منوی دسته بندی

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو اسنوا +(خرید 4 مدل پرفروش- مرداد 1403)

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو اسنوا از کجا بخرم؟ مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو اسنوا؟ نظرات در مورد یخچال دوقلو اسنوا؟ قیمت بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا؟ جدیدترین یخچال فریزر اسنوا؟ بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا نی نی سایت؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن راهنمای خرید و پاسخ به سوالات پرتکرار، 4 تا از بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو اسنوا را به شما معرفی کنیم. مدل های پیشنهادی تماما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. یخچال های دوقلو بدلیل داشتن فضای بزرگ، تنوع زیاد، امکانات بروز و طراحی زیبا ارزش خرید بالایی دارند و در حال حاضر جزو محبوبترین و پرفروش ترین یخچال های بازار می باشند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال دوقلوهای اسنوا، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود مطالب مرتبط با این مقاله در خصوص: یخچال اسنوا بهتره یا دوو ، بهترین مدل یخچال ساید اسنوا و نظرات در مورد یخچال فریزر اسنوا را حتما مطالعه کنید.

مدلتصویرقیمت
اسنوا مدل SN6-SN51319۴۶,۰۵۲,۰۷۰
اسنوا مدل SN6-1219۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۴۸,۵۹۰,۰۰۰
اسنوا مدل SN5-1193GW***

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو اسنوا (4 مدل برتر و محبوب)

✅ کسب رضایتمندی ۸۰% (۱۰ نفر) مشتریان

ناموجودیخچال و فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۶۸ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۷۰ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش کل به لیتر: ۶۳۸
نظر کاربران
1.ما این یخچال و فریزر دوقلو رو از دیجی کالا نخریدیم، از بیرون تهیه کردیم و کلی نقص داشت،ایکاش از دیجی کالا میخریدیم، به هرحال موفق شدیم مرجوع کنیم.
2.برخلاف نظرات دوستان اصلا برفک ندارد و از این نظر عالیه.
3. دوازده سال دارم و خیلی خیلی راضیم.
4.پشیمونم که خریدمش عزیزانی که میگن خوبه شاید دارن با یخچالهای قدیمی مقایسه میکنن ای کاش پول نقد داشتم حضوری میدیم بعد خرید میکردم واسه کرایه از تهران تا اندیمشک دو وششصد پول گرفتند به هزینه های دیجی کالا اعتمــــــــاد نکنید و جوابگو هم نیستن کرایه ای که توی سایت زده بود یک و سیصد بود در کل خرید کالای بی کیفیت ایرانی اشتباه است فقظ جنس با کیفیت بخرید ایرانی بود بهتر.
5.خداروشکر تا الان که یخچال و فریزر خوبی بوده موتور بی صدا هست رنگ تیتانیومی خیلی شکیل و زیبا هست مهم تر از همه مامورین تحویل تا داخل آپارتمان آوردند و واقعا ازشون سپاسگزارم چون مادرم به تنهایی نمیتونست تا داخل آپارتمان بیاره ممنون از دیجی کالا و پشتیبانی بسیار قوی دیجی کالا و اسنوا برای نصب هم همان روز با یک تماس تشریف آوردن یک دنیا سپاس از شما.
6.من ده ساله ساید بای ساید اسنوا دارم عالیه و بی نقص. پول به سامسونگ و ال جی ندید.
7.یخچال خوب و با کیفیت و شیک و قیمتشم مناسبه فقط اصلا اصلا و اصلا مامورین ارسال برخورد خوبی نداشتن و در اول نمیخواستن تا طبقه سوم که ما ساکن هستیم بیارند و در ضمن حمل نامناسبی داشتن و داخل ماشین وانت به زور جا کرده بودند و به حالت افقی گذاشته بودن یخچال رو که اصلا صحیح نیست.

پیشنهاد مطالعه: یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا +[مقایسه 4 تا از بهترین یخچال هیمالیا و اسنوا]

✅ یکی از بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو اسنوا

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل SN5-1193GW

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل SN5-1193GW از نظر امکانات، طراحی، فضا، قیمت و کیفیت فوق العاده می باشد. همین ویژگی سبب شده تا این یخچال دوقلو جزو پرفروش ترین های حال حاضر بازار قرار گیرد. سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling در این یخچال فوق العاده عمل می کند.

این تکنولوژی جدید با تنظیم دما متناسب با محیط علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی سبب کاهش فشار بر روی کمپرسور می شود و بدین صورت طول عمر موتور را افزایش می دهد. توجه داشته باشید کمپرسور یخچال یکی از مهمترین و گرانترین قطعات آن است که سلامت این قطعه اهمیت زیادی دارد. در ادامه با دیگر ویژگی های یخچال دوقلوی اسنوا مدل SN5-1193GW آشنا شوید.

  • آبریز متصل به آب شهری
  • قابلیت سرمایش سریع
  • فیلتر تصفیه هوای نانو کربن دوگانه
  • یخساز دستی پرتابل
  • قابلیت انجماد سریع
  • نمایشگر با پنل لمسی
  • سیستم گردش هوای چندگانه
  • روشنایی  LED
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۸۷ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۳۸۸ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۴۰ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۶۴۴
نظر کاربران
1.گند تر از یخچال و فریزر دوقلوی اسنوا پیدا نمیشه هر چه در موردش خوب میگن دروغه خدمات دهیش هم خیلی بده.
2.در مورد خود یخچال و فریزر خیلی نظری ندارم تو نقاط ضعف و قوت می گم ، چون هرکسی یه بودجه و توقعاتی از یخچال و فریزر داره و باید تحقیق کنید و سپس انتخاب و خرید کنید ، ارسال این کالا با فروشنده بود فوق العاده خوش برخورد و خوش قول بودن و یخچال رو تا پارکینگ آوردن ، دو نفر رو خودم اوردم یخچال رو بردن بالا تو واحد و از شرکت اسنوا هم تماس گرفتم برای نصب اومدن ، یادتون باشه اگر لوله کشی برای اب یخچال ندارید اول لوله کش بیارید و بعد بگید از شرکت برای نصب و گارانتی بیان و در نهایت تنها مشگلی که باهاش دارم فریزرش یخ ساز نداره و فقط یه قالب مانند داره که خودتون باید در بیارید و اب بریزید ، بذارید فریزر و دوباره در بیارید بهش اب بزنید تا دربش باز بشه و یخ بردارید و همین قالب های سیلیکونی اگر بذارید خیلی راحت تره. ضمنا فریزر قسمت دربش هم مثل یخچال طبقه داره و برای چیزای کوچیک و دم دستی عالیه.
3.هنوز یک ماه نیست که خریدم، طراحیش خوبه ، انشاالله که عملکردشم خوب باشه، برا نصب هم خیلی زود اومدن ، با این که یه بار دیگه خواستم که نصاب بیاد و جای یخچال و فریزر رو دوباره عوض کنه، زود اومدن و انجام دادن.
4.من خیلی تحقیق کردم و خیلی هم حساس هستم بهترین گزینه از همه لحاظ زیبا جا دار کیفیت عالی تقریباً ۸ ماهه گرفتم خیلی راضیم.
5.عالیه هم زیباس هم با کیفیته من استیلش رو گرفتم.

✅ کیفیت بالا و طراحی زیبا

یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-1219
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۸۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۴۰ لیتر
تعداد طبقات درب فریزر: ۶
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۴۰ کیلوگرم
نظر کاربران
1.یه هفته هست که اومدن نصب کردن تا امروز خوب بوده وراضی کننده هست تو تخفیف خریدم ۴۹۵۰۰
2.با تشکر از فروشنده محترم و دیجی کالای عزیز خرید خوب و عالی بود ممنونم.
3.بنده خریدم و راضیم ولی زمانی که خریدم از دم قسط پام ۳۶ میلیون در اومد ولی الان بعد از یک سال چی بود و چی شد.
4.بعد از یکسال و نیم ،بُرد و موتورش تعویض شد.
5.این محصولو 2 دارم،واز خریدم خیلی راضیم.

✅ رنگبندی متنوع مناسب هر سلیقه

یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-SN51319
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۸۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۴۰ لیتر
تعداد طبقات درب فریزر: ۶
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۴۰ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۶۲۲
نظر کاربران
1.خیلی صدا میده

اسنوا یکی از بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی است که محصولات متنوع، باکیفیت و مقرون بصرفه ای را تولید می کند و موفق شده طی سال های اخیر سهم بزرگی از بازار را مال خود کند. از محصولات اسنوا می توان به: جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و تلویزیون هوشمند اشاره کرد. آشنایی با مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو اسنوا بسیار مفید است و در تصمیم گیری بهتر به شما کمک خواهد کرد. در ادامه به برخی از مزایا و معایب گزارش شده در خصوص یخچال دوقلو اسنوا اشاره خواهیم کرد.

  • فضای زیاد
  • طبقات و کشوهای متعدد
  • گارانتی طولانی و خدمات پس از فروش مناسب
  • افزایش عمر مفید مواد غذا با سیستم گردش هوای سه بعدی
  • کاهش مصرف انرژی با استفاده از سیستم هوشمند سرما و استفاده از لامپ های LED
  • استفاده از هوم بار در مدل های جدید ضمن دسترسی آسان به مواد غذایی پرمصرف، در کاهش مصرف انرژی موثر می باشد.
  • استفاده از کمپرسور اینورتر در مدل های جدید که سبب کاهش چشمگیر مصرف برق و صدا شده است.
  • هزینه بالای تعمیرات و نگهداری
  • جابجایی یخچال های دوقلو بدلیل ابعاد بزرگ مشکل است.
  • شما برای خرید یخچال های دوقلوی اسنوا نیاز به فضای زیاد دارید.
  • مصرف برق بیشتر نسبت به مدل های کمبی و ساید بای ساید بدلیل داشتن دو کمپرسور

مطالعه نظر مشتریان بخصوص در خریدهای اینترنتی که دسترسی به کالا وجود ندارد بسیار مفید است و می تواند در خریدن یا نخریدن محصول به ما کمک کند. بهتر است با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات خریداران انتخابی بهتر را تجربه کنید. بررسی ها نشان می دهد در مورد یخچال های دوقلوی اسنوا هم نظرات منفی و هم نظرات مثبت ثبت شده است. در قسمت زیر تعدادی از آنها را مشاهده می کنید.

  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل S5-1190SW S6-1190SW رو خریدم. شش ماه تحقیق خرید انجام دادم اسفند سال گذشته این مدل وارد بازار شد و تحقیق کردم راجع به این مدل سپس پیش خرید از نمایندگی با تحویل سه ماهه خرداد۱۴۰۱ بدستم رسید. یخچال خوبیست نسبت به سایر برندهای داخلی بازار برای جهزیه گزینه مناسبی در مقایسه با ساید هست بدلیل جا دار بودن و زیبایی جوان پسند.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW رو خریدم. بعد از حدود یک سال استفاده این نظر رو ثبت میکنم. در این یک سال به دلایل مختلف مجبور به تماس با پشتیبانی شدیم تا حضورا بازدید کنند. دلایلی مثل آب بندی نبودن مخزن آب، نمایش خطا روی LCD یخچال و روشن نشدن یخچال، سرو صدای زیاد درب یخچال که ظاهرا برطرف نمیشه. کلا بدنه خیلی ضعیفی داره و دستگیره اش از جنس بی کیفیته که یک بار از نزدیک ببینین خودتون متوجه میشین. به غیر از درب یخچال، دستگیره هم موقع باز کردن صدا میده. یه قطعه داره به اسم stop که همون روزای اول شکست. تنها نکته مثبت فقط پشتیبانیش بود که معمولا ظرف یکی دو روز میان برای بازدید. ضمنا اگر میخواین یخچال و فریزر رو داخل باکس بذارین، موتورش اطراف رو خیلی داغ میکنه البته کارشناس که چک کرد گفت عادیه.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل S5-1190GW S6-1190GW رو خریدم. دوقلوی جدید اسنوا واقعا زیبا و از قطعات پلاستیکی با کیفیتی استفاده شده اما کمپرسور استفاده شده در این مدل هایتک چین میباشد وصدای ان تا ۱۳ متر شنیده میشود زمان خرید فروشنده میگوید بیصداست وبعد از خرید از طرف نمایندگی میان ومیگن صداش طبیعی اگه به صدا حساسید نخرید.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا مدل SN6-1018 / SN5-1018 رو خریدم. سلام از بیرون تهیه کردم و بعد از حدود 2 ماه نظر میدم با بررسی انجام شده و تست با ترمومتر دمای +3 و – 20 مناسب هست صدای کمی دارد و آن اندک صدا بابت پروانه خنک کننده هست که چاره ای نیست موتور یخچال و فریز برند دمپر ساخت چین هست که در طیف زیادی از یخچال ها استفاده می شود بعد از حدود 2 هفته ال ای دی فریزر خاموش و روشن میشد که گارانتی رایگان تعویض نمود در کل نسبت به قیمت راضی هستم و مشکلی ندارم (در کوتاه مدت) لیکن در دراز مدت خودش را نشان می دهد مدت زیادی گشتم و با مبلغ کم دوقلو خوب و کم صدا میخواستم و اگر دوباره میخریدم همین را مجدد انتخاب می کردم.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل S5-1190SS S6-1190SS رو خریدم. همیشه برای خرید بین اسنوا و دوو،کلی نظر میدیدم،وقت خریدم،دیدم خیلی ها نمیدونم برای چی تعریف بد و الکی از یخچال میکنند. صدای خیلی کم در کل بی صدا قدرت خنک کنندگی بی صدا کمپرسور قوی بدون عیب حتما توی این رنج قیمت بخرید.یخچال خیلی خوبیه.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل SN5-1193GW رو خریدم. در مورد خود یخچال و فریزر خیلی نظری ندارم تو نقاط ضعف و قوت می گم، چون هرکسی یه بودجه و توقعاتی از یخچال و فریزر داره و باید تحقیق کنید و سپس انتخاب و خرید کنید، ارسال این کالا با فروشنده بود فوق العاده خوش برخورد و خوش قول بودن و یخچال رو تا پارکینگ آوردن، دو نفر رو خودم اوردم یخچال رو بردن بالا تو واحد و از شرکت اسنوا هم تماس گرفتم برای نصب اومدن، یادتون باشه اگر لوله کشی برای اب یخچال ندارید اول لوله کش بیارید و بعد بگید از شرکت برای نصب و گارانتی بیان و در نهایت تنها مشگلی که باهاش دارم فریزرش یخ ساز نداره و فقط یه قالب مانند داره که خودتون باید در بیارید و اب بریزید، بذارید فریزر و دوباره در بیارید بهش اب بزنید تا دربش باز بشه و یخ بردارید و همین قالب های سیلیکونی اگر بذارید خیلی راحت تره.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا مدل SN5 -0190TI-SN6 -0190TI رو خریدم. یخچال خوب و با کیفیت و شیک و قیمتشم مناسبه فقط اصلا اصلا و اصلا مامورین ارسال برخورد خوبی نداشتن و در اول نمیخواستن تا طبقه سوم که ما ساکن هستیم بیارند و در ضمن حمل نامناسبی داشتن و داخل ماشین وانت به زور جا کرده بودند و به حالت افقی گذاشته بودن یخچال رو که اصلا صحیح نیست.
  • علیرضا زندیه: یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-1219 رو 2 ساله دارم و از خریدم خیلی راضیم.

طبیعتا قیمت یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید یخچال می باشد. توجه داشته باشید قیمت یخچال به عوامل زیادی از جمله: برند، امکانات، کیفیت، طراحی، جنس و نوع آن بستگی دارد. متاسفانه قیمت چنین کالاهایی با توجه به نوسان قیمت ارز در کشور ثبات ندارد. قیمت یخچال دوقلو اسنوا در حال حاضر (تیرماه 1403) در محدوده 45 تا 50 میلیون تومان می باشد که با توجه به امکانات و کیفیتی که دارد منطقی است و جزو یخچال های دوقلو خوش قیمت بازار محسوب می شوند. لازم بذکر است یخچال دوقلوهای اسنوا نسبت به مدل های کمبی و ساید بای ساید این شرکت تنوع خیلی زیادی ندارند و در حال حاضر بصورت معدود عرضه می شوند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین یخچال فریزر امرسان +[خرید 7 مدل برتر و محبوب 1403]

اسنوا یکی از برندهای ایرانی است که هر ساله از یخچال ها و دیگر محصولات مربوط به لوازم خانگی برقی جدید خود رونمایی می کند. در ادامه 3 تا از جدیدترین یخچال فریزر اسنوا که تماما از مدل های کمبی می باشند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. یخچال و فریزر 24 فوت اسنوا مدل SN4-2024 یکی از جدیدترین یخچال های کمبی این شرکت است. گنجایش این محصول 367 لیتر است و بیشتر برای خانواده های کم جمعیت (2 تا 4 نفر) مناسب می باشد. وزن آن 85 کیلوگرم است و به خاطر طراحی فوق العاده جابجایی راحتی دارد. نمودار مصرف انرژی بر روی A+ است و مصرف بسیار کمی دارد. در این محصول از کمپرسور پربازده و کم مصرف استفاده شده که جزو نقاط قوت آن می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به: سیستم انجماد و سرمایش سریع اشاره کرد.
  2. یکی دیگر از یخچال های جدید این شرکت یخچال فریزر کمبی مدل SN3-2327 می باشد. رنگبندی متنوع و ظرفیت مناسبی دارد و از قطعات و متریال باکیفیت در آن استفاده شده است. گنجایش این یخچال 571 لیتر است که یخچال و فریزر آن به ترتیب 400 و 171 لیتر فضا در اختیارتان قرار می دهد. از دیگر امکانات این محصول می توان به: گردش هوای سه بعدی، حسگرهای هوشمند داخلی و قفل صفحه نمایش اشاره کرد.
  3. یخچال و فریزر 26 فوت اسنوا مدل SN4-2226SS بسیار شبیه به مدل قبلی است و محصول جدید اسنواست و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. این یخچال از نظر مصرف انرژی بهینه شده و گرید آن بر روی A+ می باشد. کشوها و طبقات فراوان این مدل دست شما را برای نظم دهی و تفکیک انواع مواد غذایی باز می گذارد. داشتن آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک از امکانات کاربردی آن است. برودت توسط یک فن قدرتمند بصورت یکنواخت به فضای درون یخچال و فریزر به گردش در می آید و همین موضوع به ماندگاری بیشتر مواد غذایی کمک می کند.

 همانطور که در قسمت قبل اشاره شد یخچال دوقلو اسنوا تنوع زیادی ندارند و در حال حاضر یخچال دوقلوهای این شرکت به مدل های معرفی شده در این مقاله محدود می شوند به همین خاطر در رسانه نی نی سایت هم بیشتر مردم یخچال دوقلو اسنوا مدل SN5-1193GW، SN6-SN51319، S-N6-1219 و S5-1190SS/S6-1190SS را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند و رضایتمندی از آنها بالا بوده است.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا از بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو اسنوا و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمند نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *