منوی دسته بندی

آب میوه گیری چه مارکی خوبه ؟ [معرفی 7 مدل برتر در سال 1403+نظرات خریداران]

آب میوه گیری چه مارکی خوبه ؟ قیمت بهترین مارک آب میوه گیری چنده؟ بهترین مارک آب میوه گیری کدومه؟ جدیدترین مدل های آب میوه گیری رو از کجا بخرم؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به این سوالات مطرح شده 7 مدل از بهترین مارک آب میوه گیری را به شما معرفی خواهیم کرد تا به نوعی به سوال آب میوه گیری چه مارکی خوبه ؟ پاسخ دهیم.

برخی بر این باورند که با ورود غذاساز چندکاره و گوشت کوب برقی به بازار عملا آبمیوه گیرها از دور خارج شده اند. اما می بینیم هنوز هم آب میوه گیری ها یکی از مهمترین لوازم خانگی برقی مربوط به خانه و آشپزخانه و جهیزیه عروس می باشند. همانطور که از اسم این وسیله پیداست کار اصلی آن تهیه آبمیوه و اسموتی است. شما می توانید با آبمیوه گیری در کمترین زمان یک آبمیوه خوشمزه تهیه کرده و نوش جان کنید. با این وسیله می توانید آبمیوه ای کاملا مطابق با ذائقه خود درست کنید و با آبمیوه های صنعتی و کارخانه ای که حاوی اسانس و مواد افزودنی هستند خداحافظی کنید و این موضوع برای سلامت شما هم مفید خواهد بود. ضمن اینکه با این کار در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

با توجه به تنوع بسیار زیاد برندهای آب میوه گیری در بازار، در این بخش سعی داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، 7 تا از پرفروش ترین و بهترین مارک آب میوه گیری را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات مارک های مختلف آب میوه گیری اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. ضمنا پیشنهاد می شود مطالب مربوط به” تلویزیون آیوا خوبه یا نه ” و ” تفاوت اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 ” را مطالعه فرمایید.

قیمت بهترین مارک آب میوه گیری

آب میوه گیری چه مارکی خوبه (7 مدل برتر از نگاه مشتری)

✅ دارای گارانتی ۱۵ ماهه نانیوا

آبمیوه گیری نانیوا مدل MJ-176NR
ابعاد ۴۰۰x۱۵۰x۲۲۰ میلی متر
رضایت مشتری ۸۲% (۲۰نفر)
توان مصرفی ۳۵۰ وات
امکانات ظاهری پایه ضدلغزش
امکانات آسیاب
گنجایش مخزن۱.۲۵ لیتر

نانیوا جزو بهترین مارک لوازم خانگی برقی می باشد که کالاهای باکیفیت و خوش قیمتی را روانه بازار می کند. آب میوه گیری نانیوا مدل MJ-176NR یکی از پرفروش ترین و بهترین مارک آب میوه گیری موجود در بازار می باشد که تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی بالای مشتریان شده است. این محصول در ابعاد 400*150*220 میلی متر تولید و به بازار عرضه شده است.

از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به: داشتن گارانتی معتبر، قیمت مناسب، عملکرد 3 کاره از جمله آسیاب و مخلوط کن (مخازن مجزا و باکیفیت)، تیغه های تیز استیل، بدنه مقاوم و پایه های ضدلغزش اشاره کرد. این ابمیوه گیری به یک موتور 350 وات مجهز شده و می تواند در زمان کوتاه نوشیدنی دلخواهتان را آماده کند.

موتور این مدل قدرت خیلی زیادی ندارد و پیشنهاد می شود با آن میوه های با بافت سخت را آبگیری نکنید. اگر به دنبال این هستید که آب میوه گیری چه مارکی خوبه این مدل می تواند یک گزینه خوب و اقتصادی باشد.

✅ گارانتی ۱۸ ماهه پارسا الکترونیک

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724
ابعاد۴۰۰x۲۸۰x۱۶۰ میلی متر
رضایت مشتری۷۸% (۵۰نفر) 
توان مصرفی۸۰۰ وات
کارکردچهار کاره
گنجایش مخزن تفاله۲ لیتر
جنس تیغه (صافی) استیل ضدزنگ

آب میوه گیری چه مارکی خوبه ؟ گوسونیک یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی می باشد که محصولات باکیفیت، مقرون بصرفه و بادوام را تولید می کند. آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ 724 یکی دیگر از بهترین مارک آب میوه گیری است که در ابعاد 400*280*160 میلی متر تولید و به بازار عرضه شده است. این دستگاه فقط آبمیوه گیری نیست و با داشتن تیغه ها و ظروف متعدد کارهای مختلف از جمله آسیاب قهوه و خرد کردن مواد غذایی را هم انجام میدهد.

مجهز شدن دستگاه به قابلیت قفل ایمنی و پالس لحظه ای آن را کاربردی تر کرده است و از آسیب رسیدن به موتور آبمیوه گیری جلوگیری می کند. این دستگاه با توان 800 وات با قدرت و سرعت زیاد از پس خردن کردن، مخلوط کردن و آسیاب کردن مواد غذایی مختلف بر می آید. همچنین سیستم محافظت در برابر گرمای بیش از حد از آسیب رسیدن به موتور در استفاده های طولانی جلوگیری می کند که این قابلیت بسیار ارزشمند و مفید است و از خسارت احتمالی جلوگیری می کند.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس

✅ دارای گارانتی ۱۸ ماهه ویداس

آبمیوه گیری 4 کاره استیل ویداس مدل VIR-3613
ابعاد۶۵۰*۲۲۰*۳۱۵ میلی متر
توان مصرفی۱۰۰۰ وات
جنس بدنهاستیل
ظرفیت پارچ مخلوط کن۱.۸ لیتر
امکانات ضدفرسودگیسیستم ضدچکه

آب میوه گیری ویداس مدل vir-3613 یکی از بهترین مدل های آبمیوه گیری موجود در بازار است که در ادامه در خصوص آن بیشتر توضیح خواهیم داد. این دستگاه 4 کاره به یک موتور 1000 واتی مجهز شده و خردکردن، مخلوط کردن و آسیاب را به خوبی انجام می دهد. جنس بدنه از استیل باکیفیت می باشد که علاوه بر طول عمر بالا سبب زیباتر شدن ظاهر آن شده است.

از امکانات آن می توان به: مجهز شدن به پالس لحظه ای، ظرفیت زیاد، کیفیت خوب، طراحی عالی، پایه های ضدلغزش و سیستم ضدچکه اشاره کرد. شما می توانید هر بار بعد از استفاده خیلی راحت قطعات را از هم جدا کرده و در ماشین ظرفشویی بشویید. اتصال و جدا کردن قطعات این دستگاه برخلاف برخی از مدل ها، خیلی راحت انجام می شود و از این نظر مشکلی نخواهید داشت.

نتیجه گیری: اگر به دنبال خرید یک آب میوه گیری خوش قیمت و باکیفیت ساخت ایران هستید این مدل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. با توجه به امکانات ذکر شده و گارانتی معتبر یک گزینه اقتصادی با ارزش خرید بالاست و با داشتن پارچ ها و امکانات فراوان برای جهیزیه عروس پیشنهاد می شود. در واقع این دستگاه فقط یک آبمیوه گیری نیست و می توانید کارهای مختلفی با آن انجام دهید.

آبمیوه گیری سان لوکس مدل J-800VS
ابعاد۳۰x۲۰x۴۵ سانتی‌متر
رضایت مشتری ۹۲% (۱۰نفر)
توان مصرفی ۸۰۰ وات
نوع آبمیوه گیریبرقی
قابلیت‌ها تنظیم سرعت
آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado
ابعاد۱۸۰ × ۲۴۰ × ۲۳۵ میلی متر
رضایت مشتری ۸۲% (۳۷۰نفر)
توان مصرفی ۴۳۵ وات
کارکردتک کاره
قابلیت‌هاتنظیم سرعت
جنس بدنهپلاستیک

✅ دارای گارانتی ۲۴ ماهه شرکت سیما

آبمیوه گیری هیملر مدل HJC-4250
ابعاد۴۰.۵x۳۸.۵x۴۴.۵ سانتی‌متر
توان مصرفی۱۲۰۰ وات
سایز دهانه ورودی۸.۴
جنس تیغهتیتانیوم
کارکردچهار کاره
امکانات ظاهری پنل لمسی

آبمیوه گیری هیملر مدل HJC-4250 در ابعاد 41*39*45 سانتی متر و همراه با گارانتی 2 ساله معتبر تولید و به بازار عرضه شده است. آبمیوه‌گیری هیملر مدل HJC-۴۲۵۰ یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار این شرکت است که در کنار طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالایی دارد. این آبمیوه گیری دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام به گونه‌ای مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته‌اند. قابلیت جدا شدن مخزن‌ها علاوه ‌بر نظافت آسان‌، ظرفیت بیشتری را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که تیغه اصلی این آبمیوه گیری از جنس تیتانیوم ضدزنگ بوده و دهانه آن هم از قطر مناسب ۸.۴ سانتی متری برخوردار است که به ‌راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست. علاوه‌ بر فیلتر دستگاه که به‌ راحتی قابل شستشو است، می‌توان لوازم جانبی آن را هم در ماشین ظرفشویی قرار داد. برای این دستگاه اقلام همراهی نظیر برس تیغه، مخزن پلاستیکی آبمیوه که شفاف و دارای درجه بندی است و همچنین مخزن تفاله آبمیوه گیری در نظر گرفته شده که به‌ راحتی می‌توان آن‌ها را پس از پر شدن از دستگاه جدا کرد و پس از وقفه‌ای کوتاه آنها را خالی و برای ادامه فرآیند

آبمیوه گیری روی دستگاه قرار داد. آبمیوه‌گیری هیملر مدل HJC- 4250 دستگاهی چهار کاره است و می‌توان توان آن را در پنج سرعت تنظیم کرد. پایه‌های ضدلغزش زیر این دستگاه مانع از لرزش و جابجایی آن حین کار می‌شود. لوله خروجی دستگاه و پارچ آبمیوه به گونه ای طراحی شده‌اند تا آبمیوه مستقیم وارد پارچ شده و حتی چکه‌ای نیفتد. با این توضیحات شاید این مدل یکی از بهترین ها برای افرادی باشد که به دنبال پاسخ سوال آب میوه گیری چه مارکی خوبه هستند.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31
ابعاد۳۲* ۲۳*۳۸ سانتی‌متر
رضایت مشتری۷۳% (۱۵۰ نفر)
توان مصرفی۸۰۰ وات
کارکردسه کاره
جنس پارچ مخلوط کنشیشه
جنس بدنهاستیل وپلاستیک

سوالات متداول

آبمیوه‌گیری نام وسیله‌ای است که برای گرفتن آبمیوه از میوه ها استفاده می‌شود. دستگاه آبمیوه‌گیری ممکن است برقی یا دستی باشد.

  • پیش از وصل کردن دوشاخه به پریز مطمئن شوید که کلید دستگاه قطع است.
  • محفظه موتور را هرگز داخل آب نکنید.
  • پیش از استفاده از آب میوه‌گیری دوشاخه و سیم رابط آن را چک کنید.
  • آب میوه‌گیری را روی مکان صاف بگذارید.
  • پیش از توقف کامل ماشین دستگاه را باز نکنید.
  • هرگز موقع کار دستگاه، انگشت، قاشق، چنگال و غیره داخل محفظه آب میوه‌گیری نکنید.

منبع: ویکی پدیا

در هنگام خرید آب میوه گیری با در نظر گرفتن یکسری نکات می توانید کالای خوب و باکیفیت خریداری کنید. در ادامه به برخی از این نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

  • نوع: آب میوه گیری های موجود در بازار از لحاظ نحوه عملکرد به دو نوع سانتریفیوژی و فشارسرد تقسیم می شوند. مدل های سانتریفیوژی با اینکه سرعت بیشتری نسبت به نوع فشار سرد دارند اما قیمت آنها ارزان تر است چراکه ممکن است مقداری تفاله میوه از آنها خارج شود. آبمیوه گیری فشار سرد بوسیله یک تیغه آب میوه را از تفاله ها جدا می سازد. آب حاصل از این مدل دارای غلظت بیشتر، فیبر بالاتر و یکنواختی بیشتر می باشد. مدل فشار سرد نسبت به سانتریفیوژی قیمت بالاتری دارند.
  • توان: می توات گفت آبمیوه گیرهای موجود در بازار دارای توان 300 تا 1500 وات می باشند. حتما در هنگام خرید آبمیوه گیری به توان آن توجه کنید. توان دستگاه نشان دهنده قدرت و سرعت آن است. هر اندازه توان دستگاه بیشتر باشد با قدرت بیشتری می تواند میوه های مختلف را آبگیری کند. برای مثال شما اگر یک دستگاه با توان بالا خریداری کنید می توانید در زمان کوتاه آب هویج بیشتری را آبگیری کنید.
  • سرعت: اغلب آبمیوه گیری ها دارای تنظیمات سرعت می باشند. شما می توانید با توجه به بافت و سختی میوه یا سبزیجات از سرعت مناسب دستگاه استفاده کنید.
  • قابلیت: برخی از آبمیوه گیری های موجود در بازار چندکاره هستند. در واقع می توان از آنها برای خردکردن مواد غذایی، آسیاب قهوه و آبگیری میوه استفاده کرد.
  • جنس بدنه: یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام خرید آبمیوه گیری توجه به جنس بدنه آن است که در واقع طول عمر و استحکام آن را تعیین می کند. جنس اغلب آبمیوه گیری ها از پلاستیک، استیل و یا ترکیبی از هر دوی آنها می باشد.
  • قیمت: آبمیوه گیری ها از نظر قیمت تنوع بسیار زیادی دارند. امکانات، قابلیت، توان، برند، گارانتی و کیفیت دستگاه در قیمت آن تاثیر گذار است. شما می توانید با توجه به میزان بودجه و نیازتان بهترین گزینه را خریداری کنید.

بهترین مارک آب میوه گیری کدام است؟ شاید این سوال شما هم باشد. آبمیوه گیری های موجود در بازار توسط شرکت ها و برندهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. در ادامه قصد داریم تعدادی از شناخته شده ترین و بهترین مارک آب میوه گیری را به شما معرفی کنیم.

  • پارس خزر برند ایرانی
  • بوش برند آلمانی
  • پاناسونیک برند ژاپنی
  • دسینی برند ایتالیایی
  • تفال برند فرانسوی
  • کنوود برند انگلیسی
  • فیلیپس برند هلندی
  • بوش برند آلمانی
  • AEG برند آلمانی
  • براون برند آلمانی
  • تولیپس برند ایرانی
  • ویداس برند ایرانی
  • نانیوا برند ایرانی
  • فلر برند آلمانی
  • گوسونیک برند ترکیه ای- اغلب محصولات این برند در کشور چین تولید می شوند.

آب میوه گیری یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین لوازم خانگی برقی می باشد. با توجه به اینکه آبمیوه گیری ها دیگر فقط یک کار انجام نمی دهند و از آنها می توان برای خردکردن، آبگیری مرکبات و و میوه و خرد کردن مواد مختلف غذایی استفاده کرد تمایل مردم به خرید آنها بیشتر شده است. در زیر می توانید نظرات مشتریان در مورد برندهای مختلف آب میوه گیری را مشاهده کنید. نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی که کالا در دسترس ما نیست می تواند بسیار کمک کننده باشد.

  • کاربری میگه من آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado رو خریدم. قیمتش از خود شرکت پارس خزر پایین تر بود بخاطر همین از اینجا خریدم در کل راضی کننده س با توجه به قیمتش* اگر از من بپرسی آب میوه گیری چه مارکی خوبه من میگم این.
  • کاربری میگه من آبمیوه گیری هیملر مدل HJC-4250 رو خریدم. قدرت واقعی موتورش با اونیه که رو دستگاه نوشته مطابقت نداره
  • کاربر دیگه ای آبمیوه گیری پارس خزر مدل VitaFruit رو خریداری کرده و میگه کیفیت معمولی و متوسط روب پایین خیلی ازش انتظار نداشته باشید در قسمت گرفتن آبمیوه بیشتر میوه همراه با تفال بیرون میده که خودتان باید از صافی استفاده کنید، موتورش خیلی قوی نیست اما صدای زیادی داره، ظرفیتش پایین در زمان آبمیوه گیری برای داشتن نتیجه مطلوبتر باید فیلتر فلزی آبمیوه گیری مرتب در هنگام آبمیوه گیری تمیز کنید تا آبمیوه گیری درست کار کنه، هنوز از آسیاب کن و مخلوط کن استفاده نشده بعد از استفاده در اینجا اپدیت میکنم نظرمو، در مجموع خیلی ازش توقع نداشته باشید در حد کار راه انداز اگر میتونید هزینه بیشتر کنید از برند های مطرح تر و بهتر خرید کنید که نتیجه بهتری بگیرید، در مورد دوام عمرش هم که فعلا زود نظر بدم نیاز به استفاده بیشتر و گذشت زمان داره
  • کاربری میگه من آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02 رو خریدم. این مدل اصلی و باکیفیت و دارای گارانتی می باشد.
  • کاربری میگه من آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863 رو خریدم. قبل از هر چیز بگم من از دیجیکالا نخریدم. قدرت موتور فوق العاده است و هویج را به سرعت آب میگیرد، اما به دلیل طراحی ضعیف، تفاله ها آب دار می باشند، درون آب گرفته شده تفاله می باشد و آب گرفته شده رو حتما باید از یک صافی عبور دهیم. فقط باید از مخزن آب گیری فابریک استفاده کنیم و نمیتوان از لیوان یا پارچ استفاده کنیم، چون آب میوه به همراه فشار هوا بیرون میزند و در صورت استفاده از لیوان، آب به همراه هوا به بیرون دستگاه پرتاب می شود و لذا به درون لیوان ریخته نمیشود. دسته های نگهدارنده درب بالایی ضعیف می باشند و احتمال شکسته شدن است. مال ما یک دسته اش شکست.

آب میوه گیری ها از نظر برندینگ تنوع بسیار زیادی دارند و شاید این کار انتخاب بهترین مدل را کمی سخت کند. ما در این بخش سعی کردیم 7 تا از بهترین مدل آب میوه گیری از برندهای مختلف را به شما معرفی کنیم. شما می توانید مدل دلخواهتان را با کلیک بر روی دکمه سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

خیلی از افراد به دنبال خرید جدیدترین مدل های آب میوه گیری هستند. در زیر می توانید تعدادی از جدیدترین مدل های آبمیوه گیری از برندهای معتبر را همراه با قیمت مشاهده کنید.

  • آبمیوه گیری هیملر مدل HJC-4250 قیمت: ۷,۸۰۰,۰۰۰تومان -۷,۲۵۰,۰۰۰تومان
  • آبمیوه گیری آ ا گ مدل AEB312 قیمت: ۶,۹۹۰,۰۰۰تومان
  • آبمیوه گیری فلر مدل PJ1100 قیمت: ۹,۵۰۰,۰۰۰تومان
  • آبمیوه گیری دلیمانو مدل PRO قیمت: ۶,۹۰۰,۰۰۰تومان– ۴,۸۳۰,۰۰۰تومان
  • آبمیوه گیری بلک اند دکر مدل SBX300 قیمت ۴,۱۵۰,۰۰۰ تومان

بسیاری از افراد به دنبال خرید پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری هستند. می توان گفت مدل هایی که قیمت مناسب، کیفیت خوب، نظرات مثبت و درصد بالای رضایتمندی را دارند فروش بالا را تجربه می کنند. در زیر می توانید تعدادی از پرفروش ترین مدل های آب میوه گیری را با قیمت مشاهده کنید.

  • آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger قیمت: ۳,۵۸۹,۰۰۰تومان -۳,۳۲۰,۰۰۰تومان
  • آبمیوه گیری دستی مدل A45 قیمت: ۴۵,۰۲۰ تومان
  • آبمیوه گیری دستی بیتا مدل 101 کد 2501163 قیمت: ۱,۱۷۹,۲۶۰تومان
  • آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 قیمت: ۸,۳۱۴,۵۲۰ تومان

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 7 مدل از بهترین مارک آب میوه گیری به سوال آب میوه گیری چه مارکی خوبه پاسخ و شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *