداوم و منظم در بازه های مختلف می توانید آن را بصورت چشمگیر و قابل توجهی به تعویق بیندازید و با توجه به قیمت بالای تایر ماشین، خرید این محصول خوش قیمت ارزش خرید بالایی پیدا می کند ضمن اینکه ظاهر خودرو بسیار زیباتر خواهد شد.

اگر قصد خرید این اسپـری لاسـتیک خـودرو را دارید پس در این بخش از دقیق شو همراه ما باشید. در ابتدا تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های اسپری لاستیک خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم و در ادامه به نکاتی در خصوص خرید این کالا خواهیم پرداخت.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات اسپری لاستیک خودرو، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- اسپری لاستیک خودرو و داشبورد سیواکس مدل سی دبلیو با حجم 240 میلی لیتر

اسپری لاستیک خودرو و داشبورد سیواکس مدل سی دبلیو با حجم 240 میلی لیتر

با خرید اسپری لاستیک خودرو فوق می توانید قسمت های مختلف اتومبیل را از جمله روکش چرمی صندلی، فرمان و متعلقات، داشبورد و تایرها را تمیز و براق کنید. در ترکیبات آن از مواد ضدباکتری استفاده شده تا ضمن زیبایی بخشی به قسمت های مختلف خودرو، میکروب ها و باکتری ها را از بین ببرد و محیط خودروی شما را استریل کند.

یکی دیگر از ویژگی های آن ایجاد بوی مطبوع می باشد که در هنگام استفاده حس خوشایند و لذت بخشی را به سرنشینان منتقل کرده و مانند خوش بو کننده عمل می کند. 

ماندگاری و کیفیت بالایی دارد و با ایجاد یک لایه محافظت کننده از داشبورد و تایر در برابر نور مستقیم آفتاب مراقبت چشمگیر و موثری خواهد داشت و از پوسیده شدن، خشک شدن و یا ترک خوردن شان جلوگیری می کند.

مشخصات
نظر کاربران

2- اسپری لاستیک خودرو جردن مدل پی 2000 با حجم 650 میلی لیتر

مشخصات
نظر کاربران

3- اسپری لاستیک خودرو آزاکس مدل تی دبلیو اس50 با حجم 500 میلی لیتر

از اسپری لاستیک خودرو آزاکس می توانید در قسمت های مختلف لاستیکی ماشین خود استفاده کنید و باعث زیبایی و نو شدن آنها شوید. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت این محصول و داشتن خاصیت نرم کنندگی و نفوذ به لایه های زیرین مواد پلاستیکی باعث طول عمر قسمت هایی میشود که از این اسپری لاستیک خودرو استفاده کرده اید. برای حصول بهترین بازخورد و نتیجه بهتر است به روش زیر عمل کنید.

√ طریقه مصرف: قبل از استفاده آن را بخوبی تکان داده و متناسب با اندازه سطح مربوطه اسپری نمایید و سپس آن را با ابر، پارچه و یا دستمال بصورت یکنواخت پخش کنید.

مشخصات
نظر کاربران

4- اسـپری لاسـتیک خـودرو تکرو با حجم 500 گرم

اسپری لاستیک خودرو فوق با بهترین، جدیدترین و مدرن ترین مواد و فرمولاسیون تهیه شده است. دو ویژگی مهم و برجسته این محصول داشتن خاصیت نرم کنندگی بالا و ممانعت از جذب غبار روی سطوح می باشد. خاصیت آنتی استاتیک این کالا از جذب گرد و غبار بر روی سطوح جلوگیری می کند.

اگر به صورت متناوب و منظم از آن استفاده شود ضمن تمیزی و براقیت قسمت های لاستیکی و پلاستیکی از پوسیدگی و خشک شدن آنها جلوگیری می کند و سبب طول عمر بیشترشان خواهد شد. 

داشتن ویژگی های زیر باعث شده تا این محصول به یکی از پرفروش ترین مدل های اسپری لاستیک خودرو بدل شود:

مشخصات
نظر کاربران

5- اسـپری تـایر مـاشین ترک استار مدل تی اس 658 با حجم 650 میلی لیتر

اسپری لاستیک خودرو ترک استار مدل تی اس 658 کیفیت بسیار بالایی دارد که از مهمترین ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

مشخصات
نظر کاربران

6- اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو اس تی پی کد j1s1 به همراه اسپری تمیزکننده لاستیک خودرو

با اسپری کردن این اسپری لاستیک خودرو بر روی تایرها نه تنها باعث تمیزی، براقیت و زیبایی آن می شوید بلکه به نرم شدن و طول عمر آن کمک شایانی خواهید کرد. البته این محصول با دو مکانیسم به طول عمر تایرها کمک می کند:

√ طریقه صحیح مصرف ⇓

مشخصات
نظر کاربران

7- اسـپری واکـس لاسـتیک و مـحافظ تـایر خـودرو سایانا مدل Protect وزن 250 گرم

اسپری واکس لاستیک و محافظ تایر خودرو سایانا مدل Protect یکی از خاص ترین و موثرترین اسپری های مخصوص لاستیک خودرو محسوب می شود که در حجم 250 میلی لیتر تولید شده است. این محصول با فرمولاسیونی تمام سیلیکونی تهیه شده است.

این فرمولاسیون با ایجاد یک لایه محافظ بصورت تاثیرگذاری از لاستیک خودرو در برابر گرد و خاک و نور آفتاب محافظت کرده و حالت زیبا و ابریشمی ایجاد می کند. 

همچنین خاصیت آبگریزی عالی دارد که به عمر بیشتر تایرها کمک کرده و از کثیف شدن زودهنگام آنها جلوگیری خواهد کرد. امکان خرید آنلاین این اسپری وجود دارد.

شما می توانید برای نهایی کردن سفارش بر روی تصویر فوق کلیک نمایید تا در اسرع وقت درب منزل آن را تحویل بگیرید.

مشخصات
نظر کاربران

8- اسپری واکس لاستیک خودرو صفا مدل bu حجم 500میلی لیتر

مشخصات
نظر کاربران

9- اسپری واکس لاستیک و شامپو فوم بدنه خودرو و شوینده رینگ لاستیک یاتاش مدل تریگر دار حجم 500 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

اسپری واکس لاستیک و شامپو فوم بدنه خودرو و شوینده رینگ لاستیک یاتاش مدل تریگر دار با حجم 500 میلی لیتر و بصورت مجموعه 3 عددی تولید و برای مشتری ارسال می گردد. “هر کدام از بطری ها 500 میلی لیتر حجم دارد” این مجموعه 3 تایی یک پک کامل برای زیبایی و محافظت خودروی شما می باشد.

این محصول بدلیل نوع متفاوت مکانیزم تولید و استفاده از مواد درجه یک، خودروی شما را براق و تمیز می کند و بخوبی از بدنه و لاستیک ها در برابر عوامل محیطی محافظت خواهد کرد. شوینده رینگ این مجموعه، عملکردی فوق العاده قدرتمند دارد. 

به شکلی که دیگر نیاز به دخالت دستان شما نمی باشد. کافیست تا آن را بر روی رینگ ها اسپری کرده و بعد از مدتی با آب پر فشار بشویید تا تاثیر شگرف آن را ببینید.

مواد بکار گرفته شده در این اسپری نه تنها لاستیک ها را براق و تمیز می کند بلکه از خشکی و پوسیدگی زودهنگام لاستیک های خودرو به شکلی موثر جلوگیری خواهد کرد. از شامپو سوپر فوم این مجموعه برای تمیز کردن منزل هم می توانید استفاده کنید.

پیشنهاد می شود قبل از مصرف دستورالعمل پشت بطری خوانده شود. چرا که در جهت رقیق کردن باید متناسب با 550 میلی لیتر مواد داخل بطری 200 لیتر آب به آن اضافه شود. 

پس همانطور که واضح است می توان این اسپری را یک کالای اقتصادی و مقرون بصرفه بشمار آورد. شما می توانید همین حالا بصورت اینترنتی این مجموعه 3 عددی و ارزشمند را سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران
10- اسپری واکس لاستیک خودرو رستاک مدل TIRE حجم 530 میلی لیتر
مشخصات
نظر کاربران
11- اسپری واکس لاستیک خودرو پرتو مدل T500t حجم 500 میلی لیتر
مشخصات
نظر کاربران

12- اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو تام کلین مدل TC-DT480Y32 حجم 480 میلی لیتر

مشخصات
نظر کاربران

13- اسپری لاستیک خودرو فونیکس کد 1 حجم 600 میلی لیتر

مشخصات
نظر کاربران

14- اسپری تمیز کننده لاستیک خودرو واکس ستاره مدل TF حجم 650 میلی لیتر

مشخصات
نظر کاربران

15- اسپری واکس لاستیک روناکس مدل vL1 حجم ۵۰۰ میلی لیتر

اسپری واکس لاستیک روناکس مدل vL1 با حجم ۵۰۰ میلی لیتر و کیفیتی عالی تولید و به بازار عرضه شده است. استفاده از بهترین متریال و بکارگیری تکنولوژی نانو سبب شده تا هنگام استفاده علاوه بر براقیت بی نظیر، مانند سد دفاعی در برابر عوامل محیطی مانند تابش نور خورشید، گرد و خاک و غیره عمل کند.

استفاده از این اسپری علاوه بر زیبایی، طول عمر لاستیک های خودروی شما را افزایش می دهد. البته شما می توانید از این محصول کاربردی علاوه بر لاستیک، برای تمیز کردن و براق کردن مواردی همچون: بدنه، قسمت های پلاستیکی، قسمت های چرمی و حتی تمیز کردن روکش های صندلی استفاده کنید.

این محصول تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده است. از مهمترین دلایل استقبال از اسپری فوق می توان به: قیمت مقرون بصرفه و کیفیت بالای آن اشاره کرد. لازم بذکر است 88 درصد افرادی که تجربه استفاده از این اسپری لاستیک را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. 

شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید اسپری لاستیک خودرو

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های اسپری لاستیک خودرو و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید کمک فنر اتومبیل؛ راهنمای خرید بهترین مدل آمپلی فایر و راهنمای خرید بهترین باندهای ماشین را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *