منوی دسته بندی

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ +[خرید 6 مدل محبوب و باکیفیت- شهریور1403]

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ از کجا بخریم؟ بهترین تلویزیون 65 اینچ ایرانی؟ بهترین تلویزیون 65 اینچ با قیمت مناسب؟ نظرات در مورد ارزانترین تلویزیون 65 اینچ؟ کیفیت تلویزیون های 65 اینچ خوبه؟ ارزانترین تلویزیون 65 اینچ از چه مارکی بخرم؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 6 مدل از ارزانترین تلویزیون 65 اینچ موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. مدل های پیشنهادی تماما از برندهای خوش نام بازار هستند و کیفیت بالایی دارند و در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی عملکردی موفق داشته اند. همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب زیر و مرتبط با موضوع این مقاله یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین تلویزیون تا 10 میلیون

بهترین تلویزیون تا 15 میلیون

بهترین تلویزیون تا 20 میلیون

بهترین تلویزیون تا 25 میلیون

بهترین تلویزیون تا 30 میلیون

ارزانترین تلویزیون 65 اینچ بازار (خرید6 مدل پرفروش)

✅ گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RU746N سایز 65 اینچ یکی از ارزانترین تلویزیون 65 اینچ بازار است که بدلیل امکانات زیاد و کیفیت عالی ارزش خرید بالایی دارد و تا به امروز جزو پرفروش ترین تلویزیون ها بوده است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و وضوح مثال زدنی دارد و تمام جزییات را در اختیار شما قرار می دهد ضمن اینکه از لحاظ صدا قدرتمند و رضایت بخش می باشد. طراحی خوبی دارد و اغلب مشتریان آن را بدلیل بدنه باریک و پایه های شیک می پسندند.

حافظه داخلی 16 گیگابایتی دست شما را برای ضبط فیلم های مدنظرتان باز می گذارد. مجهز شدن به اندروید 11 و پردازنده 4 هسته ای نشان می دهد که شما محدودیتی در استفاده از اپلیکیشن ها و فضای وب نخواهید داشت و می توانید از نتفلیکس، فیلم و سریال آنلاین و پخش موسیقی زنده بدون هنگ کردن لذت ببرید.

مشخصات
مشخصات تصویر: پخش ۴K
حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
ابعاد: ۱۴۶۰x۲۹۳x۹۰۱ میلی‌متر
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ کسب رضایتمندی ۹۱% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XCU655 سایز 65 اینچ
مشخصات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
ابعاد: ۱۴۴۵×۳۲۷×۸۹۸ میلی‌متر
مصرف برق در حالت عادی: ۱۶۰W
نظر کاربران
1.مناسب، زیبا و کیفیت بالا و جزو ارزانترین تلویزیون 65 اینچ است.
2.قیمتش هم درمقایسه با کالاهای مشابه مناسب تره ،از نصابش سوال کردم با اینکه ۳۰ برند مختلف رو نصب انجام میداد میگفت ک کالای خوب و باکیفیتیه،و خدمات پس از فروش خوبی هم داره ،البته من دو روزه ک نصب کردم و اطلاع دقیقی از کیفیتش ندارم به مرور زمان ثابت میشه، قابلیت های خیلی زیاد و کاربردی هم داره ک نصاب همه رو توضیح داد،در کل راضی ام ،راستی قیمت دیجی از بیرون ۴ م ارزون تر بود.
3.من تجربه قبلی برای تلویزیون اسمارت نداشتم. ولی بنظرم راضی کننده است. تراکم صفحه نمایش متناسب ابعادش هست. حجم صدا کافیه. اندرویدش هم اوکیه. همه نرم افزاری روش نصب کردم. در کل راضی هستم. میز تلویزیون ش هم از خود دیجی کالا گرفتم.
4.فقط رده مصرف انرژی B کمی توی ذوق میزنه والا خوبه.
5.خیلی به موقع به دستم رسید از همه نظر عالی بود.

✅ کسب رضایتمندی ۷۶% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD سایز 65 اینچ
مشخصات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۵ وات
پردازنده: چهار هسته‌ای
گريد مصرف انرژي: A
نظر کاربران
1.تازه رسیده هنوز باز نکردیم ولی نسبت به نمایندگی هم ارزونتر بود.
2.کیفیتش خوبه فعلآ راضی هستیم.
3.از کالا راضی هستم ولی مرکز توزیع دیجی کالا دوباره بدقولی و اذیت کرد ( کالا به مرکز توزیه ارسال شده بود ولی با تاخیر تحویل دادند) به طور کلی سیستم توزیع دیجی کالا نسبت به سالهای قبل تعهد کمتری دارند و عملا شکایت به دیجی کالا هم فایده ای ندارد ( کاملا بی تفاوت هستند)
4.حدود یک هفته اس استفاده میکنم فعلا مشکلی نیست و تا الان میشه گفت جزو ارزانترین تلویزیون 65 اینچ هستش.

✅ ارزانترین تلویزیون 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن مدل 65JAEX6100UWS سایز 65 اینچ
مشخصات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه تلویزیون: رابط هوشمند
(سیستم عامل): Android
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
ابعاد: ۱۱۲۴x۲۷۰x۷۰۰ میلی‌متر
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

💥 پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون 32 اینچ در بازار +[خرید 6 مدل پرفروش]

✅ یکی از ارزانترین تلویزیون 65 اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی پارس مدل P65U620 سایز 65 اینچ
مشخصات
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۸ وات
محل قرارگیری بلندگو: پایین قاب
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازنده: چهار هسته‌ای
امکانات: قابلیت Screen Mirroring
ابعاد: ۸۶۵×۲۴۳×۱۴۴۶ میلی‌متر
نظر کاربران
1.نظری ثبت نشده است.مادرم تلوزیون ۴۳ پارسو ۴ سال داره واقعا میشه گفت جای حرف نداره،حالا این سایزو واقعا نمیدونم اما بنظرم ۴۳ پارس بهترینه یا تو ایرانیا واقعا خوبه.
2.کیفیت عالی تصویر و صدا و عملکرد سریع و مناسب داره دوستانی که گفتن صدا بمه گزینه صدای فراگیر رو خاموش کنن بر طرف میشه و در کل با تنظیم صدا و تصویر توی منو میتونید به مطلوب خودتون برسید. با موبایل هم خواستید به تلویزیون متصل بشید هم میراکست داره هم با برنامه eshare که باید تلویزیون رو به هات اسپات موبایل وصل کنید و بارکد تلویزیون رو اسکن کنید. در کل تلویزیون خیلی خوبی به نظر میاد و در طول زمان باید دید دوامش چطوره
3.بی کیفیت هنگ میکنه موقع جابه جا کردن کانال هاوبعضی وقتا بعد از خاموش کردن باکنترل صدای نویز روی بلندگوها پخش میشه ونمایندگی پاسخ گونیست.
4.با سلام و عرض ادب بنده مدت ها تحقیق کردم..برندهای ایرانی زیادی رو مد نظر داشتم اما خب میشه گفت این تلویزیون واقعا باکیفیت هست و از سایر برندهای با کیفیت بازار چیزی کم ندارد اما خب ذکر چندین نکته حائز اهمیت هست: نمایندگی در مراکز استان ها و بعضی از شهرهای بزرگ استان ها داره اما خیلی بهتر میشه که تعداد نمایندگی های شرکت پارس الکترونیک افزایش پیدا کنه دومین نکته در مورد کیفیت صدای این تلویزیون هست..خیلی بهتر می بود از اسپیکر های ۱۵ وان یا حداقل ۱۲ ولت استفاده می شد.

✅ با کیفیت بالا و ابعاد بزرگ

تلویزیون ال ای دی هوشمند وینسنت مدل 65VU7510 سایز 65 اینچ
مشخصات
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژه: رابط هوشمند
(سیستم عامل): Android
پردازنده: چهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMI: چهار عدد
ابعاد: ۹۰۵x۳۳۳x۱۴۴۹.۶ میلی‌متر
نظر کاربران
1.تو این رنج قیمت خوبه و اینکه پشتیبانی خوبی داره

تلویزیون های 65 اینچ بیشتر برای سالن و اتاق های بزرگ مناسب هستند و با خرید آنها می توان سینما را به خانه آورد و از تماشای فیلم و سریال در اندازه بزرگ لذت برد. اما این سوال که “آیا کیفیت تلویزیون های 65 اینچ ایرانی به گونه ای است که بتوان با خیالی راحت آنها را خریداری کرد؟” بسیار زیاد از سوی مشتریان بالقوه پرسیده می شود. حقیقت این است که در سال های اخیر کیفیت تلویزیون های ایرانی بسیار بهتر شده و خود را از نظر کیفی به مارک های خارجی نزدیک تر کرده اند اما هنوز کیفیت تلویزیون های خارجی را ندارند.

اگر شما محدودیت مالی و بودجه برای خرید تلویزیون ندارید پیشنهاد می شود به سراغ خرید تلویزیون از برندهای فوق العاده ای مانند سونی، سامسونگ، شیائومی، پاناسونیک، هایسنس، ال جی، تی سی ال و دوو بروید اما اگر محدودیت بودجه دارید خرید تلویزیون 65 اینچ ایرانی می تواند گزینه ای خوش قیمت و اقتصادی محسوب شود که از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است.

گفتنی است تلویزیون های 65 اینچ ایرانی از نظر خدمات پس از فروش، تنوع و قیمت نسبت به مدل های خارجی برتری دارند که همین موارد باعث شده تا بیشتر مردم خرید تلویزیون های ایرانی را به خارجی ترجیح دهند. 3 تا از بهترین تلویزیون 65 اینچ ایرانی به شرح زیر است.

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD سایز 65 اینچ
  • تلویزیون کیو ال دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQ754N سایز 65 اینچ
  • تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 6 مدل XCU655 سایز 65 اینچ

قیمت تلویزیون همواره یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید این وسیله برقی مهم بوده است. مواردی مانند: مارک، امکانات، طراحی، کیفیت، نوع صفحه نمایش و… می تواند در قیمت تلویزیون موثر باشد. در این مقاله با تعدادی از ارزانترین تلویزیون 65 اینچ آشنا شدید. در زیر تعدادی دیگر از بهترین تلویزیون 65 اینچ با قیمت مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن مدل 65KAE6800UW سایز 65 اینچ قیمت 29.400.000 تومان
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل 65UB8740 سایز 65 اینچ قیمت 33.700.000 تومان
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65SU1800 سایز 65 اینچ قیمت 35.000.000 تومان
  • تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 65C645 سایز 65 اینچ قیمت 38.000.000 تومان

این تصور که ارزانترین تلویزیون 65 اینچ کیفیت خوبی ندارند کاملا غلط است چراکه برخی از این تلویزیون ها کیفیت بسیار خوبی دارند و تا به امروز فروش و درصد رضایتمندی بالای مشتری را کسب کرده اند و نظرات مثبت کاربران در خصوص آنها مهر تاییدی بر این ادعاست. در زیر تعدادی از نظرات منفی و مثبت مردم درباره ارزانترین تلویزیون های 65 اینچ را مشاهده می کنید.

  • آرش ارکان: تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-65SU1800 سایز 65 اینچ رو خریدم. قیمت خوب. کیفیت واقعا خوب. همه چیش عالیه به نظرم و حتی از برند های دیگه بهتره و البته منو کاملا فارسی هست که فکر کنم برای خیلی ها نیاز باشه.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU645 سایز 65 اینچ رو خریدم و بنظرم یکی از بهترین و ارزانترین تلویزیون 65 اینچ هستش.
  • کاربر دیجی‌کالا: متاسفانه سه ماهه تلویزیون ال ای دی هوشمند الیو مدل 65QE9745 سایز 65 اینچ رو خریدم. صدا داریم اما صفحه خاموش شد و دیگه روشن نشد، جالبه نمایندگی مرکزی میگه ما به هیچ عنوان تعویض نداریم، شما فکرشو بکنید پول جنس نو دادم، الان دارم از یک تلویزیون تعمیری رو نگاه می کنم، به هیچ عنوان پیشنهاد خرید این مارک از تلویزیون را نمی کنم.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن مدل 65KAE6800UW سایز 65 اینچ رو خریدم. عالیه من راضی هستم امکاناتش خیلی خوبه و قیمت مناسب.
  • مصطفی زارعی: تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن مدل 65JAEX6100UWS سایز 65 اینچ رو خریدم. اگر به دنبال خرید یک تلویزیون هوشمند بزرگ و عالی هستید این می تونه یکی از ارزانترین تلویزیون 65 اینچ باشه که در قیمت خودش تکه.

💥 پیشنهاد مطالعه: بهترین تلویزیون جی پلاس 55 اینچ (خرید 4 مدل برتر)

تلویزیون های 65 اینچ اغلب کیفیت بالایی دارند اما بصورت دقیق تر در ادامه از جهات مختلف آنها را بررسی خواهیم کرد.

  • طراحی: تلویزیون های 65 اینچ قیمت بالایی دارند و به همین جهت به مواردی از جمله طراحی آنها توجه ویژه می شود و از این نظر مدرن و مطابق با سلیقه روز دنیا تولید می شوند. از مهمترین ویژگی آنها می توان به طراحی مینیمال، بدنه باریک و پایه های زیبا و شیک اشاره کرد.
  • کیفیت تصویر: با توجه به ابعاد تلویزیون های 65 اینچ استفاده از کیفیت تصویر ULTRA HD-4K با رزولوشن 3840*2160 کاملا منطقی بنظر می رسد. در برخی از تلویزیون های 65 اینچ مانند هایسنس، سامسونگ و سونی شرکت سازنده با بگارگیری تکنولوژی QLED وضوح تصویر را بیشتر می کند.
  • صدا: تلویزیون های 65 اینچ اغلب دارای صدای قدرتمند می باشند و از قابلیت های پیشرفته و جدید در آنها استفاده می شود. هر چند اگر به صدای بیشتر نیاز دارید می توانید براحتی از اسپیکر مجزا در کنار تلویزیون استفاده کنید.
  • امکانات: اغلب تلویزیون های 65 اینچی دارای قابلیت ها و امکاناتی از قبیل: پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی 4K، بلندگوهای قدرتمند، صدا و تصویر شفاف، رابط هوشمند، سیستم عامل اندروید یا VIDAA، درگاه های متعدد، سیستم کاهش نویز، رفرش ریت متغیر، رابط کامپوزیت، پنل باکیفیت، اتصال به گوشی هوشمند، ضبط برنامه، اجرای دستورات صوتی و قابلیت نصب برنامه می باشند. همچنین وجود امکاناتی از قبیل: حالت بازی خودکار ALLM و گیم مود در کنار ابعاد بزرگی که دارند آنها را به گزینه ای عالی برای گیمرها بدل کرده است.

برندهایی از جمله: پارس، بویمن، وینسنت، آیوا، اسنوا، جی پلاس، ایکس ویژن و الیو در زمینه تولید ارزانترین تلویزیون 65 اینچ موفق عمل کرده اند و توانسته اند تلویزیون های مقرون بصرفه و باکیفیتی را تولید و روانه بازار کنند. شما با خیالی راحت می توانید از مارک های معرفی شده خرید کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از ارزانترین تلویزیون 65 اینچ و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *