منوی دسته بندی

ارزانترین تلویزیون 43 اینچ +[خرید 6 مدل محبوب از برندهای معتبر]

ارزانترین تلویزیون 43 اینچ از کجا بخرم؟ نظرات در مورد ارزانترین تلویزیون 43 اینچ؟ کیفیت تلویزیون های 43 اینچ خوبه؟ بهترین مارک ارزانترین تلویزیون 43 اینچ کدام است؟ ارزانترین تلویزیون 43 اینچ بخرم یا نه؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن راهنمای خرید و بررسی نظرات مشتریان 6 تا از ارزانترین تلویزیون 43 اینچ را به شما عزیزان معرفی کنیم. مدل های معرفی شده بدلیل قیمت پایین و کیفیت مناسب فروش بالایی را به ثبت رسانده اند و از برندهای معتبر و شناخته شده بازار از جمله: اسنوا، مجیک، سام و… می باشند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات ارزانترین تلویزیون های 43 اینچ، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب زیر و مرتبط با موضوع این مقاله یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین تلویزیون های دوو 43 اینچ

بهترین تلویزیون اسنوا 50 اینچ

بهترین تلویزیون ایکس ویژن 50 اینچ

ارزانترین تلویزیون 43 اینچ (خرید 6 مدل ارزان و پرفروش)

✅ ارزانترین تلویزیون 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NY300D سایز 43 اینچ
مشخصات
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت پنل: +A
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
تعداد رزولوشن: ۲ میلیون پیکسل
ابعاد: ۹۵۸x۲۲۸x۶۱۵ میلی‌متر
نظر کاربران
1.زمانی که تلویزیون تحویل گرفتم. نمایندگی اومد وصل کرد.همان روز پایین پنل تلویزیون رو به سمت جلو فشار دادم.دیدم بداخل میره یه قسمتی از بالای صفحه تلویزیون وسمت چپ و راست وبالا هم به سمت داخل فشار میدید راحت میره تو ولی قسمت پایین بیشتره با نمایندگی تماس گرفتم.گفتم سریع امدن دیدن وگفتندچیزی نیست ولی من یه مقدار دل چرکین هستم.
2.قیمت، کیفیت و تحویل عالی بود امکانات خوبی داره.
3.در کل عالیه و در خریدش شک نکنید بنظرم توضیحات بیشتر را خدمتتون در نقاط قوت و نقاط منفی به صورت کامل گفتم با سپاس فراوان.

✅ گارانتی ۱۸ ماهه مجیک

تلویزیون ال ای دی مجیک مدل MA-43F3RNIR سایز 43 اینچ
مشخصات
تعداد بلندگوها: دو عدد
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
جزو ارزانترین تلویزیون 43 اینچ
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: تلویزیون آیوا خوبه ؟ [معرفی 5 مدل پرفروش 1402]

✅ گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس

تلویزیون ال ای دی سام مدل UA43C5200CC سایز 43 اینچ
مشخصات
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
ابعاد: ۶۲۹x۲۰۱x۹۸۵ میلی‌متر
توضیحات تصویر: تقویت کننده گسترده رنگ
نظر کاربران
1.به قیمتش اوکی هست و کارایی داره خدمات پس از فروشش هم پاسخگویی خوبی داشت.

✅ کسب رضایتمندی ۸۴% (۵۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XC630 سایز 43 اینچ
مشخصات
تعداد بلندگوها: دو عدد
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
استانداردهای صوتی: Dolby
ابعاد: ۹۵۸×۶۱۰×۲۲۹ میلی‌متر
نظر کاربران
1.خوبه، راضیم.
2.من برای باغ خریدن از خریدش راضی هستم.
3.خیلی تی وی خوبیه. پیشنهاد میکنم.
4.خیلی برام جالب نبود. انتظار بیشتری داشتم.
5.برای شهرستان خریدم خیلی خوبه همون شبم نصاب اومد نصبش کرد.
6.نسبت به قیمتش بد نبود برای پدربزرگم گرفتم کار راه بنداز بود.
7.خیلی عالی بود الان سه ماهه بدون مشکل کار می‌کنه.

✅ کسب رضایتمندی ۹۳% (۲۰ نفر) مشتریان

تلویزیون ال ای دی بست مدل 43BN100 سایز 43 اینچ
مشخصات
توان هر بلندگو: ۱۰ وات
کیفیت تصویر: Full HD
کیفیت پنل: +A
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
سیستم ایمنی: قفل کودک
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
ابعاد: ۶۱۸x۲۳۵x۹۶۹ میلی‌متر
نظر کاربران
1.قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول.
2.نسبت به قیمت که داره و نسبت به کاربرد من خوب بود.
3.باسلام و تشکر از تیم گرامی دیجی کالا این تلویزیون رو برای دفتر کار خریدم که برای نمایش صفحه لپتاپ و دوربین مدار بسته استفاده کنم. هوشمند نیست اما برای موارد استفاده من مناسبه و به نسبت قیمت بهترین گزینه خرید بود. کیفیت تصویر و صدای خوبی داره و پشتیبانی عالی که کمتر از 24 ساعت از تماس من برای نصب و راه اندازی تکنسین محترم آمد و دستگاه رو نصب کرد. 2 سال گارانتی هم داره که از مزیت هاش هست. برای موارد استفاده مشابه توصیه میکنم. باتشکر.
4.گارانتیش هیچی رو گارانتی نمیکنه، باید حدود ۹۰۰ هزارتومن بیشتر بدی و یک محافظ ۴۰۰ تومنی هم ازشون بخری که پنل و نوسانات برق رو گارانتی کنن، وگرنه هیچی رو گارانتی نمیکنه عملا
5.در حد قیمتش خوبه. راضی کننده است . کیفیتش قابل قبوله.

پیشنهاد مطالعه: تلویزیون مارک بست خوبه ؟ [معرفی 5 مدل پرفروش در 2023]

✅ گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H43E414N سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H43E414N یکی از ارزانترین تلویزیون 43 اینچ موجود در بازار است که علی رغم قیمت مناسب، کیفیت بالایی دارد و این را می توان از نظرات ثبت شده در خصوص این محصول دریافت کرد. خیلی از مشتریان این محصول را بعد از خرید به دیگران پیشنهاد کرده اند. کیفیت خوب تصویر (فول اچ دی) با توجه به قیمت کم، صدای شفاف و قدرتمند، طراحی شیک، پنل باکیفیت و کم مصرف، امکانات فراوان و… از مهمترین ویژگی های این تلویزیون 43 اینچی می باشد.

این محصول همراه با گارانتی 2 ساله مادیران ارائه می شود که همین موضوع تا حد زیادی خیال مشتری را از بابت خرید راحت کرده است. در حالی که برخی از افراد با خرید تلویزیون های متفرقه و غیراصل حتی موفق به یک تماس با شرکت سازنده نمی شوند شما می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول خوش قیمت و باکیفیت که در سرتاسر ایران دارای نمایندگی می باشد براحتی استفاده کنید.

مشخصات
کیفیت تصویر: Full HD
رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
تعداد درگاه‌های HDMI: سه عدد
امکانات: پنل IPS با کیفیت +A
ابعاد: ۶۱۱x۲۲۷x۹۶۳ میلی‌متر
نظر کاربران
1.خیلی خیلی معمولیه و قیمتش درسته که مناسبه منتهی با بیرون برابری میکنه. من چون تخفیف خوبی خورده بود خریدمش.
2.واقعا انتظار نداشتم چنین محصول ی با این قیمت بشه خرید جای تشکر داره.
3.برای کسایی که یه تلویزیون با کیفیت و گارانتی معتبر می‌خوان عالیه، واقعا خیلی خیلی عالیه تصویر، قیمت مناسب و پنل زیبا و با کیفیت، سرعت تصویر 60 فرم در بازی که راحت ps5 هم اجرا میشه
4.نسبت به قیمت عالیه.
5.تصویر معمولی واز اطراف رنگ پریده دیده میشه وصدا واقعاً افتضاح حتی با تنظیمات هم قابل حل نیست وشکل ظاهری مثل بقیه تلویزیون‌های ایرانی.

در مورد تلویزیون های ارزان قیمت 43 اینچی هم نظرات مثبت وجود دارد و هم منفی. برخی از خرید آنها کاملا رضایت داشته اند و آنها را به دیگران هم پیشنهاد داده اند اما طبیعتا نظرات منفی هم در مورد ارزانترین تلویزیون های 43 اینچی موجود در بازار وجود دارد که در ادامه نظرات مختلف مشتریان در خصوص برندهای مختلف را می توانید ببینید. نظر کاربرانی که تجربه استفاده از یک تلویزیون خاص را داشته اند می تواند در خریدن یا نخریدن آن محصول به شما کمک کند. پس بهتر است قبل از خرید، نظرات ثبت شده در خصوص تلویزیون مدنظرتان را مطالعه کنید تا انتخابی بهتر داشته باشید.

  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند مکسن مدل 43AF9000 سایز 43 اینچ رو خریدم. من راضی نبودم از کیفیت تصویر و پشیمونم از انتخابم.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-H43F616N سایز 43 اینچ رو خریدم و یکی از ارزانترین تلویزیون 43 اینچ و باکیفیته.
    آبتین سهراب زاده: تلویزیون ال ای دی سام مدل UA43C5200CC سایز 43 اینچ رو خریدم. به قیمتش اوکی هست و کارایی داره خدمات پس از فروشش هم پاسخگویی خوبی داشت.
  • اسماعیل الله وردی: تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43XC630 سایز 43 اینچ رو خریدم. خوب و سالم به دستم و رسید و برای باشگاه بدنسازی گرفتم که بلافاصله با خدمات و گارانتی تماس گرفتم و آمدن نصب کردن.
  • محمدجولائی منش: تلویزیون ال ای دی بست مدل 43BN100 سایز 43 اینچ رو خریدم. تلویزیون دو روز زودتر به دستم رسید و کاملا سالم به دست من رسید و نقص فیزیکی نداشت و ما با نمایندگی تماس گرفتیم اومدن نصب کردن، همه چیز عالی فقط کنترل یکم کار باش سخته چون طراحی ساده و دکمه ها نزدیک به هم هستند و پخش ویدیو از روی فلش یکم ضعیفه و باید زیرنویس فیلما به صورت دستی از قبل به فیلما چسبانده بشود با تشکر از دیجی کالا

کیفیت تلویزیون های 43 اینچ می تونه هم خوب باشه هم بد. باید دقت داشته باشید که از برندهای خوب بازار خریداری کنید. ما در این بخش 6 تا از مدل های ارزان قیمت و باکیفیت را به شما معرفی کردیم. در ادامه تلویزیون های 43 اینچ را از جهات مختلف بررسی خواهیم کرد.

  • قیمت: قیمت تلویزیون های 43 اینچ از 9 میلیون تومان شروع و به 15 میلیون تومان ختم می شود. قیمت آنها می تواند تحت تاثیر مواردی از جمله: برند، امکانات، کیفیت، طراحی، رزولوشن صفحه نمایش، نوع پنل، هوشمند بودن یا نبودن و دیگر موارد باشد.
  • کیفیت تصویر: بررسی ها نشان می دهد کیفیت تصویر تلویزیون های 43 اینچی full HD با رزولوشن 1920*1080 می باشد و کیفیت متوسط و قابل قبولی را ارائه می کنند.
  • طراحی: طراحی تلویزیون های 43 اینچی جدید بصورت مینیمال و مدرن می باشد. بدنه باریک، صفحه نمایش بدون حاشیه و پایه های شیک و زیبا از شاخصه های اصلی آنهاست.
  • پورت: تلویزیون های 43 اینچی اغلب دارای درگاه HDMI، رابط کامپوزیت و درگاه USB می باشند و می توانید از آنها برای اتصال به کنسول بازی، PC و سامانه استفاده کنید.
  • امکانات: تلویزیون های 43 اینچی متناسب با قیمت شان می توانند دارای امکاناتی از قبیل: رابط هوشمند، پردازنده قوی، قابلیت ضبط برنامه، قفل کودک، حافظه داخلی، وای فای، کنترل تطبیقی صدا و تکنولوژی فیلتر نور آبی برای سلامت چشم کاربر باشند.
  • اسمارت یا معمولی: تلویزیون های 43 اینچی موجود در بازار را می توان در دو نوع هوشمند و معمولی خریداری کرد. مدل های هوشمند با مجهز شدن به سیستم عامل اندروید، تایزن و غیره شما را به دنیا وب متصل می کنند و به شما اجازه نصب انواع اپلیکیشن را می دهند و قیمت بالاتری هم دارند. در واقع شما با خرید تلویزیون هوشمند می توانید همان کارهای که با گوشی هوشمند انجام می دهید را انجام داده و از امکانات آنها لذت ببرید. لازم بذکر است مدل های معمولی فاقد این قابلیت می باشند.

تلویزیون جزو مهمترین و پرمصرف ترین لوازم خانگی برقی و جهیزیه است و در نظر گرفتن مارک آن یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید می باشد. حتما توجه داشته باشید از مارک های مطرح و شناخته شده خریدتان را انجام دهید زیرا برندهای متفرقه نه تنها کیفیت و طول عمر زیادی ندارند بلکه در صورت خرابی به احتمال زیاد نمی توانید از خدمات پس از فروش آنها استفاده کنید.

پس حتی اگر مارک های متفرقه قیمت خیلی کمتری داشتند به هیچ عنوان خرید آنها پیشنهاد نمی شود. در حال حاضر برندهایی از جمله: نکسار، ایکس ویژن، بست، سام، مجیک، مکسن، جی پلاس، تی سی ال و بویمن در تولید و عرضه تلویزیون های ارزان قیمت 43 اینچی عملکرد خوب و رضایت بخشی داشته اند.

این تصور که تلویزیون های ارزان قیمت 43 اینچی کیفیت خوب و ارزش خرید ندارند کاملا اشتباه است. شما می توانید از برندهایی که به آنها اشاره کردیم تلویزیون های 43 اینچی باکیفیت و مقرون بصرفه ای را خریداری کرده و از امکانات و خدمات پس از فروش آنها استفاده کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از ارزانترین تلویزیون 43 اینچ و بررسی نظرات مشتریان، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *