منوی دسته بندی

مراقبت پوست

امروزه مراقبت از پوست بسیار حائز اهمیت می باشد. حتما شنیده اید که می گویند پیشگیری بهتر از درمان است این ضرب المثل در مورد مراقبت از پوست هم صادق می باشد. در این بخش مواردی را جهت مراقبت صحیح از پوست به شکلی خلاصه و لیست وار به شما خواهیم گفت.


نحوه مراقبت از پوست

رعایت همین 6 مورد به ظاهر ساده می تواند در مراقبت پوست شما بسیار اثرگذار باشد پس این موارد را جدی گرفته تا خدایی ناکرده دچار آسیب و بیماری پوستی نشوید و یا لااقل احتمال ابتلا به بیماری های پوستی را بشدت کاهش دهید.

1- نوع پوست خود را بشناسید. پوست انسان به 5 دسته: پوست حساس، پوست خشک، پوست چرب، پوست مختلط و پوست معمولی تقسیم بندی میشود.

2- یک روتین پوستی ساده اما منظم و مداوم می تواند به مراقبت پوست کمک زیادی کند. مواردی مانند کرم ضدچروک، کرم ترمیم کننده، کرم دور چشم، کرم ضدآفتاب و در برخی موارد ترمیم کننده ها می توانند بسیار کمک کننده و مثمر ثمر باشند. دقت داشته باشید در هیچ یک از موارد زیاده روی نکنید.

3- توصیه می شود حتی الامکان از لمس پوست صورت خودداری کنید. پوست صورت بسیار حساس است و رعایت نکردن همین موضوع ساده می تواند به پوست شما آسیب جدی برساند. در طول روز ممکن است دست های ما به کرات آلوده شود. با دست زدن به پوست حساس صورت این آلودگی را منتقل می کنیم.

4- در صورتی که موارد مشکوک در پوست خود مشاهده کردید در اسرع وقت به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کرده تا اگر مشکلی بود قبل از پیشرفت، آن را درمان کند.

5- با پوست خود بخصوص پوست صورت با ملایمت و ملاتفت رفتار کنید. در برخی مواقع دیده شده که فرد با صابون قوی و یا لیف حمام به پوست خود آسیب جدی وارد کرده است.

6- مواردی مانند سیگار کشیدن و استرس هم می تواند آسیب های جبران ناپذیری به پوست وارد نماید.

محصولاتی که در این بخش به شما عزیزان معرفی شده تماما از برندهای معتبر و شناخته شده می باشند که موفق به اخذ مجوز از سازمان غذا و داروی کشور شده اند. هر گونه سوال، انتقاد و پیشنهادی را از بخش کامنت و تماس با ما می توانید با ما در میان بگذارید. ضمنا شما عزیزان می توانید در راستای مراقبت و سلامت پوست مقاله ما در خصوص جوانسازی پوست با روش های کاملا طبیعی را مطالعه کنید.

❤️❤️❤️

نکاتی در مورد خرید افترشیو+پیشنهاد خرید

مطالب مرتبط خرید پرفروشترین مدلهای رژ لب باکیفیت، زیبا و ارزان راهنمای خرید بهترین مدلهای پرینتر ناخن باکیفیت و پرفروش خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای مداد لب باکیفیت و ارزان...

نکاتی در مورد استفاده از کرم دور چشم+پیشنهاد خرید

مطالب مرتبط خرید پرفروشترین مدلهای رژ لب باکیفیت، زیبا و ارزان راهنمای خرید بهترین مدلهای پرینتر ناخن باکیفیت و پرفروش خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای مداد لب باکیفیت و ارزان...